HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Գերմանական հեռուստաալիքների գովազդները ցածրաձայն կդառնան

Գերմանական մասնավոր հեռուստաընկերությունները, հետևելով պետականների օրինակին, համաձայնել են իջեցնել գովազդային հոլովակների ձայնի բարձրությունը: Այս մասին հայտնում է Lenta.ru-ն՝ վկայակոչելով Handelsblatt հրատարակությանը:

Ըստ Handelsblatt-ի տվյալների՝ համապատասխան պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել Մասնավոր հեռուստաընկերությունների ասոցիացիայի (VPRT) հետ Հեռուստառադիոհեռարձակման պետական կորպորացիայի (ARD) վարած բանակցությունների ընթացքում:

Սկզբում մասնավոր հեռուստաընկերությունները չէին ուզում զիջումներ անել պետությանը՝ վախենալով, որ դրանով կարող են վանել խոշոր գովազդատուներին: Բացի դրանից՝ մեդիա ընկերություններին ձեռնտու չէր այն, որ ստիպված կլինեն հեռարձակել ձայնի ուժգնության մի քանի մակարդակ ունեցող գովազդային հոլովակներ, քանի որ որոշ հեռուստաալիքներ հաղորդումներ են հեռարձակում նաև ԳՖՀ-ի սահմաններից դուրս, որտեղ նման արգելքներ չեն գործում:

Ինչպես նշել են ARD-ի ներկայացուցիչները, գովազդն ավելի ցածրաձայն դարձնելու որոշումն ընդունվել է բացառապես հեռուստադիտողների շահերից ելնելով, ովքեր դժգոհ են հեռուստացույցի ձայնի ուժգնության կտրուկ փոփոխությունից: Ըստ Handelsblatt-ի՝ մասնավոր հեռուստաընկերություններում գովազդն ավելի ցածրաձայն կդառնա 2012թ. օգոստոսից: Գերմանական պետական հեռուստաալիքները նոր կանոններով են աշխատում դեռ 2010թ. նոյեմբերից:

Լուսանկարում ARD-ի գրասենյակն է

Մեկնաբանություններ (1)

Սերոբ
Գերազանց որոշում,,,ժամանակն է, որ մեր հեռուստաընկերությունները նույնպես նմանատիպ մարդասիրական որոշում կայացնեն:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter