HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Դանիել Իոաննիսյան

Պարզաբանումներ Ծիծեռնակաբերդի խճուղու մասին հրապարակման վերաբերյալ

Օրեր առաջ մենք հանդես էինք եկել հրապարակմամբ, որում ասվում էր, որ ընդամենը մի քանի տարի առաջ կառուցված Ծիծեռնակաբերդի խճուղու լայնությունը չի համապատասխանում ստանդարտներին:

Հաշվի առնելով, որ հրապարկման մեջ առկա էին ոչ ճշգրիտ ձևակերպումներ, հարկ ենք համարում պարզաբանել հետևյալը.

Համաձայն ԳՈՍՏ 52289-2004-ի` Ծիծեռնակաբերդի խճուղու նման փողոցների երթևեկության յուրաքանչուր գծի լայնությունը պետք է լինի 3.5 մետր: Այսինքն` ամբողջ փողոցի լայնությունը պետք է լինի 3.5 մետր * գոտիների քանակ (այս դեպքում` 4) + 0.2 մետր եզրագծերից յուրաքանչուրի համար և + 0.2-0.3 մետր հոծ գծի համար: Այսպիսով, յուրաքանչուր ուղղությամբ երթևեկության երկու գոտի ունեցող Ծիծեռնակաբերդի խճուղու ասֆալտապատ մակերեսի լայնությունը պետք է լինի առնվազն 14.6 մետր + մայթերը:

Իսկ խնդրո առարկա փողոցի վրա փաստացի ասֆալտի լայնությունը միջինում 13.9-14.0 է, ինչի արդյունքում գծերի միջին լայնությունը ստանդարտում ամրագրված 3.5 մետրի փոխարեն 3.3 է` որոշ տեղերում նվազելով միջև 2.8 մետր:

Միջպետական ստանդարտներում հստակ ամրագրված է, որ նորմաներին համապատասխանող փողոցների գծանշման ժամանակ երթևեկության գոտիների լայնությունը պետք է համապատասխանի շինարարական նորմերին (այն է` 3.5 մետր): Միայն այդ նորմերից շեղումով կառուցված փողոցների երթևեկության գծերի լայնությունն է, որ կարող է տարբերվել 3.5 մետրից, միաժամանակ այն չի կարող լինել 3 մետրից պակաս մարդատար և բեռնատար մեքենանների և 2.75 մետրից պակաս միայն մարդատարների երթևեկության համար:

Այսինքն՝ այն, որ երթևեկության գոտիների միջին լայնությունը մոտ 3.3 մետր է, ենթադրում է, որ ճանապարհը չի համապատասխանում ստանդարտներին, իսկ այն, որ երթևեկության ձախ գոտին հիմնականում 3 մետրից բարակ է, նշանակում է, որ այն նախատեսված չէ բեռնատարների համար, սակայն, համապատասխան արգելքի նշանը բացակայում է, ինչը կրկին վկայում է խախտումների մասին:

Այսպիսով, կրկին հստակեցնում ենք, որ շուրջ 12.5-13 մետր է ոչ թե ամբողջ ասֆալտապատ մակերեսի լայնությունը, այլ դրա` երթևեկության գոտիների զբաղեցրած մակերեսի գումարային լայնությունը (14 մետրի փոխարեն):

Թեև մեզ հայտնի չէ, թե կոնկրետ ում մեղքով են ամեն օր հազարավոր վարորդներ անհարմարություններ զգում, սակայն ակնհայտ է, որ երթևեկության գոտիների գումարային լայնության վրա «խնայվել» են ահռելի գումարներ:

Ներողություն ենք խնդրում նախորդ հրապարակման մեջ ոչ հստակ և ոչ ճշգրիտ ձևակերպումների համար:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter