HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Մայրը համոզված է՝ եթե որդին քայլասայլակ ունենա, իր ոտքերով կքայլի

Երբ ներս մտա, Էրիկը բազմոցին նստած ավագ եղբոր ծնկներին հենված՝ զբաղված էր պլանշետով:Մայրը՝ Ժանան երկու ամսականում է նկատել, որ Էրիկը  գլուխը չի կարողանում ուղիղ պահել ուսերին՝ անընդհատ թեքում է:  

Ժանան պատմեց, որ ամուսնալուծված է, 35 տարեկան է,չաշխատելու պատճառն էլ  երեխաներից 9 տարեկան DCP (բնածին մանկական ուղեղային կաթվածով) հիվանդ որդին՝ Էրիկն է: Մայրը հայացքով ցույց տվեց բազմոցին եղբոր հետ զբաղված տղային: Ասաց, որ ընտանիքը գոյատևում է 48 հազար դրամ նպաստով և Էրիկի 20 հազար դրամ թոշակով: Էրիկը չորեքթաթ գնաց  դեպի միջանցք: Ժաննան հետ կանչեց որդուն: Դժգոհեց, որ դժվարանում է անգամ օրը 2-3 տակդիր գնել տղայի համար: «Հիմա կարևորն այն է,որ ընտանիքը գոյատևի, երեխաները մեծանան»,- ասաց Ժաննայի մայրը՝ուսուցչուհի Մարո Եղիկյանը: Էրիկը ծնվել է 2006թ.-ի օգոստոս ամսին՝6 ամսականում՝ 900 գրամ քաշով։

«Սոնոգրաֆիայից հետո  բժիշկները տեղեկացրին, որ երեխան նորմալ չէ: Ամուսնուս հարազատները  բժշկից պահանջեցին, որ երեխան ամեն կերպ պետք է ծնվի: Էրիկը ծնվեց: Քաշն ավելացնելու համար Էրիկը բուժում է ստացել Երևանի «Սուրբ Աստվածամայր» բժշկական կենտրոնում: Բուժումից հետո երեխայի քաշը դարձավ  2 կգ»,-պատմեց Ժաննան: Հիշեց, որ  երկու ամսականում  է նկատել, որ Էրիկը  գլուխը չի կարողանում ուղիղ պահել ուսերին՝ անընդհատ թեքում է:  Նորից երեխային տարել է «Սուրբ Աստվածամայր» բժշկական կենտրոն: Այստեղ էլ՝ նեյրովիրաբուժական բաժանմունքում ախտորոշել են, որ Էրիկը գլխի աջ կիսագնդում՝ ուղեղի վրա  կիստա ունի: Տղան դարձել է բաժանմունքի վարիչ, պրոֆեսոր Մարգար Մարտիրոսյանի  հիվանդը: Երկու տարեկանում Էրիկի հիվանդությունը սրվում է: Մի քանի անգամ  տղային ծանր վիճակում մայրը հասցրել է հիվանդանոց: 2011թ.մայիսին՝ 4 տարեկան Էրիկը ենթարկվել է գլուղեղի վիրահատության:

«Մեզ 2 տարբերակ առաջարկեցին, մեկը զուտ գլխուղեղի վիրահատություն, մյուսը՝ շունտ տեղադրել, որը Լենինգրադից  են բերում, ես այդ հնարավորությունը չունեի: Շունտը դա անոթ է, գլխուղեղից գնում է մեզապարկ՝ գլխուղեղում հավաքված հեղուկը  մեզապարկ հասցնելու համար»,-բացատրեց մայրը: Ժաննայի ասելով վիրահատությունից հետո Էրիկի խոսելու և քայլելու մասին բժիշկները երաշխիքներ չեն տվել: Ուղղակի կրիտիկական պահից հանել են երեխային: Սակայն վիրահատող բժիշկը մի փոքր հուսադրել է, որ վիրահատությունից հետո հնարավոր է Էրիկի հետ ինչ որ փոփոխություններ կատարվեն՝ դեպի լավը: Վիրահատությունից ուղիղ 4 տարի հետո Էրիկը սկսել է խոսել: Առաջին նախադասությունը տերունական  աղոթքի 1-ին տողն է եղել: «Էրիկն ի սկզբանե խելացի աչքեր ուներ: Երբ ավագ եղբայրն ու քույրը դաս էին  սովորում, Էրիկը շատ ուշադիր լսում էր նրանց և անգիր էր անում նրանց արտասանած բանաստեղծություններն ու մյուս  դասերը»,-պատմեց  ուսուցչուհի տատը: Էրիկն անգիր գիտեր Հովհ. Շիրազի,  Պարույր Սևակի և Եղիշե Չարենցի շատ բանաստեղծություններ:

«Էրիկ, արտասանի հա  «Ես իմ անուշ Հայաստանի»  բանաստեղծությունը»,- որդուն խնդրեց Ժաննան: Էրիկը արտասանեց «Ես իմ անուշ Հայաստանին», հետո ասաց տերունական աղոթքը: Աղոթքից պարզ արտասանեց միայն մեր  հանապազօրեայ, և մի տար մեզի փորձութեան,  փառքը յաւիտեանս. ամէն  բառերը: Աղոթքի մնացած բառերն ու բառակապակցությունները, թեև Էրիկի ամբողջ ջանքերին՝ անհասկանալի հնչեցին:

«Վիրահատությունից հետո անցած 5 տարիների ընթացքում ինչ մեր տանը կատարվել է, Էրիկը խոսալուց հետո լրիվ պատմում է, դրանք նրա մոտ տպավորված են եղել»,- ասում է մայրը։

Այս պահին երեխան օգնություն է ստանում «Վորլդ Վիժն» կազմակերպությունից: Կազմակերպությունից ստացել է սայլակ, սակայն քայլասայլակ չունի: Մայրն ու տատը համոզված են, եթե Էրիկը քայլասայլակ ունենա, ոչ թե չորեքթաթ, այլ քայլասայլակի օգնությամբ  ոտքի կանգնած՝ ուղիղ կքայլի: Ժաննան ասաց, որ հնարավորություն չունի քայլասայլակ գնելու. «Եթե Էրիկին ուղարկեն Երևանի վերականգնողական կենտրոն, գուցե դա դրական ազդեցություն ունենա նրա քայլելու համար»,- ասաց տատը՝ Մարոն:  Վերջինս  դժգոհեց, որ Ժաննան  ամբողջ օրը զբաղվելով Էրիկով, երբեմն  աչքաթող է անում մյուս երեք երեխաներին՝ Վանիկին, Անահիտին և Գոռին:

Տիկին Մարոն  աղջկան քննադատեց Էրիկից հետո ևս երկու երեխաներ ունենալու համար. «Մարդը, եթե պրոբլեմ է ունենում, պետք է կենտրոնանա այդ պրոբլեմի վրա: Էրիկով, եթե լուրջ զբաղվեր, հնարավոր է քայլեր երեխան: Նախկինում Էրիկի ոտքերը խաչված էին, հիմա նա ուղիղ է պահում ոտքերը: Տարբերությունը հիմա  մեծ է»։

Էրիկի ավագ եղբայրը՝ Վանիկը  սովորում է Ալավերդու Սանահին գյուղական թաղամասի Ա. Միկոյանի անվան դպրոցի  7-րդ դասարանում: Ժաննան գոհ է Վանիկի առաջադիմությունից: Անահիտը 3-րդ  դասարանում է սովորում, երկրորդ  դասարանը գերազանցությամբ է ավարտել: Մայրը  հպարտորեն ցույց տվեց Անահիտի գովասանագիրը: Գոռը առաջին դասարան է:

Էրիկին խնամելու գործում Վանիկն է մոր 1-ին օգնականը. «Էրիկին պահելու ժամանակ,  գրկում եմ, դիվանին եմ նստացնում: Էրիկը երաժշտություն է շատ սիրում, նրան հաճելի երաժշտություն եմ ընտրում: Եղբորս շատ եմ սիրում»,-ասաց Վանիկը: Մի անգամ հոգնած և հուսահատված Ժաննան Վանիկի և Անահիտին դժգոհում է իր ճակատագրից և ասում, որ  ուզում է Էրիկին  տեղափոխել հատուկ  հիմնարկ:  «Երեխաներս սկսեցին գոռալով լացել, խնդրում էին Էրիկին չբաժանել իրենցից»,-պատմեց Ժաննան: Էրիկը ճաշասենյակի բազմոցին ավագ եղբոր՝ Վանիկի հետ է քնում: «Չի՞ խանգառում քեզ քնելիս»,- հարցրի: «Չէ, քնելուց առաջ ինձ ձեռքերով փաթաթվում է, պաչում է ու էդպես փաթաթված քնում է»,-ասաց  Վանիկը:

«Բժիշկները խորհուրդ են տալիս Էրիկի բուժումը շարունակել հիմնականում վերականգնողական կենտրոններում։ Ոտքերի բուժման համար նախկինում Էրիկին տարել ենք Երևանի 3-րդ մանկական հիվանդանոց: Բուժման նպատակով ուղեգրով գնացել է Նորագյուղ: Երեխային լոգոպետի մոտ են տարել, գնդակներով ֆիզկուլտուրա է անցել ջրում: Բժիշկներն ասել են,  որ երեխան անընդմեջ բուժում պետք է ստանա, որի հնարավորությունը ես չունեմ»,- ասաց Ժաննան: Էրիկի ուսուցչուհի տատն էլ դժգոհեց, որ պետությունը սոցիալապես անապահով ընտանիքների հաշմանդամ երեխաների վերականգնողական բուժմանը պատշաճ  ուշադրություն չի ցուցաբերում:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter