HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Երանուհի Սողոյան

Գարնան 20 ակնթարթները՝ անձեռոցիկե «կտավների» վրա

Դեմքի վրա լայն ու ջերմ ժպիտ է գծագրվում, իսկ արտահայտիչ աչքերն ավելի են կլորանում շփոթությունից, երբ «Gallery-25»-ի տնօրեն Ալեքսան Տեր-Մինասյանը ներկայացնում է «Գարնան 20 ակնթարթ» նախագծի հեղինակին՝ շեշտելով, որ անձեռոցիկներից կազմված գործերը «ծնվել» են մանկական սրճարանի տարածքում, որտեղ աշխատում է Նուշ Պետրոսյանը:

Փոքրամարմին նկարչուհին սկզբում փորձում է խույս տալ հարցազրույցից՝ ասելով, թե շատ բան չկա պատմելու, հետո համաձայնում՝ լսելով իմ «պարզապես զրուցելու ենք» արտահայտությունը:


Նուշը 19 տարեկան է, սովորում է Գյումրու Գեղարվեստի ակադեմիայի գրաֆիկայի բաժնի երկրորդ կուրսում: Ուսման վարձը հոգալու նպատակով շուրջ 4 ամիս է աշխատում է Անի թաղամասում գործող մանկական սրճարանում: «Մանուկների համար հատկացված սրահում եմ աշխատում, նրանց զբաղեցնում եմ ավազային նկարչությամբ, վիտրաժային: Դաս, հետո աշխատանք եւ շատ քիչ ժամանակ է մնում նկարելու համար: Դրա համար էլ հենց ազատ պահ եմ ունենում սկսում եմ ձեռքիս տակ եղած անձեռոցիկների վրա նկարել»,- Նուշը ծիծաղում է ու ձիթապտղի հատիկ հիշեցնող աչքերը նեղանում են:

Բնորդները սրճարանի այցելուներն են: Մարդիկ գալիս են մի բաժակ սուրճ վայելելու: Նստում են, զրուցում ու դա անում շատ անկաշկանդ, որ նկարչուհուն ավելի է գրավում, քան բնորդներին պարտադրված կեցվածքը: «Մի օր մի պապիկ եկավ, պատվիրեց պոնչիկ ու նստեց անշարժ ամբողջ 20 րոպե: Ես արդեն անհանգստացել էի, չեմ սիրում, երբ մարդիկ անշարժ նստում են, սիրում եմ, երբ շարժման մեջ են»,- ասում է սկսնակ գրաֆիստը:

Նյութը, որի վրա տուշի կամ գրիչի օգնությամբ հայտնվում են մարդկային զանազան պատկերները, շատ փափուկ է, նուրբ եւ աշխատելու համար ոչ պիտանի: «Դու ոչ կարող ես սխալ գիծը ջնջել, ոչ կտրուկ շարժում անել՝ մեկ էլ տեսար պատռվեց»,- նկատում է զրուցակիցս: Ձգտում է արագ աշխատել: Մարդիկ սովորաբար անհանգստանում են, երբ հայտնաբերում են, որ իրենց նկարում են:

Երբեմն անձեռոցիկե ստեղծագործությունները հայտնվում են սրճարանի աղբամանում՝ իհարկե ոչ դիտավորյալ: «Մեկ էլ տեսնում եմ, որ աղջիկներից մեկն ու մեկը դրանցով սեղանն է սրբում, կամ իրենց թվում է, թե խզբզանք է ու ճմրթելով նետում են աղբամանը»,- Նուշի դեմքին ներողամիտ ժպիտ է հայտնվում:

«Ես այս ընթացքում հայտանաբերեցի, որ հայ կանանց ամենասիրած դիրքը նստելիս պիկասոյականն է,-զրույցը շարունակում է նկարչուհին,- դիմացինին լսելիս կամ զրուցելիս անպայման կզակը հենում են ձեռքին: Նմանեցնում եմ Պիկասոյի «Աբսենթ» կտավին: Ես իմ նմանատիպ աշխատանքները անվանում եմ «Պիկասոյի դիրք»»:

Սրճարանի տնօրինությունն առայժմ չի դժգոհում անձեռոցիկների «անհետացումից»: Նուշն ասում է տեղյակ չեն, որ ինքը դրանց վրա ստեղծագործում է: Տնօրինությանը հրավիրել է ցուցահանդեսին, երբ գան, այն ժամանակ էլ հավանաբար կլինի համապատասխան արձագանք: Դեռ երկու շաբաթ Նուշի «կտավները» կմնան «Gallery-25»-ում: Գուցե այցելուների մեջ լինեն մարդիկ, ովքեր կճանաչեն իրենց այդ գործերում: «Գուցե եւ գնեն,- ասում է Ալեքսան Տեր-Մինասյանը,- ի վերջո հաճելի անակնկալ է, դա նման է այն լուսանկարներին, որոնք արել են առանց քո իմացության եւ դու պատահաբար հայտնաբերում ես դրանք»:

Մեկնաբանություններ (2)

Adour
Thank you Hetq for continuing to provide readers such wonderful and inspiring human stories such as this one. Your work in presenting both small and large aspects in the life of Armenians everywhere is very much appreciated by so many of us, and your site is a must-visit for those interested in Armenia and Armenians.
Hetq
Ardour, thanks for the kind words. And please spread the word about Hetq.

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter