Ցանկապատը խաթարեց երթևեկը, սահմանափակեց համագյուղացիների միջև շփումները
Փարաքար գյուղի բնակիչներն այդպես էլ պատասխան չստացան հանրապետության նախկին վարչապետ Տիգրան Սարգսյանից եւ ոստիկանապետ Վովա Գասպարյանից, որոնց դիմել էին Արգավանդից մինչեւ «Զվարթնոց» օդանավակայան տանող ճանապարհի երթեւեկությունը կանոնավորելու խնդրանքով: Դեպի «Զվարթնոց» օդանավակայան արագընթաց ճանապարհ ապահովելու համար 2006թ.-ին Արգավանդ, Փարաքար եւ Թաիրով գյուղերի միջով անցնող մայրուղին ցանկապատվեց, ապա նվազագույնի հասցվեց շրջադարձ-հետադարձների քանակը:
Երկու տարի առաջ, երթեւեկության կանոններով, Փարաքար վերադառնալու համար մեքենաներին թույլատրվում էր հետադարձ կատարել Արգավանդի խաչմերուկից, այնուհետեւ այն ավելի հեռացվեց` փոխադրվելով ոստիկանության կրթահամալիրի դիմաց: Առ ժամանակ հետո, Փարաքար վերադառնալու համար մեքենաներին հետադարձ կատարելու հնարավորություն տրվեց միայն Երեւան քաղաքի Հարավ-արեւմտյան թաղամասից, կամ Սեբաստիա փողոցից, կամ` Իսակովի պողոտայի տարհանման խաչմերուկից շրջադարձ կատարելով: «Մայրուղու երթեւեկը կարգավորողները բացարձակապես հաշվի չեն առել կարեւոր մի հանգամանք` ծանր բեռնատար եւ հատուկ գյուղատնտեսական մեքենամեխանիզմների երթեւեկությունը Երեւան քաղաքի տարածքում արգելված է ճանապարհային երթեւեկության գործող կանոններով»,- ասում են փարաքարցիները:
Արդյունքում` Երեւան քաղաքից մինչեւ «Զվարթնոց» օդանավակայանի խաչմերուկ ընկած հատվածում, որը փաստորեն անցնում է երեք գյուղերի միջով, գործում է միայն մեկ հետադարձ: «Ստացվել է այնպես, որ նույն գյուղի մեջ, մի փողոցից մյուսն անցնելու համար ավտոմեքենաները մինչեւ 8 կմ ավելորդ երթեւեկ են կատարում, այդ ընթացքում հատելով երկու ծանրաբեռնված տրանսպորտային հանգույցներ եւ մոտ մեկ տասնյակ համայնքային խաչմերուկներ»,- հայտնում են գրության հեղինակները` հասցեատեր պաշտոնյաներին խնդրելով լուծում գտնել մի քանի գյուղերի բնակչությանը կենսականորեն առնչվող հարցին:
Փարաքարի համայնքապետ Սամվել Վարդանյանն ասում է, որ գործի բերումով անհրաժեշտություն է առաջանում օրվա մեջ մի քանի անգամ շրջայց կատարել գյուղում եւ ամեն անգամ 8 կմ ճանապարհ պետք է հատի մի փողոցից մյուսն անցնելու համար:
Ցանկապատը դժվարություններ է ստեղծել ոչ միայն մեքենաների երթեւեկի համար, այլեւ սահմանափակել է շփումները համագյուղացիների ու հարազատների միջեւ: «Աթանես Ղամբարյանի նման կանգնում ենք մի մայթին ու կարոտով նայում մյուս մայթին գտնվող մեր հարազատներին»,- ասում է Փարաքարի բնակիչ Ժորա Հարությունյանը` ակնարկելով «Ինչո՞ւ է աղմկում գետը» հայտնի ֆիլմի հերոսի ճակատագիրը:
Փարաքարցիները նշում են, որ հանրապետության համար առաջնային ստրատեգիական եւ ներկայացուցչական կարեւորություն ունեցող մայրուղին այդ հատվածում կրկնակի ծանրաբեռնվել է մեքենանների մեծ քանակի պատճառով: Լրացուցիչ դժվարություններ են առաջացել հարեւան Մերձավան, Այգեկ, Բաղրամյան գյուղերից դեպի Երեւան ուղեւորվող մեքենաների, ինչպես նաեւ «Կարգո» միջազգային բեռնահամալիրի օր ու գիշեր ելումուտ անող մեծածավալ եւ դժվարաշարժ բեռնատարների համար:
Անհանդուրժելին, սակայն այն է, որ ամենօրյա երեւույթ են դարձել ցանկապատերի միջեւ վթարված եւ ԱՊՊԱ գործակալին սպասող մեքենաները, ինչպես նաեւ շրջադարձերի հատվածներում պարբերական ու տեւական խցանումները: Այս ամենն արդեն բավական ժամանակ դժգոհություն է առաջացնում մայրուղով երթեւեկողների եւ հատկապես հարակից մի շարք գյուղերի բնակչության շրջանում, որոնք բազմիցս դիմել են` խնդրին լուծում տալու ակնկալիքով:
Հայաստանի Կառավարությունը հիշյալ գյուղերի միջով անցնող Երեւան-Արմավիր մայրուղին ցանկապատեց 2006թ.-ին` միջպետական նշանակության մայրուղիների կառուցապատման, կանոնակարգման եւ բարեկարգման ծրագրի շրջանակում: Ծրագրի նպատակը դեպի «Զվարթնոց» օդանավակայան տանող միակ ավտոմոբիլային ճանապարհի բեռնաթափումն էր, որը պլանավորվում էր հետեւյալ կերպ. նախատեսվում էր կառուցել դեպի «Զվարթնոց» օդանավակայան տանող երկաթուղային գիծ եւ 3,5 կմ երկարությամբ մայրուղի: Պլանավորվածի համաձայն` մայրուղին շրջանցելու էր Փարաքար եւ Արգավանդ բնակավայրերը եւ միանար ապագայում կառուցվելիք Իսակովի պողոտա-Շիրակի փողոց տեղամասին:
Դեպի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայան նոր ավտոմայրուղու եւ երկաթուղագծի շինարարությունը նախատեսվում էր իրականացնել պետություն-մասնավոր համագործակցության միջոցների հաշվին: ՀՀ տրանսպորտի եւ կապի նաարարությունը «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի եւ «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ-ի միջեւ ստոագրել է հուշագիր՝ «Դեպի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայան երկաթուղային գծի կառուցման մտադրության մասին»:
Կողմերը պարտավորվել են հնարավորինս սեղմ ժամկետում կառուցել երկաթուղագիծը` «Դեպի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայան ուղեւորափոխադրումների եւ բեռնափոխադրումների աճող ծավալներն ապահովելու նպատակով: Սակայն, ինչպես երկաթուղագիծը, այնպես էլ նշված գյուղերը շրջանցող դեպի օդանավակայան նոր ավտոմոբիլային մայրուղու կառուցումը դեռեւս հուշագրի շրջանակում են:
Մեկնաբանել