HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Արտավազդ Փելեշյան. «Մենք նստած ենք այն ճյուղին, որը կտրում ենք մեր ձեռքով»

Երեկ «Մոսկվա» կինոթատրոնում տեղի ունեցավ հանդիպում կինոռեժիսոր Արտավազդ Փելեշյանի հետ: Վերջինս նախ խնդրեց, որ հանդիպումը չտեսանկարահանվի: Փելեշյանի ֆիլմերի դիտումից հետո վարպետը պատասխանեց հանդիսատեսի հարցերին:

«Կյանք» և «Վերջ» ֆիլմերի մասին

Այս վերջին երկու ֆիլմերը նկարեցի այն ժամանակ, երբ Հայաստանը շատ դժվար վիճակում էր, մութ ու խավար էր: Եվ ես արեցի ֆիլմ հույսի ու լույսի, վերածննդի և նոր կյանքի համար:

Թելադրանքը՝ երիտասարդ կինոռեժիսորներին

Առաջին աշխատանքին մեծ ուշադրություն դարձնեն, որովհետև ամենակարևորը դա է:

Իր ֆիլմերում ինչ-որ բաներ փոխելու մասին

Երբեմն նայում եմ ալբոմներ, երբ երիտասարդ տարիներին բեղեր էի պահում, ի՞նչ միտք ունի հիմա այդ նկարը ոչնչացնել կամ բեղերը ջնջել:

3 ֆիլմ, որոնք պետք է նայել

Սերգեյ Գերասիմովի «Խաղաղ Դոնը», Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլայի «Կնքահայրը» և Չինգի «Չինաստանի ուրվականների պատմությունը»:

«Բնակիչները» ֆիլմի մասին

Դա ֆիլմ է կենդանիների հանդեպ մարդկանց վերաբերմունքի մասին: Մենք նստած ենք այն ճյուղին, որը կտրում ենք մեր ձեռքով:

Հայաստանում ֆիլմ նկարելու մասին

Սցենար էի գրել՝ «Հայոց աշխարհ», բայց այդպես էլ չարվեց տարբեր պատճառներով, առաջին հերթին՝ ֆինանսական պատճառով: Դե, հիմա էլ մեծացել եմ, չգիտեմ՝ ի՞նչ պիտի անեմ:

«Տարվա եղանակների» մասին

Մի պատմություն եղավ այդ ֆիլմի ժամանակ, երբ նկարահանում էինք: Խմբի ադմինիստրատորին և օպերատորին ուղարկեցի գյուղատնտեսության նախարարություն, որպեսզի իմանան, թե Հայաստանում ցիվիլիզացիայից հեռու ինչ գյուղ կա, որը պահպանում է հին և նոր ադաթները: Գնացին, եկան, ասացին՝ Զանգեզուրի ձորում մի գյուղ կա, որ 30-ական թթ.-ին էր Սովետական Միությունն իմացել էր, որ այդպիսի գյուղ կա, և գյուղն էլ իր հերթին իմացել էր, որ Սովետական Միություն կա: Որոշեցինք գնալ այդ տեղը: Գնացինք, շատ դժվար էր գտնել, մի կերպ գտանք: «Վոլգա» մեքենայով էինք: Ձորի մեջ էր գյուղը, ընդամենը 10-12 տուն էր: Ասացի՝ ոտքով գնանք, որովհետև մեքենայով գնալ չէր լինի, վարորդն ասաց՝ չէ, ես կտանեմ: Ճանապարհին մեքենայի ամեն մի մասը կոտրվեց, մեքենայի կմախքով հասանք տեղ: Թումանյանի հեքիաթների նման մի գյուղ տեսանք, երեք ծերունի էին նստած կրակի շուրջը և օղի էին պատրաստում՝ Քարահունջ: Բարևեցինք, հարցրեցինք՝ ի՞նչ կա այստեղ, զարմացան մեքենայի վրա: Ասացինք՝ կինո ենք ուզում նկարել, զարմացան, թե ինչ է կինոն: Արդեն մեզ հետաքրքրեց: Պայմանավորվեցինք: Երկու օր հետո գնացինք այդտեղ:

Գիտեք, շատ քիչ մարդիկ են իմանում, շատ նեղ մասնագիտական հարց է, մինչև անգամ ռեժիսորը չի իմանում, թե ինչ հարց է, օրինակ՝ ասում են մասսովկա, նկարում ենք: Դա բավականին մեծ ամբոխ է, դեմքերը չեն երևում, և դա արժե 3 ռուբլի: Դա միայն գիտի ֆիլմի ադմինիստրատորը և ստուդիայի հաշվապահությունը: Եվ կան էպիզոդիկներ, որը փոքր խումբ է, ու դեմքերը երևում են: Դա արժե 7 ռուբլի 50 կոպեկ: Ներկայացրինք այդ մարդկանց, տնօրենը հանեց ցուցակը, գրեց՝ մասսովկա՝ 3 ռուբլի: Երեք ծերունիներից մեկը, որ նստած էր կրակի շուրջը, ասաց՝ ես էպիզոդիկ եմ: Ֆիլմի մեջ մի պատկեր ցույց եմ տվել այդ գյուղից, բայց անունը դժվարանում եմ հիշել: 

Պիետրո Մարչելլոյի «Փելեշյանի լռությունը» ֆիլմի մասին

Երբ դիտեցի այդ ֆիլմը, ինձ թվաց, թե ֆիլմում կպարզեցվի Փելեշյանի լռության պատճառը, բայց ֆիլմի ռեժիսորը նույնպես ինձնից բան սովորեց և լռեց:

Հայկական ֆիլմում հայերեն խոսքեր չլինելու մասին

Ասում եք՝ հայկական ֆիլմում հայերեն խոսք չկա, բայց ինչքան հայկական մտքեր կան:

Կասկածներ՝ ֆիլմեր նկարահանելիս

Ես սցենար եմ գրում, եթե ես չեմ տեսնում ֆիլմը, չեմ նկարահանում այն: Իհարկե, սցենարը 100 տոկոսով ֆիլմը չէ, բայց ընդհանուր առմամբ դա է: Եթե թղթի վրա տեսնում եմ ֆիլմը, նոր սկսում եմ նկարահանել այն:

«Հոմո սապիենս» («Homo sapiens») ֆիլմը չնկարահանելու մասին

Մենք այդպիսի ֆինանսական ռեսուրսներ չունենք: Այդքան միլիոններ՝ դոլարով, չունենք: Փորձեցի դուրս գալ արտասահահման, բայց արդյունքը չստացվեց: Մենք զբաղվեցինք այդ ֆիլմով, գրեցինք, երկար աշխատեցինք, պարզվեց՝ 41.000 դոլար է պետք, բայց պրոդյուսերը կին էր, չկարողացավ հավաքել այդքան գումար: Չէ, ես լավ մտքով եմ ասում:

Հայաստանում դասախոսելու մասին

Մի անգամ բոլոր փաստաթղթերը դասավորեցինք, բայց տեղ չտվեցին, շենք չտվեցին:

Դիստանցիոն մոտնաժի նշանակության մասին

Աշխարհով մեկ ընդունված է, որ մոնտաժ նշանակում է հարևան պատկերների միացում: Իմ աշխատանքներում զգացի, որ դա ինձ չի հետաքրքրում: Ստացվում է այնպես, որ ես ոչ թե միացնում եմ այդ պատկերները, որոնք շատ կարևոր են, այլ անջատում եմ, հեռավորության վրա եմ դնում մեկը մյուսի հանդեպ: Եվ իմ կարծիքով՝ հեռավորության վրա նրանք ավելի ուժեղ են խոսում մեկը մյուսի հետ, և ոչ միայն մեկը մյուսի, այլև այն բոլոր պատկերների, որոնք գտնվում ենք դրանց միջև:

Որտեղի՞ց եք, վարպետ:

Կիրովականից եմ, բայց Գյումրիում եմ ծնվել: Ավելի ճիշտ՝ լոռեցի եմ (ժպտում է, ծաղափահարություններ- հեղ):

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter