HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Դանիել Իոաննիսյան

Լուսաֆորների սեկցիաները սխալ են կիրառվում և հանգեցնում են խախտումների (տեսանյութ)

Բոլորս էլ գիտենք, թե ինչ է լուսաֆորի սեկցիան: Դա մեքենաների վարորդներին` խաչմերուկից դեպի աջ կամ ձախ երթևեկությունը շարունակելու թույլտվություն տվող ազդանշան հաղորդող լուսաֆոր է, որը կամ միացված է (երթևեկությունը թույլատրվում է), կամ մարած (երթևեկությունը արգելվում է): Սեկցիան ոչ միշտ է դրվում լուսաֆորի վրա: Որպես կանոն, երթևեկությունը բոլոր ուղղություններով կարգավորվում է մի լուսաֆորով:

Դժվար է գտնել երևանցի մի վարորդ, ով երբեք չի հայտնվել մի իրավիճակում, երբ չնկատելով այդ պահին մարված սեկցիայի գոյությունը` լուսաֆորի հիմնական կանաչ լույսի տակ շրջադարձ է կատարել` դրանով իսկ կատարելով լուրջ վարչական իրավախախտում:

Տեսանյութում Հալաբյան-Մարգարյան խաչմերուկում «Մերսեդեսը», չնկատելով սեկցիայի գոյությունը, հիմնական լուսաֆորի կանաչ լույսի հրահանգով կատարեց ձախ շրջադարձ:

Փոխարենը, դժվար է գտնել վարորդի, ով հանկարծակի (չնկատելով) խախտել է հիմնական լուսաֆորի կարմիր լույսի հրահանգը և շարունակել երթևեկությունը «կարմիրի տակ»:

Եռագույն լուսաֆորի ստեղծողները դեռ 1910-ականներին այն նախատեսել են այնպես, որ երթևեկությունն արգելող նշանը լինի լավ երևացող (կարմիր լույս): Նույնը վերաբերում է նաև ճանապարհային նշաններին, որոնք միշտ այնպիսին են, որ լավ երևան, իսկ արգելող նշանները, ժողովրդի լեզվով ասած, «աչք ծակեն»:

Այսինքն՝ լուսաֆորի կամ ճանապարհային նշանի կողմից վարորդին տրվող արգելքի ցանկացած հրահանգ պետք է լինի այնպիսին, որ այն չնկատելը շատ դժվար լինի:

Սակայն այդ տրամաբանությունը չի վերաբերում լուսաֆորների սեկցիաներին: Ինչպես ասվեց, մարված սեկցիան երթևեկությունը այդ ուղղությամբ շարունակելը արգելող հրահանգ է: Սակայն որքանո՞վ է հնարավոր տեսնել այդ մարված սեկցիան երեկոյան ժամերին… Միանգամից ընդունենք` համարյա անհնար է:

Եթե ցերեկը մենք՝ վարորդներս, տեսնում ենք լուսաֆորը ամբողջությամբ և կարող ենք տեսնել, որ դրա կողքին կա նաև սեկցիա, ապա օրվա մութ ժամերին մենք սովորաբար տեսնում ենք միայն լուսաֆորի վառված լույսը և չենք տեսնում դրա կառուցվածքը (սեկցիայի առկայությունն ու բացակայությունը): Համապատասխանաբար, չեք կարող կռահել, որ լուսաֆորի կողքին կա մարված սեկցիա, որը մեզ արգելում է երթևեկել:

Իսկ սեկցիան ինչի՞ համար է ստեղծված

Ետխորհրդային որոշ երկրներում օգտագործվում է սեկցիան, սակայն, որպես կանոն, (Ուկրաինայում, Ռուսաստանում) այն դրվում է միայն այն դեպքերում, երբ երթևեկությունն այդ ուղղությամբ միշտ թույլատրված է, այսինքն՝ սեկցիան միշտ միացած է (այդպես է այն աշխատում նաև Երևանի որոշ խաչմերուկներում):

Այդ երկրներում երբեմն սեկցիան միշտ չի վառված, այլ վառված է հիմնական լուսաֆորի կանաչ լույսի ամբողջ ընթացքում և կարմիր լույսի վառվելու ժամանակահատվածի մի որոշակի մասում: Բայց այն երբեք մարված չի լինում հիմնական լուսաֆորի կանաչ լույսի միացած լինելու ժամանակ՝ վարորդներին նշված շփոթություն մեջ չգցելու համար:

Իսկ ինչպե՞ս առանձին կարգավորել դեպ աջ/ձախ երթևեկությունը, երբ դա հարկավոր է

Ծագած այս բնական հարցին պատասխանը վաղուց տրվել է համարյա ամբողջ աշխարհում և այժմ նաև Վրաստանում: Կիրառվում է երկու հատ իրար կողք դրված լուսաֆոր, և համապատասխան ուղղության լուսաֆորի լույսերը սլաքների տեսքով են:

Այսպիսի լուսաֆորի դեպքում վարորդի կողմից` առանց արգելող նշանը նկատելու որևէ ուղղությամբ երթևեկությունը շարունակելու հնարավորությունը զրոյանում է:

Տեսանյութում` առանձին ուղղությունները կարգավորող լուսաֆոր

ՃՈ-ին ձե՞ռք է տալիս

Ի հեճուկս արգելող նշանի (հրահանգի) լավ երևալու և նույնիսկ «աչք ծակելու» անհրաժեշտության այս պարզ տրամաբանությանը` Երևանի բազմաթիվ խաչմերուկներում շարունակում են գործել լուսաֆորների սեկցիաները, որոնք արգելում են երթևեկությունը որևէ ուղղությամբ հիմնական լուսաֆորի կանաչ լույսի միացած լինելու ժամանակ: Եվ դա կարող է ունենալ երկու բացատրություն.

1. Ճանապարհային ոստիկանությունում տեղյակ չեն այս պարզ տրամաբանությունից (ինչը, ճիշտն ասած, քիչ է հավանական):

2. Ճանապարհային ոստիկանությունում չեն ցանկանում կատարել այս փոփոխությունը:

Հարցի մասին զրուցեցինք ՃՈ լուսաֆորների, փողոցային գծանշումների և երթևեկության նշանների հարցերով պատասխանատու պաշտոնյա Դանիել Դանիելյանի հետ, ով ասաց, որ դա վարորդների խնդիրն է, «վարորդները թող ուշադիր լինեն և նկատեն սեկցիաները»:

Այստեղ հարկ է հիշել, որ միակ մարմինը, որը շահագրգռված է նրանում, որ վարորդները խախտումներ անեն, հենց ՃՈ-ն է, քանի որ տուգանքների գումարները մտնում են հենց ՃՈ արտաբյուջետային հիմնադրամ:

Անշուշտ, անմեղության կանխավարկածից ելնելով` չենք կարող պնդել, որ լուսաֆորների սեկցիաների կիրառումը միտումնավոր է արվում վարորդներին խախտումների դրդելու համար: Սակայն լուսաֆորների սեկցիանեը միակը չեն. փողոցներում կան ՃՈ գործառույթների մեջ մտնող բազմաթիվ «թերություններ», որոնք վարորդներին դրդում են գիտակցաբար կամ հանկարծակի խախտումներ կատարելու: Դրանց մենք կանդրադառնանք հետագայում:

Մեկնաբանություններ (4)

Վ. Առաքելյան
Ոստիկանական պետություններում լուսաֆորներն էլ են ոստիկաններին կերակրում:
RazmiK
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/p206x206/550153_424592107590729_657661348_n.jpg TBILISI
RazmiK
5 tari e ete voch avel amen or yertevekeum em Tigran Mec poxotayov, Tigran Mec-Glinka xachmeruki lusafor@ 1 or normal chi ashxatel. Isk te inchi? ho gaishnikner@ sovac chen vxtalu....
Aram
Yes Razmik I am a witness to your statement. Daniel Danielian, the drivers do not get paid for making the streets safe but you do, which falls in your job description

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter