HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Լոռիում հատուկ դպրոցների աշակերտները ստիպված տեղափոխվել են հանրակրթական դպրոցներ. ծնողները բողոքում են

Գայանե Սարգսյան

«Գիշերօթիկում առաջինից իններորդ դասարանցիներով ճաշարան էինք գնում, մեր հիմիկվա դպրոցում՝ (Սպիտակի հանրակրթական թիվ 5 դպրոց) մինչև չորրորդները, գիշերօթիկում գրքերի փող չէին հավաքում, էնտեղ հավաքում են, էստեղ տետրերը իրենք էին տալիս, էնտեղ չեն տալիս»,- Սպիտակի մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների թիվ 1 հատուկ ու հարեւանությամբ գտնվող հանրակրթական դպրոցի տարբերություններն է թվում 8-րդ դասարանցի Մարիամ Պառավյանը:

Վերջինս Սպիտակի մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների թիվ 1 հատուկ դպրոցի 40 աշակերտների հետ այս ուսումնական տարվանից ստիպված է հաճախել հանրակրթական դպրոց: Պատճառը մարզում, այդ թվում և Սպիտակում գործող հատուկ դպրոցների գործունեության դադարեցումն ու գործառույթների փոփոխումն է.  հատուկ դպրոցներն այսուհետ կծառայեն որպես մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոններ:

Սպիտակի մտավոր թերզարգացում ունեցող երեխաների թիվ 1 հատուկ դպրոցում մինչև վերջերս սովորում էին ոչ միայն մտավոր խնդիրներ ունեցող, այլև սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաները: Դպրոցի փակումը դժգոհության մեծ ալիք է բարձրացրել հատկապես այս ընտանիքներում:

Երեքանգամյա սննդով, դպրոցական հագուստով, գրենական պարագաներով ու գիշերակացով ապահովող դպրոցը անապահով ծնողների համար փրկություն էր: 

10 երեխա ունեցող Լիլիթ Նիկողոսյանի 5 երեխաները դպրոցահասակ են: Թիվ 1 հատուկ դպրոցի փակվելուց հետո երեխաները տեղափոխվել են հանրակրթական դպրոց:

Լիլիթ Նիկողոսյան

«Գիշերօթիկ որ էթըմ էին, շատ լավ էր: Ստեղան պահանջները շատ ա, չենք կարում: Երեխեքին գրքեր են տվել, փողը ուզըմ են: Տնօրենն ասեց՝ ամեքինը գոնե կեսը պարտադիր պտի տաս: Ամեքինը մոտ 6000 դրամ ա, կեսն էլ տալու էղնեմ, էլի ահագին գումար ա,-ասում է բազմազավակ մայրը:-Գիշերօթիկում հագուստն էլ են տվել, ոչ մի բան չեմ առել: Թեկուզ հագած էր ըլնում, բայց նորմալ վիճակում էր: Ստեղ ոչ մի բան...Որը նիսյով, որը պարտքով` անում ենք: Իրանց հին շորերով եմ ուղարկել դասի»:

Թիվ 1 հատուկ դպրոց հաճախող երեխաների մեծ մասը ամբողջ շաբաթ մնում էր գիշերօթիկում, հանգստյան օրերին՝ վերադառնում տուն: Հանրակրթական դպրոց տեղափոխվելուց հետո բազմանդամ ընտանիքների ծախսերը կտրուկ աճել են:

«Էղել ա, որ տանը ոչ մի բան չենք ունեցել, սոված մնացել ենք, սոված վեր կացել: Էն վախտ գիտեի, որ էն հինգը էնտեղ են, կուշտ են, արխեին էի, էլի»,- ասում է Լիլիթը:

Վերջինիս խոսքով` գիշերօթիկից հանրակրթական դպրոց տեղափոխումն ընտանիքի համար ավելի սահուն կլիներ, եթե որևէ աջակցություն ստանար: Ասում է՝ վանաձորյան ՀԿ-ներից մեկը դեռևս ամռանը տվյալները հավաքագրել ու խոստացել է օգնել: Մինչ այժմ, սակայն, որևէ նյութական աջակցություն չեն ստացել:

Երեխաների գրենական պիտույքների հարցը լուծվել է օգոստոսին` Գերմանական կոչվող տնակային ավանից Գլենդել Հիլզ թաղամասում նոր տուն տեղափոխվելու առիթով ստացած աջակցության շնորհիվ. բարերարները պայուսակներ ու գրենական պիտույքներ են նվիրել:

Ամալյա Մարյանի երկու երեխաները ևս այս ուստարին սկսել են նոր՝ հանրակրթական դպրոցում:

Ամալյա Մարյան

«Երեխեքին գիշերօթիկ տալու իմ հիմնական պատճառը ֆինանսական էր, թե չէ իրանք շատ խելացի են: Հիմի, իրոք, ի վիճակի չեմ ֆինանսապես: Իմ համար հաճելի չի խոսալ իմ վիճակի մասին, բայց հնար չկա»,-ասում է նա:

Երեխաներին դպրոց ուղարկելու համար մայրն ապառիկով հագուստ է վերցրել: Պարտքը, սակայն, չգիտի` ինչպես է տալու:

37.000 դրամ նպաստ է ստանում եւ չգիտի` նպաստով ո՞ր ծախսը հոգալ: Ցրտերն ընկնելու հետ առաջացել է նաև երեխաներին տաք հագուստով ապահովելու հարցը:

«Գիշերօթիկի անցած տարվա տված կոշիկները հագավ երեխեն էս տարի, բայց մնացածը չգիտեմ ոնց եմ անելու»,- ասում է մայրը:

Ամալյայի խոսքով` երեխաների գրքերի գումարը Վանաձորում գործող «Առավոտ» ՀԿ-ն է փոխհատուցել: ՀԿ-ն պարբերաբար նաև մթերք է հատկացնում ընտանիքին:

10 տարուց ավելի թիվ 1 հատուկ դպրոցի տնօրենի պաշտոնը զբաղեցրած Միքայել Դավթյանի կարծիքով` գիշերօթիկի փակումը սխալ որոշում էր:

Միքայել Դավթյան

«Իմ ու կառավարության կարծիքները լրիվ տարբեր են: Իմ կարծիքով` սխալ էր, որ հատուկ դպրոցներն ընդհանրապես վերացվեցին: Դրանք երեխաների բոլոր խնդիրները լուծող դպրոցներ էին: Հատուկ դպրոցների փակվելուց հետո պոտենցիալ հանցագործների թիվը մեծացել է: Եթե երեխեն էստեղ չեկավ, մի կտոր հաց չկերավ, ընկավ փողոցները... Գնալու են զաբոռ գողանան, ալյումին գողանան, մի վատ բան անելու են: Երեխեն ամբողջ օրը դպրոցում չեղավ, ու ծնողն էլ ծնողանման չեղավ, էդ երեխեն դառնալու ա հանցագործ: Հատուկ դպրոցը էդ խնդիրը լուծում էր»,- ասում է նա:

 Տնօրենի խոսքով` իր դիրքորոշումը բազմիցս է հայտնել, սակայն իր կարծիքը հաշվի առնողն ո՞վ է:

«Ասում են Եվրախորհուրդն ասել ա, Եվրախորհուրդն ասել ա: Միշտ էլ եկել են, քննարկել ենք, մեր կարծիքներն ասել ենք, բայց մեր կարծիքը հավասար է 0-ի»,- եզրափակում է տնօրենը:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter