HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

Ռուսական խաղեր՝ հայկական երկնքում

Ռուսական փոխադրողներին, կարծես, ոչ մի կերպ հանգիստ չի տալիս այն հանգամանքը, որ Հայաստանում կան ավիաընկերություններ, որոնք թռիչքներ են կատարում դեպի ՌԴ քաղաքներ: Ռուսական օպերատորները ձգտում են մոնոպոլիա հաստատել այն ուղղություններում, որոնցում մրցակցություն կա հայկական որեւէ ընկերության կողմից:

Ինչպես հայտնի է, հայկական փոխադրողներից «Արմենիան» իր կանոնավոր թռիչքները սկսեց հենց ռուսաստանյան ուղղություններով: 2016-ի հուլիսի 18-ից մինչ օրս «Արմենիան» Երեւանից թռչում է դեպի Միներալնիե Վոդի, իսկ նույն տարվա դեկտեմբերի 16-ից՝ Վորոնեժ: 2016-ի օգոստոսի 1-ից ընկերությունը սկսեց թռչել նաեւ Մոսկվա («Վնուկովո»), բայց արդեն հոկտեմբերին չվերթները դադարեցվեցին: Ըստ էության, հայկական փոխադրողն ուղղակի չդիմացավ մրցակցությանը: Այդ ժամանակ միանգամից ռուսական 7 փոխադրող մեծ հաճախականությամբ կատարում էր Մոսկվա-Երեւան չվերթ:

Այդուհանդերձ, տարօրինակ է, որ Վորոնեժի ուղղության վրա (ներկայում՝ շաբաթական 2 չվերթ) «Արմենիան» մրցակից չունի, իսկ ահա Մին. Վոդին ու Երեւանն այս պահին իրար է կապում նաեւ «Սարատովյան ավիաուղիները», որը շաբաթական իրականացնում է 1 չվերթ, իսկ «Արմենիան»՝ 2:   

Այն, որ ռուսական փոխադրողները համերաշխորեն մաս-մաս են արել իրենց տարբեր քաղաքներից դեպի Հայաստան ուղղությունները, նախկինում պատմել ենք:  

Հայկական մյուս օպերատորը՝ Գյումրիում բազավորվող «Տարոն-Ավիան», մեկնարկից ի վեր բոլոր չվերթները դեպի Ռուսաստան էր կատարում: 2017-ի ապրիլից ընկերությունը սկսեց թռչել Կրասնոդար, Սամարա եւ Դոնի Ռոստով (աշնանը Ռոստովի թռիչքները դադարեցվեցին, դրանք փոխարինվեցին Երեւանից Մոսկվա չվերթով): Հունիսին էլ օպերատորը սկսեց Գյումրի-Մոսկվա («Դոմոդեդովո»), իսկ նոյեմբերից՝ Երեւան-Մոսկվա («Վնուկովո») թռիչքները: «Տարոն-Ավիայի» միակ մրցակիցը դեռ 2016-ի դեկտեմբերից Մոսկվայի «Վնուկովո» օդանավակայանից Գյումրի թռչող բյուջետային «Պոբեդան» էր: Այսինքն՝ մինչեւ 2017-ի տարեվերջ, Գյումրին Կրասնոդարի ու Սամարայի հետ կապում էր միայն հայկական ընկերությունը:

Երկու օր առաջ ՔԱԳՎ-ն հայտարարեց, որ «Պոբեդա» ավիաընկերությունը, որը «Աէրոֆլոտի» դուստրն է, ամառային աերոնավիգացիոն սեզոնին, իսկ ավելի կոնկրետ՝ ապրիլի 18-ից մինչեւ հոկտեմբերի 27-ը, իրականացնելու է Սանկտ Պետերբուրգ-Գյումրի չվերթ: Բացի դրանից՝ մայիսի 25-ից մինչեւ սեպտեմբերի 14-ը ռուսական լոուքոստերը կիրականացնի նաեւ Դոնի Ռոստով-Գյումրի թռիչքներ:

Թվում է, թե տարօրինակ ոչ մի բան չկա, հայկական ընկերությունները, ավելի կոնկրետ՝ «Տարոն-Ավիան», Գյումրուց Սանկտ Պետերբուրգ չի թռչում, Դոնի Ռոստովից էլ օպերատորը հրաժարվել է դեռ անցյալ տարվա աշնանը: Հիշեցնենք, որ դրանից հետո ռուսական «Ural Airlines»-ը հայտարարեց, թե բացում է Ռոստով-Գյումրի չվերթ: Այդուհանդերձ, այս պահին Գյումրու օդային կապը միայն Մոսկվայի հետ է, այն էլ «Պոբեդայի» միջոցով:

Գրել ենք, որ «Տարոն-Ավիան» մինչեւ մարտի վերջ չի թռչելու: Ակնհայտ է, որ ավիափոխադրողը դժվարությունների է բախվել, որոնց մեջ, ըստ էության, մեծ դեր է խաղացել «Պոբեդայի» ներկայությունը: Վերջինս, ի տարբերություն հայկական ընկերության, չվերթներ է կատարում ամեն օր, ինչը մեծ նշանակություն ունի:

Վերադառնալով նոր բացվող չվերթներին՝ նշենք, որ եթե ՔԱԳՎ-ն հայտնում է, որ դրանցից յուրաքանչյուրը լինելու է շաբաթական 2 անգամ, ապա «Ռոսավիացիայի» թույլտվությունների մեջ նշվում է 3-ական թռիչքների մասին: Ռուսական գերատեսչությունը «Պոբեդային» Սանկտ Պետերբուրգ-Գյումրի չվերթ բացելու թույլտվություն տվել է անցյալ տարվա դեկտեմբերին, իսկ Դոնի Ռոստով-Գյումրի ուղղության համար՝ հունվարին: Դժվար է ասել, թե որն է տարբերության պատճառը՝ կա՛մ ընկերությունն ինքն է հայկական գերատեսչությանն այդքան ներկայացրել, կա՛մ էլ ՔԱԳՎ-ն 3-ի փոխարեն համաձայնել է 2-ական չվերթի, բայց շեշտենք, որ Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ չվերթներն ազատականացված են՝ սահմանափակումներ չկան:  

Այսպիսով՝ եթե գարնանը «Տարոն-Ավիան» վերականգնի իր չվերթների նախկին ցանցը, առնվազն մեկ ռուսական մրցակից կունենա Գյումրի-Մոսկվա, Երեւան-Մոսկվա, Գյումրի-Դոնի Ռոստով ուղղություններում: Բայց սա էլ ամենը չէ. ամենահետաքրքիրն այն է, որ հունվարին «Պոբեդան» «Ռոսավիացիայից» թույլտվություն է ստացել Գյումրի թռչել ոչ միայն Դոնի Ռոստովից, այլեւ Կրասնոդարից (կրկին շաբաթական 3 չվերթ): Այս մասին ՔԱԳՎ-ն հայտարարություն չի արել, այսինքն՝ հայկական կողմին նմանատիպ խնդրանքով ռուսական օպերատորը կա՛մ չի դիմել, կա՛մ դիմել է, բայց չի ստացել, ինչը քիչ հավանական է:

Ամբողջ խնդիրն այն է, թե ռուսական բյուջետային ընկերությանն ինչն է դրդում նոր չվերթներ բացել հենց այն քաղաքներից, որտեղ ժամանել է հայկական օպերատորը: Զուտ բիզնե՞սը. այդ դեպքում կարելի է նշել բազմաթիվ հայաշատ քաղաքներ ՌԴ-ում (Սոչիից մինչեւ Սիբիր), որտեղից ուղեւորահոսքի պակաս հաստատ չի զգացվի, սակայն «Պոբեդան» մատը դրել է հենց «Տարոն-Ավիայի» ընտրած ուղղությունների վրա:

Վերը նշվածը փաստում է, որ հայկական ավիափոխադրողները ռուսական ուղղություններում առաջիկայում հանդիպելու են շատ ավելի ուժեղ, գուցե ճիշտ է ասել ավելի կոշտ մրցակցության, քան եղել է մինչ օրս: 

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter