Saturday, 22 September

Has Samvel Babayan Fled Armenia Over Bad Business Deal?



The whereabouts of Samvel Babayan, the former Commander of the Artsakh Defense Forces, have remained a mystery for some time.

Babayan’s company, Kardan System Ltd, is now entangled in the courts. Two Iranian citizens, Ali Pirouz and Shahla Khosrojerdi, established the company but no longer own any shares. The company’s director, also an Iranian citizen, is also on the run.

For many years, Kardan System was the leading company importing lumber into Armenia. Everyone knew that the lumber business belonged to Babayan and that he had been granted the rights during the days when Robert Kocharyan was president of Armenia.

Kardan System also imported large quantities of fertilizer to Armenia. But something pivotal happened to Babayan’s business at the beginning of 2010.

Some sources point to a business transaction gone bad; that Babayan had been swindled and was facing a mountain of debt.

These sources say that Babayan had put up real estate as collateral for the transaction. The collateral consisted of a few houses - his unfinished private house high atop the Cascade in Yerevan, an apartment at the intersection of Nalbandyan and Tumanyan Streets, his mother-in-law’s house, and a few others.

In total, 16 pieces of real estate were put up as collateral – houses, apartments, a swimming pool and one café.

According to the courts, Ardshininvest Bank was the major creditor for Kardan System. The company was in hock for $1.8 million.

When bankruptcy regulator Hrant Ghambaryan was asked if Samvel Babayan was registered somewhere as the real owner of Kardan System, he answered, “I can neither confirm nor deny that he is. Nevertheless, there is no documentary evidence to that effect. Search warrants have been issued for the company’s director, papers and seal. There’s no one company official who can tell us what’s what.”


Home page



Comments (55)
1. SAMO11:47 - 8 December, 2011
Jri berac@ jurn el tanum a,,,,
2. narine15:00 - 8 December, 2011
samveli masin greluz ara4 mtazi;du unes baroyakan iravunq ?
3. Վարազ Սյունի (Ամստերդամ) 18:22 - 8 December, 2011
Հայաստանում չկա ԱՌԵՎՏՐԻ ՊԱԼԱՏ/ պետական օրգան,որտեղ պարտադիր գրանցվում են ԲՈԼՈՐ ձեռնարկությունները-համապատասխան ինֆորմացիայով?
4. ananun18:31 - 8 December, 2011
Narine, isk du iravunq unes nman hancagorcin pashtpanelu, du es inch baroyakan es... dra texy bantn e, miajn banty, hancagorc anter, vor paterazmy, Arcaxi azatagrumy dardzrel e iren vahan
5. Հովնան18:40 - 8 December, 2011
narine ջան, Էդիկ Բաղդասարյանը բարոյական, իրավական, բնական ու բանական ամեն մի իրավունք ունի գրելու շատերի ու շատ բաների մասին: Այս հոդվածում ես մտահոգություն տեսա մեր փառաբանված գեներալի, ազգային հերոսի ճակատագրի մասին: Իսկ դու?ք ինչ տեսաք:
6. narine20:50 - 8 December, 2011
azgain herosi masin nman hodvaz grel,nman patver katarel uxaki storutyun e.inz hamar djvar e ays devov grel,es hodvazagri het kxosem,inq@,ir patviratuner@ hasvarknerum sxalvum en,joxovurdi mtazox hatvaz@ gnhatum e kendani legendin.patviratuner@ karcum en azgovi hisoxutyan korust unenq.
7. narine21:08 - 8 December, 2011
ananun,qo anun@ arden amen in4 asum e.
8. gayane10:46 - 9 December, 2011
Սովորական, հայկական, իշխանական քցոցի: Այսպիսի պատմություններ բազմիցս լսել ենք, պարզապես այս դեպքում Ս. Բաբայանն է:
9. Aram21:53 - 9 December, 2011
Petq e aynpes hog tanel generalneri u mer azgi kayacman gorcum nerdrum anpoxneri masin(petakanoren), vorpesi ayspisi baner chlini,,,, ete inch vor mekn el nexvum a, piti ognenq ayl voch te toxnen
10. Xarabaxci23:19 - 9 December, 2011
Vaheeee inch minchev verch chgites kesat mi asa!Asumes Babayan@ Qocharyani jamanak er anum taxtaki gorc.aysinqn Qocharyann tvech et gorc@,xi ches asum vor SAMVEL BABAYANN QOCHARYANIN BEREC EREVAN U MARD DARDZREC
11. Հովնան23:32 - 9 December, 2011
Ժողովուրդ, narine-ն հետաքրքիր աղջիկ է երևում, մնում Էդիկի "պատվիրատուի" անունն էլ ասի` ավելի հետաքրքիր կլինի:
12. Վարազ Սյունի (Ամստերդամ)23:49 - 9 December, 2011
Ես սիրում և հարգում եմ Սամվել Բաբայանին: Այս ամենն ինձ կասկածելի է տվում:Ոնց որ թե փորձում են մինչև ընտրությունները այն մարդկանց չեզոքացնել,որոնք ԴԵՄ են տարածքներ հանձնելուն:Տեսնես հիմա հայրենիքից ինչ են ուզում ծախել-իրենց աթոռներին մնալու համար:
13. Lisa15:08 - 10 December, 2011
Azeriner@ tox hamberater spasen, menq mez kamac-kamac vochnchacnum enq...Amenaarber iev bazmazan metodnerov....
14. narine00:00 - 11 December, 2011
hovnan,edik@ du es,patviratunerin el inzanic lav gites.varaz syunin hianali meknabanel e.sranq generalin vaxuc en partvel[ankax amen in4ic]
15. ոմն00:34 - 11 December, 2011
ստացվում է անպես,որ ով պատերազմի հերոս է պետք է նստի էս խեղճ ազգի վզին ու մինչև օխտը պօրտը վայելի
16. Էդիկ Բաղդասարյան00:51 - 11 December, 2011
narine-ին` Ես երբեք ուրիշ անունով մեկնաբանություն չեմ գրում: Եթե դժվար չէ, ասեք թե ես ինչու բարոյական իրավունք չունեմ Սամվել Բաբայանի մասին գրելու: Ու մեկ էլ ասեք այստեղ որ մասն է պատվերը:
17. ՄիՄարդ03:39 - 11 December, 2011
Gayane-ին Էլի կպնդեք, որ Ս. Բաբայանը նույնպես պատերազմի հերոս է և նման արարքի ընդունակ չէ: Եվ խնդրում եմ մի հարցի պատասխանեք` պատերազմի դաշտից վերադարձած մարդը ինչպես է դառնում ՕՐԻՆԱԿԱՆ միլիոնատեր, որ կարողանում է նման դղյակներ կառուցել, միլիոնանոց բիզնեսներ դնել ու միլիոններ տակ տալ:
18. narine10:37 - 11 December, 2011
edik es im heraxosahamar@ toxel em xmbagrutynum,zangir qo harcerin kpatacxanem.
19. ARPINE12:31 - 11 December, 2011
AMOT E AZGAYIN HEROSI M ASIN EQ XOSUM.PARZ CHI VOR PATVER E @NTRUTYUNNERIC ARAJ.
20. Վահագ12:39 - 11 December, 2011
Պատերազմում մեծ հաջողությունների հասած, իրա քաջությունն ու ռազմական գիտելիքները առավելագույնս ցույց տված ու կիրառած մարդը խաղաղությունում ունի իրավունք ՕՐԻՆԱԿԱՆ միլիոնատեր լինելու, քանի որ նրա շնորհիվ մենք մի շարք հողեր ենք ազատագրել ու նրա ձեռքում ժամանակին բավականին մեծ իշխանություն է եղել: Կարծում եմ, որ չարժի պախարակել Սամվել Բաբայանին... դա նման է նրան, որ ասենք Կուբացիները փնովեն իրենց ռազմական լիդերներին ու զարմանան նրանց հարստության վրա...բա տրամաբանական է, եթե մարդը ունի իշխանություն ունի նաև մեծ լծակներ և օրինական հարստանալու իրավունք...Դուք երևի Բաբայանի կյանքը Ղարաբաղի պատերազմի ընթացքում լավ չեք ուսումնասիրել
21. Վարազ Սյունի (Ամստերդամ)19:16 - 11 December, 2011
Վահագն (20)-Պրծում չկա քո երկար-բարակ,սխալ ու ԿՈՂՄՆԱԿԱԼ կոմենտներից: Հասկացանք էլի,որ աշխատում ես Քաջարանցի պատգամավոր խաղացող օլիգարխիկի բիզնեսներից մեկում ու պատվերով կոմենտ «չես» գրում: Արդեն հոգնեցուցիչ է:......................ԲՈԼՈՐԸ,անկախ ամեն ինչից,ՊԻՏԻ ԳՈՐԾԵՆ ՕՐԵՆՔԻ ՍԱՀՄԱՆՆԵՐՈՒՄ.սա է ՄԻԱԿ չափանիշը:
22. ոմն19:37 - 11 December, 2011
վԱՀԱԳԻՆ երկրաշարժի գոտում 7000մարդ տուն չունի, 1000-ավոր հասարակ ազատամարտիկների ընտանիքներ աղքատ են ապրում ... կարող ա տենց չէ....սա իհարկե Սամվել Բաբայանին չի վերաբերում
23. dro19:55 - 11 December, 2011
samveli nman herosnerin halal e amen ban.
24. ոմն23:02 - 11 December, 2011
դրո ամեն ինչ չափի մեջ է գեղեցիկ, վերջ ի վերջո ֆրանսիացին պաշտպանում է ֆրանսիան, ռուսը ռուսաստանը,թուրքը թուրքիան ... հայն էլ պարտավոր է արյան գնով, կյանքի գնով ԱՆՇԱՀԱԽՆԴԻՐ պաշտ- պանելու իր տունը,օճախը,մորը,հորը ...........
25. VAHAN10:46 - 12 December, 2011
ՆԱՐԻՆԵԻՆ ԵՎ ՄՅՈՒՍՆԵՐԻՆ-Ոչ ոք չի ուրանում Սամվել Բաբայանի Արցախյան պատերազմում ունեցած ներդրումը, բայց կա նաև մեդալի հակառակ երեսը. Չէ ոչ պատերազմը դեռ չի ավարտվել, Ս. Բաբայանը այդ ինչու է թողել , եկել , բնակություն հաստատել հենց Երևանի կենտրոնում, դղյակ կառուցել, մի չկայացած կուսակցություն հիմնել, Արցախին էլ նայում է որպես փայտանութի լավ հանք. Ինչու նա իր բիզնեսը չի հիմնեյ Արցախում, աշխատատեղեր բացել, մարդկանց հոգսը գոնե որոշ չափով թեթևացներ.Ինչ է նա արել ու անում իր հարստության աղբյուր Արցախի համար.Թե? եկել է հիմա էլ Երևանը պաշտպանելու.Երևանը նրա կարիքը չի զգում, Քոչարյանն էլ արդեն նախագահ չէ, իսկ Արցախն այսօր դատարկվում է.
26. DERENIK12:07 - 12 December, 2011
VAHAN HO MENAK SAMVEL BABAYAN@ CHI VOR HAYASTAN@ NAUM EN VORPES XOPAN,,,SHATER@ TKLOR EKAN EV KARCH JAMANAKUM MILIONATER DARAN,,,HAYASTAN@ NMAN MARDKANC HAMAR ERBEK HAYRENIK CHI DITVEL
27. GAGIK12:36 - 12 December, 2011
NARINE,,,,MER MOT MEK@ HEROS E MI URISH@ NAXAGAH ERORD@ INCH VOR MEKI < @NKERUHU > TXAN EV ARDUNKUM VOCH MEKI MASIN KO MTACELAKERPOV BAROYAKAN IRAVUNK CHUNENK XOSELU
28. gayane12:40 - 12 December, 2011
20. Վահագ ...Ես համաձայն եմ 25. VAHAN- հետ: Եթե Ս. Բաբայանը իր փորձն ու նվիրվածությունը ներդներ երկրի համար, ապա կմնար ռազմական գործիչ` իր ազատագրած հողում և այսօր գուցէ այդքան Չ խոսվեր ""Եղնիկների" և այլ զորամասերի մասին: Երևի թէ ժամանակն է ամեն տրամաչափի ռազմական գործիչներին ուղարկել զբաղվելու իրենց հաջողված գործունեությամբ, իսկ երկրի տնտեսությամբ ու քաղաքականությամբ զբաղվեն տնտեսագետներն ու քաղաքագետները: Այլապես ՀՀ ինչպես դարձրել էն, այնպես էլ կմնա ռազմական գործիչները ընդդեմ տնտեսական և քաղաքական գործիչների պայքարի ասպարեզ:
29. Anna16:55 - 12 December, 2011
Inchpes misht, meknabanutyunnern irents hetaqrqrutyamb gerazantsum en hodvatsi pasterin: 1. Ankax AMEN KARGI pativ, kochum, shqanshan, titoghosneri' im shat hargeli hayrenakitsner, aghachum em dzer mej mt'tsreq es amenaparz haskatsutyune - petakan hamakargi BOLOR karuytsneri BOLOR ashxatoghnere - aisinqn' havaqararits minchev general, naxagah yev ailn - APRUM EN DZER vcharats u mijazgayin karuytsnerits DZEZ hatkatsvats gumarneri hashvin: Nranq zhoghovrdi - DZER - tsaranern en, yev vorpes aidpisin HASHVETU bolori arjev: 2. Inchpes kareli e tuylatrel, vor razmastrategiakan volorti nman karevo pashton standznats zhoghovrdi tsaran, zhoghovrdin pashtpaneli ir surb partakanutyan het mektegh, zbaghvi biznesov!!!! 3. Problemn sksvum e ain pahits, yerb mardik qnnarkum en, te Qocharyane berets babaianin, te hakarake? - a/ voch mek voch mekin "berelu" iravunq chuni, xaxtum 1; 2/ INCH ASEL E PAYTI GORTSE IRENN E, yev der avelin, BOLORN EL GITEN!! U es pahi vra - karmir qart VOCH te irents, ail hents DZEZ' mrtsaktsutyan paymannere mitumnavor kerpov xatarelu, aporini monopolianer himnelu, klana-oligarxayin karuytsner steghtselu ais AHAVOR chaperi hasnogh yerevuytin nman hnazand u kax gluxov motenalu hamar: 4. AYO, hamamit em, vor gutse, inch vor naxentrakan "bazari" hashiv e, yev ailn: Baits, yekeq haskananq, vor NMAN hartserum, petq e amboghj azge aktsianeri masnaktsi u BOLORI' ashxatavardzi chapi sahmannern antsnogh unetsvatsqi - hogut petbyujei - argravum pahanji!!!! Haskanum eq, vor voch te mek-yerku hoginer, ail grete 10 bardzr pashtoni mardik, voronq shahagortsel en irents pashtonakan dirqe, steghtsel en klan, inchi mej nergravel en kriminal tarrer, voronq irents hertin terori en yentarkel bolor hnaravor mrtsakitsneri' urish klannerits, zhoghovurd chka, u "ortaghnerov" grav en drel irents palatnere, voronq, est irents ashxatavardzi, irents grpani bane chen!!!! 5. Haskanum eq koruptsian yerb e sksvum? Yerb mer achqere plshum en medalneri pailits, u chereznerov klanin ogtakar linelov, ator pokelu hnaravorutyunits, u TOGHNUM ENQ, vor sranq biznesi volort mtnen: Yete tan mej spasavor es berum, aid spasavore chi karogh mi qani amisneri entatsqum entaniqi bolor andamnerin arnel, isk entaniqin glxin tun maqrel ta, chash epel ta, qnelu tegh chta, jur chta, hagust chta: HASKANUM EQ AZGE VERJANUM A!!!! Ha Babayannern el en lav tgherq, Balaiannern el en lav tgherq, baits ASHXATANQI HRAVERQI haytararutyan mej hay zhoghovurde chi grel "PAHANJVUM EN LAV TGHERQ", grel e - "PAHANJVUM E BAROYAKAN ANNKUTYAMB, MARTUNAKUTYAMB, ITELIQNEROV, AZNIV GHEKAVARELU DZIRQEROV OZHTVATS hramanatari", "AZNIV U ARDAR, ANKAX U ANACHAR SAHMANADRAKAN DATARANI DATAVORI": Zgum eq tarberutyune??? Heto el nstum, boghoqum eq gharabaghatsin ekav, kerav: Che, ekav tesav, vor ir amannel eq ltsrel, dzern el u pnaknere liqe toghel gnatsel eq.... Ba lav krvel e, halal a iran: Hima el vichum eq' te halal a, te haram a???? VOCH!! Miak hartse - ORINAVOR E, TE APORINI? Narek Harutyunyannerin der vochinch charats en brnum, bant netum: Isk srants nax naxazgushatsnum en, odanavi toms u otevan en apahovum otar yerkrum, chanaparh en dnum, heto el galis terterum en grum..... Es 20 tarva mej BOLOR IROQ DZERNERETS, LAV, PAITSAR GLXOV tntesagetner u iravabanner toghel gnatsel en es yerkrits, vorovhetev mi koghmits inch vor klani mas chen uzetsel darnal, mius koghmits el hstak giten, vor zhoghovurde mek e' irents huyse dnelu e irents geghi "azgayin herosi" vra.... Taxtaki gortse monopolia CHI kara lini, haskanum eq????? Ed hanrapetutyan antarayin tntesutyan shrjanneri bnaichneri GORTSE piti lini, piti lini HAYRENAKAN ARTADRUTYAN, MER klimayi, MER VORAKI, voch te cherez indonezia Chinastanits goghatsats anvorak, ashxarhi koghmits chgnvats paite Parskastanov bervi u Hayastanum iratsvi, en el ELITAR shenqerum, en el itala-ispanakan markayi tak, vor GIN ltsnen, vor es ejum dard anoghnerits voch mek chkaroghana nuinisk angam yerazi BAREKETSIK bnakaranum aprel: 6. AKTSIA' BOLOR PASHTONATAR ANDZANTS GUYQAGRMAN BATS REGISTRI hamar: U ZHOGHOVRDAKAN PAHAKAXMBER, vor gnan u hatik hatik stugen bolori unetsats karuytsnere - lini sepakanatirutyune ughghaki, te anughghaki: Isk petregistrits, aisorva paymannerum, aid kargi mardik, HANGIST taqtsnum en irents unetsvatsqi irakan chapere: 7. Ai ed depqum el k'haskanaq, te OV E IRAKAN ENDDIMUTYUN U ISHXANUTYUN, YEV OV KEGHTSN U TSAXVATSE: DZEZ Voch en chambari petn a petq, voch el miusine: Bolord rusnerin ditum eq, gorum eq apreq, vor durs eq ekel: DUQ sents hodvatsner kardaluts inchi durs cheq galis' ham dzeri het ed oppozitsia kochvatsi dimake patreq, ham el es anakap ishxanutyan:
30. ոմն21:05 - 12 December, 2011
29Աննա չի կարելի, ոչ ոք իրավունք չունի այդպես աղավաղելու ,նվաստացնելու Հայոց լեզուն ,բոլորը պետք է գրեն միայն հայերենով- ամեն ինչ սկսում է այդ էլեմենտար հարգանքից հանդեպ իր Մայրենին` կարելի է ասել Մորը... Ես համոզված եմ ,որ 10-ից 9-ը չի կարդացել քո գրածը... Ինչ վերաբերում է թեմային` մինչև Մասիսը մերը չդառնա Հայաստանը / ՀԱՅԵՐԸ / պետք է ապրի Ռազմական Կոմունիզմի օրենքներով ...Ոչ մի օլիգարխ, հարուստ -մարուստ `բոլորը պետք է ապրեն բավարարված, նորմալ մարդու նման , պետք է սահմանվի շքեղ ապրելու սահման,իսկ ավելցուկը պետք է հատկացվի պաշտպանությանը,բյուջեին ...խախտողներին տեղում գնդակահարել. ՍՏԱԼԻՆԸ աշխարհի կեսը գրավեց , բայց մեռավ միակ համազգեստի մեջ `կարողա պակաս ''դուխով'' կամ ուժեղ տղա չէր ...այդ կարգի մարդիկ պետք է այրվեն գաղափարի համար ոչ թէ 2կոպեկի... Ճշտգրտված տվյալներով` ունենալով այսքան պաշարներ Հայաստանում ոչ մի աղքատ չպետք է լինի Ազգին պետք է ազգային գաղափարախոսություն շարունակելի...
31. Վարազ Սյունի (Ամստերդամ)04:09 - 13 December, 2011
ոմն (30) - Համաձայն եմ քո հետ:................... Ես արդեն գրել եմ,որ Հայաստանում ԲՈԼՈՐԻՆ (այդ թվում նաև եկեղեցիներում թաքնված ԿՂԵՐԱԿԱՆ-ՕԼԻԳԱՐԽՆԵՐԻՆ) պիտի հենց վաղը առսվոտյան ժամը 6-ին շարք կանգնեցնել ու ՔՇԵԼ կամ ԶԱՎՈԴ,կամ ԿՈԼԽՈԶ,կամ ԲԱՆԱԿ:.................Պետք է ժամանավորապես ԴԱԴԱՐԵՑՆԵԼ ԸՆՏՐՈՒԹՅՈՒՆԵՐԸ, պատգամավորների թիվը ԱԺ-ում ԾԻԾԱՂԵԼԻ շատ 131-ից կրճատել 50-ի,ու ԲՈԼՈՐ կուսակցություներին ԱԺ-ում տալ ՀԱՎԱՍԱՐ պատգամավորներ: ՎԵՐԱՑՆԵԼ երկրի պրեզիդենտի պաշտոնը ու ստեղծել (Մարզերն ու Սփյուռքը ներկայացնող) ՎԵՐԻՆ Պալատ:.......................Կլանային-օլիգարխային սիստեմում ԴԵՄՈԿՐԱՏԻԱ ԽԱՂԱԼՆ ավելի այլանդակ ու ԱԶԳԱԿՈՐԾԱՆ է:
32. Anna05:17 - 13 December, 2011
Hargeli VOMN vaxkot LTP-akan jan, aha hayeren translite nuin texti: Yete dzhvarutyun unenq aha ais linkov mteq u kardatseq, isk spiurqi handep dzer atelutyamb' hay azgin vochnchov ozhandakats cheq lini:)))) http://am.translit.cc/ Ինչպես միշտ, մեկնաբանուտյուններն իրենտս հետաքրքրուտյամբ գերազանտսում են հոդվատսի պաստերին: 1. Անկախ ԱՄԵՆ ԿԱՐԳԻ պատիվ, կոչում, շքանշան, տիտողոսների' իմ շատ հարգելի հայրենակիտսներ, աղաչում եմ դզեր մեջ մթտսրեք ես ամենապարզ հասկատսուտյունե - պետական համակարգի ԲՈԼՈՐ կարույտսների ԲՈԼՈՐ աշխատողներե - աիսինքն' հավաքարարիտս մինչեվ գեներալ, նախագահ յեվ աիլն - ԱՊՐՈՒՄ ԵՆ ԴԶԵՐ վչարատս ու միջազգային կարույտսներիտս ԴԶԵԶ հատկատսվատս գումարների հաշվին: Նրանք զհողովրդի - ԴԶԵՐ - տսարաներն են, յեվ վորպես աիդպիսին ՀԱՇՎԵՏՈՒ բոլորի արջեվ: 2. Ինչպես կարելի ե տույլատրել, վոր րազմաստրատեգիական վոլորտի նման կարեվո պաշտոն ստանդզնատս զհողովրդի տսարան, զհողովրդին պաշտպանելի իր սուրբ պարտականուտյան հետ մեկտեղ, զբաղվի բիզնեսով!!!! 3. Պրոբլեմն սկսվում ե աին պահիտս, յերբ մարդիկ քննարկում են, տե Քոչարյանե բերետս բաբաիանին, տե հակարակե? - ա/ վոչ մեկ վոչ մեկին "բերելու" իրավունք չունի, խախտում 1; 2/ ԻՆՉ ԱՍԵԼ Ե ՊԱՅՏԻ ԳՈՐՏՍԵ ԻՐԵՆՆ Ե, յեվ դեր ավելին, ԲՈԼՈՐՆ ԵԼ ԳԻՏԵՆ!! ՈՒ ես պահի վրա - կարմիր քարտ ՎՈՉ տե իրենտս, աիլ հենտս ԴԶԵԶ' մրտսակտսուտյան պայմաններե միտումնավոր կերպով խատարելու, ապորինի մոնոպոլիաներ հիմնելու, կլանա-ոլիգարխային կարույտսներ ստեղտսելու աիս ԱՀԱՎՈՐ չապերի հասնող յերեվույտին նման հնազանդ ու կախ գլուխով մոտենալու համար: 4. ԱՅՈ, համամիտ եմ, վոր գուտսե, ինչ վոր նախենտրական "բազարի" հաշիվ ե, յեվ աիլն: Բաիտս, յեկեք հասկանանք, վոր ՆՄԱՆ հարտսերում, պետք ե ամբողջ ազգե ակտսիաների մասնակտսի ու ԲՈԼՈՐԻ' աշխատավարդզի չապի սահմաններն անտսնող ունետսվատսքի - հոգուտ պետբյուջեի - արգրավում պահանջի!!!! Հասկանում եք, վոր վոչ տե մեկ-յերկու հոգիներ, աիլ գրետե 10 բարդզր պաշտոնի մարդիկ, վորոնք շահագորտսել են իրենտս պաշտոնական դիրքե, ստեղտսել են կլան, ինչի մեջ ներգրավել են կրիմինալ տարրեր, վորոնք իրենտս հերտին տերորի են յենտարկել բոլոր հնարավոր մրտսակիտսների' ուրիշ կլաններիտս, զհողովուրդ չկա, ու "որտաղներով" գրավ են դրել իրենտս պալատներե, վորոնք, եստ իրենտս աշխատավարդզի, իրենտս գրպանի բանե չեն!!!! 5. Հասկանում եք կորուպտսիան յերբ ե սկսվում? Յերբ մեր աչքերե պլշում են մեդալների պաիլիտս, ու չերեզներով կլանին ոգտակար լինելով, ատոր պոկելու հնարավորուտյունիտս, ու ՏՈՂՆՈՒՄ ԵՆՔ, վոր սրանք բիզնեսի վոլորտ մտնեն: Յետե տան մեջ սպասավոր ես բերում, աիդ սպասավորե չի կարող մի քանի ամիսների ենտատսքում ենտանիքի բոլոր անդամներին արնել, իսկ ենտանիքին գլխին տուն մաքրել տա, չաշ եպել տա, քնելու տեղ չտա, ջուր չտա, հագուստ չտա: ՀԱՍԿԱՆՈՒՄ ԵՔ ԱԶԳԵ ՎԵՐՋԱՆՈՒՄ Ա!!!! Հա Բաբայաններն ել են լավ տղերք, Բալաիաններն ել են լավ տղերք, բաիտս ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՀՐԱՎԵՐՔԻ հայտարարուտյան մեջ հայ զհողովուրդե չի գրել "ՊԱՀԱՆՋՎՈՒՄ ԵՆ ԼԱՎ ՏՂԵՐՔ", գրել ե - "ՊԱՀԱՆՋՎՈՒՄ Ե ԲԱՐՈՅԱԿԱՆ ԱՆՆԿՈՒՏՅԱՄԲ, ՄԱՐՏՈՒՆԱԿՈՒՏՅԱՄԲ, ԻՏԵԼԻՔՆԵՐՈՎ, ԱԶՆԻՎ ՂԵԿԱՎԱՐԵԼՈՒ ԴԶԻՐՔԵՐՈՎ ՈԶՀՏՎԱՏՍ հրամանատարի", "ԱԶՆԻՎ ՈՒ ԱՐԴԱՐ, ԱՆԿԱԽ ՈՒ ԱՆԱՉԱՐ ՍԱՀՄԱՆԱԴՐԱԿԱՆ ԴԱՏԱՐԱՆԻ ԴԱՏԱՎՈՐԻ": Զգում եք տարբերուտյունե??? Հետո ել նստում, բողոքում եք ղարաբաղատսին եկավ, կերավ: Չե, եկավ տեսավ, վոր իր ամաննել եք լտսրել, դզերն ել ու պնակներե լիքե տողել գնատսել եք.... Բա լավ կրվել ե, հալալ ա իրան: Հիմա ել վիչում եք' տե հալալ ա, տե հարամ ա???? ՎՈՉ!! Միակ հարտսե - ՈՐԻՆԱՎՈՐ Ե, ՏԵ ԱՊՈՐԻՆԻ? Նարեկ Հարուտյունյաններին դեր վոչինչ չարատս են բրնում, բանտ նետում: Իսկ սրանտս նախ նախազգուշատսնում են, ոդանավի տոմս ու ոտեվան են ապահովում ոտար յերկրում, չանապարհ են դնում, հետո ել գալիս տերտերում են գրում..... Ես 20 տարվա մեջ ԲՈԼՈՐ ԻՐՈՔ ԴԶԵՐՆԵՐԵՏՍ, ԼԱՎ, ՊԱԻՏՍԱՐ ԳԼԽՈՎ տնտեսագետներ ու իրավաբաններ տողել գնատսել են ես յերկրիտս, վորովհետեվ մի կողմիտս ինչ վոր կլանի մաս չեն ուզետսել դարնալ, միուս կողմիտս ել հստակ գիտեն, վոր զհողովուրդե մեկ է իրենտս հույսե դնելու ե իրենտս գեղի "ազգային հերոսի" վրա.... Տախտակի գորտսե մոնոպոլիա ՉԻ կարա լինի, հասկանում եք????? Եդ հանրապետուտյան անտարային տնտեսուտյան շրջանների բնաիչների ԳՈՐՏՍԵ պիտի լինի, պիտի լինի ՀԱՅՐԵՆԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒՏՅԱՆ, ՄԵՐ կլիմայի, ՄԵՐ ՎՈՐԱԿԻ, վոչ տե չերեզ ինդոնեզիա Չինաստանիտս գողատսատս անվորակ, աշխարհի կողմիտս չգնվատս պաիտե Պարսկաստանով բերվի ու Հայաստանում իրատսվի, են ել ԵԼԻՏԱՐ շենքերում, են ել իտալա-իսպանական մարկայի տակ, վոր ԳԻՆ լտսնեն, վոր ես եջում դարդ անողներիտս վոչ մեկ չկարողանա նուինիսկ անգամ յերազի ԲԱՐԵԿԵՏՍԻԿ բնակարանում ապրել: 6. ԱԿՏՍԻԱ' ԲՈԼՈՐ ՊԱՇՏՈՆԱՏԱՐ ԱՆԴԶԱՆՏՍ ԳՈՒՅՔԱԳՐՄԱՆ ԲԱՏՍ ՐԵԳԻՍՏՐԻ համար: ՈՒ ԶՀՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ ՊԱՀԱԿԱԽՄԲԵՐ, վոր գնան ու հատիկ հատիկ ստուգեն բոլորի ունետսատս կարույտսներե - լինի սեպականատիրուտյունե ուղղակի, տե անուղղակի: Իսկ պետրեգիստրիտս, աիսորվա պայմաններում, աիդ կարգի մարդիկ, ՀԱՆԳԻՍՏ տաքտսնում են իրենտս ունետսվատսքի իրական չապերե: 7. Աի եդ դեպքում ել կ'հասկանաք, տե ՈՎ Ե ԻՐԱԿԱՆ ԵՆԴԴԻՄՈՒՏՅՈՒՆ ՈՒ ԻՇԽԱՆՈՒՏՅՈՒՆ, ՅԵՎ ՈՎ ԿԵՂՏՍՆ ՈՒ ՏՍԱԽՎԱՏՍԵ: ԴԶԵԶ Վոչ են չամբարի պետն ա պետք, վոչ ել միուսինե: Բոլորդ րուսներին դիտում եք, գորում եք ապրեք, վոր դուրս եք եկել: ԴՈՒՔ սենտս հոդվատսներ կարդալուտս ինչի դուրս չեք գալիս' համ դզերի հետ եդ ոպպոզիտսիա կոչվատսի դիմակե պատրեք, համ ել ես անակապ իշխանուտյան:
33. Anna06:27 - 13 December, 2011
Հարգելի ոմն, ներողություն Ձեզ ԼՏՊ-ական անվանելուս համար, որովհետև այն ինչ շարադրել եք այս հոդվածի առթիվ շատ արդիկան եմ գտնում, և առողջ, և անհրաժեշտ: Իմ վերը գրվածն էլ գրեթե նույն համատեքստն ունի և գտնում եմ, որ անկախ աստիճանից, բոլոր ներկայիս և ոչ հեռավոր անցյալում այդպիսին հանդիսացած պաշտոնատար անձանց գույքագրումը պետք է կատարվի խիստ կերպով: Իրոք, քանի Արարատին չենք հասել, նման բարձիթողի վիճակն անընդունելի է: Գտնում եմ, որ թե ընդդիմության և թե իշխողների մեջ կան հավասար քանակով մարդկանց աչքին քող քաշող գործիչներ, որոնք առաջնորդվում են իրենց կուլիսային համաձայնությունների հիման վրա միայն: Խնդրում եմ գիտակցել, որ այս գործերի բարձրաձայն քննարկումները պետք է հասնեն և Հայաստանի խորքերը, և սփյուռքի: Միայն այսօր գտա այս կայքէջը ' հայերեն տրանսլիտը ուղղակի թարգմանելու համար: Ինքս Հայաստանում չեմ ապրում, ինչպես մեր ազգի բացարձակ մեծամասնությունը, որից ներս ևս քիչ են հայերեն կարդացողներն ու հասկացողները: Նման ֆորումներին հարկ է մասնակցեն բոլոր հայերը' անկախ նրանից, տե որտեղ են ապրում, որովհետև Նարեկ Հարությունյանի պես մեկին ձերբակալելիս է, որ սփյուրքը վերջապես հասկանում է ներսում կատարվողի մասին, իսկ հենց այս հոդվածի պես բազում գործեր, վոր հարուցվել ու կորզվել են վերջին երկու տասնամյակում, սփյուռքում չեն լուսաբանվում: ԼՏՊ-ական անվանեցի, վորովհետև քանի որ է մի շարք ֆորումներում նրանք Մայրենիի պահանջով լռեցնում են սփյուրքին, նամանավանդ երբ հարց է առաջանում ԼՏՊ-ի ' սփյուռքի դեմ խիստ կիրառած միջոտսառումների մասին, երբ հայերեն գրեթե բնավ չիմացող երիտասարդներ Ղարաբաղի պատերազմին հերոսաբար մասնակցեցին, իսկ հետո նրանցից ամենատաղանդավորներին կամ դավաճանաբար սպանեցին, կամ էլ բանտ նստեցրին: Այո, համաձայն եմ, նույնիսկ Ստալինը նման բան չեր անի: Իսկ այն, վոր հենց իր պես պետք է գաղապարին նվիրվեն, ԼԻՈՎԻՆ համաձայն եմ: Կարդացել եմ նրա կենսագրության վերաբերյալ շատ գրքեր ու հոդվածներ ու ցայսօր ապշած եմ նրա հերատեսության ու իրադարձությունները ճշգրիտ վերլուծելու ունակությամբ: Նա մինչև կյանքի վերջին օրն ապրեց նույն շինելով, նույն "սապոգներով", հրաժարվեց ընդունել նրան մեկ կողմից քծնող, իսկ մեջքից դանակ հասցնողների տված շքանշաններից, նրան վերագրվեցին բոլորի կողմից կատարված բոլոր հանցանքները: Խնդրեմ ոգտագործեք հետևջալ կաջքէջը - լատինատար տեքստերը կարդալու համար: Շատ սփյուռքահայեր կան, վոր խոսել գիտեն, իսկ գրել կարդալ չգիտեն, և 20 տարեկանից վեր շատերը, որոնք հայերեն սովորելու հնարավորություն չեն ունեցել, հենց լատինատառով գրելով են սկսում ու աստիճանաբար անցնում հայերենին: Շատ շատ երկրներում նույնիսկ դպրոցներ չկան, բավարար նյութեր չկան, բայց դա առանձին քննարկում է: Կրկին, նախքան նախատելը, արհամարհելը, կամ սխալ եզրակացություններ կատարելը, ավելի է կասեցնում հաղորդակցությունը: Արանց քննադատելու, բոլորին առաջարկեք ոգտվելու, նաև ինքներդ էլ օգտվեք այս շատ կարեվոր միջոցից: Հարգանքներով' Աննա
34. Anna (Կայքէջի հղումը նշված է: )06:30 - 13 December, 2011
Հարգելի ոմն, ներողություն Ձեզ ԼՏՊ-ական անվանելուս համար, որովհետև այն ինչ շարադրել եք այս հոդվածի առթիվ շատ արդիկան եմ գտնում, և առողջ, և անհրաժեշտ: Իմ վերը գրվածն էլ գրեթե նույն համատեքստն ունի և գտնում եմ, որ անկախ աստիճանից, բոլոր ներկայիս և ոչ հեռավոր անցյալում այդպիսին հանդիսացած պաշտոնատար անձանց գույքագրումը պետք է կատարվի խիստ կերպով: Իրոք, քանի Արարատին չենք հասել, նման բարձիթողի վիճակն անընդունելի է: Գտնում եմ, որ թե ընդդիմության և թե իշխողների մեջ կան հավասար քանակով մարդկանց աչքին քող քաշող գործիչներ, որոնք առաջնորդվում են իրենց կուլիսային համաձայնությունների հիման վրա միայն: Խնդրում եմ գիտակցել, որ այս գործերի բարձրաձայն քննարկումները պետք է հասնեն և Հայաստանի խորքերը, և սփյուռքի: Միայն այսօր գտա այս կայքէջը ' հայերեն տրանսլիտը ուղղակի թարգմանելու համար: Ինքս Հայաստանում չեմ ապրում, ինչպես մեր ազգի բացարձակ մեծամասնությունը, որից ներս ևս քիչ են հայերեն կարդացողներն ու հասկացողները: Նման ֆորումներին հարկ է մասնակցեն բոլոր հայերը' անկախ նրանից, տե որտեղ են ապրում, որովհետև Նարեկ Հարությունյանի պես մեկին ձերբակալելիս է, որ սփյուրքը վերջապես հասկանում է ներսում կատարվողի մասին, իսկ հենց այս հոդվածի պես բազում գործեր, վոր հարուցվել ու կորզվել են վերջին երկու տասնամյակում, սփյուռքում չեն լուսաբանվում: ԼՏՊ-ական անվանեցի, վորովհետև քանի որ է մի շարք ֆորումներում նրանք Մայրենիի պահանջով լռեցնում են սփյուրքին, նամանավանդ երբ հարց է առաջանում ԼՏՊ-ի ' սփյուռքի դեմ խիստ կիրառած միջոտսառումների մասին, երբ հայերեն գրեթե բնավ չիմացող երիտասարդներ Ղարաբաղի պատերազմին հերոսաբար մասնակցեցին, իսկ հետո նրանցից ամենատաղանդավորներին կամ դավաճանաբար սպանեցին, կամ էլ բանտ նստեցրին: Այո, համաձայն եմ, նույնիսկ Ստալինը նման բան չեր անի: Իսկ այն, վոր հենց իր պես պետք է գաղապարին նվիրվեն, ԼԻՈՎԻՆ համաձայն եմ: Կարդացել եմ նրա կենսագրության վերաբերյալ շատ գրքեր ու հոդվածներ ու ցայսօր ապշած եմ նրա հերատեսության ու իրադարձությունները ճշգրիտ վերլուծելու ունակությամբ: Նա մինչև կյանքի վերջին օրն ապրեց նույն շինելով, նույն "սապոգներով", հրաժարվեց ընդունել նրան մեկ կողմից քծնող, իսկ մեջքից դանակ հասցնողների տված շքանշաններից, նրան վերագրվեցին բոլորի կողմից կատարված բոլոր հանցանքները: Խնդրեմ ոգտագործեք հետևջալ կաջքէջը - լատինատար տեքստերը կարդալու համար: Շատ սփյուռքահայեր կան, վոր խոսել գիտեն, իսկ գրել կարդալ չգիտեն, և 20 տարեկանից վեր շատերը, որոնք հայերեն սովորելու հնարավորություն չեն ունեցել, հենց լատինատառով գրելով են սկսում ու աստիճանաբար անցնում հայերենին: Շատ շատ երկրներում նույնիսկ դպրոցներ չկան, բավարար նյութեր չկան, բայց դա առանձին քննարկում է: Կրկին, նախքան նախատելը, արհամարհելը, կամ սխալ եզրակացություններ կատարելը, ավելի է կասեցնում հաղորդակցությունը: Արանց քննադատելու, բոլորին առաջարկեք ոգտվելու, նաև ինքներդ էլ օգտվեք այս շատ կարեվոր միջոցից: http://am.translit.cc/ Հարգանքներով' Աննա
35. narine07:42 - 13 December, 2011
ovqer mez darcrin haxtox azg,ovqer mez veradarcrin mer arjanapatvutyun@ iravunq 4unen arjanapativ aprelu?mi moraceq um storagrutynn e zinadadari txti tak.Astvac vo4 ani paterazmi krknvelu depqum eli Samveli nmanner@ hayreniq en pahelu,isk ambax-zambax xocoxner@ eli datark xoselu en.
36. gayane12:13 - 13 December, 2011
35. narine Խոսքը հենց դրա մասին է : Եթե փասթաթուղթ ստորագրած, զինվորական կոչումների արժանացած հերոսները մնային իրենց տեղերում, հիմա չէինք ունենա այն, ինչ ունենք: Ցավալի է, բայց փաստ... հարստության մոլուցքը բթացնում է գիտակցությունը:
37. Anna13:34 - 13 December, 2011
Նարինե, հետաքրքիր է Ձեր տրամաբանությունը: ------- Նախ, Ս. Բաբայանը միայնակ չի գնացել ու հաղթել պատերազմը, զոհվել են հազարավոր վեհ, իրենից էլ վեհ, մարդիկ: Պատերազմի հաղթանակը բոլորինս է, ով առանց բողոքի գնաց ինքնազոհության: Մի փորձեք մեզ սփոփել ստորագրություններով: Գիտեք, թե որքան ազնիվ հրամանատարներ ու հերոսական սխրանքներ գործած ազատամարտիկներ կան, որոնց ձայնն այսոր չենք լսում: Մեծ մասին լռեցրել են, իսկ նրանցից ԻՐՈՔ կռված շատ ազնիվ անհատներ այսօր ուղղակի իրենց արժանապատվության բարձր մակարդակին են մնում ու լռում: Ինչու? Որովհետեվ իրոք կռված, իրոք պատերազմի ֆրոնտի սարսապն ապրած ու հաղթող վերադարձած այս անձինք երբեք չէին միանա գռփող ու սեփական ժողովրդին բնաջնջման հասցնող այս ագահ ինքնակոչ հերոսների կարգին: Այսօր տեղյակ եք, թե որքան զոհված ազատամարտիկների ընտանիքներ մինիմալ կարիքները հոգալու ՈՉ մի միջոց չունեն? Այս ֆոնի վրա, ՊԵՏԲՅՈՒՋԵԻ ու ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵԿԱԾ հսկայական միջոցների հաշվին "բիզնեսման" դարձած "գեներալը" միայն պագոնազերծ լինելու է արժանի: Թող տարիներ առաջ միանար կոռումպացված ճանապարհը չբռնած իր ընկերներին և կիսեր նրանց հոգսերը: Եվ եթե իրոք լավ զորավար էր, մաքուր, ազնիվ, կկարողանար ներկայիս կոռումպացված համակարգին դեմ կանգնել և ազգի' մեր աչքերի առջև ընթացող բնաջնջումը կասեցնել: Ադրբեջանի հարձակումից ազատվեցինք, ընկանք ճորտատիրական տեռորի ձեռքը: ---------------Որն է Ձեզ համար թանկ? ՀՀ Սահմանադրության և օրենքների լիարժեք գործադրումը հանուն ամբողջ ազգի ապագայի, թե ' ազգի բնաջնջումը հանուն երկու-երեք կլանների շահերի, որովհետև ինչ որ ժամանակ, ինչ որ տեղից լսել եք, թե ինքը լավ մարդ է: Հասկանում եք, որ ազատ շուկա գոյություն չունի, որ մրցակցության արդարացի պայմաններ չկան - լինի գյուղերում, թե քաղաքներում: Այս օրթաղա-օլիգարխական համակարգերը ՄԻԱՅՆ երկիրներ ու ազգեր են սնանկացրել: Լատինական Ամերիկայի այն երկրներում, ուր նման պետական մակարդակի կրիմինալ օղակներին վերացրեցին, երկիր կերտվեց (Չիլի), ուր այս վիճակը շարունակվեց ' մինչև օրս հետամնաց են ու կրիմինալներն են միայն մնացել ու իրար են մորթում, թմրադեղերի ու ապօրինի զենքերի վաճառքի կարտել են սարքել, ու ժողովուրդը գաղթել ա էնքան, որ կլաններից դուրս մարդ չկա ու իրար են սպանում (Կոլումբիա): ----------------- Մի ծուլացեք, սահմանադրությունը բացեք կարդացեք: Կամ գոնե մինիմալ ազգանվեր մտածելակերպ ձևավորեք: Էս մաֆիա վիճակից եթե անձամբ դուք այսօր չեք տուժում, որովհետև հարմարվեկ եք, վստահ եղեք, որ նման տեմպերով եթե էս ահավոր գողությունը շարունակվի, մյուսներից հետո, ձեր հետևից էլ են գալու, բաից արդեն ուշ կլինի:
38. ոմն00:00 - 14 December, 2011
Նարինե, Ձեր փոխարեն ես միայն կընթերցեի ... Հարգելի Աննա պետք չէ ներեղություն խնդրել, ինչ վերաբերվում է լտպ- ին, եթե ինձ ուժ լիներ ես դրան իր ամբողջ շնագայլերով ամենաքիչը կվտարեի Հայաստանից նախորոք գողացած փողերը ետ գանձելով դրո այս պատերազմի 1-ին սերիան հաղթել է ողջ Հայությունը` Քյավառցին, Արթիկեցին, Գորիսեցին, Երևանցին, Արտաշատցին, Բեյրութցին, Լոս- Անջելոսցին.....և.....և...., Ինչպես նաև հացթուխը, մետրոի աշխատողը,բժիշկը, մանկավարժը, էլեկտրիկը, ուսանողը .........մի խոսքով բոլորս միասին անփոխարինելի մարդ չի լինում ` Սամվելը չլինի Մանվելը կլինի` գուցե և ավելի լավ, Բաբայանը չլինի Բադալյանը կլինի` գուցե և ավելի լավ , չկասկածես Հայ ժողովուրդը լավ տղերք միշտ էլ ունենում է Պետության մեղքն է ,որ չկան օրենքով տրված արտոնություններ և ... սահմաններ կռվածների արտոնությունների մասով , 1941-45թթ մասնակիցը եթե չլիներ Սամվել բաբայաններ չէին ծնվի,բայց նրանց նույնիսկ տրանսպորտում տեղ չեն զիճում ինչի մասին է խոսքը
39. narine09:06 - 14 December, 2011
vomn,es ev @ntercum em,ev asxatum,ev payqarum.qo gracneri me4 ka 4smartutyun,bayc mi moracir vop hzor anhatner@ mist foxel en patmutyan aniv@. li4@ in4qan el mec lini 4i karox ovkianosi nman alekocvel...
40. Anna12:22 - 14 December, 2011
Այոոոո, Նարինե, կարծես անձնական շահագրգռվածություն ունեք այս գործով: Ինչ-որ կցկտուր ասացվածքներ, որոնք գործի բնույթին չեն առնչվում, ինչ-որ թաքուն հույս' սովորական "գլխին սարքել են" պատճառաբանությամբ: Իսկ այն, որ հանրային շահերին ծառայելու փոխարեն, ոչ միայն ՍԲ-ը, այլև իր "բիզնեսմեն ընկեր-պաշտոնյաները", նաև իրեն արտաքսելու ելած նույնպես բիզնեսմեն պաշտոնյաները, ազգի/երկրի վերջն են բերել, դուք ամբողջապես անտեսում եք: Հասկանում եք, որ այն երկիրը, որի գեներալը ղեկավարում է ՓԱՅՏԻ ԳՈՐԾԸ, այն էլ պարսիկների հետ, օլիգարխ համակարգի զոհ է: Կոռուպցիան անբուժելի քաղցկեղ է: Մեկ մտավ, էլ դուրս չի գա: Գեներալը փայտի գործի հետ ինչ կապ ունի, ինչ օրինական միլիոնների մասին է խոսքը? ԱՄԲՈՂՋ ՀՀ քաղաքացիների հարկերից առաջացած պետբյուջեն, գումարած սփյուռքի ու միջազգային կազմակերպությունների հատկացրած գումարներով, իշխանական ամբողջ համակարգը վերածել են անձնական շուկայի: Այս շենքներն ու գրավ դրված մյուս կառույտսները, նաև արտերկրի գաղտնի հաշիվները ում արյան գնով են իրենց տրվել? Մոնթեից ու Մովսես Գորգիսյանից լուր չունեք, չեք լսել ԱՅԴ կարգի ՀԵՐՈՍՆԵՐԻ մասին, որոնց գլուխը ես սամվելներն ու մանվելները կերան? Անտուն ու խղճուկ կյանքով ապրող ՀԱԶԱՐԱՎՈՐ զոհված ազատամարտիկների կանանց ու երեխաների կյանքով հետաքրքրվելու ժամանակ կամ հավես չունեք? Թե կարծում եք երկրում տիրող ողբերգական իրավիճակը ոլիգարխական համակարգի հետ կապ չունի? Չէ, չեք կարդում, ու չեք հասկանում, կամ էլ կարդում ու չհասկանալու եք տալիս: Այդպես ավելի հեշտ է: ՉԻ ԿԱՐՈՂ ՈՐԵՎԷ ՀՀ ՊԱՇՏՈՆՅԱ ԱՊՐԵԼ ԻՐԵՆ ՀԱՍԱՆԵԼԻՔ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁԻ ՉԱՓՆ ԱՆՑՆՈՂ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐՈՒՄ: ՈՉ ՄԻԱՅՆ ՉԻ ԿԱՐՈՂ, ԱՅԼԵՎ ԻՐԱՎՈՒՆՔ ԱՆԳԱՄ ՉՈՒՆԻ: ՆՄԱՆ ՊԱՇՏՈՆԻ ԱՆՁ' "ԱՆԿԱԽ ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅԱՄԲ" ԶԲԱՂՎԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ ՉՈՒՆԻ, ԸՍՍ ՀՀ ՈՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅԱՆ, որը երկրի միակ գերակա իշխանությունն է: ՀՀ Սահմանադրությամբ և մնացյալ բոլոր օրենսդրության համաձայն, չկա և ոչ մի դրույթ, ոչ մի հոդված, ըստ որի թույլատրելի է - ու էս պահին Ձեզ հասկանալի լեզվով խոսեմ - ավտարիտետ-օլիգարխական չգրված բազարային, կրիմինալ, գողական "հասկացությունների" ԳԵՐակայությունը երկրում գործող, երկրի կողմից հաստատված օրենքների նկատմամբ: Եթե անձնական շահագրգռվածութջուն ունեք այս գործով, ավելի լավ է ֆորումում չգրեք, որովհետև նման հանգամանքները ևս կարող են ունենալ իրավական հետևանքներ: Իսկ եթե նման շահագրգռվածություն չկա, ապա կարդացեք մի քանի անգամ ևս, փորձելով հասկանալ եղածի ամբողջական ահարկու պատկերը: Իսկ այն, որ ՍԲ-ն չէ, որ Արցախն ազատագրել է, գիտե աշխարհի ամբողջ հայությունը այնպես, ինչպես գիտե Արցախի ու Հայաստանի ազատագրման ԻՐԱԿԱՆ հերոսներից ու առաջնորդներից ' ՀՀ իշխանության ապօրինի զավթումը, և ժողովրդի կամքին հակառակ ՀՀ-ում ոլիգարխական կարգեր հաստատելու բոլոր հանգամանքները: Ահա, ապօրինի զավթման այս գործընթացի խթանող անհատներից մեկն էլ այս անձն է, որին ինքներդ էլ չեք գիտակցում, թե ինչու եք պաշտպանում: Այդ պաշտպանությամբ' արդարացնում եք ՀՀ-ում ներկայումս տիրող կոռուպցիոն, բռնատիրական համակարգը:
41. SAS12:55 - 14 December, 2011
Բարի օր բոլորին... Եթե մարդը խախտել է ՕՐԵՆՔԸ, ապա պետք է պատասխան տա նույն ՕՐԵՆՔԻ առաջ:Անկախ այն բանից, թե այդ մարդն ով է, եթե նույնիսկ «վերին արտի ցորեն է», կամ... Ազգային հերոս:Իսկ "arjanapativ aprel"-նշանակում է ապրել պատվով: Հ.Գ.Էդիկ Բաղդասարյան:"Дела принадлежащего Бабаяну ООО “Кардан систем” находятся в суде. Компанию основали граждане Ирана Али Гавами Пирузи и Шахла Хосроджерди, однако в настоящее время [b]акциями компании[\b] они не владеют." ООО-ն ՍՊԸ է, ուստի չի կարող ունենալ բաժնետոմսեր(акции) և բաժնետերեր:Գուցե Հայաստանում ООО-ն ուրիշ բա՞ն է նշանակում...
42. narine16:27 - 14 December, 2011
Anna duq hogebani xndir uneq.ayd isk pat4arov es qnnarkumnerin el 4em masnakci,vor vi4akd 4bardana.dimir hogebani,qez arox4utyun em maxtum.
43. ոմն18:52 - 14 December, 2011
Հարգելի նարինե անկախ ամեն ինչից մենք բոլորս մի լճակի / արդեն լճակի / ալիքներից ենք և պետք է համաչափ , միասին, մի ուղղությամբ ծփանք,որպեսզի ոչ մի թշնամի քամի մեզ չխառնի իրար ,այլ ոչ թե կարապի, խեցգետնի և գայլաձկան նման այսօր իսկապես ազգի լինել չլինելու հարցն է
44. Anna19:07 - 14 December, 2011
Նարինե, ճշմարտությունը տեսնում եմ Ձեզ ցավ է պատճառել: Դա հասկանալի է: Վիրավորական պահվածքին անցնելը' անընդունելի և ապացուցում է ԲՈԼՈՐ այն անձանց կարծիքները, որոնք հարցին մոտենում են օրենքի կիրառման տեսանկյունից: Իսկ դատելով Ձեր բառապաշարի սահմանափակ հնարավորությունից, և օլիգարխին արդարացնելու Ձեր ապարդյուն փորձերից, միայն դրական եմ համարում Ձեր ' այս ֆորումին չմասնակցելու որոշումը, որովհետև կոռումպացված այս համակարգին զոհ գնացած բազում ազատամարտիկներ և նրանց ընտանիքների անդամներ, երբ տեսնում են նման անտարբեր պահվածք, հավատացեք, իրենք են ուզում Ձեզ ժամ առաջ ոգնություն ցույց տալ' աչքերից շղարշը հեռացնելով: --------- Չմոռանանք, որ Սամվել Բաբայանն արդեն մեկ անգամ մեղավոր է ճանաչվել պաշտոնական դիրքի շահագործման հետևանքով հանրային շահերին խոշոր չափի վնաս հասցնելու մեջ և դատապարտվել ազատազրկման, ինչը դրական է համարվել թե Արցախի, թե ՀՀ-ի և թե միջազգային դիտորդների կողմից: ԿՐԻՄԻՆԱԼԸ ՈՉ ԲԱՆԱԿՈՒՄ ԱՆԵԼԻՔ ՈՒՆԻ, ՈՉ ԷԼ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅԱՆ ՂԵԿԻՆ, լինի նա, կամ որևէ մեկ այլ անձ: Հաջորդ անգամ Ձեզ անծանոթ մարդկանց հետ զրուցելիս կամ դիմելիս, բարի եղեք ԴՈՒՔ-ով խոսել, և խուսապեք էժանագին տերմիններից: Սա բանավեճ է, ոչ թե բազար, և երբեք ուշ չէ պորձել' հասկանալու այս տարբերությունը:
45. Anna19:09 - 14 December, 2011
P.S. Համաձայն եմ ՍԱՍ-ի և Ոմն-ի հետ:
46. ANDRE20:50 - 15 December, 2011
AMOT NRANZ OV SAMVELI MASIN VAT E XOSUM 91-94 TVERIN XI CHEIK XOSUM VOR TURKERN ANUNN LSELOV DOGUM EIN
47. vomn00:14 - 16 December, 2011
xosum enk erevyti masin, voch te andzi...
48. Anna14:27 - 16 December, 2011
Andre jan, yete navti u humanitar ognutyamb mer qaghaqakan "ayrere" 91-94 tverin chzbaghvein, kkaroghanayir mer tun gal, u tesnel, te inchpes einq krknum u xosum NUYN ays yerevuyti masin: "Amot nranc"-e es mardkancic es sovorel? Gites inchi a datvel es marde? - Navt u sigareti arevtrov zbaghvelu hamar, en el aporini, en el razmakan bernatarneri ogtagortsmamb: Asem avelin, amot nranc, ov Gorgisyanneri u Monteneri spanutyan kaskatseli hangaanqnere parzabanelu hamar chi payqarum, u ed tgherqi herosutyamb azatagrvats hoghere veragrum a es anpagon oligarx erbemni general mardkanc: Edqan petq chi meki achqe mtnelu hamar' azgin pnovel u azge talanoghin pashtel:
49. хуz19:00 - 16 December, 2011
xosa andre
50. armen19:14 - 16 December, 2011
Anna jan,chehitem dzer texekutyun@ chisht e te sxal,hamenayn deps aysor arcaxi banak@ Samvel Babayani kariq@. uni kam el inchu che`Hayastani:
51. andre21:16 - 16 December, 2011
Anna jan,vor asum es Samvel BAbayan@ etqan layn gorcuneutyuna unecel,es hamadzayn chem,hima mamulic texekanalov kareli e asel vor,himikva generalneri mej amenaaxqat@ inqna`Samvel Babayan@.:Ba ur en nra ashxatac poxer@
52. Anna11:26 - 17 December, 2011
Andre jan, hamadzayn em dzer het: Yes el aydpes mtatselov grel em, vor voch te MIAYN ir hetevic gnan, ayl BOLOR/CANKACAC voreve pashtonya, vorn aprum e ir ashxatavardzi chapn aknhaytoren ancnogh paymannerum: U ayn, vor qani or e Hetqe nuynisk chi "hetapndum", te ur gnac Samvel Babaiane, hetaqrqir hangamanq e. na, ir gnalov, ir het tarel e shat-shateri gaghtniqner,aisinqn' nax bolorov hamadzaynvel en, vor na hangist yerkric durs ga: Inqnerd el giteq, te partq u pahanji depqum sovorabar inch hashvehardarner en tesnum: Isk nra' ays oligarxneri het mianale mianshanak voch-generalin vayel varq e: Isk generalneri pakasic patmutyan entacqum chenq tarapel, micht enq unetsel, lavn enq unetsel: Nra' Arcaxum varac ishxanutyan oroq gorcac hancanqnere, yeghel en irakan qreakan gorc, irakan, pastaci qreakan tarrerov, u baci nranic, ayl mardik el en nstel bantum: Zhamanakic shut bantic hanel en ain paymanov, vor Arcaxum chmna: Isk Artsaxi banakum lav el razmashunch zinvorner u generalner kan: Oligarxian ardaracnogh VOCH MI HANGAMANQ CHKA: Tntesakan hancagorcutyune, vori zohn e darnum azge, nuynn e, inch fizikakan bnajnjume: Yes dzer tesakete lav em haskanum, ed tarinerin yes el em Hayastanum aprel, im entaniqe voch mi tegh chi gnacel, azgakanners kriv en gnacel, dasenkerners kamavor en gnacel u diak en het ekel, u irenc taghmane mayteri tsarerin sev zhapavenner em kapel u glxivayr mexakner kaxel: Voch moli kusakcakan em, voch el inch vor meki shahern em pashtpanum, voch el oligarx avazaknerin em ardaracnum: Axr ir pes krvogh marde gone piti gitakci, vor es klanneri mej mtnelov' i verjo ir gluxn el en utelu, vagh te ush, vorovhetev sranc mtqin miayn da e: U aveli lav kliner Montei pes azniv mnar, qan sranc mianar: Shat idealakan kliner, yete datavarutyun liner u himakva mer aktiv qaghaqatsineri nerkayutyamb patmer u bacahayter bolorin: Dra hamar en grel "anhayt ughghutyamb": Gortsi manramasneric voch voq chi grum, chi hetaqrqrvum, drel enq andzn enq qnnarkum:
53. Sarkis12:02 - 17 December, 2011
Ays amboghch amotali patmutyan mech "Qyarpinj" Abon e apsos...
54. da kap cuni 23:11 - 24 January, 2012
Anna ete du ay tvakannerin aprac lineir LERNAYIN KARABAXI HANRAPETUCUNUM tenc karcikner ceir unene))) erp vor mi kani ropeyov anjatumen hosank@ Hayastanum asumen ELI EKAV 1996 tiv@ )) bayc gites inc e exel Arcaxum 1990-1994 tvakanin )) EV EKEK C@ MORANAN HAZARAVOR MARDKANC ANUMNER OV SHNORHIV MENK APRUMENk generalner@nel odic cen icnum ayl darnum en
55. ջանո23:32 - 5 May, 2016
Էդիկ ջան ,այս օր պատահական հոտվածը Սամվել Բաբայանի մասին տեսամ ու կարդացիմ,որպես տեղյակ անձ Ս,Բաբայանի չըկայացած բիզնեսից,ձեր կողմից հրատարակված հոտվածը լիովին ճիշտե , Բայց մտածված կամ ձեր կողմից կամ պատվիրատույի պատվերով հոդվածում շատ մեծ բաց թողումներ էմ տեսնում, Էդիկ ջան հոտված գրելից բոլոր ճշմարտությունը գրի առե եթե տեղեկացվածեկ ,շատ մեծ բացթողումներ էք թուլ տվել ձեր հոտվածում որի իրավունքը դուք չունեիկ,եթէ պատվեր եք կատարի վորեվե ձեզ մեղադրելու իրավունք ինձ չեմ վերապահում,բայց եթե ձեր կողմից է գրի առվել ուրեմէ պետքէ ձեզանից խնդրեմ եթե մի թեմաի մասին հոտվածեկ գրում բոլոր իրականությունները թեմայի հետ կապված գրի առեկ եթե տեղեքվածվապեք եթե լիովին տեղեկացված չեք ուրեմե պետք չի մարդկանց շեղել իրականությունից
Leave a comment
Thank you for your comment. Your comment must be confirmed by the administration.

Latest news

All news

Archive