Friday, 21 November

Delinquent Diplomat: Los Angeles Armenians Demand New General Consul


11:49, July 27, 2012

Hetq has received a letter signed by a “group of diaspora Armenians taking Grigor Hovhannisyan, the Armenian General Consul in Los Angeles, to task for three years of ineptitude and failure to perform his assigned duties.

So frustrated is the group that in their letter they call on Armavia Airlines to give Hovhannisyan a one way ticket back to Yerevan and to charge the All Armenian Fund for the cost of the ticket.

The group charges Hovhannisyan with neglecting the local community, especially RA citizens residing in the Los Angeles area.

They say that the location of the Armenian Consulate has changed several times over the years and despite the fact that it has moved closer to the densely populated Armenian community of Glendale, nothing has changed in terms of community outreach.

The letter writers claim that Hovhannisyan has always avoided contact with the community, its youth, reporters and writers’ union, and has only made one appearance on local Armenian TV during his three year tenure as consul.

During that appearance, Hovhannisyan is said to have urged the community not to stage protests outside the consulate.

The group reminds Hovhannisyan that they reside in a democratic country where freedom of expression is a cherished value and that he should wake up to this reality.

They also accuse Hovhannisyan of failing to meet with community members at a July 13 protest regarding the murder of military physician Vahe Avetyan.

The protestors wanted to hand a letter to the consul but he refused to come outside and instead sent an underling to discuss terms. The staffer told protestors that only one person would be allowed in to hand the letter to Hovhannisyan.

The letter writers call on RA Foreign Minister Edward Nalbandyan to immediately recall Hovhannisyan and replace him with a more suitable and well-meaning diplomat.


Home page



Comments (68)
1. Մլեհ12:43 - 27 July, 2012
Նվնվալու տեղ` սուրիացի ընդդիմադիրներէն դա՛ս քաղեցէք, սիրելի լոսանճելոսահայեր: Angry Syrians Protest UN Diplomat Ja'afari at Home 5-29-12 http://www.youtube.com/watch?v=M1KLltgw83g
2. ՀԱՅ12:59 - 27 July, 2012
Լոս Անջելեսում ՀՀ հյուպատոսը հավաքական կերպարն է մեր դիվանագիտական ներկայացուցիչների ամբողջ աշխարհում...անդրադառնալով Գրիգոր Հովհաննիսյանի ղեկավարած "Լոսի օֆիսին", պետք է նշել, որ այն իրենից ներկայացնում է մի մշակութային կցորդ կազմակերպություն: Այս կառույցը հետեում է ամերիկահայ տարբեր անհատների ու կազմակերպությունների նախաձեռնություններին, ու եթե համեմատաբար հետաքրքիր եւ այցելուների քանակ ունեցող միջոցառում է նկատում` իր անունն է կցում ներկայանալով որպես "հովանավոր" եւ նույնիսկ "կազմակերպիչ": Սա հյուպատոսարանի ամենագլխավոր գործառույթն է: Այս կառույցի ղեկավարն ու աշխատակիցները ընդհանրապես չեն պատկերացնում, ինչ է նշանակում ներկայացնել երկիր 21-րդ դարում, այն էլ այն պարագայում, երբ թշնամի երկրների դեսպաններն ու հյուպատոսները օրնիբուն աշխատում են ոչ միայն ի նպաստ իրենց երկրի շահերի, նաեւ` մեծ աշխատանք են տանում Հայաստանին բացասական կողմերով ներկայացնելու համար: Այդ շրջանակներում, օրինակ Ադրբեջանի հյուպատոսը Լոս Անջելեսում պարբերաբար ելույթներ է ունենում նահանգի համալսարաններում, իսկ նույն ժամանակ ինչով է զբաղված մեր հյուպատոսը ...? ասում են, հիմնականում` սեփական բիզնես ծրագրերով, եւ այդ շրջանակներում նա էլ պարբերաբար հանդիպում է գործարարների հետ: Այդ կապերը նա թերեւս օգտագործում է ոչ թե ի նպաստ Հայաստանի տնտեսության, երկրի զարգացման, այլ` իր եւ բարեկամ-հարազատ-ընկերների անձնական շահերին...իսկ հյուպատոսարանում կազմակերպվող տարաբնույթ միջոցառումներն անցնում են փակ դռների հետեվում, "private party"-ների ձեւաչափով...համայնքի հետ կապն էլ սահմանփակվում է միայն փաստաթղթերի հարցերով հոյւպատոսարանի ծառայություններով: Հյուպատոսարանում գործում է բյուրոկրատական քաշքշուկ, որ ուղեկցվում է աշխատակիցների "քիթ-մռութով, եւ մունաթներով"...Զարմանալ պետք չէ երեւի` սա ՀՀ հյուպատոսարանն է, իսկ կառույցի ղեկավարը` դիվանագետից սահուն կերպով բիզնեսմենի վերածված հայաստանյան չինովնիկի կերպար...
3. Տիգրան13:22 - 27 July, 2012
Այս մարդուն պետք է հարցաքննել ու պատասխանատվության կանչել: «Շուշի» հիմնադրամի համար հավաքվել էր 7,5 մլն դոլոր: Այդ հիմնադրամի տնօրենը Գրիգորյանն էր, իսկ այդ հիմնադրամի փողերը ոչ ոք չգիտի թե ինչ են եղել:
4. Մլեհ13:31 - 27 July, 2012
Պարզ չէ՞ որ Հայրենիքին մէջ արդէն 14 տարիէն աւելի մոլեգնող Գյադաների Ժամանակի ոգիին համահունչ հոգեբանութիւն ունեցող ստրկամիտներ պէտք է որ "ներկայացնեն Երկիրը" արտասահմանի մէջ:
5. ՀԱՅ13:38 - 27 July, 2012
...այդ գումարները լավ հավաքելու եւ լավ "տեղավորելու" համար էլ հավանաբար պարգեւատրվել է հյուպատոսի աթոռով... Հովհաննիսյանի դեպքում անօգուտ է թե' նրա կրթությունը, թե' փորձը...ում է պետք այդ ամենը, եթե չի ծառայեցվում հանուն հայրենիքի...
6. Թլկատինցի14:27 - 27 July, 2012
Մլեհ եղբայր...ընդունինք որ հայերը նվնվացող ազգ է եւ ոչ այլ ինչ..
7. Hay01:16 - 28 July, 2012
Yerku tari araj zangaharetsi hyupatosaran, vizayin verabervogh hartserov. Herakhosazang@ pataskhanogh@ kardzez nor er qnits ardnanum. Im voch mi hartsi chpataskanets. Pokharen@ amen harts taluts, indz asum er vor artaqin gordzeri nakhararutyan kayq@ stugem. Yerb hasa Yerevan, nuyn ban@ indz ovierum ein asum. Tpavorutyun@ aynpisin e, kardzez ays mardik nuynisk irents gordzin verabervogh voch mi banits teghyak chen. Sa e irakan Hayastanyan divanagitutyan patker@...
8. Merrie Kasparian 09:05 - 28 July, 2012
Why does this NOT suprise me at all??? If so called Spiritual Fathers, such as Archbishop Moushegh Mardirossian and His Holiness Aram I of the great house of Cilicia ignore ALL the Armenians in Southern California and their needs of course the embassador, being a worldy person would ignore us all. They are NOT sent here to serve us the Armenians, they are sent to collect funds and fatten their wallets, once in a while appear next to Moushegh (the biggest Green collector) to make the collections and their bank accounts bigger. We, the Armenians of SOUTHERN CALIFORIA, do not NEED nor do we WANT people like Moushegh Mardirossian or Krikor Hovhanissian, I will personally pay for both of their ONE way tickets back to Armenia and Beirut. Armenian Community in the diaspora Needs people who care for their community and for the needs of Armenians. And Baron Hovhanissian - I think you had forgotte that you're serving US, the people, therefore you have no MORAL right to refuse seeing us and answering out questions. I think you're hanging out a little to much with Moushegh Mardirossian, you are acquiring his EXACT character.
9. Narek20:24 - 28 July, 2012
ԼՈՍ ԱՆՋԵԼԵՍՈՒՄ «ՇԻԼԱ ԵՓՈՂ» ԳԼԽԱՎՈՐ ՀՅՈՒՊԱՏՈՍԸ…. Է՜հ, աշխա’րհ, աշխա’րհ….Լոս Անջելսում ինչե՜ր ասես որ չտեսանք, է՛լ ներգաղթային կեղծ վիզաներ պատրաստող հյուպատոս, է՛լ հանցավոր գործունեություն ծավալած հյուպատոսական ներկայացուցչական կազմ, իսկ այսօր, արդեն՝ «շիլա եփող» գլխավոր հյուպատոս: Փորձենք այս վերջինը մանրամասնել: Արդեն մի քանի շաբաթ է, ինչ Լոս Անջելեսում մեծ իրարանցում է՝ (գրեթե Սփյուռքի բոլոր հատվածներում) նախագահի համահայկական շրջագայության հետ կապված: Այդ պատճառով, տարբեր հեռուստակայաններով կազմակերպվել էին հեռուստատեսային հաղորդումներ՝ հայ-թուրքական հարաբերությունների կարգավորման, ինչպես նաև արձանագրությունների խնդրի շուրջ: Լոս Անջելեսում, այս առումով, ՀԱԿ-ը, ՀՌԱԿ-ը, ՀՅԴ-ն, Հնչակյան կուսակցությունը, Հայ Միացյալ Երիտասարդական կազմակերպությունը համախմբվել էին՝ մեկ գաղափարի շուրջ, այն է՝ կասեցնել արձանագրությունների ստորագրման և Հայոց Ցեղասպանության հարցը կասկածի տակ դնելու գործընթացը, որն էլ, իր հերթին՝ մեծ իրարանցում էր առաջացրել Լոս Անջելեսում: Վերոնշյալ կազմակերպությունները, կուսակցուցությունները Հոլիվուդում և Բեվերլի Հիլզում հոկտեմբերի 4-ին կազմակերպել էին բազմահազարանոց ցույցեր՝ այդ խնդիրների և նախագահի այցի առիթով: Իհարկե, այդ մթնոլորտը երևի այդպես չշիկանար, եթե Լոս Անջելեսում ՀՀ գլխավոր հյուպատոս Գրիգոր Հովհաննիսյանը, մինչև նախագահի այցը հրավիրեր սփյուռքի ավանդական կուսակցուցությունների, կազմակերպությունների ներկայացուցիչներին, և փորձեր հանդարտացնել առանց այն էլ այդ լարված մթնոլորտը: Նա պետք էր, նախօրոք, հեռուստաժամերով հանրության հետ ելույթներ ունենար, քանի որ նա ի պաշտոնե ներկայացնում է Լոս Անջելեսում ՀՀ պետականությունը: Վերջինս, անտեսելով այդ կարևոր հանգամանքը, սեպտեմբերի 26-ին «Հորիզոն» հեռուստաընկերությամբ, ընդամենը մեկ անգամ, հարցացրույց ունենալով, էլ ավելի բորբոքեց առանց այն էլ արդեն երկպառակտված հանրությանը, անտրամաբանական, դիվանագետի մասնագիտությանը անհարիր արտահայտությամբ: Գ. Հովհաննիսյանը «անզգուշորեն» շոշափելով Հայոց Ցեղասպանության իրողությունը, այն անվանել է «պատմության էջերում կնճռոտ հարցեր» : Սա, արդեն, չափն անցնել է նշանակում: Գրիգոր Հովհաննիսյանը ի պաշտոնե իրավունք չուներ նման ձևով արտահայտվելու Հայոց Ցեղասպանության ճանաչման գործընթացի մասին: Ի դեպ՝ գլխավոր հյուպատոսը խաղաղ ցուցարաների դեմ հատուկ ոստիկանական խմբեր էր կանչել նախագահի այցի օրը Beverly Hilton հյուրանոցի դիմաց: Ոստիկանության հատուկ ջոկատները մոտոցիկլետներով մտել էին բազմահազարանոց ցուցարաների մեջ, որի պատճառով տեղի են ունեցել բախումներ նրանց միջև: Լոս Անջելեսի հայությունը միգուցե այդպիսի ընդվզումներով չդիմավորեր իր պաշտոնավարման ընթացքում առաջին անգամ Լոս Անջելես ժամանած ՀՀ նախագահին, եթե, նախօրոք, ՀՀ գլխավոր հյուպատոսը իրեն արժանի դիվանագիտական կոչմանը, ժամանակին աշխատեր սերտ կապեր հաստատել համայնքի բոլոր շերտերի հետ, այլ ոչ թե «շիլա եփեր», արհամարեր հանրությանը և իրեն իրավունք վերապահեր Հայոց Ցեղասպանությունը «պատմության կնճռոտ հարցեր» որակավորելով: Ի պատասխան հանրությանը հասցրած վիրավորանքին հեռուստահաղորդումներից մեկում, ելույթ ունեցողները արտահայտվեցին, որ հակառակ դեպքում վերջինս է կանգնելու կնճռոտ հարցերի առջև: Համոզված ենք, որ ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանը սփյուռքում այդպեսի «ընդունելություն» կազմակերպելու համար չի ների նրան , և կարճ ժամանակահատվածում պաշտոնանկ կանի Լոս Անջելեսում ՀՀ գլխավոր հյուպատոս Գրիգոր Հովհաննիսյանին: Այստեղ են ասել՝ գլխավոր հյուպ ատոսը Լոս Անջելեսում մեծ «շիլա» է եփել, թող նստի ու ինքն էլ ուտի: Տիգրան Հովսեփյան և մի խումբ սփյուռքահայեր Լոս Անջելեսից
10. Hay00:31 - 29 July, 2012
" I think you're hanging out a little to much with Moushegh Mardirossian, you are acquiring his EXACT character." well said Merrie jan. That reminds me of that old saying "If you want to lose your faith, make friends with a priest". I don't think Hovhannisyan is a saint, but Moushegh Mardirossian definitely is NOT a role model.
11. Lag00:41 - 29 July, 2012
Grigor is just a bureaucrat, or so he tries to get people to think that's what he is, that he has no real power and merely attends to routine administrative matters. But he does seem to have a real contempt for groups of demonstrators. So please do keep up the demonstrations if you want to annoy him.
12. Hay00:41 - 29 July, 2012
"They are NOT sent here to serve us the Armenians, they are sent to collect funds and fatten their wallets"... hushardzanaget Samvel Karapetyani khosqer@ hishetsi. "yete yekegetsin azgayin karuyts liner, azg@ khamakhbver ayd karuytsi shurj@...". http://www.youtube.com/watch?v=x6a1qZoqWZQ&feature=player_embedded
13. Hai01:56 - 29 July, 2012
Armaiva &CO (!?!?!?) are making profit , using the need of Diaspora Armenians in Alepo! The syetm in RA is corrupt! you know which seytem i mean !Any way I am not supprised ! he can not be much better than his likes in Yerevan, who do believe diaspora has only to pay and the same diaspora should not have any demands and expectatiuonsat all! 100 000 of Armenan diaporians above all form Middel east had the dream to move to Armenia, but even 0.005 who did try and did risk -. the all lost a lot- like me!!!!! The corrupt system in AR is atacking and destroying (a shame for all of us and a shame for ordinary and patriotic Armenians in Armenia TOO!!!) , in some the end result of corruptionand abuseof power is in some way as worse than the Turkish lead genocide of Armenian people! !
14. Ani08:43 - 29 July, 2012
Նարեկ-ին: էդ ո՞ր հեթիաթից իջար: Ինչպիսի՜ երազներ քեզ նման հիվանդ երեւակայություն ունեցողների համար, որ բարեբախտաբար չարդարացան - բախումներ բազմահազարանոց ցուցարարներոի ու ոստիկանների մեջ: Զարմանում եմ, էդ որ խելացիին է թվում որ 3 տարի անց կարող է ուզած սուտը իրականության տեղ անցկացնել: Բարոյականության տարրական նշույլը ձեզ ու ձեր նմաններին չէր խանգարի: Հայուհի, ով 2009-ի հոկտեմբերի 4-ի բազմահազարանոց ցուցարարների մեջ էր:
15. Artak Sargsyan21:00 - 29 July, 2012
Ays hyupatosi asxhatavoce vagut e Los-um aparognerin haytni..Sran uggaki petk e ir shkaxmbov het ugarkel Hayastan.. merav poxer grpelov, inchkan nerkin kargov xmbera berum hayastanits mnalu npatakov, u amen mekits inch gumarner e vertsnum..amot iren...
16. Hay21:50 - 29 July, 2012
Ani, Nareki gradzin petq chi urish yerang tal. Barebakhtabar bakhum chi yeghel, bayts mtnolort@ shikatsadzr er ----- http://www.youtube.com/watch?v=TlhtI0-BXIg ------
17. հայուհի23:37 - 29 July, 2012
Ծիծաղենք, որ լաց չլինենք;
18. khocasaryan 00:07 - 30 July, 2012
vampirneri nergayutyunu yegrakunti vray tadaranne kog avazag sriganer
19. Karen Hovhannisyan05:13 - 30 July, 2012
Վերջերս՝ հուլիսի 19 - ին էլ հյուպատոսը կեր ու խում էր սարքել հյուպատոսարանում: Փաստորեն նա այդ ամենը անում է հանուն իր սեփական շահերի: Մի քանի ռեստորաններից catering է անվճար կարգադրում, խմիչքն էլ են անվճար բերում, ինքն էլ հյուրասիրություններ է կազմակերպում: 21 -րդ դարի քցող:
20. SAMO09:47 - 30 July, 2012
KAREN DZER NSHVAC INFORMACIAN IRAKANUTYANE CHI HAMAPATASXANUM, ES EM ANZAMB AYD ORE GNACEL ANZNAGRIS JAMKETE ERKARADZGELU EV NMAN "KER U XUMI" AKANATES CHEM EXEL.
21. Karen Hovhannisyan11:37 - 30 July, 2012
Samoin............http://www.facebook.com/photo.php?fbid=421470404558138&set=a.421467041225141.88439.143360752369106&type=1&theater
22. Karen Hovhannisyan11:37 - 30 July, 2012
Samoin.....On July 19, 2012, members of the Mexican and Armenian business communities gathered in an initative designed by the Mexican-Armenian Task Force to engage in mutual business ventures and cultural exchange. Pictured here: Guests at the Armenian/Mexican Business Council Dinner and Expo, enjoying a meal catered by renowned LA based restaurants, Anoush and Arbat.
23. GALUST15:06 - 30 July, 2012
DE AXPERUTYAMB PASHTONI NSHANAKELU ARDUNKN EL SA PETK E LINI
24. Mkrtich16:41 - 30 July, 2012
Կարդացի հոդվածը և տխրեցի. անանուն զրպարտություն գրելը փաստորեն պահպանվել է մեր հայ ժողովուրդի մոտ դեռևս 1937թ-ից, իսկ ինչ վերաբերվում է հյուպատոսի ազգային հատկանիշները նունիսկ նույն հոդվածագիրները չեն կարողացել չնշել Գրիգոր Հովհաննիսյանի մասին,որը շատ ակնառու ներկայանելի է բոլորի համար մանավանթ նրան ճանաչողներին:
25. Sargis Avetisyan21:02 - 30 July, 2012
Այս հոդվածը լրիվ համապատասխանում է իրականությանը: Լոս-ում բոլորն էլ գիտեն թե հյուպատոսը ինչպիսի անձնական գործնեությամբ է զբաղվում, իսկ համայնքի մասին չի էլ մտածում: Նա խաբեբա է, ստոր, ինչու չի ասում Շուշի հիմնադրամով հավաքած 7,5 միլլիոնը ինչի վրա է ծախսել? Դե թող պատասխանի ժողովրդին:
26. SAMO21:27 - 30 July, 2012
Karen, erevi te kam hayeren es arden moracel, kam el anglerene lav ches sovorel, es el em kardum et nuyn nyute vor@ du es aystex post arel u qo koxmic nshvac" ker u xumi" masin voch toxi chem handipel.
27. Vahe22:57 - 30 July, 2012
hodvaci hexinakin ev myus mutilovchik hayastani ev voch hayastani qaxaqacinerin, sranic ereq tari araj bolort 2 jam qshum gnum hasnum eyiq beverly hills, isk hima erb arden Glxavor Hyupatosutyune i shnorhiv Grigor Hovhannisyani Glendaluma, sksel eq mutilovchikutyun anel, amot dzez ev dzez Hay kochoxin.
28. Hay01:41 - 31 July, 2012
Vahe, um iravunqov es du "hayastani ev voch hayastani qaxaqacinerin" mutilovchik anvanum? Glendalits minchev La Cienega @ndhamen@ 40 rope e, voch te 2 jam. Glkhavor hypatosutyun@ Glendalum e vorovhetev edpes dzaghsern en khnayum. Amot qez, u qez Hay kochoghnerin vor mardkants azat artahaytvelu iravunqin es brnanum. p.s. 1. Hayastan@ sovori medzatarov gres. hakarak depqum, "Glxavor Hyupatosutyun@" nuynpes poqratarov gri. p.s. 2. hyupatosrani nerkayis shenq@ nakhin mortuary chei yeghel?
29. Karen Hovhannisyan08:15 - 31 July, 2012
Samo mtir aysteg nayir tga jan http://www.armeniaconsulatela.org/ ays vernagri tak e ayd hodvaste Հայ-մեքսիկական գործարար խորհուրդ Հուլիսի 19-ին, Լոս Անջելեսում Հայաստանի նստավայրում տեղի է ունեցել Հայ-մեքսիկական աշխատանքային խմբի հերթական հանդիպումը, որին մասնակցել են հայ և մեքսիկացի գործարարներ, Լոս Անջելեսի մարզի պաշտոնյաներ, ամերիկահայ համայնքի ներկայացուցիչներ:
30. ՀԱՅ12:54 - 31 July, 2012
չեմ ցանկանու ընդհանրացնել, բայց կարծում եմ հայերի մեծամասնությանն է բնորոշ մարդկանց ու երեւույթներին իրական, օբյեկտիվ աչքերով ՉՆԱՅԵԼԸ...ինչու ենք փորձում միշտ պաշտպանել մեր ծանոթ-բարեկամին, չէ որ այդպիսով ավելի ենք վնասում նրան: Կան փաստեր, կան մարդիկ, ովքեր բազմիցս նյարդային վիճակում են հայտնվել հյուպատոսարանի ծառայությունների սպասարկողներից, կա հյուպատոս, ում գործունեությունը բաց ու ազատ ներկայացվում է հանրությանը հենց իրենց կայքերի միջոցով: Կան նաեւ բազմաթիվ խելամիտ, իրավիճակը զգոն ընկալող եւ գնահատող մարդիկ թե' Հայաստանում, թե' Լոս Անջելեսում, որ տրամաբանական հետեւություններ են անում հյուպատոսի քայլերի, նրա խոսքերի ու արած գործի մասին: Ինչու չենք վերլուծում, հասկանում վերջապես սխալը եւ փորձում շտկել` փոխարենը կուրորեն պաշտպանելու սխալը գործողին` կրկին շրջանցելով խնդիրները: Հյուպատոսի գործողություններում, աշխատելաոճում, պահվածքում խնդիրները կան եւ դա նույնիսկ քննարկման ենթակա չէ...ինչու ենք շարունակում Ջայլամի քաղաքականությունը, որը ՀՀ իշխանությունների հիմնական ռազմավարությունն ու մարտավարությունն է... ու այս դեպքում ընկնել մանրուքների հետեւից ու քննարկել հոդվածի այս կամ այն բառի տեղի-անտեղիությունը անիմաստ ու պարապ զբաղմունք է...
31. Aghasi Yesayan13:32 - 31 July, 2012
Հարգելի մի խումբ սփյուռքահայեր, Շատ հետաքրքիր էր ծանոթանալ հյուպատոսությունը առավել հայաշատ համայնքում տեղակայելու ձեր վրդովմունքին, հյուպատոսության շենքի էսթետիկական գնահատականին, բացօթյա միջոցառու կազմակերպելու վերաբերյալ ձեր զարմանքին, ոչ աշխատանքային օրերին հրատապ հյուպատոսական խնդիրներին արձագանքելու ձեր մտավախությանը, և, իհարկե, հյուպատոսի որակավորմանը, որպես լավ կրթություն ստացած, լավ բանականությամբ օժտված էքսցենտրիկ և իմպոզանտ անձ: Հարգելի անանուն հեղինակներ, երևի ըստ ձեզ ավելի ճիշտ կլիներ, որ Հայաստանի հյուպատոսությունը մնար նույն տեղում կամ գոնե տեղափոխվեր Մալիբու կամ Լագունա Բիչ՝ ավելի մեծ գեղագիտական /և ոչ միայն/ արժեք ունեցող շենք: Վրանների տակ ձեր տեսած ուտուշ-խմուշը կոչվում է ընդունելություն և պարտադիր չէ, որ տարվա մեջ կազմակերպվող բոլոր ընդունելությունները նվիրված լինեն Հայաստանի անկախությանը: Խորհուրդ եմ տալիս ձեզ այցելել Հայաստանի հյուպատոսության համացանցային էջը, որտեղ կարող եք ծանոթանալ հյուպատոսության գործունեությանը, իմանալ հյուպատոսության թեժ գծի համարը, գտնել հյուպատոսական ծառայությունների գնացուցակը: Երևի, դուք ճիշտ եք, այս ամենը էքսցենտրիզմ է, քանի որ չեք գտնի Հայաստանի որևէ այլ դիվանագիտական կամ հյուպատոսական ներկայացուցչություն, որն ունենա իր էջը սոցիալական կայքերում կամ իրազեկի, որ Երևանը գրքի համաշխարհային մայրաքաղաքն է 2012 թվականին կամ մեկ այլ որևէ բան նախաձեռնի պարտադիր միջոցառումների շրջանակից դուրս:
32. David Hovakimyan14:48 - 31 July, 2012
Շատ զարմանալի և բացարձակ բովանդակություն չպարունակող հոդված: Զայրույթը հայրենիքի նկատմամբ (որտեղ,համաձայն եմ, ամեն ինչ չէ, որ նորմալ է - մեղմ ասաց) կարելի է ուրիշ տարբերակներով "թափել", անտեղի անձանց չկպնելով: Անհեթեթ է մեղադրել մարդուն, որ նա չի աշխատում ոչ աշխատանքային օրը, կամ կազմակերպում է ընդունելություններ, որոնք նա պարտավոր է կազմակերպել: Միայն ողբով չի, որ պետք է շարժվենք: Չնայաց ես համաձայն եմ, որ Հայաստանում "իշխանություն" հասկացողությունը վաղուց ոչնչացել է և հավասարվել է "բիզնես" հասկացողությանը, որը ժամանակ առ ժամանակ բարակ շերտով ծածկվում է ինչ որ մշակույթային իրադարձությունով "բարձր հովանի ներքո": Եվ մի մոռացեք, որ հյուպատոսը երկրից բացի ներկայացնում է նաև իրեն նշանակող իշխանությանը և պետք է որոշ չափով պաշտպանի նաև նրա շահերը, այլապես նա չէր նշանակվի: Ձուկը գլխից է նեխում:
