HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Գիտության սանիտարները կամ անբուժելի մեծամտության վնասները

Հայկ Դեմոյան

Ցավակցական նոթեր Գևորգ Յազըճեանի «Գիտական բարոյականության ու գիտության մեջ պատեհապաշտության մասին» գրության շուրջ

Շատերը կարող են համաձայնել այն մտքի հետ, որ ոչ միայն մարդու դեմքը, այլև գրվածքների շարադրանքն ու ոճը հանդիսանում են նրա հոգեկան ներաշխարհի ու բարդույթների արտացոլանքը: Հոգեբան պետք չէ լինել հասկանալու համար, որ Գ. Յազըճեանի` մաղձի ու թույնի առատ պաշարով համեմված վերոհիշյալ գրությունը բնութագրում է հոգեկան լուրջ խնդիրներ ու բարդույթներ ունեցող անձի, ով առիթը բաց չի թողնում իր համախոհների հետ միասին և իրենց հատուկ ոճով տարբեր հեղինակությունների բաշից մազափունջ պոկելով` ստանալ հոգեթերապևտիկ կարևորություն ունեցող ինքնաբավարարում:

Գ. Յազըճեանը սիրում է գրել: Եվ դա ոչ միայն նրա համար, որ իր ազգանունը հենց նշանակում է «գրող»: Գրելը, տեղի ու անտեղի քննադատելը նրա տարերքն է: Ավելին, նա նույնիսկ հաշվում է գրվածքների բառերի քանակը: Մերօրյա գրասեր-գավառագիտունը, վերջերս իրեն հատուկ ժրաջանությամբ անդրադարձավ ՀՑԹԻ կայքէջում տեղադրված իմ հեղինակած «Ղարաբաղը եւ Թուրքիայի ցեղասպանական փորձերը» անգլերեն հոդվածի հայերեն թարգմանությանը` ցուցաբերելով նախանձելի մանրակրկիտություն: Գ. Յազըճեանը ոչ ավել ոչ պակաս ութ էջ էր տրամադրել մեկ ու կես էջի սահմաններում գրված իմ հոդված-թռուցիկը «հերձելու» համար:

Երկար սպասված ու նախապատրաստված խայթոցի մոլուցքն այնքան մեծ էր, որ այս անհանգիստ գրչակը չէր ցանկացել հասկանալ, որ

ա. թանգարանի էլեկտրոնային թռուցիկը գիտական հրապարակում չէ, այլ հակիրճ, մեկ ու կես էջի սահմաններում թեզերի տեսքով հրապարակվող լրատու, ուր սեղմ ներկայացվում են առանցքային հասկացություններ ու մեկնաբանություններ` մինչ դրանց մանրամասնումը գիտական ընդարձակ հրապարակումների միջոցով.

բ. հոդվածի ձևաչափի սահմաններում անհրաժեշտություն չկար մեկ ու կես էջը լցնել 18-րդ դարի հայոց պատմությամբ, օսմանյան հրովարտակների բովանդակային վերլուծությամբ ու Արմեն Այվազյանով, նամանավանդ, որ վերջինիս ներկայացված թեզերը ամփոփվում են 18-րդ դարով, իսկ հետագայում գրանցված փաստերի մասին, ի մասնավորի Էնվերի հրամանի, նրա և ոչ մի գրության մեջ հղում չկա: Այլ կերպ ասած` սեփական գիտելիքների պակասը Այվազյան-Յազըճեան երկյակը որոշել էր լրացնել այսպիսի պոռթկումով, որի դրդապատճառների մասին կխոսենք ստորև:

գ. Գ. Յազըճեանը, թերևս, Ա. Այվազյանի դրդմամբ կամ նրա հեղինակած հոդվածը ստորագրելով, ցուցաբերել է անհարկի շտապողականություն` հայտնվելով, մեղմ ասած, հիմար իրավիճակի մեջ, քանզի հրապարակային պաշտպանության ներկայացվող իմ դոկտորական ատենախոսության առաջին գլխում, որտեղից վերցված են վերոհիշյալ հոդվածի թեզերը, երկու հղում կա Ա. Այվազյանի 1997թ. անգլերեն աշխատությանը, իսկ աշխատանքի առաջաբանում նշվում է, որ «հայ հեղինակներից Ա. Այվազյանը անդրադարձ է կատարել այս հիմնախնդրին` վերլուծելով դրանք թրքական ցեղասպանական քաղաքականության լույսի ներքո»: Այս փաստը կարող են հաստատել այն հետազոտողները, ում հետ առիթ եմ ունեցել խոսել այդ մասին: Վերընթերցե́ք այս տողերը, պարո́ն Յազըճեան, եթե չեք գտնվում գիտակցության մթագնման մեջ կամ ձեզ չի պատել ինքնամոռացության հասցնող ատելության մոլուցքը: Հղումը Ա. Այվազյանի աշխատանքին արվել է մի կողմ թողնելով նրա մարդկային ու անհատական հատկանիշները` ելնելով միմիայն գիտական էթիկայի պահպանման պահանջներից:

Այլ կերպ ասած` բնավ կարիք չունեմ իմ անձի շուրջ հավելյալ ուշադրություն գրավելու համար տրվել ճղճիմ ու ավելորդ փառամոլությանը կամ ինձ վերագրել մտքեր  ու թեզեր, որոնք վաղուց հրատարակվել են և ունեն հեղինակներ:

դ. Գիտության մեջ, որքանով ինձ հայտնի է, չկա գրված կամ չգրված որևէ օրենք, երբ վաղուց հրատարակված փաստաթղթին հղում պետք է տալ ավելի ուշ դրան անդրադարձած մեկ այլ գիտնականի աշխատանքից: Միգուցե հետայսու հայոց պատմիչների գործերին ևս կարտոնվի հղում տալ Ա. Այվազյանի գրությունների միջոցով, եթե նորին պայծառափայլությունը բարեհաճել է դրանց ևս անդրադառնալ: Այս առումով ձեր տխրահռչակ գրության մեջ ինձ ուղղված մեղադրանքներն ուղղակի ծիծաղելի են և հավելյալ մեկնաբանությունների կարիք չունեն:

ե. Ձեր պնդումները, թե այս հոդվածով ցանկացել եմ առանձնացնել Արցախն ու Հայաստանը, կամ էլ հայ ժողովրդի առանձին հատվածները Թուրքիայի կողմից ցեղասպանություն իրականացնելու ծրագրերի մեջ, լոկ վկայում են ձեր միջակ ինտելեկտուալ կարողությունների, ինչպես նաև հուզական աֆեկտի մեջ գտնվելու պատճառով սթափ տրամաբանելու անկարողության մասին: Ինչ վերաբերում է իմ քաղաքական հովանավորների մասին ձեր զարգացրած թեզին, ապա հակված եմ մտածելու, որ նման «բացահայտումները» միտված են կոծկելու էժանագին պոպուլիզմով ու ինքնահավանության մոլուցքով տառապող ձեր լյումպենացված խմբակի անարդյունավետ ու պարապ գործունեությունը:

զ. Իմ հրապարակման նպատակն էր սեղմ ներկայացնել արցախահայության դեմ թրքական տարբեր վարչակարգերի կողմից ցեղասպանական գործողությունների իրականացման փորձերի համեմատական վերլուծությունը: Առաջին թեզը հաստատելու համար հղում է տրվել 1967թ. հրատարակված «Հայ-ռուսական հարաբերությունները 18-րդ դարում» փաստաթղթերի ժողովածուին, երկրորդի դեպքում` 1995թ. հրատարակված Ջ. Լանդաուի «Պանթուրքիզմ. Իրեդենտիզմից համագործակցություն» աշխատությունը, իսկ երրորդի դեպքում` իմ հեղինակած «Թուրքիան և ղարաբաղյան հակամարտությունը. պատմա-համեմատական վերլուծություն» մենագրությանը, որի հրատարակման տարեթվի տեխնիկական վրիպակի շուրջ (2006թ.-ի փոխարեն նշվել էր 1995թ.) ձեր խորքային անդրադարձներն ու դավադրական տեսությունների շարանը բնորոշում է ձեր իրական մտադրությունները ու վերլուծելու կարողությունների սահմանափակվածությունը: 

զ. Մեջբերում Գ. Յազըճեանի մտքի առկայծումներից. «Սակայն Ղարաբաղը չէր կարող լինել «թրքական ցեղասպանությունների իրականացման փորձադաշտ» թեկուզ միայն այն բանի շնորհիվ, որ խնդրո առարկա ժամանակահատվածներում (1720-ական, 1918-1921 և 1990-ական թվականներ) այնտեղ կային հայկական զինված ուժեր, որոնք, ինչպես ընդունում է ինքը Դեմոյանը, արդյունավետ դիմադրություն ցույց տվեցին օսմանյան ու ադրբեջանական զորքերին: Ուստի` Ղարաբաղում թուրքական ցեղասպանական փորձերի անջատ դիտարկումը հակապատմական է` թելադրված ներկա պահին հարմարվելու ցանկությամբ»: Պարո́ն Յազըճեան, ես սիրով կարժանացնեի ձեզ իմ համեստ գովասանքին, եթե կարողանայիք պարզաբանել այսպիսի «գոհարներ» շաղ տալու ձեր տրամաբանությունը և հընթացս ինքներդ ստուգեիք հայերեն գրագետ տեքստ շարադրելու ձեր կարողությունները:

է. Երկու տարի առաջ ինձ առաջին անգամ «պատվեցիք» «պալատական պատմաբան» տիտղոսով, որը պետք է խոստովանեմ, շատ բարձրացրեց իմ տրամադրությունը: Երբ պատեհ առիթ եղավ պարզաբանումներ ստանալ այդ առիթով, դուք ցուցաբերեցիք ձեզ հատուկ փոքրոգություն և անսկզբունքայնություն` կտրականապես հրաժարվելով ընդունելու ձեր իսկ կողմից հրապարակված և ստորագրված նյութի հեղինակությունը, ուր այդպիսի արտահայտություն կար: Այլ կերպ ասած` ձեզ հզոր եք զգում, երբ որևէ մեկին քննադատում և պարսավում եք հեռվից, սակայն վերածվում եք թուլակամ մի անձի` գրվածի ու ասվածի մասին հաշվետու լինելու ժամանակ: Եվս մեկ հավելյալ բնորոշիչ մարդկային, ի մասնավորի տղամարդկային ձեր տեսակի մասին պատկերացումներ կազմելու համար:

Հ.Գ. Ինձ շատ է հետաքրքրում, թե ինչու՞ իր դարակազմիկ գիտական ու մտավոր ժառանգությունը վտանգելու համար ինձ դատափետելու և հերթական ազգապահպան բացահայտումների համար հանդես չի գալիս հենց ինքը` այդ ժանրի սիրահար Ա. Այվազյանը, և այդպիսի կարևոր ու համազգային նշանակության գործը վստահել է Գ. Յազըճեանին` թաքնվելով նրա գրչի հետևում: Կարծես թե կռահում եմ թե ինչու…

Հ.Հ.Գ. Ու՞ր էիք դուք, պարո́ն Յազըճեան, և ինչու՞ էր լռում ձեր «բեղուն» գրիչը, երբ ձեր պաշտպանյալը 2008թ. սեպտեմբերին, թրքական մամուլին հղում տալով, հրապարակեց և ի լուր աշխարհի տարածեց ստահոդ մի լուր առ այն, թե իբր Հայաստան-Թուրքիա ֆուտբոլային խաղի ժամանակ անջատվել էր Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրի գիշերային լուսավորությունը: Թրքական քարոզչության խայծը կուլ տալով` իրեն ռազմավարական հետազոտությունների կենտրոնի տնօրեն հորջորջող անձն արդյունքում վարկաբեկեց թե́ Հայաստանի Հանրապետությունը, և թե́ Ծիծեռնակաբերդը:

Փորձեմ կռահել: Միգուցե այդ ժամանակ հայրենասիրական ու ազգապահպան ձեր յուրահատուկ ու եզակի գենը գտնվում էր նիրհի ռեժիմի մեջ:

Այն ժամանակ մենք ձեռնպահ մնացիք Ա. Այվազյանի դավաճանական այս արարքը պատժելուց` թրքական կողմին հրճվանքի առիթ չտալու համար: Սակայն, ինչպես երևում է, տարիներ շարունակ քեն էր պահվել` անհաջող ժամանակ ու առիթ ընտրելով վտանգավոր այդ քայլն ու դրա հետևանքներն այս կերպ ու ձեր միջոցով կոծկելու համար:

Ձեր ճամարտակումները, պարո́ն Յազըճեան, որևէ առնչություն չունեն գիտության ու գիտական պարկեշտության հետ, քանզի ձեր ու ձեր նմանների  «վաստակն» ու դրանց հետևանքները շատերին են հայտնի: Բաշիբոզուկային գործելաոճը շատերին է վանել մերժվածների ձեր խմբակից, որի հանդեպ կարող եմ  տածել միմիայն խղճմտանքի զգացում և առաջնորդվել հռոմեական հայտնի սկզբունքով` «անցավորաց մասին կամ լավ, կամ ոչինչ»:

Տվյալ դեպքում նախընտրում եմ վերջինը:

02. 04. 2011

Լուսանկարը` genocide-museum.am-ի

Մեկնաբանություններ (53)

vik
Ստեփան, Ստեփան Քեզ ով էր ասում գնայիր հեռուստաեթեր ու մատնեիր քեզ ու Արմեն Այվազյանին: Բացառիկ հարցազրույց էր խոսք չկա :) Բացառիկ էր հետևյալ առումներով` Նախ, մոռացար լույսի պատմությունը պատմեիր ու կրկին սարսափեցնեիր Կալիֆորնիայի մեր հայրենակիցներին Դեմոյանի կողմից Ծիծեռնակաբերդի գիշերային լուսավորությունը անջատելու 'դավադիր' ծրագրով: Իսկ հիշում էս, թե ինչպես էիր մեջբերումներ անում այս կապակցությամբ: Այ Այ ԱՅ ԱԱԱԱԱԱՅ Երկրորդ, այդ հարցազրույցով ի ցույց դրեցիր Այվազյանի փոքրաթիվ համակիրների ճամբարում առկա խուճապը և հիասթափությունը, որի համար կարող եմ նույնիսկ շնորհակալություն հայտնել քեզ ու ասել, որ շատ ուշ գլխի ընկաք, որ Դեմոյանի դեմ ձեր ծրագրված այս գրոհը ի սկզբանե տապալված էր: Բողոքավորի տեսք ընդունելու փոխարեն, պետք է գիտակցեիք ում դեմ ու ինչ ռեսուրսներով եք պայքար սկսում: Վստահ եղեք, որ առաջին այս փուլում կրած ձեր այս ջախջախիչ պարտությունից հետո Հայկը ձեզ ուղղակի ջարդուփշուր է անելու երկրորդ փուլում ևս: Իսկ խաղը գնալով հետաքրքիր է դառնալու և ես արդեն իմ բաժին փոփքորն արդեն առել եմ :) Չավոք ոչնչով ձեզ օգնել չեմ կարող: ՎԻԿ
Ստեփան Սարգսյան
«․․․ավելի շուտ կարող է բնութագրվել, խիստ արդիական լեզվով ասած, որպես Ծիծեռնակաբերդի տարածքում գտնվող թանգարանի «նայող» կամ «աշխատացնող»» http://aravot.am/am/articles/education/91408/view
Ստեփան Սարգսյան
Փորձէք որեւէ տեղ, այս կամ այն առթիւ բանախօսել ամենաակադեմիական նիւթի մասին, այդ հայանուն վատերը, անսպասելիօրէն կը նետւեն առաջ, հիստերիկ ճիչեր կ՛արձակեն, ռեկլամային աղմուկ կը հանեն, խուճապ կը ստեղծեն, որ ժամեր անց սկսեն իրենց թղթէ յարձակողականը - թզուկների արշաւանքը հսկաների դէմ - որ հայհոյեն, հայհոյեն մէ՛կ էլ, մինչեւ եօթներորդ քրտինքը, մինչեւ որ ուժասպառ կը լինեն, մինչեւ որ Երեւանը կը լսի այդ շնորհունակների դոնքիշոտութեան մասին: ՆԺԴԵՀ
ԶՈՒԶՈՒ
Hayk Երբ որ ծծակն ընկնում է բերանիցդ, պետք լաց լինես ու գնաս քնես, իսկ դու խառնվում ես մեծ տյոտյաների ու դյադյաների խոսակցությանը: Հապա մի անցիր ննջարան, բալիկ ջան: Հլա սրան տեսեք, վանդալներից ա խոսում:
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Հայկ, Դուք ոչ միայն վանդալ եք, այլ հայոց ցեղասպանության Ճանաչման հարցը անհարկի քաղաքականացնող։ Կարդացեք Դեմոյանի դուրս տված բոլոր անհեթեթությունները։ Հավանաբար Հայ Դատը զուտ պատմական, մշակութային պահանջ է։ Դա քաղականության հետ գործ չունի։ Այնպես որ Ձեր ջահերով մի քաղաքականացրեք այն։ Ընդհանարպես, մի՛ անվանեք այն ցեղասպանություն։ Դա վտանգավոր է։ Դրանով ստիպոմ եք, որ խեղճ Օբաման ցեղասպանություն բառը արտասանի։
Hayk
Համ էլ պիտի հարցնենք մի կարևոր բան, որ մերոնց ստեղ շատ ա զայրացրել։ Բաց նամակում գրած ա, որ Դեմոյանը «...Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրում վառված և «Հրազդան» մարզադաշտում երևացող ջահեր վառելու ակցիան բնութագրել էր իբրև վանդալիզմ» («Ստվերում մնացած» ճշմարտությունը շուտով կլուսավորվի», «Երկիր մեդիա», 9.10.2008)։ Հիմա մենք վանդալ ենք հա՞, այ Դեմոյան, որ ամեն տարի ջահերով երթ ենք անում։ Արա, էդ թուրքերը վանդալ չե՞ն, որ մեզ կոտորել են, էդ երբվանի՞ց մենք վանդալ դառանք, այ Դեմոյան, այ ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի դիրեկտոր։
Ruzanna
Ես դեռ սպասում եմ, որ գոնե մեկը՝ գիտական կոչումով անձ հայտարարի, որ պաշտպանում է Դեմոյանին։ Ես համոզված եմ, որ նման անձ չկա։ Եթե որևէ մեկը պաշտպանի Դեմոյանին, ապա ինքնաբերաբար կհայտնվի թակարդի մեջ, քանի որ Դեմոյանը պարզ գրագող է։ Ցանկացած գիտնականի համար դա մահ է, եթե իրեն գրագողության մեջ մեղադրում են՝ կոնկրետ փաստերով։ Գրագողությունը գիտության մեջ՝ դա նույն գողությունն է սովորական կյանքում։ Հարգելի Ստեփանն էլ լավ հիշեցրեց այդ գերմանացու օրինակը՝ baron copy-paste-ի։ Բայց պետք է հիանալ գերմանական գիտական հանրույթի քաջությամբ և հետևողականությամբ, որը հասավ իր նպատակին ու դրանով իսկ լուրջ քայլ կատարեց գիտական դաշտը պատահական մարդկանցից ազատելու ուղղությամբ։ Հիմա հերթը մերն է։ Ու՞ր են մեր գիտնականները՝ ծվարած ամբիոններում և ինստիտուտներում, ինչու՞ ձայն չեն հանում։ Չէ՞ որ սա Յազըճյանի, Այվազյանի, կամ Դեմոյանի հարցը չէ միայն։ Այստեղ որոշվելու է Հայաստանում գիտության լինել-չլինելու հարցը։
Ստեփան Սարգսյան
Պրոֆեսոր, հիշեցնեմ, որ Ձեզ մեղադրել եմ զրպարտախոսության մեջ, ըստ որի Դուք պնդում եք, թե իբր ես իմ հայրենիքն եմ հայհոյել։ Ես Ձեզնից պահանջել եմ Ձեր զրպարտության ապացույց ներկայացնել։ Այստեղ դատարակաբնությամբ զբաղվելու փոխարեն, փաստերը ներկայացրեք։ Մինչև դրանց ներկայացնելը, Դուք զրպարտախոս ու սուտասան եք, որի ասածները արժանի չեն պատասխանի, որովհետև զրպարտախոսի բերանից են դուրս գալիս։
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Ռուզաննա, խնդրում եմ անտեսել պրոֆեսորի դատարկաբանությունը։ Ուղղակի ծիծաղելի է։ Հավանաբար պրոֆեսորը հատուկ համացանցում մեկնաբանություն թողնելու ստանդարտներ է մշակել, գիտական գրախոսությանը հավասար, ըստ որի, պետք է դուք մինչ այս գրված բոլոր մեկնաբանություններին ծանոթ լինեիք և միայն նոր Ձեր մեկնաբանությունը թողնեիք, այն էլ համապատասխան հղումներով։ Չէ՞ որ գիտական ստանդարտներն ու պարկեշտությունը դա են պահանջում [Դեմոյանից], դուք էլ եք դրան ենթակա։ Ի դեպ, Ռուզաննա, չմոռանաք առավոտյան բարի լույս ասելուց, հեռախոսազրույց ունենալուց, և այլն, համապատասխան հղումներ տալ։
Ստեփան Սարգսյան
Պրոֆեսոր, Դուք նորից ձեռք եք գցում փրփուրներից։ Դեմոյանի գրագողությունն արդարացնելու այլևս ոչ մի փաստարկ չեք գտել, համացանցերի կայքէջում թողած ընթերցողների գրառումները հավասարեցրել եք գիտական գրախոսությանը, որից էլ հետևում է, որ իբր Ռուզաննան գրագողություն է կատարել․ ումի՞ց, ֆանտոմասից։ Եվ հավանաբար դրանից բոլորս այն հետևությունը պիտի անեինք, որ Ռուզաննան իրավունք չուներ մատնանշել Դեմոյանի գրագողության օրինակները Յազըճյանի գրաքննադատությունում (որտեղ էլ կարող եք գտնել Դեմոյանի գրագողության օրինակները, կարծես՝ չեք կողմնորշվում, թե որտեղ գտնել դրանք)։ Այսինքն, Ռուզաննան՝ Դեմոյանի գրագողությանը համարժեք իբր համացանցի մեկնաբանություններում գրագողություն կատարողը, ի՞նչ իրավունքով է մեղադրում Դեմոյանին։ Ա՜յ քեզ պրոֆեսորա-դասախոսական հանճարի գագաթնակետ։ Հաջոր՞դը որն է, մեկնաբանությունների մեջ համապատասխան հղում չկատարելու համար Ռուզաննային կայքէջերում մեկնաբանություն գրելու գիտական աստիճանից գրկելու պահա՞նջեք ներկայացնելու։ Ի դեպ, մի հատ պարզաբանեք, թե Ռուզաննայի մեկնաբանությունների ընդհանրությունը ուրիշ մեկնաբանությունների հետ ինչ կապ ունի Դեմոյանի գրագողության և զրպարտախոսության հետ։ Մենք, կարծես, դրա մասին էինք բանավիճում։ Այսինքն արդարացնենք Դեմոյանին՝ ուրիշի վրա կեղտ փնտրելով, կարծես՝ դրանից Դեմոյանի զրպարտախոսությունը հետ է պտտվելու։
Ruzanna
Զվարճացրի՛ք ինձ պրոֆեսոր։ Գրագողությունն արդեն ապացուցված է։ Իսկ եթե Դեմոյանը Յազըճյանին վիրավորի այնպես, ինչպես դուք ասացիք (դաստիարակությունս թույլ չի տալիս կրկնել ձեր խոսքերը), ոչ թե Յազըճյանը պիտի դատարանում դա ապացուցի, այլ Դեմոյանը։ Դուք ուսանելու տարիներին տրամաբանություն և իրավագիտություն առարկաներից ի՞նչ գնահատականներ եք ստացել, պրոֆեսոր։
Պրոֆեսոր
Հարգելի Ռուզաննա Շատ ցավում եմ, որ մնացել եք այդ մտայնությանը հավատարիմ: Դուք այդպես էլ չիջաք Մատենադարանի հարթակից: Վաղուց էր պետք դա անել ու այս բանավեճը չխառնել իշխանություն-ընդդիմություն պայքարի հետ, ինչը անազնվորեն անում են Այվազյանի կողմնակիցները: Իսկ կա որևէ երաշխիք, որ Դեմոյանից երեք մլն դրամ ստանալու փոխարեն Այվազյանը կենթարկվի քրեական պատասխանատվության միտումնավոր կերպով թուրքական ապատեղեկատվություն տարածելու և ՀՀ Նախագահին ու Մեծ Եղեռնի հուշահամալիրը վարկաբեկելու համար: Չկա իհարկե: Իսկ ինչու ենթադրեցիք, որ չկա այդպիսի գիտնականներ: Կռահում եմ, որ Դեմոյանին հազար տարի չի հետաքրքրում այվազյանականների այս վազվզուկը ու նա Արմենի պես չի դիմի սիրված մեթոդին ստորագրահավաքին ու տղա բերելու մեթոդին` ստորագրահավաքի ու տղա բերելու մեզանում ընդունված արատավոր սովորույթին, ինչից ի դեպ առաջին իսկ օրերին օգտվեց Ա. Այվազյանը: Եթե Գևորգ Յազըճեանը գրում է, թե Դեմոյանի կողմից գրագողություն է եղել, բայց դա դեռ չի նշանակում, որ այդպիսի բան կա: Համենայն դեպս Այվազյանը կարող է հաստատել որ դա այդպես է, կամ հերքի: Քանի դեռ նա դա չի արել, ուրեմն գրագողություն չկա: Իսկ Դեմոյանն իր հերթին կարող է ասել, որ Գ. Յազջեանը շատ նման է թրիքաբզեզի (навозный жук): Այս պարագայում ինչ է, Յազըջյանը պիտի ապացուցի, որ դա այդպես չէ?
Ruzanna
Եթե Հայաստանում կգտնեք գոնե մեկ դասախոս, գիտնական, որն այսօր կպաշտպանի Դեմոյանին՝ ես պատրաստ եմ 3 մլն. դրամ տուգանքից, որ Դեմոյանը պիտի մուծվի Այվազյանին, իմ համեստ աշխատավարձից 10.000 դրամ փոխանցել Դեմոյանի հաշվեհամարին։ Բայց Հայաստանում չկա այդպիսի մեկը, ով կարող է բացահայտ պաշտպանել գրագողությունը, անգրագիտությունը, թուրքամետ հայտարարությունները և այլն։ Եթե կա, թող կեղծանունով հանդես չգա, այլ հայտարարի՝ ես (անուն, ազգանուն), այսինչ գիտությունների թեկնածու կամ դոկտոր, այսինչ կրթական հաստատության դասախոս և այլն...։ Թող սփյուռքում այնպիսի տպավորություն չստեղծվի, թե այստեղ բոլորը փչացել են, դեռ առողջ ուժեր կան։ Պայքարելու ենք։
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Անի, պիոների դեր տանելու փոխարեն, կմեկնաբանե՞ս վերը մեջբերած Դեմոյանի իրարամերժ կարծիքներնու կանխատեսումները
Ստեփան Սարգսյան
«Կեցցե՛ Ընկեր Դեմոյանը, բոլոր ժամանակների և ժողովուրդների առաջնորդը։»
Անի
Կեցցեք պարոն Հայկ Դեմոյան: Մենք Ձեզ հետ ենք.
Ստեփան Սարգսյան
Հետաքրքիր համեմատություններ։ 1) «Թող ստեղծվի հանձնաժողով, դրանից վախենալու բան ունի միայն Թուրքիան:» (2009) (http://95.140.203.42/am/politics/2009/04/30/demoyan/) 2) Գյուլը թերևս շփոթում է ու լավ չի ընթերցել արձանագրությունը, ուր խոսք է գնում ոչ թե պատմաբանների հանձնաժողովի, այլ միջպետական հանձնաժողովի` ենթահանձնաժողովի ստեղծման մասին: (2009) (http://www.armar.am/?p=6892) 3) And in those protocols, there was an agreement between the two countries to establish a historical commission that would look at all of the issues that are part of the past.” (2010) (http://asbarez.com/78562/armenia-denies-clinton-remarks-on-%E2%80%98history-commission%E2%80%99-creation/) Ցեղասպանությունը ճանաչելու հարցին ի պատասխան, Քլինթոնն ասում է, որ պատմաբանների հանձնաժողով է նախատեսված առձանագրություններով, որոնք ուսումնասիրելու են անցյալի բոլոր հարցերը։ Փաստորեն համ թուրքերը, համ էլ ամերիկացիները սխա՞լ էին հասկացել հանձնաժողովի մասին կետը։ Միայն մե՞նք էինք ճիշտ հասկացել։ Ստորագրում ենք մի բան, որի շուրջ դեռ համաձայնության չենք եկել, և ցեղասպանության ինստիտուտի տնօրենն էլ ոչ մի խնդիր չի տեսնում ու համոզում է հայությանը, որ դա ընդունեն, իբր դա վատ բան չէ։ Բա որ դժբախտաբար դա վավերացվեր և ընդունվեր և Դեմոյանն էլ այդ կետը «նոր փաստաթղթից» հանելու հնարավորություն չունենար։ («Դեմոյանի կարծիքով նոր փաստաթղթի ի հայտ գալու դեպքում պետք է միջկառավարական հանձնաժողովի պատմաբանների ենթահանձնաժողով ստեղծելու հատվածը կամ հանվի կամ էլ աննշան հղման ձեւով լինի, քանի որ թուրքական կողմն այն ներկայացնում է իր ցանկալի ձեւաչափով եւ ձեւակերպմամբ, այն է՝ որպես պատմաբանների հանձնաժողով:»(2010) (http://news.am/arm/news/43150.html)
Ստեփան Սարգսյան
Հետաքրքիր համեմատություններ։ 1) «Թող ստեղծվի հանձնաժողով, դրանից վախենալու բան ունի միայն Թուրքիան:» (2009) (http://95.140.203.42/am/politics/2009/04/30/demoyan/) 2) «Դեմոյանի կարծիքով նոր փաստաթղթի ի հայտ գալու դեպքում պետք է միջկառավարական հանձնաժողովի պատմաբանների ենթահանձնաժողով ստեղծելու հատվածը կամ հանվի կամ էլ աննշան հղման ձեւով լինի, քանի որ թուրքական կողմն այն ներկայացնում է իր ցանկալի ձեւաչափով եւ ձեւակերպմամբ, այն է՝ որպես պատմաբանների հանձնաժողով:»(2010) (http://news.am/arm/news/43150.html) ՓաստորեՆ հանձնաժողովի կետը այն տեսքով, որ գրված եր արձանագրություններում մեզ համար վատ էր։ Էլ ինչու՞ պիտի հանել, բա։
Ստեփան Սարգսյան
Հետաքրքիր համեմատություններ։ 1) Ցեղասպանության թանգարան–ինստիտուտի տնօրեն. «Թուրքիային կստիպեն, որ վավերացնի ․․․ գերտերությունները Թուրքիային կստիպեն Հայաստանի հետ հարաբերություններ հաստատել․․․» (2009) (http://7or.am/archives/20584) 2) «Ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի տնօրենը տեսակետ հայտնեց, որ «Թուրքիան ունի բոլոր հնարավորությունները, որպեսզի չենթարկվի դրանց և ընդդիմանա բոլոր տեսակ պարտադրանքներին»» (2010)(http://www.prizma.am/main/lang_1/news_1966.html) Հիմա այս մարդը ամենևին իրականությանը չի՞ տիրապետում ու իրար հակասող մտքեր է արտահայտում, թե իրականությանը տիրապետում է և, կախված իրավիճակից, միտումնավոր ապակողմնորոշող քարոզչություն է անում։
Ստեփան Սարգսյան
Հետաքրքիր համեմատություններ։ 1) [Demoyan] ... is convinced that the opening of the Armenian-Turkish border will not make the relations of the two countries friendly, especially if Turkey is forced by other countries to take the step. (2006) «եթե մյուս երկները ստիպեն, որ Թուրքիան բացի սահմանը Հայաստանի հետ, հարաբերություններկ չեն բարելավվի» (http://www.a1plus.am/en/print/politics/2006/01/27/4444) 2) Ցեղասպանության թանգարան–ինստիտուտի տնօրեն. «Թուրքիային կստիպեն, որ վավերացնի» (2009) (http://7or.am/archives/20584) Բա եթե ստիպողաբար բացելը մեզ օգուտ չի բերելու, մեր հարաբերությունները չեն բարելավվելու, ինչու՞ գովերգել արձանագրությունները և ուրախանալ դրանց ստիպողական վավերացումից։
Հարօ Մհերեան, Մաթեմատիկոս
Պրն Դեմոյան, Այս յօդուածով դուք ոչինչ չփաստեցիք բացի հետեւեալ եզրակացութիւնը՝ (ա) Այն որ դուք գիտական առնչութիւն չունէք։ (բ) Ձեր տիտղոսը ոչնչացրիք։ (գ) Ցեղասպանութեան մեր սուրբ նահատակների կենտրոնը այպանեցիք եւ պղծեցիք։ (դ) Փորձեցիք ահաբեկել ազգի ամենառողջ հասարակական ձայնը (որը բխում է Արմեն Այվազյանի եւ նմանների ընդհանուր աշխատանքից)։ Պարզ է, եթէ թշնամին ցանկանում է մեզ ջարդել, պէտք է նա սկսի Ցեղասպանութեան սուրբ յուշարձանի մէջ կառուցել կեղծ ինստիտուտ իր կեղծ տնօրէնով։ Սա մահացու հարուած է 7 միլիոն Սփիւռքահայերի, որոնց միակ ինքնութեան թելը մնում է Ցեղասպանութիւնը յիշելու գաղափարը։ Ջարդի՛ր այս միտքը եւ դու կ՚ջարդես հայ ազգի երկու երրորդը։ Սրա համար նոյնիսկ բարձրագոյն Քեմալական շքանշանը ձեր ուսին չափազանց խեղճ կ՚երեւար։
Ստեփան Սարգսյան
Դեմոյանի ստախոսությունն ու զրպարտանքը սատարող մեկնաբանությունները պարունակում են նույն այն անհիմն, կոնկրետ փաստերով չամրագրված մեղադրանքների, տարատեսակ որակավորումների ու զուտ անձնական ԿԱՐԾԻՔՆԵՐԻ փունջը, որոնց գործածումն էլ Դեմոյանի դեմ դատական հայցի պատճառ է դարձել։ Ահա ևս մեկը։ Հարգելի Որսորդ, այդ ի՞նչն է Ձեզ մոտ Ձեր նշած տպավորությունը ստեղծել։ Միգուցե իր քայլի վտանգավորության գիտակցումն է Այվազյանին դրդել այս ամենին ավելի մեծ հնչեղություն տալ դատարան հայց ներկայացնելով։ Դուք ինչի՞ց ենթադրեցիք, որ «․․․Դեմոյան Հայկը կտոնի իր հերթական հաղթանակը․․․»։ Շատ մեծ հավատքի ուժ ունեք, նորից զուրկ որևէ փաստից։ Կամ սուտ մեղադրանքով «դավաճան» զրպարտանքից պաշտպանվելը ինչու՞ մարդու համար ցմահ խարանի կվերածվի։ Ինչ վերաբերում է Ձեր այն մեկնաբանությանը, թե «Այվազյանի համակիրները ․․․ չկարողացան փրկել Այվազյանի հեղինակությունը և ապացուցել նրա ճշմարտացիությունը», ապա սպիտակ մածունը սև տեսնողին ոչ մի տրամաբանություն չի բավարարի։ Արդեն ժամանակ էլ չեմ ուզում ծախսել, քննարկելու համար, թե ճշմարտացի փաստերով իշխանությանը քննադատելը ինչու է համարվում հակապետական գործուղություն։ Մարդը ակնհայտ սուտ է խոսացել։ Դա թողել եք, ընկել եք Ռամիլ Սաֆարովին եք հիշել։ Գոնե բավական ողջամտություն ցուցաբերեք և զանազանեք քնած հայ սպայի սպանության դատավարությունը Դեմոյանի զրպարտության և ստախոսության դեմ դատից։ Դա բավական ազդեցիկ համեմատություն չէ։ Եկե համեմատենք Այվազյանի հայցը Նյուրեմբերգյան դատավարության հետ։ Դա էլ ցեղասպանության հետ կապ ուներ։ Համոզված եմ որևէ կապ Այվազյանի հայցի հետ կհնարեք։
Որսորդ
Հարգելի Բագո Կարծում եմ Հայկ Դեմոյանը կարիք չունի նման ոճով նրա արդարացիությունն ապացուցելու համար, ուստի կոչ կանեի Ձեզ ձեռնպահ մնալ նման արտահայտություններից: Ուշի ուշով հետևելով այս հաղորդագրություններին ստացել եմ հետևյալ տպավորությունը. ա. Ա. Այվազյանը թերևս գիտակցելով իր քայլի վտանգավորությունը, այդուհանդերձ փորձում է ապացուցել հակառակը, ինչը լավ վախճան չի ունենա իրեն համար բ. Դեմոյան Հայկը կտոնի իր հերթական հաղթանակը դատարանում, այս անգամ ոչ թե Ռամիլ Սաֆարովի, այլ Արմեն Այվազյանի դեմ և վերջինիս համար այդ դատավարությունը կվերածվի ցմահ խարանի: չէի ցանկանա գեթ մեկ վայրկյան լինել Այվազյանի տեղում, ուղղակի սոսկալի է: Այվազյանի համակիրները չնայած գործադրած բոլոր ջանքերին ու երկարաշունչ ու անպտուղ բացատրություններին այդուհանդերձ չկարողացան փրկել Այվազյանի հեղինակությունը և ապացուցել նրա ճշմարտացիությունը: Սա պետք է դաս լինի բոլորիս համար որ հետայսու իշխանություններին հայհոյելու ու քննադատելու ժամանակ թույլ չտանք այսպիսի վտանգավոր ու հակապետական գործողությունների, ինչպես այս օրինակում անշրջահայացորեն թույլ է տվել դոկտոր Արմեն Այվազյանը:
Ստեփան Սարգսյան
Դեմոյանական փողոցային ոճից սովորած ևս մեկը՝ Բագոն։ Միգուցե նա՞ էլ է աշակերտը եղել։ Իր գրածը երևի միայն ինքը հասկանա։ Պատասխանելու բան էլ չկա գրած։ Ինչևէ։ Աջակիցների «զարմանահրաշ» մեկնաբանություններ։ Ի դեպ շատ հետաքրքիր է Դեմոյանի աջակիցների կողմից լատինատառ հայերենի զանգվածային գործածումը։ Դա ինքնին խոսուն է։
Սրբուհի Սիմոնյան
Գ.Յազըճյանի հետ ոտքերդ մի մեկնիր, դու որտեղ , նա որտեղ։Կարծում ես թանգարանի տնօրեն լինելը քեզ բարձրացնո՞ւմ է նրանից։Այդ պաշտոնում դու քեզ վարկաբեկեցիր, տեղդ ուրիշ տեղ փնտրիր;Քեզանից ՞ինչ գիտնական, երբ չես ընկալում որն է գիտականը, որն է միջակությունը կամ դիրքի չարաշահումը։ Անիմացությունը չի կարող պատսպարվել պաշտոնի հետևում։ Լացող կանանց էլ վարձել ես, որ քո փոխարեն նվնվան, բա հետո ինչ պիտի անես, դու ախր գիտական պատասխան չունես, գոնե լռիր, բայց ավելի լավ է հեռացիր, այդտեղ ազնիվ նվիրյալ է պետք, սուրբ տեղ է, մեղք է...
Անահիտ
Մեկնաբանությունը...Գիտական բանավեճի հայտը ինչպես կարելի է տեղափոխել հայհոյանքային մակարդակ/ ինչ էլ հարուստ բառապաշար էր/։ Համարենք որ քո ձեռքով դիմակդ պատռեցիր, սուրբ թանգարանը չկարողացավ քեզ արժանիքային դաս ներարկել։Արմեն Այվազյանի հետ մի թե հնարավոր չեր գիտական զրույց, անկեղծ և ազնիվ գիտական պատասխան, թե՞ Այվազյանը ճիշտ էր; Մի՞թե ճշմարիտ գիտական բանավեճի պատասխանը անճարակ հայհոյանքն է, այսինքն այդպես է ընդունվում քննադատությունը։Տղամարդու պես պահիր քեզ, և գնա ընդառաջ բացատրվելու , կիսվելու, փոխադարձաբար իրար լրացնելու։ Երկուսդ էլ խելոք մարդիկ եք, հիմա թշնամանքի տարածման ժամանակը չէ, մեր ցավերն առանց այդ էլ քիչ չեն...
Սոնա Մինասյան
Պրն.Դեմոյան, ինչու եք վարկաբեկում ազնիվ գիտությունը, թող որ դառը լինի ճշմարտությունը։Եթե չեք կարող պահպանել բանավեճի մշակույթը, ավելի լավ է լռեք, ոչ թե անցնեք ձեզ ոչ սազական մեթոդների, ամոթ է։։Բանավեճն էլ իր հմայքն ունի գիտնականի համար, ավելի շատ է հաղորդակցվում, քան կարող էր տալ գիտական թեզի պաշտպանության ժամանակ։ Հնում կար «սև օպոնենտ» ստորությունը, գիտեք ինչպիսի փայլուն մտքեր կործանեց այդ կառույցը...Հիմա ձեզ մղում են գիտական բանավեճի, ի՞նչ է, արդեն վերացել է մեր ներկայից այդ հասկացությունը։ Գրագողությունն էլ մեծ չափերի է հասել, դարձել է նորմ։Մեկը՝ մեկից, մյուսը՝ մյուսից։ «Գողը գողից գողացավ, Աստված վերից զարմացավ»։Հակված եմ այն մտքին, որ դուք գրագող չեք, թեթև անփութությունն էլ ներելի է, եթե ընդունելի է։Ցեղասպանության թանգարանն էլ բավականին փոխվել է,։Միշտ լավ գործ արեք և հավատարիմ մնացեք սկզբունքային գիտությանը։
Սեդա Բարոյան
Պարոն Դեմոյան, սա ընդամենը գիտական բանավեճի հայտ է, ոչ թե ձեռնամարտ, «քուչի» կռիվ։Դուք դուրս եք ոչ միայն այդ տարիքից, այլ ձեզ վստահվել է աշխարհի աչքի առաջ միշտ առկա , ազգի համար ցավոտ մի կառույցի ղեկավարությունը։ Ես Վանեցի եմ, ուրախացա որ երիտասարդ է ղեկավարելու այդ կառույցը՝ մեր սրբության սրբոցը։։Ես հիմա սարսափած եմ, այդ ահավոր բառապաշարով ինչպես եք ամեն օր մտնում այդ տառապած ցուցանմուշների մոտ, որոնք թուրքի հայհոյանքի արդյունք են։Հեռացեք այդ կառույցից ու մի պղծեք մասունքները թուրքի ձեռագրով։։Դուք գիտության մարդ չեք, գիտական աստիճան այդ բառապաշարով եք ստացել, այդ մեթոդներո՞վ։ Ու՞ր է գիտությունների ազգային կոչվող ակադեմիան։
Ruzanna
Իսկ ինչու՞ է Դեմոյանը թաքնվել իր աշխատողների ետևում։ Ինչու՞ չի պատասխանում Յազըճյանի գրախոսությանը։ Այստեղ տեղադրվածը գիտական պատասխան չէ։ Գիտական հանրույթը անհամբեր սպասում է ...:)։ Հակառակ դեպքում Դեմոյանին այլևս ոչ ոչ լուրջ չի ընդունի...։ Պրն Դեմոյան սպասում ենք... վերջը՝ ֆեթվայի հարցն ի՞նչ եղավ...:)
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Անի, իրոք որ Դուք այս ամենի էությունը չեք ընկալում։ «․․․ u yete, asenk te, nuynisk luysery anjatats en exel, inchy heryurank e, apa jaheri luysn el enkan shat e,vor hastat kisakhavar cher karox linel.» Եթե Դուք դրանում ոչ մի խնդիր չեք տեսնում՝ միակ խնդիրը կապելով լրագրողների՝ խավարի մեջ աշխատելու կարողությանը, ի՞նչ ասեմ։
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Վիկ, կխնդրեի մեկ, կամ մի քանի անգամ ևս նայել հաղորդումը։ Իրոք, ոչ մի դավադրություն չկա, ու ոչինչ այդքան բարդ չէ պատկերված։ Ձեր դիտողություններին նույնիսկ անդրադառնում են։
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Անի, Դուք իրոք էական ասելու ոչինչ չունե՞ք։ Դասախոսների ու մասնագետների անձնական կայքէջի գաղափարը նո՞ր էք բացահայտում, որ այդքան ապշած եք։
Ani
Hargeli Vik, gitek inchn e amen a tsitsaxalun, vor rportaji mej lragroxy asum e, vor irenk stipvats ein ashkhatel kisakhavarum, ayninch videoyic el yerevum e, vor kesori nman lusavor e exel, u yete, asenk te, nuynisk luysery anjatats en exel, inchy heryurank e, apa jaheri luysn el enkan shat e,vor hastat kisakhavar cher karox linel.
Stepan Sargsyan
I agree, Sam, the show of unprincipled sell-outs presenting themselves as die hard nationalists must go on.
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Արտակ, ճիշտն ասած չեմ հասկանում ինչ եք ակնարկում։ Այո, թուրքական հոդվածի մասին նշվում է, հղում էլ է կատարվում։ Ավելին, այդ օրերին թուրքական հոդվածները թարգմանվում էին արագացված ռեժիմով ու տարածում գտնում հայության մեջ, որովհետև մեր ժողովուրդը իր ճակատագրի մասին ավելի շատ մանրամասներ էր իմանում թուրքական մամուլից (թեև ոչ միշտ ճշգրիտ), քան մեր գաղտնապահ իշխանություններից։ Բայց փաստը նրանում է, որ լուսավորման պակասի մասին խոսել են ոչ միայն թուրքական լրագրողները, այլ նաև նկարահանել է Երկիր Մեդիայի աշխատակիցները՝ փաստելով իրականությունը։ Սինչդեռ Դեմոյանը ուրիշներին դավաճանության մեջ է զրպարտում՝ մեղադրելով լուսավորման վերաբեյալ ստահոդ տեղեկատվություն տարածելու մեջ։ Դե թող Դեմոյանը Երկիր Մեդիային դատի տար ապատեղեկատվության ու իր համբավը զրպարտելու մեղադրանքով, եթե վստահ էր իր ասածի ճշմարտացիության մեջ։ Ի դեպ Երկիր Մեդիան էլ Դեմոյանի սպառնալիքներին հակադարձեց դատական կարգով իր ռեպորտաժի իսկությունը ապացուցելու պատրաստակամությամբ։
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Արտակ, ճիշտն ասած չեմ հասկանում ինչ եք ակնարկում։ Այո, թուրքական հոդվածի մասին նշվում է, հղում էլ է կատարվում։ Ավելին, այդ օրերին թուրքական հոդվածները թարգմանվում էին արագացված ռեժիմով ու տարածում գտնում հայության մեջ, որովհետև մեր ժողովուրդը իր ճակատագրի մասին ավելի շատ մանրամասներ էր իմանում թուրքական մամուլից (թեև ոչ միշտ ճշգրիտ), քան մեր գաղտնապահ իշխանություններից։ Բայց փաստը նրանում է, որ լուսավորման պակասի մասին խոսել են ոչ միայն թուրքական լրագրողները, այլ նաև նկարահանել է Երկիր Մեդիայի աշխատակիցները՝ փաստելով իրականությունը։ Սինչդեռ Դեմոյանը ուրիշներին դավաճանության մեջ է զրպարտում՝ մեղադրելով լուսավորման վերաբեյալ ստահոդ տեղեկատվություն տարածելու մեջ։ Դե թող Դեմոյանը Երկիր Մեդիային դատի տար ապատեղեկատվության ու իր համբավը զրպարտելու մեղադրանքով, եթե վստահ էր իր ասածի ճշմարտացիության մեջ։ Ի դեպ Երկիր Մեդիան էլ Դեմոյանի սպառնալիքներին հակադարձեց դատական կարգով իր ռեպորտաժի իսկությունը ապացուցելու պատրաստակամությամբ։
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի «տեղեկացված պրոֆեսոր», ի՞նչ կապ ունի Այվազյանի դոկտորականի ոդիսականը նրա հետ, թե Դեմոյանը ինչպես է ստում ցեղասպանության հուշարձանի լուսավորման հարցում՝ մեղադրելով Այվազյանին դավաճանության և պետական հանցագործության մեջ։ Խոսեք կոնկրետ փաստի մասին։ Այստեղի բանավեճը ոչ Այվազյանի դոկտորականի մասին է, ոչ նրա դպրոցական գնահատականների, ոչ էլ Դեմոյանի «ինչպես եմ անցկացրել ամառը» դպրոցական տարիների աշակերտական շարադրության մասին։ Խոսքը Դեմոյանի ստախոսության ու դավաճանության մեջ, պետական հանցագործության մեջ զրպարտելու մասին է։ Եթե փաստեր ունեք, որ ապացուցում է Դեմոյանի ճշմարտացիությունը, ուրեմն հրապարակեք։ Իսկ եթե փորձում եք անհատների ակադեմիական անցյալը արծարծելով շեղել ուշադրությունը Դեմոյանի ակնհայտ ստախոսությունից, որ ցեղասպանության հուշարձանը լուսավորվել էր, դա ուրիշ բան։ Խոսեք փաստի մասին։
Ստեփան Սարգսյան
Ըստ Դեմոյանի տրամաբանության, այս նյութի հեղինակին էլ պետք է «պետական հանցագործ» համարել, քանի որ նա էլ վստահորեն հիշատակում է լույսերի անջատման դեպքը... http://7or.am/archives/49919 «Դե, եթե Թուրքիայի նախագահի Երևան գալու կապակցությամբ Ծիծեռնակաբերդի լույսերն էին անջատել ու Հայաստանի ֆուտբոլի ազգային հավաքականի լոգոյից արագացված կարգով հանել Արարատը, որպեսզի Գյուլին քծնեին, ապա․․․»
Vik
Ժողովուրդ ջան, էս որ ասում են լույսերը մարած ա եղել, բա ինչի էս ջահերով կանգնածները ողողված են պայծառ լույսով ու իրանց ստվերները լավ էլ ցույց են տալիս, որ լույսը միացած ա. Մի հատ ուշադիր նայեք էդ կոթողի վրայի լույսն էլ ա միացած. Չեմ ջոկում ես ինչ խաղ ա ու ում սարքած խաղն ա. Բան ու գործ չունեք, արա, մուտիլովկաներ եք անում, են էլ Եղեռնի թանգարանի վրա: Թուրքական թերթը եդ հաղորդման մեջ դնելը սպանեց, մոռթեց ինձ իսկականից: Ասենք լրագրողը եդքան անգրագետ ու խակ էր, բա հաղորդման խմբագիրն ու Այվազյանը էդքան միամիտ էին, որ թուրքի կուտը կերել են: Փաստորեն ստեղ սարքոցի ա գնում ու շատ կեղտոտ սարքոցի ա. Դեմոյանին մոտիկից չեմ ճանաչում, բայց էս հարցում ինքը 100 տոկոսով ճիշտ ա:
Sam
The Show Must Go On!
Արտակ Մուքոյան
Ուշադրությունից չվրիպեց, որ Երկիրմեդիայի ռեպորտաժի մեջ հղում է տրվում թուրքական թերթի հոդվածին: Ինչ է սա անզգուշություն, միամտություն, թե? Իսկ Այվազյան Արմենը իր հերթին մեկնաբանում է այդ նյութը... Շատ հարցեր են առաջանում այս ամենից հետո
Տեղեկացված պրոֆեսոր
Պահոոոո, Արմեն Այվազյանը հիմա էլ հասավ Հայկ Դեմոյանին... Ինչպիսի անհամեմատելի մեծություններ... Ամբողջ հանրապետությունը գիտի Այվազյանի դոկտորականի ոդիսականի մասին: Այս անձի ձգտումը դոկտորի կոչում ստանալու համար այնքան մեծ էր, որ պատրաստ էր նույնիսկ Զովետում պաշտպանվել, միայն թե դոկտորի կոչում ստանար: Սա ոչ թե ամոթ է մեզ բոլորիս , այլ ուղղակի ազգային ողբերգություն է, որ Այվազյանի նմանները դեռ հանդգնում են իրենց գոյության մասին բարձրաձայնել...
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Կարապետ, ահա Արմեն Այվազյանի անձնական կայքէջը․ www.hayq.org
Ստեփան Սարգսյան
Հարգելի Անի, խնդրում եմ կարդալ վերը գրված մեկնաբանությունս։ Դա ձեր գրառմանն էլ է պատասխաններ պարունակում։ Այստեղ հարցը մեր հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի մասին չէ, այլ հստակորեն Դեմոյանին ուղղված մեղադրանք։ Նորից կրկնեմ, որ մեղադրանքը փաստերով ներկայացված է, և, հետևաբար, «մրոտելու» մասին խոսք գնալ չի կարող լինել։ Իսկ Դեմոյանի ոչ վաղ անցյալում արված ոչ-հայանպաստ արտահայտությունները թողնում եմ ամեն կարդացողի դատին։ http://www.hetq.am/arm/news/385/
Ստեփան Սարգսյան
Դեմոյանի երկրպագուների գրառումներից հասկանալի է, որ մեր այդ հայրենակիցները այդպես էլ չեն հասկացել խնդրի էությունը, կամ էլ հասկանալով հանդերձ փորձում են խեղել այն և իմաստափոխել։ Ցեղասպանություն թանգարանն ու Դեմոյանը նույն բաները չեն և ոչ էլ հոմանիշ են։ Այստեղ խոսքը գնում է անձի և իր արարքների մասին, ոչ թե հաստատության մասին։ Հարգելի Հասմիկ, խնդրում եմ ինձ մի վիրավորեք և հայրենիքիս հանդեպ տածած իմ սերն ու նվիրումը կասկածի տակ մի առեք, քանի որ ինձ ու իմ արժեքները չեք ճանաչում։ Ես կոնկրետ հարցադրումներ եմ արել Դեմոյանի նկատմամբ, պատասխանեք դրանց։ Իսկ եթե դրանց հակադարձելու ոչ մի փաստարկ չունեք, խնդրում եմ անձնական վիրավորանքի մի անցեք։ Վիրավորում է այն մարդը, ով իր տեսակետը փաստերով ապացուցել այլևս չի կարողանում։ Եթե Դեմոյանին առաջդրած իմ մեղադրանքին համաձայն չեք, ապա բերեք հակափաստարկ։ Իմ մեղադրանքը Դեմոյանին վերևում կրկնել եմ․ ստախոսություն և զրպարտանք՝ Արմեն Այվազյանին մեղադրելու համար նրանում, որ վերջինս «․․․թրքական մամուլին հղում տալով, հրապարակեց և ի լուր աշխարհի տարածեց ստահոդ մի լուր առ այն, թե իբր Հայաստան-Թուրքիա ֆուտբոլային խաղի ժամանակ անջատվել էր Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրի գիշերային լուսավորությունը:» Դա ակնհայտ սուտ է, ինչպես ցույց է տրված հետևյալ բաց նամակում․ http://www.hetq.am/arm/news/385/ Խնդրում եմ մեկ անգամ ևս ընթերցել այն։ Իսկ զրպարտանք է այն, որ Արմեն Այվազյանը պետական հանցագործ և դավաճան է։ Եթե դա ճիշտ է, ուրեմն պետությունը պետություն չէ, որ թույլատրում է պետական հանցագործին ազատության մեջ շարունակել իր հակապետական քայքայիչ գործունեությունը։ Իսկ դա էլ արդեն շատ լուրջ ու պատասխանատու մեղադրանք է պետության ղեկավարությանը՝ երկիրը կառավարել չիմանալու և երկրի անվտանգությունը նման բարցիթողի վիճակում թողնելու համար։ Թե չէ ես ասում եմ Դեմոյանը ստել է վերը նշված հարցով, իսկ դուք ինձ հարցնում եք, թե ինչ եմ արել հայ ժողովրդի համար։ Ի՞նչ է, սուտը մատնանշելու համար ազգանվեր գործունեության որևէ չափանի՞շ պետք է բավարարել։ Ձեր այդ արտահայտությունը ինձ հիշեցնում է հետևյալ հայտնի ռուսական ասացվածքը․ «я про Ивана, ты про болвана»։
Ruzanna
Պարզ ա, որ գրառումների մեծ մասը պատվերով համերգ ա, որն իջեցվել ա Դեմոյանի կողմից իր խեղճ ու կրակ աշխատակիցներին։ Երեխեք ջան, մեղք եք՝ մի փչացեք։ Սա ձեր գործը չի։ Շատ էլ տնօրենը հրահանգել ա։ Հո դուք ստրուկ չեք։ Ուղղակի փաստերին նայեք։ Հլա ջահել եք, ներսից մի քայքայվեք։ Եթե չեք ուզում, որ ձեր տնօրենը լրացուցիչ պատասխանատվության ենթարկվի մի հատ էլ առանձին հոդվածով՝ երիտասարդ սերունդին փչացնելու համար։ Իբր ուզում եք լավություն անեք։ Լրացուցիչ հոդված մի փաթաթեք նրա վզին։
Կարապետ
Հայկ Դեմոյանին դե համարյա բոլորը գիտեն, իսկ, կներեք անհամեստությանս համար, Արմեն Այվազյանը ով ա? Մի քանի խոսքով, եթե կարելի է...
Ani
Հարգելի պարոն Սարգսյան, առողջ քննադատությունը և բանավեճերը միշտ էլ խրախուսելի են, բայց ես` որպես կայքի մշտական ընթերցող ու մեր գիտական դաշտից քիչ, թե շատ տեղյակ մարդ, այլ տպավորություն եմ ստացել իմ կարդացածներից: Կարծեք, թե ամենաշարքային աթոռակռիվն է:
Հասմիկ
Ձեր սիրտը ինչու մռմռում պարոն Սարգսյան? Ցույց տվեք մի գործ, որ արել եք հայ ժողովրդի համար? Թե Դուք ել եք Այվազյանի դուդուկի տակ պարողներից? Հըն?
Ստեփան Սարգսյան
Այս մեկնաբանությունները կարդալիս այնպիսի տպավորություն է ստեղծվում, որ կարծես Դեմոյանի աշխատողներին հրահանգ է իջեցվել այս «հոդված» կոչվող փողոցային հայհոյանքի տակ գալ ու մեկնաբանություններ թողնել։ Մեր խեղճ հայոց ցեղասպանություն թանգարան-ինստիտուտի (ՀՑԹԻ) աշխատակիցներն էլ ստիպված եկել են «հարգելի տնօրեն» դիմելաձևով իրենց «քաղաքացիական» պարտքը կատարելու։ Ամեն մեկը թող իր խղճին պատասխան տա։ Նախ հորդորում եմ բոլորին հայերեն գրել։ Մեր մայրենիի նկատմամբ տարրական հարգանքը դա է պահանջում։ Փառք Աստուծո, տեխնիկական հնարավորությունն էլ կա։ Կամ այս մեկնաբանությունների հեղինակները չեն կարդացել խնդրո առարկա հոդվածները և հարցի էությանը ծանոթ չեն, կամ էլ միտումնավոր փորձում են խեղել հարցի էությունը։ Այստեղ քննադատության թիրախ է Հայկ Դեմոյանը, ոչ թե ՀՑԹԻ-ն։ Այնպես որ հարկավոր է անձին ՀՑԹԻ-ից առանձնացնել։ Իսկ Դեմոյանի քննադատությունը չի ենթադրում հաստատության քննադատությունը։ Թեև ՀՑԹԻ-ի տնօրենի թերի աշխատանքն ու անվայելույչ պահվածքն բացասաբար է անդրադառնում է նաև ՀՑԹԻ հեղինակության վրա։ Հետևյալ մեկնաբանությունը ամբողջովին ծիծաղելի է, այն էլ լատինատառ․ «shat graget sharadrvats aptak a, BRAVO!!!!!!!!!»։ Հարգելի Անի, այդ ո՞ր օրվանից են բացահայտ սուտն ու զրպարտությունը դարձել գրագետ շարադրանք։ Սուտ նա է, որ Արմեն Այվազյանը «թրքական մամուլին հղում տալով, հրապարակեց և ի լուր աշխարհի տարածեց ստահոդ մի լուր առ այն, թե իբր Հայաստան-Թուրքիա ֆուտբոլային խաղի ժամանակ անջատվել էր Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրի գիշերային լուսավորությունը:» Կարդացեք հետևյալ բաց նամակը և ճգրտեք փաստերը ինքներդ Ձեզ համար։ Լուսավորությունը իրոք անջատված է եղել, ինչպես որ նկարահանել է Երկիր հեռուստաընկերությունը։ Դե, իսկ «պետական հանցագործ» և «դավաճան» զրպարտանքների համար Դեմոյան դատական կարգով պատասխան կտա Այվազյանին։ Հարգելի Անի, Ձեզ խորհուրդ կտամ, ամենայն անկեղծությամբ, դեմոյանական այս «գրագետ շարադրանքը» չկրկնօրինակ էլ։ Ստախոսությունն ու զրպարտանքը շահութաբեր գործ չէ։
Սարգիս
Հուսանք, որ նման կարգի բանավեճերը կնպաստեն հայաստանյան գիտական դաշտի հստակեցմանը:
Հասմիկ
Պարոն Յազըճեան դուք և ձեր համախոհները բավական է ձեր խայթոցները և թույնը թափեք գիտնականների և գիտությամբ զբաղվողների հեղինակած նյութերին: Գտեք ձեր համար այլ զբաղմունք և գտեք մեկ այլ բնագավառ որտեղ կարող եք ծախսել ձեր մեջ կուտակված բացասական էներգիան և կարող եք լիցքաթափվել և ավելի առատ օգտագործել խայթոցները:
Սուսաննա
Հայ իրականության մեջ շատ հաճախ ավելի հեշտ է քննադատելը, քան գովերգելը: Երբեմն պարզապես դժվար է բաց աչքերով դեմ հանդիպման դուրս գալ արդեն ակնառու դարձած փաստերին և երևույթներին: Այսօր շատ հաճախ ՀԾԹԻ գործունեությունը անհայտ պատճառներով քննադատվում է, պատճառը պարզ է նախանձախնդրությունը և փոքրոգությունը: Եթե չեն գովերգում կարելի է գոնե չպախարակեն.....

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter