Երկուշաբթի, 24 սեպտեմբերի

Վարորդները սարսափով են հատում միջպետական ճանապարհի թունելը



Ալավերդի–Վանաձոր միջպետական ճանապարհի Ձորագետ–Փամբակ ճանապարհահատվածում գտնվող երեք թունելներն էլ անբարեկարգ են, սակայն նրանցից Շահալի երկաթուղային կայարանի հարևանությամբ  գտնվողը, որը կառուցվել է 1962թ., գրեթե փլուզման  շեմին է:

Թունելը մոտ 100 մետր հատում է հսկա ժայռը: Իր գոյության 54 տարիներին այն երբևէ չի վերանորոգվել, ինչի պատճառով էլ ներկայումս  երթևեկության  լուրջ վտանգներ է առաջացնում վարորդների համար:

Թունելի ներսում աստիճանահարթակներ դարձած ասֆալտի անորակ փոսանորոգումները բեռնատարները  հաղթահարում են մի կերպ: Լուծված չէ  ջրահեռացման խնդիրը, ինչի պատճառով անձրևներից առաջացած  լեռնային  ջրահոսքերը լցվում են թունել` առաջացնելով  փլուզման և քարաթափման  վտանգներ:

Այն նաև լուսավորված չէ: Թունելով հետիոտն երթևեկում են շրջակա գյուղերի բնակիչները, վերջիններիս անասունները, ինչպես նաև միջպետական ճանապարհով երթևեկող  ավտոմեքենաները: Վտանգավոր թունելով են անցնում նաև  ՅՈւՆԵՍԿՕ-ի  պատմական հուշարձանների ցուցակում գրանցված Սանահինի և Հաղպատի վանական համալիրներ այցելողները, ինչպես  նաև Օձունի  եկեղեցի և Թումանյանի տարածաշրջանի մյուս պատմամշակութային հուշարձաններ ուղևորվող տարեկան մոտ 10 հազար զբոսաշրջիկ տեղափոխող ավտոբուսներն ու Բաթումից և Թուրքիայից Հայաստան ապրանքեր ներկրող հսկա բեռնատարները: Վերջիններս  իրենց չափերին անհամապատասխան թունելում ստեղծում են տրանսպորտային  միջոցների անանցանելիություն` մանավանդ, երբ  հակառակ երկու կողմերից  միաժամանակ հայտնվում են թունելի կենտրոնում:

«Ձայնային ազդանշաններով կարելի է կանոնակարգել մեծ մեքենաների մուտքը դեպի թունել:  Կամ գուցե այնտեղ պետք է պատշաճ հսկողություն  սահմանի ճանապարհային ոստիկանությունը»,- ասում է  ալավերդցի Վալերի Պարանյանը:

«Էդ թունելի չափերը փոքր են: Երկու  «VOLVO» կամ  «DAF»  մակնիշի   բեռնատարներ, երբ միաժամանակ մտնում են թունել, չեն կարողանում իրար կողքով անցնել: Մեկ բեռնատարն էլ պետք է միայն անցնի  կենտրոնով, որպեսզի կարողանա հատի փոքր թունելը: Եթե կենտրոնով չեն անցնում, չեն կարողանում դուրս գալ թունելից: Պետք է թունելի գետնի հողը  իջեցնեն: Դա  ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության գործն է»,-ասում է  ՀՀ ճանապարհային ոստիկանության 2-րդ սպայական գումարտակի 5-րդ վաշտի 2-րդ դասակի հրամանատար Սմբատ Նորեկյանը:

«Լրիվ վտանգ է, էլի: Ես վախենամ բլի վրես, որ մտնեմ: Դեմից որ մեծ մեքենան  գալիս է, մեզ տեղ չի լինում, որ անցնենք: Ամբողջ ձմեռը առաստաղից սառույցները կախված են լինում: Թունելի ներսի ճանապարհն էլ անանցանելի է»,-  դեկտեմբերի 6-ին հայտնեց թունելից  դուրս եկող մեքենաներից մեկի վարորդը:

«Թալինցի եմ: Էս մի ամսվա մեջ գրեթե մի 5-6 անգամ թունելով երթևեկել եմ:  Նկատել եմ, որ մեծ բեռնատարների համար  թունելը շատ ցածր է:  Անընդհատ խփում  և քարեր են թափում թունելի  առաստաղից: Հենց նոր ես այդ մեծ մեքենայի հետ հանդիպակաց դուրս եկա: Վտանգն էն է, որ եթե չզգուշանայի, պետք է խփեինք իրար»,- ասաց վարորդ Հայկ Սահարյանը:

Բեռնատարներից մեկի վրացի վարորդն էլ նշեց, որ իր մեքենայի համար թունելը շատ փոքր է: Վրացի Ալյադ Թամայան շատ վտանգավոր համարեց ոչ միայն թունելը, այլև Վանաձոր-Ալավերդի միջպետական ճանապարհը. «Շատ «ստրաշնի» է էս թունելով ու էս ճանապարհով անցնելը»,- ասաց նա:

Վլադիկ Բարսեղյան

Վարորդ Վլադիկ Բարսեղյանն ասում է, որ սարսափելի զգացողություն է ունենում թունելում բեռնատարներին հանդիպակաց դուրս գալիս: Անանցանելիության պառնալիներ են ստեղծում նաև Ձորագետ ավանի կողմից թունելի մուտքին հարող ժայռաբեկորները, որոնք  կարող են թափվել ու փակել թունելի մուտքը:

Վարորդները դժգոհում են նաև Փամբակ–Ալավերդի միջպետական ճանապարհահատվածի անբարեկարգ վիճակից: Արդեն տարիներ շարունակ  այստեղ քայքայված են ճանապարհի պաշտպանիչ քարե պատնեշները: Վթարների լուրջ վտանգ է ներկայացնում թունելին հաջորդող կամուրջը, որի բազրիքները շատ վաղուց գոյություն չունեն: Հորդառատ ձյան դեպքում տրանսպորտային միջոցները կարող են կամրջից ընկել և հայտնվել Դեբեդ գետում:  

Ալավերդի-Վանաձոր ճանապարհահատվածով ամեն օր երթևեկում է նաև Լոռու մարզպետ Արթուր Նալբանդյանը: Վարորդների խնդրանքով «Հետքը» մարզպետից այսօր տեղեկություններ  խնդրեց վտանգավոր թունելի և Վանաձոր-Ալավերդի ճանապարհի կապիտալ վերանորոգման մասին:

«Համաշխարհային բանկի ծրագրով նախատեսվում են Վանաձոր-Բագրատաշեն միջպետական ճանապարհի կապիտալ բարեկարգման աշխատանքներ: Ծրագրի մեջ մտնում է նաև այդ վտանգավոր թունելի վերանորոգումը: Նախագծային աշխատանքեր էին կատարվում, բայց ես չեմ կարող ասել, թե երբ կսկսվեն այդ աշխատանքները»,-պատասխանեց  մարզպետը:

ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության «Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհների տնօրինություն» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Աշոտ Արշակյանն էլ այսօր մեզ հայտնեց, որ նշվա թունելի կապիտալ վերանորոգման  նախագծերն արդեն ավարտված են: Թունելի կապիտալ վերանորոգումը ներառված է «Վանաձոր-Բագրատաշեն» միջպետական ճանապարհի կապիտալ վերանորոգման աշխատանքներում, 2015թ. աշխատանքներն իրականացնող շինարարական կազմակերպության մրցույթ է հայտարարվելու: «Մեկ-երկու տարվա մեջ թունելը և ճանապարհը կարգավորված կլինեն»,- հուսադրեց Աշոտ Արշակյանը և հավելեց, որ վթարային կամրջի փոխարեն նախագծով թունելի մուտքից  նոր կամուրջ է կառուցվելու, որն ուղիղ միանալու է ճանապարհին: 


Գլխավոր էջ



Մեկնաբանություններ (4)
1. լոռեցի15:27 - 8 դեկտեմբերի, 2014
Զոռ գործ է երեւում! Եթե նույնիսկ փող էլ դրվի ու ուզենան սարքել, ապա մեքենաները որտեղով անցնեն այդ նորոգման ընթացքում?
2. Razmik Evoyan16:52 - 8 դեկտեմբերի, 2014
Երեք տարի առաջ Թումանյան կայարանի թունելի վերանորոգման համար հատացվել էր մի կլոր գումար, մարզպետարանում տեղյակ են դրանից, բայց թե ով և որտեղ ծախսեց այդ դրամը, կպարզի միայն հետաքննությունը...
3. Ջանի08:23 - 9 դեկտեմբերի, 2014
Հորդառատ ձյուն, հետաքրքիր է
4. Լարիսա Փարեմուզյան 13:00 - 9 դեկտեմբերի, 2014
Ջանի ջան, ինչն է հետաքրքիր: Ախր ձյունն էլ , ինչպես դուք գիտեք, անձրևի ու կարկուտի պես մթնոլորտային տեղում է: Մթնոլորտային բոլոր տեղումներն էլ կարող են հորդառատ լինել: Հիմա դառնանք հորդառատ բառի ստուգաբանությանը : Այն բարդ բառ է, կազմված է հորդ--վարար և առատ -այսինքն շատ բառերից: Հոդվածում խոսքը վերաբերել է վարար և առատ թափվող ձյանը: Իմ թանկ ժամանակից այսքանը Ձեզ տրամադրելը կարծում եմ բավական է: Հորդ, հորդել և բառի այլ գործածություներ փորձեք ինքներդ ուսումնասիրել:
Մեկնաբանել
Շնորհակալություն մեկնաբանելու համար: Ձեր մեկնաբանությունը պետք է հաստատվի խմբագրության կողմից:

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։

Լրահոս

Բոլոր նորությունները

Արխիվ