33. Mher Tadevosyan18:45 - 31 July, 2012
DAVID HOVAKIMYAN... Ձեզ հետ անձամբ ես համաձայն չեմ հոդվածը բովանդակություն չունենալու առումով, հակառակ դեպքում ՝ այն այդքան արձագանք չէր ստանա թե սփյուռքում և թե հայրենքում: Համոզված եմ, որ այն մի քանի անգամ եք կարդացել, բայց խորհուրդ կտայի ևս մեկ անգամ կարդալու և հասկանալու, որ հյուպատոսի անձի դեմ ոչ մի բացասական մոտեցում չկա, պարզապես քննադատվել է հյուպատոսական իր աշխատանքը: Երկրի նախագահին էլ են քննադատում, բայց նա ցայտնոտի մեջ չի ընկնում և չի «վազում» հեռուստաեթեր ու ժողովրդից օգնություն խնդրում: Ամենազավեշտալին դեռ առջևում է լինելու: Լոսանջելեսահայությունը անհամբեր սպասում է Անահիտ Մարտիրոսյանի և Գրիգոր Հովհաննիսյանի հանդիպման հակամարտությանը, որն էլ ավելի կլրացնի ու կբացահայտի հյուպատոսի ով լինելը:
34. Hay22:08 - 31 July, 2012
Inchbpes tesnum em, hyupatosaran@ antsel e hakaharvadzi. Bolor obektiv hartser@ mek koghm toghadz, grarum kataroghnerin en pnovum, pasterin urish yerang talov, pordzum en lriv urish patker steghdzel. Aysqan jamanak estegh vatnelu pokharen, bari yeghek dzez vra standznadz gordzer@ lav katarek. MI MORATSEK VOR DUQ HAYASTANUM CHEK. Amerikayhum dzer metodner@, tekuz amerikahayeri handep, chen ashkhatum.... MANAVAND VOR AMERIKAYUM ARDEN NOR SERUND E DZEVAVORVEL VOR@ ANHAGORD E DZER APRELAVOJIN U DZER BRNADZ DIRQIN.
35. David Hovakimayan22:48 - 31 July, 2012
Հարգելի MHER TADEVOSYAN, նախ չգիտեմ Դուք ինչպես, ես սովորաբար մեկ անգամ եմ կարդում հոդվածները: Այս հոդվածը ուզում էր "հարվածել" անձին և անհայտ հեղինակների մոտ դա չի ստացվում (մի գուցե հեղինակներից մեկը Դուք եք՞): Այս պատճառով կրկնումեմ՝ հոդվածը բովանդակությունից զուրկ է: Եթե ուզում եք քննադատել հյուպատոսարանի աշխատանքը, գրեք իրենց հասցեին: Իսկ եթե Դուք ուշադիր կարդաք իմ մեկնաբանությունը, ապա կնկատեք, որ մենք նույն դիրքից նույն բանի մասին ենք խոսում:
36. Larisa23:47 - 31 July, 2012
Hargyli HAY....Duk shat chisht ek motetsel xndri eutyan@.. Irenk poxanak asxhaten, hanrutyan vra en uzh gortsadrum..antegi vatnelov tank zhamanake... hima xosks uggem David Hovakimyanin...shat parz erevum e vor duk ayn pokrativ mardkanst xnbin ek patkanum, ovker embostatsel en namaki bovandukyan shurj..es antsamb em tesel erekva hagordume, vorteg hyupatos Grigor Hovhannisyane enkel er shpontmunki mej. inke iren mtanum er..isk inch verabervum e dser ayn anhetet mtkin, vor Mher Tadevosyanin eyik uggel, avelatsnem, ete mi hay ov ir drakan kartsikn e haytnum hodvatsi hamar, duk da veragrum ek, vor ayd mardn e hodvatsi heginake...ete aydpes e, uremn hastat hamozvats egek, vor metsamasnutyunn e hamamit ayd hodvatsi bovandakautyuane... Usti hargeli David Hovakimyan imatsek, vor mi amboxj hamaynk ayd hodvatsi heginakn e...gnatsek u mi kich mtatsek, ete iharke ivichaki ek.....
37. David Hovakimyan10:11 - 1 August, 2012
AAAAAAA... Մի բան հասկացեք՝ Հովհաննիսյանը լինի կամ մեկ ուրիշը - ոչինչ չի փոխվի: Մի կախվեք անձերից, զոհ ման մի եկեք: Դա ծուղակ է: Համակարգն է փթաց: Ես Ձեզ հասկանում եմ, Դուք համայնքի տեսակետից եք խոսում և Ձեր առջև միայն Հովհաննիսյանն է, իսկ ես ապրում եմ Երևանում: Ձեզ թվում է նոր հյուպատոսը կգա և երկնքից վարդեր կթափվեն՞: Նա միևնույն է ներկայացնելու է Հայաստանի այսօրվա չտես սոված իշխանությանը: Մի՞թե պարզ չի, որ հյուպատոսին օգտագործում են և ծածկվում նրա անունով: Փոխարենը խոսեք իրական խնդիրների մասին, որոնք այստեղ են ակտուալ՝ Հայաստանում, քանի որ Ձեր համայքնելն է կախված դրանից:
38. Jirayr Dadasyan13:53 - 1 August, 2012
Գրիգոր Հովհաննիսյանին ճանաչում եմ տարիներ ի վեր, և կարող եմ հաստատել, որ փայլուն դիվանագետ է, առաջադեմ, ժամանակակից մտածողությամբ օժտված, ամբողջովին նվիրված իր Հայրենիքին: Այսպիսի զազրախոսությունները ուղղակի հիասթափեցնում են "մի խումբ սփյուռքահայեր"-ից, ովքեր հավանաբար ,,լավ կրթություն չեն ստացել, անթերի չեն տիրապետում եք մի քանի օտար լեզուների, և օժտված չեն լավ բանականությամբ,,:
39. ALFRED19:06 - 1 August, 2012
.....Ժիրայր Դադայան ճիշտ եք ասում նա «լավ դիվանագետ» է, այնքան փորձված, որ բացի դիվանագիտական իր պարտականնություններից ամեն ինչով զբաղվում է, հանուն իրա գրպանի: Նրան ոչ սիրում են համայնքում, ոչ էլ հարգում, հակառակ դեպքում հյուպատոսարանի առաջ սփյուռքահայերը բազմիցս անգամներ չեն վանկարկի հյուպատոս հ ե ռ ա ց ի ր............
40. Hay20:40 - 1 August, 2012
David Hovakimyan, Hayastani ptadz hamakargi hamar, nayev du es pataskhanatu. Yete du Yerevanum teratsel es qo gordzeri mej, chi nshanakum Spyurqum aprogh hayerits nuyn@ petq e aknkales. Du iravunq chunes Los Angelesum aprogh hayerin khorhurd tas te inchpes irents boghaq@ artahayten. Isk Los Angelesum aprogh hayi iravasutyan shrjanak@ shat shat aveli medz e, vorovhetev dramakan u urish mijotsnerov Hayastanin ajaktsoghner@ nayev irenq en. Grigor Hovhannisyani chkataradz partakanutyunner@, irenqts userin e drvadz. ------------ Jirayr Dadasyan, Hovhannisyani PAYRLUN DIVANAGET linel@ inchov e payamanvorvadz?????????????? Adrbejani hyupatos@ hamalsaranerum haka-hay, pro-adrbejanakan dasakhosutyunner@ e kardum. Nuyn@ anum e turqiayi hyupatos@. Adrbejani hyupatos@ minchev angham teghabnak hndkatsinneri shrjanum ashkahatanq e tanum nerkayanalov vorpes aryunakits, irents jakatagrov mtahogh yeghbayr. Hayastani hanrapetutyan hyupatosutyan ashkatanqer@ sksum u avartvum en urishneri koghmits inch vor mijotsarman@ nerka lenelov, u mi qani PR nkarner anelov. OV E AYS HYPATOSI KOGHMITS IRAKAN GORDZ TESEL???????? Vorn e qo nshadz "paylun divanaget" linelu chapanish@????
41. David Hovakimyan21:55 - 1 August, 2012
Hay, նախ դու չէ - Դուք: Ի տարբերություն Ձեզ, ես շատ լավ գիտակցում եմ իմ պատասխանատվությունը, քանի որ հայրենիքում եմ ապրում և տաք տեղից չեմ խոսում: Ինչից եք վախենում՞, Ձեր անունը չգրելով, որն է Ձեր խուճապի պատճառը՞: Սադրիչի տպավորություն եք թողնում, այն ել ագռեսիվ: Հաջորդ Ձեր մեկնաբանությունը ակնկալում եմ տեսնել հայերեն լեզվով գրած:
42. Jirayr Dadasyan22:04 - 1 August, 2012
ALFRED դուք անհիմն և առանց փաստարկի վարկաբեկում եք արժանապատիվ մարդու: Ինքս եմ ականատես եղել Լոս Անջելեսում, բազմաթիվ հանդիպումների ընթացքում, թե ինչ հարգանքով և ակնածանքով են վերաբերում հայկական կազմակերպությունների, տարբեր խմբերի ներկայացուցիչներ Գլխավոր հյուպատոսին: Հնարավոր է և հակառակ կարծիք ունեցողներ էլ լինեն, բայց ինչ իրավունքով եք դուք Ձեր մասնավոր կարծիքը /այն էլ առանց փաստերի/ տարածում բոլոր սփյուռքահայերի անունից: Իսկ Ձեզ՝ Hay, ես մի հարց ունեմ: Կարող եք բացատրել, թե Գլխավոր հյուպատոսության ստեղծման օրվանից մինչև 2011թ., այսինքն շուրջ 17 տարի ինչու էր Հայաստանի հանրապետությունը տարածք վարձակալում /ահռելի գումարներ վճարելով երկրի բյուջեից/ հյուպատոսության համար: Այն էլ թերևս աշխարհի ամենամեծահարուստ հայկական համայնքում: Ընդհամենը 2 տարում Գրիգոր Հովհաննիսյանը կարողացավ իր մասնագիտական հմտությունների, խելքի, համոզել կարողանալու և վերջապես անձնական հմայքի շնորհիվ պարզերես դարձնել լոսանջելեսահայերին և ձեռք բերել առանձին շենք, որն այլևս Հայաստանի հանրապետության սեփականությունն է: Ես ապրում եմ Հայաստանում և եթե իմ երկիրը արտասահմանում ներկայացնող դիվանագետը կաողանում է իր շուրջը համախմբել տարիներ շարունակ իրար հետ չշփված մեծահարուստների և նրանց միջոցով շենք ձեռք բերելով հսկայական գումարներ խնայել բյուջեից, ապա միայն հիացմունքի և հպարտության զգացում կարող եմ ունենալ նման մարդու նկատմամբ: Կներեք, դաստիարակությունս և կրթությունս թույլ չեն տալիս անվայել խոսքեր ասել, բայց զայրույթս այնքան մեծ է, որ պետք է ասեմ, տո......
43. DADASYANNERI NMAN MTATOSGNERI HAMAR..22:57 - 1 August, 2012
http://m.1in.am/arm/armenia_foreignpolicy_26519.html
44. Հայրենասեր մի խումբ կանայք23:35 - 1 August, 2012
Կարդալով այս զարհուրելի հոդվածը, հարց է առաջանում, արդյոք հեղինակը տղամարդ է, այն էլ հայ: Հայ տղամարդը իրեն երբեք թույլ չի տա խախտել էթիկայի անգամ պարզագույն կանոնները և մտնել խիստ անձնական, ընտանեկան տիրույթները: Եվ ինչու է իրեն այդքան հետաքրքրում, թե ով ում հետ է ամուսնացել և ով ում սանիկն է: Անստորագիր զրպարտության չափերն ու սահմանները հիշեցնում են վաղեմի, սովետական 37 թվականը: Կասկած էլ չի առաջացնում, որ նորօրյա հեղինակները այդ թվականների զրպարտողների զավակներն են: Դե հասկանում եք, դա գենետիկա է, և ցավալի է որ իրենց կոչում են մի խումբ սփյուռքահայեր: Այստեղից` Հայրենիքից մենք թույլ չենք տա, որ "մի խումբ սփյուռքահայեր" կոչված բամբասչիները իրենց Սփյուռքահայ կոչեն:
45. Jirayr Dadasyan23:44 - 1 August, 2012
Նորից անստորագիր, և նորից "մեր աղբյուրները": Ես Ձեզ պես անանուն մտածումներ չեմ անում, ես ընդհամենը փաստեր եմ արձանագրում և արված գործեր, որոնց ի դեպ հակափաստարկներ չեք ներկայացնում, երևի չեք կարող ներկայացնել. չափազանց ակնառու են:
46. DADASYANNERI NMAN MTATSOGH Հայրենասեր մի խումբ կանայք00:13 - 2 August, 2012
Այս ամենը ստիպում է մտածել, որ "մի խումբ սփյուռքահայերը" բացի իրենց պրոկտոլոգիական հարցերից, շտապ զբաղվեն իրենց մշակութային ինքնակրթությամբ և առաջիկա օրերին խորհուրդ կտանք նայել հայ մեծանուն կինոռեժիսոր Հենրիկ Մալյանի ֆիլմը` ԿՏՈՐ ՄԸ ԵՐԿԻՆՔ, ուր այսպիսի բառեր կան. Համայնքը զորավոր է:
47. SARGIS VARDANYAN00:41 - 2 August, 2012
ՀՐԱՇԱԼԻ ՀՈԴՎԱԾ Է Երևում է, որ գլխավոր հյուպատոսի մերձավորները և հենց ինքը Գրիգոր Հովհաննիսյանը ինչպիսի խուճապի մեջ են ընկել: Դուք հիմա նրա աչքին երևալու համար ավելի շատ իրեն եք խայտառակում նման անհեթեթ բաներ գրելով: Հովհաննսիյանը խաբեբա հյուպատոս է , անգամ իր պաշտոնավարման ընթացքում հասցրել է լինել Հայաստանի և սփյուռքի մամուլի ուշադրության կենտրոնում: Հայրենասեր մի խումբ կանայք........... Հազար ամոթ ձեզ, եթե մեկը Աստված մի արասցե ձեր զավակին դաժանաբար սպաներ ու նման հյուպատոս անարգելով անուշադրության մատներ ժողովրդի բողոքները տվյալ դեպքի շուրջ, վստահ եմ, որ նման ցինիզմով չէիք արտահայտվի, ինչպես գրել եք հիմա: Jirayr Dadasyan... Եթե իրականությունից հեռու եք, ձեզ համար ապահով անկյուններում ծվարել եք, բարի եղեք հարգել սփյուռքահայերի կարծիքները, դժգոհությունները և քթներդ մի «խոթեք» այնտեղ որտեղից որ սնվում եք նկատի ունեմ սփյուռքից: Այնպիսի տպավորություն է, որ հյուպատոսի քայլերը ծածկադմփիկ անողները ինչ որ մի թատրոնի մարիոնետներն ու մունետիկներն են:
48. Jirayr Dadasyan01:18 - 2 August, 2012
SARGIS VARDANYAN:Լսեք, պարոն: Ես Ձեզ չեմ ճանաչում և ցանկություն էլ չունեմ ճանաչելու: Որ իրավունքով եք ինձ վիրավորում: Եթե ունեք դժգոհություններ և կարծիքներ, ապա արտահայտեք որքան ուզում եք / ազատ երկրի քաղաքացիներ եք/, բայց չհամարձակվեք որևէ մեկին վիրավորել: Ձեր բոլոր խոսքերը ոչ միայն հիմքեր չունեն, այլև ուղղակի զուրկ են տրամաբանությունից: Փաստորեն եթե պաշտոնավորման ընթացքում հասցնում ես լինել Հայաստանի և սփյուռքի մամուլի ուշադրության կենտրոնում, ապա այստեղից հետևում է, որ խաբեբա հյուպատոս ես՞: Սա չկապակցված մտքի վերջին փայլատակումն է: Այլևս ասելու բան չունեմ: Դուք չարացել եք ինքներդ ձեր դեմ:
49. Հայրենասեր մի խումբ կանայք 01:25 - 2 August, 2012
Սիրելի հայրենակից SARGIS VARDANYAN եթե Հայրենիքից հեռու ես և Հայրենիքի համար այդքան ինքնազոհ, գոնե տոմս գնեիր և գայիր մեզ հետ մասնակցելու "Հարսնաքարի" մոմավառությանը, նաև հարգանքի տուրք կմատուցեիր անմեղ զոհված երիտասարդի հիշատակին մեզ հետ միյասին: Հեռվում բոլորն էլ կարող են հայրենասեր հերոս խաղալ, այնպես որ ինքդ մտածիր ում ես հազար ամոթանք տալիս և ով է մարիոնետն ու մունետիկը:
50. Երևանի Բնակիչ01:38 - 2 August, 2012
Հինգշաբթի, 2 Օգոստոսի 1in.am - Online News Ինչո՞վ է զբաղված Լոս Անջելեսում Հայաստանի Գլխավոր հյուպատոսը Լոս Անջելեսում «Առաջին լրատվական»-ի աղբյուրները հայտնում են, որ այդ քաղաքում ՀՀ գլխավոր հյուպատոս Գրիգոր Հովհաննիսյանն իր նախորդներից ետ չմնալու և նույնիսկ առաջ անցնելու համար որոշել է ներխուժել ամերիկյան անշարժ գույքի շուկա՝ ներդրումներ կատարելով շուկայի առավել շահավետ ոլորտներում: Մեր աղբյուրը հայտնում է, որ հիասթափված է Հայաստանի հյուպատոսի գործունեությունեությունից, որի մեծ ժամանակը բաժին է հասնում ամերիկահայ մեծահարուստներին, որոնք էլ սատարում են վերջինիս խիստ շահավետ ներդրումներ կատարել Մեծ Լոս Անջելեսի տարբեր քաղաքներում: Գրիգոր Հովհաննիսյանի վերջին ձեռքբերումը եղել է Գլենդելում: Նա երկու այլ խոշոր ներդրողների հետ ձեռք է բերել բազմաբնակարային համալիր: Շենքի վերջնական վաճառքը, ըստ մեր աղբյուրի, չի իրականացել: Այն գտնվում է բանկի կողմից ֆինանսավորման փուլում: Մեր մեկ այլ աղբյուր հայտնում է, որ դիվանագիտական գործունեության փորձ չունեցող Գրիգոր Հովհաննիսյանը վայելում է Սերժ Սարգսյանի փեսայի՝ Միքայել Մինասյան հովանավորությունը: 11:31 Արտաքին քաղաքական | Հինգշաբթի 14.07.2011
51. Hay02:19 - 2 August, 2012
Qez asetsi che vor Hayastanum nstadz, du iravunq chunes spyurqahayerin khorhurd tal. ----"Hay, նախ դու չէ - Դուք: "... Menq bolorin duyov(you) enq dimum, u mi portsi qo Hayastanyan aprelavoj@, shbman kanoner@, spyurqahayeri vra partadres. -----" Ի տարբերություն Ձեզ, ես շատ լավ գիտակցում եմ իմ պատասխանատվությունը"--- khosqd gordzi veradzi. ----"քանի որ հայրենիքում եմ ապրում և տաք տեղից չեմ խոսում"---- Hayreniqum aprel@ bavakan himq che vor Spyurqahayerin pnoves, kam das tas. Hayreniqum aprelov goyutyun qash tal@ der ban chi nshanakum. ----" Ինչից եք վախենում՞, Ձեր անունը չգրելով, որն է Ձեր խուճապի պատճառը՞"---- Qez herdakan angam hishtsum em vor du qo Hayastanyan aprelavoj@ iravunq chunes partadrel Sypurqaheri vra. Hamatsantsum anun-azganunov chgrelu uni iren yev obektiv, yev subektiv patjarner@. Bari yeghir haskanal inchi masin es khosum, anpataskhanatu kardziqner artahayteluts araj. -----" Սադրիչի տպավորություն եք թողնում, այն ել ագռեսիվ:"---- Jamanakits shut sparvetsir. Aknhayt e vor banavijelu arvestin ches tirapetum. Pokharen@ qo chapanishnerov urishnerin es gnahatakan talis. ----Հաջորդ Ձեր մեկնաբանությունը ակնկալում եմ տեսնել հայերեն լեզվով գրած:"... Du hastat ches gitaktsum te vortegh es. Ayd vojov karogh es khosel qez pes Lenin u Stalini jaragutyun statsadzneri het. ----- Bun temayin verabervogh yev voch mi ban chasetsir. Hima tesar mezanits ov e sadrich@?
52. Hay02:31 - 2 August, 2012
Jirayr, "Hay, ես մի հարց ունեմ: Կարող եք բացատրել, թե Գլխավոր հյուպատոսության ստեղծման օրվանից մինչև 2011թ., այսինքն շուրջ 17 տարի ինչու էր Հայաստանի հանրապետությունը տարածք վարձակալում /ահռելի գումարներ վճարելով երկրի բյուջեից/ "... Qez vorteghits ays informatsin????????? La Cienegayum HH karavarutyan@ medz zeghjer er trvum. Hima partavor en irenq hogal irents dzaghser@. Isk te inch?... du ayl kerp es da patkeratsnum?.... Gone gites tarekan inchqan gumar e Los Anglesits Hayastan hastsvum??? Patkartsum es inch kliner yere hyupotosaran chliner, u mardik eli ahreli gumarner pokhantsein Hayastan? Yerb Armen Barbutyann er hyupatos, ayn jamanak amen inch tramabanakan @ndatsqi mej er. Hima inchi ek urishi kataradz gordzi ardyunq@ dzez portsum veragrel? ------ "Ես ապրում եմ Հայաստանում և եթե իմ երկիրը արտասահմանում ներկայացնող դիվանագետը կաողանում է իր շուրջը համախմբել տարիներ շարունակ իրար հետ չշփված մեծահարուստների"---- BINGO!!! Dzer npatak@ medzaharustneri het kap pahpaneln e. Dzer npatak@ poghn e. HH hyupatosaran@ voch HH shahern e nerkayatsnum, voch el qaghaqatsinerov e hetaqrqrvadz.... hakarak depqum, kaner nuyn@, inch@ vor adrbejani u turqiayi hyupatosarannern en anum. ----"Կներեք, դաստիարակությունս և կրթությունս թույլ չեն տալիս անվայել խոսքեր ասել, բայց զայրույթս այնքան մեծ է, որ պետք է ասեմ, տո......"--- Nakh inqd qez nerir vor tuyl es talis nman mtqerov inqd qez nerqust tunavores. Heto qez zspel karoghatsir. Mi moratsi vor Spyurqahayeri mot, Hayastanayan chinovniknerin bnorosh pahvadzqov, qez aveli arjezrkum es.
53. Hay02:33 - 2 August, 2012
Zarmanal kareli e. Mardik Hayastanum nstadz, pnovum, nsematsum, khorhurdne en talis Spyurqahayerin. Duq iroq havatum ek vor Hayastanyan dzer aprelavoj@ karogh ek partadrel, el chem asum inch vor ban pokherl, spyurqahayeri vra kam irents kyanqum?
54. SONA SARGSYAN02:39 - 2 August, 2012
GRIGOR IS A JERK
55. Patrikin02:43 - 2 August, 2012
Hey listen Patrik ...it was awful to watch that funny tv show......Grigor even dosn't know what he was talking about.
56. Incognito03:08 - 2 August, 2012
SARGIS VARDANYAN և Ձեզ նման շատ ու շատ կոմպլեքսավորված մարդկանց կխնդրեի ուշադրություն դարձնել ինքներտ Ձեզ վրա: Գրիգոր Հովհաննիսյանը Գլխավոր Հյուպատոսն է, իսկ Դուք? Դուք ով եք? Ինչեք Ձեզանից ներկայացնում? Առավել ևս այնքան ճղճիմ եք, որ բանավիճելն անգամ անիմաստ է , քանի որ Ձեր նմանները կարող են անտեղի վիրավորել ուրիշներին: SARGIS VARDANYAN Չափավորեկ Ձեր խոսքերը և զգույշ եղեկ արտահայտություններում, քանի որ ամեն մեր ասածի կամ արածի համար մենք ինքներս ենք պատասխան տալիս:
57. Hakob M.07:13 - 2 August, 2012
Այն, որ Համաշխարհային կենտրոնական լրատվությունները, տեղեկատվական խափկանքների միջոցով, ապատեղեկատվությամբ մարդկանց մոտ ձեվավորում են իրենց համար նպաստավոր հասարակական կարծիքներ, իրենց հեռահար ՍԵՎ պլանները իրագործելու համար, իրողությունները գլխիվայր շուռ տալով, շատերն են արդեն համոզվել, Սիրիայի, Իրանի հետ կապված մարտահրավերների կապակցությամբ… Այդ նույն ուժերի ազդեցության տակ են նաեվ Հայաստանում որոշ լրատվական միջոցներ, որտեղ առանձին մեր րագրողների մեզ համար , ոչ նպաստավոր գործունեության արդյունքում, օր - օրի կորցնում են իրենց հեղինակությունն, որպես հավաստի տեղեկատվության միջոցներ… Երբեմն կարդում ես նյութը, հուզվում, զայրանում, բայց հետագայում պարզվում է, որ այն շինծու է, միտումնալից, աշխատող մարդուն նսեմացնելու, նրա վրա հասարակական բացասական կարծիք ստեղծելու, պատվիրատուի հեռահար կեղտոտ նպատակները, դավադիր մեթոդներով իրականացնելու նպատակով.. Այս հոդվածի կապակցությամբ, սա իհարկե հնարավոր ենթադրությունների շարքից, որոնք պիտի հաստատեն կամ փարատեն ակտիվ, Լոս Անջելեսի Լույսաշխարհցիները, իրենց հավաստի մեկնաբանություններով… Այսպիսի իրական սցենարի բացահայտման ու կանխման համար, լավ է, որ մենք ունենք նաեվ "ԼՈՒՅՍ ԱՇԽԱՐՀ" ՈՒ ՄՅՈՒՍ, ԱԶԱՏԱՄԻՏ, ԱՆԿԱՇԱՌ ՈՒ ՕԲԵԿՏԻՎ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ, որոնց միջոցով էլ հասարակության ակտիվ, անաչառ տեղեկատվությունների շնորհիվ, բացահայտվում են իրական ճշմարտություններր… Միայն Բացախոսության, հասարակության ակտիվ միջամտությամբ հնարավոր է զերծ մնալ նմանատիպ, մեր ժողովրդին հիասթափեցնող, նման երեվույթներից… Այստեղ չի կարեվորվում Գրիգոր Հովհաննիսյանի բիզնեսմեն լինելու հանգամանքը, ինչպես նշում է Հարգելի "Լուսարփին", այլ այն, որ նա իր թիմակիցների հետ միասին, ինչպես են կատարում ՀԱՅ համայնքի հանդեպ իրենց վրա դրված անմիջական հյուպատոսական պարտականություւներն, Իրո՞ք բարեխղճորեն, թե՞ ինչպես գրված է հոդվածում… Որպեսի կարդացողները տարակուսանքից դուրս գան ու անտարբերությունն ընդհանրապես Չիշխի մեր կյանքում, մարդիկ Չդառնան չեզոք, Քանի որ`"… աչք փակելով խթան ես հանդիսանում, մեր կյանքում, է՛լ ավելի խորացնելու բացասական երևույթները…" "ԼՈՒՅՍ ԱՇԽԱՐՀ" - ի ադմինի կողմից, ընթերցողներին ուղղված հոդվածն հերքելու հակադիր կողմնորոշումը, հավանական է ունի իր ծանրակշիռ հիմքերն, որոնք էլ լավ կլինի, որ իրենց մեկնաբանություններով պարզաբանեն այդ գործին տեղյակ մեր Հայրենակիցները …
58. mary derderian07:20 - 2 August, 2012
It is about time for a change. This man has made many mistakes and performed very badly for too long in one of the biggest community in the Diaspora. We know heis "paregamagan" coonections to Mug and other elite. Ayl herik e parachuting mediocre "diplomats" to consulates and embassy postions in the Diaspora who do just nothing.
59. Peto13:13 - 2 August, 2012
yes gitei, vor hetq.am-@ vrodzi normal lurj sayta, es inch anlurj namaka tpel voch anun ka voch azganun, senc namak yerb uzen um vrov ases karan gren,...
60. David Hovakimyan15:40 - 2 August, 2012
Hay, erevi tond poxes xasalu...
61. Hay21:41 - 2 August, 2012
David Hovakimyan, "Hay, erevi tond poxes xasalu... " --- qez herdakan angam hishetsnem vor Spyurq@ Hayastan che, u banavijelu qo voj@, pativ chi berum voch qez, voch el qo dzanot/barekan hyupatosin. Qitd mi mtsru ayn hartsier mej, voretgh du voch aseliq, voch el aneliq unes.
62. Hay21:47 - 2 August, 2012
Incognito 03:08 - 2 օգոստոսի, 2012 SARGIS VARDANYAN և Ձեզ նման շատ ու շատ կոմպլեքսավորված մարդկանց կխնդրեի ուշադրություն դարձնել ինքներտ Ձեզ վրա: Գրիգոր Հովհաննիսյանը Գլխավոր Հյուպատոսն է, իսկ Դուք? Դուք ով եք? Ինչեք Ձեզանից ներկայացնում?"----- Arden andzi pashtamunqi antsak? Leninits u Stalinits statsadz dzer dastirakutyun tuyl chi talis vor ishkanavornerits hashvetvutyun pahanjek. Sovorek hamakerpvel ayn metqi het, vor Amerikan voch Khorhrdayin miutyun e, voch Rusastan, voch el Hayastan. Estegh mardkants iravunq e verapahvadz azatoren irents mtqer@ artahayten, u hashvetvutyun pahajen karavarutyan ashkahtoghnerits--- irents aradz u charadz gordzeri hamar. BAVAKAN E HAYASTANUM NSTADZ, HAM KHORHURD TAK, HAM PNOVEK, HAM EL SPARNAK. Sovorek dzez zusp pahel, u qtnerd mi mttsrek Spyurqahayeri gordzeri mej.
63. Սուսաննա21:57 - 2 August, 2012
Մի խանգրեք մարդկանց բնականոն աշխատանքին: Այս դեսպանը գնե ցուցանիշ արձանագրել է:
64. Հայրենասեր մի խումբ կանայք02:11 - 3 August, 2012
Mher Tadevosyan18:45 - 31 հուլիսի, 2012 "Ամենազավեշտալին դեռ առջևում է լինելու": Հարգելի Մհեր, ինչպես ասել է Սոկրատեսը- ամեն ծածուկ բան մի օր բացահայտվում է: Այս անգամ բացահայտվեց Ձեր շնորհիվ: Նշելով Անահիտ Մարտիրոսյանի անունը պարզ է դառնում այդ սովետական ոճով գրված անանուն նամակի հեղինակներից մեկը: Իսկ եթե youtube- ում նայեք նրա փողոցային ժարգոնով, բայց սովետական հաղորդավարական անցյալում մնացած դպրոցով նյութերը, ապա պարզ կդառնա թե ով է այստեղ արձագանքում և ժարգոնով սեպ խրում Հայաստանի և Սփյուռքի միջև: Նա սխալ է անվանել իր ինքնագործ խմբակը. դրանք սփյուռքահայեր չեն, այլ 80-90-ականներին Ամերիկա փախած անբարոյականներ: Հիմա էլ սփյուռքահայ են դարձել: Անահիտ Մարտիրոսյանը վաղուց է իրեն բացահայտել Հայաստանում: Մենք էլ հո լավ ենք հիշում, թե ինչով էր նա զբաղվում գիշեր-ցերեկ: Չփորձեք արատավորել Սփյուռքահայի անունը: Դուք ոչ սփյուռքահայ եք, ոչ էլ Hay: Անբարոյականը ազգություն չունի:
65. ՀԱՅ04:44 - 9 August, 2012
Պարոն հյուպատոս, հանդես եկաք հեռուստածրագրի ընթացքում, եւս մեկ անգամ փորձեցիք ներկայանալ որպես կիրթ, գրագետ, տեղյակ ու արձագանքող...սակայն այդ ամենը գործով է պետք ապացուցել...իսկ որտեղ է ամենակարեւոր` Ձեր մարդկային հատկանիշը...ինչու որեէ անգամ չհանդիպեցիք ու չցավակցեցիք հյուպատոսարանի առաջ հավաքված մարդկանց, որոնց թվում էր նաեւ Վահեի քույրը...եւ դա կարող էիք անել անկախ այն հանգամանքից` հավաքվածները ցանկանում էին, կամ ոչ հանդիպել Ձեզ հետ...դա մարդկային քայլ կլիներ, մտավորական դիվանագետին բնորոշ նախաձեռնողություն, ով ազատ է իր բարոյական կեցվածքը արտահայտելու /թեկուզ եւ ոտքով-գլխոց կախված է ՀՀ իր տերերից.../...իսկ Վահեի քառասունքից հետո նրա նկարներն ու ծաղիկները, եթե նույնիսկ պետք է թափեիք` հարգանքով էր պետք անել դա...սրանք պարզ մարդկային մոտեցումներ են, որոնք թերեւս հասու չեն բազմակիրթ ու բազմաշերտ Իշխանավորներին...
66. FROM LOS ANGELES08:17 - 10 August, 2012
Dear Consulate General of Armenia in Los Angeles, I am deeply concerned about your response to the candlelight vigil we had yesterday, in which we left a picture and flower arrangement in front of your building to commemorate the 40th day of burial of Armenian Military Doctor Vahe Avetyan. As you will see from the attached photographs, on July 2nd, you clearly joined us in respectfully honoring Vahe Avetyan. Yesterday we saw a sign of disքrespect towards Dr. Vahe Avetyan, as I discovered when I came at midnight to check on the flowers and candles that they were gone. The photographs document where I found them. May I ask you for an explanation as to why they were removed and by whom? If they were not removed by your orders or by a staff member, I would ask that you provide a copy of the video surveillance footage so we can see with our own eyes who would perpetrate such a disrespectful act. I look forward to your timely response, Ara Manoogian
67. Artakin Gortseri naxararutyun, amot, amot, amot08:21 - 10 August, 2012
Ushadir nayek ays kadrerin..... http://ttmbt.com/nemets-rubo/2012/08/08/29/
68. armen20:00 - 22 July, 2013
yerb hayastani aertgortsnakharare baron e, el inch sbaselik oones hoobatos-itsyerb hayastani Edwart Nalbandyann e, el inch sbaselik oones hoobatos-
Leave a comment
Thank you for your comment. Your comment must be confirmed by the administration.

Latest news

All news

Archive