Չորեքշաբթի, 19 սեպտեմբերի
Գովազդ

Հոդվածներ Քաղաքապետարանը պատգամավորի ընկերությանը թույլատրել է օրենքով արգելված գովազդ իրականացնել

10:06 | 2 հոկտեմբերի, 2017
Տևական ժամանակ է` «Պրես ստենդ» ընկերությանը պատկանող կրպակների լուսամուտների ներսում տեղադրված են «Գրանդ Տոբակո» ընկերությանը պատկանող ծխախոտի տուփեր։

Լուրեր ՀՅԴ-ի տակտիկան չօգնեց, ՀՀԿ-ն ընդունեց իր իսկ օրինագիծը

12:44 | 12 մարտի, 2014
Այն իրարանցում առաջացրեց պատգամավորներից շատերի շրջանում: Երբ լրագրողները շտապում էին ԱԺ դահլիճից դուրս եկած Աղվան Վարդանյանից հարցնելու, թե ինչով էր պայմանավորված այդ ընդմիջումը, ինչ կտա այն, ԱԺ փոխխոսնակ Էդուարդ Շարմազանովը արձագանքեց, թե Աղվան Վարդանյանն առավոտը սուրճ չէր խմել, դրա համար ընդմիջում վերցրեց:

Լուրեր 2011 ընթացքում Հ1-ը 1 րոպե հեռարձակած գովազդի դիմաց միջին հաշվով ունեցել է ոչ ավելի, քան 25.000 դրամ եկամուտ

17:24 | 11 հոկտեմբերի, 2012
Ժուռնալիստների «Ասպարեզ» ակումբը շարունակում է հանրային Հ1 հեռուստաընկերության եթերում գովազդային ծավալների եւ զետեղման մոնիտորինգը: Հոկտեմբերի 9-ին ներկայացված հանրային հաշվետվության մեջ ներկայացվեցին 2011 թվականի գովազդային ամբողջական ծավալների եւ հեռարձակված գովազդի (ներառյալ հովանավորչական գովազդումների) հանրագումարային ցուցանիշները, միավոր գովազդային ժամանակի դիմաց հեռուստաընկերության եկամուտները, ինչպես նաեւ 2011 եւ 2012 թվականների մայիս եւ հունիս ամիսների համեմատական վերլուծությունները:

Լուրեր ՄԻՊ-ը խիստ անբավարար է գնահատել ՀՌԱՀ-ի մշտադիտարկման արդյունքները

16:59 | 26 մարտի, 2012
Հատկապես հեռուստաեթերում առկա բազմաթիվ օրինախախտումների, այդ թվում՝ բազմակարծության պակասի, գովազդին առնչվող օրենսդրության խախտումների, հայոց լեզվի մասին օրենսդրության պահանջների չպահպանման, էթիկական նվազագույն կանոնների անտեսման պարագայում խիստ անբավարար են եղել ՀՌԱ հանձնաժողովի հեռուստառադիոընկերությունների գործունեության մշտադիտարկման արդյունքները:

Լուրեր Գերմանական հեռուստաալիքների գովազդները ցածրաձայն կդառնան

14:37 | 8 դեկտեմբերի, 2011
Ինչպես նշել են ARD-ի ներկայացուցիչները, գովազդն ավելի ցածրաձայն դարձնելու որոշումն ընդունվել է բացառապես հեռուստադիտողների շահերից ելնելով, ովքեր դժգոհ են հեռուստացույցի ձայնի ուժգնության կտրուկ փոփոխությունից: Ըստ Handelsblatt-ի՝ մասնավոր հեռուստաընկերություններում գովազդն ավելի ցածրաձայն կդառնա 2012թ. օգոստոսից:

Հոդվածներ Գովազդ. պատմություն եւ աշխարհագրություն

20:00 | 6 հուլիսի, 2009
Մշակութային ուսումնասիրությունների բնագավառում այս հարցը դիտարկվում է մեդիայի կողմից հասարակության մեջ տարբեր իմաստների ձեւավորման եւ ամրապնդման տեսանկյունից։ Հավասարապես քննության են առնվում ուղերձների արտադրության, հաղորդման, ընդունման եւ օգտագործման փուլերը։

Հոդվածներ Գովազդ եւ մշակութային արժեքներ

19:53 | 30 հունիսի, 2009
Վերջին ամիսներին Հայաստանում լայնորեն քննարկվում են հայկական հեռուստաեթերի բովանդակության հետ կապված հարցեր: Գլխավոր առիթը ռեյտինգի եւ գովազդի համար միմյանց հետ մրցող հեռուստակայանների սեփական արտադրության սերիալներում տեղ գտած բռնությունը եւ գռեհիկ լեզուն էր: Մարդիկ, կազմակերպություններ իրենց մտահոգությունն են հայտնում հասարակության վրա դրանց հավանական ազդեցության առնչությամբ:

Հոդվածներ Գովազդը՝ հեռուստաեթերում եւ փողոցներում

16:07 | 22 դեկտեմբերի, 2008
Երբեմն գովազդի գաղափարաբանությունն արտահայտվում է շատ ակնհայտ ձեւով։ Օրինակ` շուրջն ամեն ինչ փլվում է, բայց տրյուֆել վայելող աղջկան դա չի հետաքրքրում՝ այնքան որ կլանված է ուտելով։ Ուղեկից խոսքը պատգամում է` ապրել անհոգ եւ քաղցրացնել կյանքը «Գրանդ քենդիի» արտադրանքով։ Մեկ այլ հեռուստատեսային գովազդ կոչ է անում մոռանալ բոլոր դժվարությունների ու խնդիրների մասին` չրթելով «Օտ Մարտինա», որը, ինչպես կարելի է ենթադրել, օգնում է` փիլիսոփայորեն նայել կյանքին։

Հոդվածներ Գովազդը՝ հեռուստաեթերում եւ փողոցներում

15:25 | 15 դեկտեմբերի, 2008
Հաճախ կարելի է լսել, թե «Մենք՝ հայերս, չենք կարողանում պատշաճ ձեւով ներկայացնել մեր ունեցածը»։ Գովազդի դեպքում երբեմն գործ ունենք չունեցածը շատ լավ ներկայացնելու ցանկության հետ, եւ այստեղ նույնպես ամեն բան պատշաճ մակարդակի վրա չէ։

ըստ ամսաթվի
ավելին

Լրահոս

Բոլոր նորությունները

Արխիվ