HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Նարեկ Ալեքսանյան

Ֆեյսբուքը՝ որպես գործիք նախագահի ընտրությունների ընթացքում

«Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի տնօրեն Լաուրա Բաղդասարյանի դիտարկմամբ՝ ֆեյսբուք սոցիալական ցանցում առկա սև PR-ի, քաղաքական հումորի և սարկազմի առումով այս նախագահական ընտրությունները տարբերվում են խորհրդարանականից, երբ նմանօրինակ ակտիվություն հիմնականում միայն անանուն էջերն էին ցուցաբերում:

«Ռեգիոնը» «Բաց հասարակության հիմնադրամներ - Հայասատան» կազմակերպության աջակցությամբ հետազոտել է նախաքարոզչության փուլում ՀՀ նախագահի ընտրությունների հարցում ֆեյսբուքի ակտիվությունը:

«Հետազոտության արդյունքները վկայում են, որ նախկինում ուղղակի որպես հերթական ինտերնետային գործիք համարվող ֆեյսբուք սոցիալական ցանցն այսօր փոխարինելու է գալիս դասական մեդիային. ֆեյսբուքը ակտիվ օրգանիզմ է, որի հետադարձ ռեակցիան աստիճանաբար ավելի է արժևորվում»,- ասաց «Ռեգիոնի» տնօրենը հետազոտության արդյունքները ներկայացնելիս:

Լաուրա Բաղդասարյանը ֆեյսբուքյում այսպիսի ակտիվությունը կապում է նախագահի ընտրությունների նախաշեմին Հայաստանում առաջացած քաղաքական ճջնաժամի հետ՝ դիտարկելով այն որպես դասական արձագանք ստեղծված իրավիճակին, երբ հասարակությանը ոչինչ չի մնում անելու, քան անեկդոտներ հորինել քաղաքականության մասին և հեգնանքով վերաբերվել քաղաքական զարգացումներին:

Նախքան պաշտոնապես քարոզչություն սկսվելը «Ռեգիոնը» մոնիթորինգի է ենթարկել ֆեյսբուքի 28 էջ, որոնք էին քաղաքական ուժերի ու նրանց հարող ֆեյսբուքյան խմբերի, նրանց համակրող առանձին օգտատերերի, ՀՀ նախագահի թեկնածուների ֆեյսբուքյան էջերը:

Հունվարի 29-ին էլեկտրոնային տեղեկագրի տեսքով կհրապարակվեն հետազոտության ամբողջական արդյունքները:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter