HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Անի Ասատրյան

Փնտրում եմ ընկերներ

բոլոր նրանց մասին, ովքեր անցյալում,
ներկայում ու վաղը պակասում են ինձ

Ամռան կեսն է: Քաղաքում կինոփառատոն կա: Հյուրեր աշխարհի բոլոր ծայրերից, հայտնի ռեժիսորներ, դերասաններ բոլոր սրաճարաններում, կենտրոնը հևում է տեսախցիկների առատությունից, ամեն ինչ փայլուն է, ամեն տեղ ցուցադրություններ են, վարպետության դասեր, քննարկումներ: Որոշել եմ մասնակցել: Քնելուց առաջ հաջորդ օրվա ծրագրին եմ ծանոթանում: Լավ հեղինակների ցուցադրություններ կան: Առավոտյան ընկերուհուս հետ ժամ եմ պայմանավորվում:

1.

Ցուցադրությունից առաջ զանգ եմ ստանում. Կներես, հյուրեր էի սպասում երեկոյան: Լրիվ մոռացել էի: Իզուր պայմանավորվեցինք: Երևի քեզ վաղը կմիանամ: Լավ: Ցտեսություն: Խնդիր չկա: Իհարկե: Լավ եղիր:

Մենակ եմ մնում:

2.

Կինոթատրոնում եմ: Դահլիճի մուտքի մոտ հերթ է: Սպասում եմ:  Ֆիլմն արդեն սկսվել է: Հերթում կանգնածները տոմեսերն աշխատակցուհուն են մեկնում՝ զույգերով, երեքական, չորս-չորս: Աղջիկը տոմսերն արագ ճղում  ու հետ է վերադարձնում: Ձեռքիս միակ տոմսը մեկնում եմ՝ ետ ստանում: Դահլիճում եմ: Ազատ աթոռ չկա: Տոմսս ճմրթում եմ ափիս մեջ ու կանգնում պատի տակ: Ֆիլմով տարված՝ ամեն ինչ մոռանում եմ: Ընդմիջմանը դուրս եմ գալիս սրահ՝ ջուր առնելու: Սրահը վերածվել է մեծ տոնախմբության վայրի: Բոլորը խմբերով ծիծաղում են, կատակում, զրուցում: Ես դեռ ֆիլմի մասին եմ մտածում: Ականջներումս դեռ «Տրիստան և Իզոլդան» է հնչում: Վաճառասեղանի մոտ հերթիս սպասելիս՝ հետաքրքիր մեկնաբանություններ են ականջիս հասնում: Շրջվում եմ. մեջքիս հետևում կանգնած երիտասարդների խումբը ֆիլմն է քննարկում: Այնքան ոգևորված եմ ֆիլմից, որ առանց մտածելու միջամտում եմ զրույցին: Սրահի աղմուկի մեջ Բարակ ձայնս խմբի միջից միայն մի երիտասարդ է լսում: Թեքվում է իմ կողմ: Մի պահ ոտքից գլուխ ուշադիր զննում է ինձ, փորձելով ինչ-որ բան հիշել, ու հարցնում.

-         Ծանոթ ե՞նք:

-          Չէ, կներեք, երևի ընկերներիս հետ շփոթեցի ձեզ,- խառնված ձայնով տալիս եմ միտքս եկած առաջին հիմար պատասխանն ու պտտվում դեպի վաճառասեղանը:

-         Ինձ մի շիշ ջուր: 

Վերադառնում եմ դահլիճ: 

3.

Դռան մոտ ծանոթներիցս մեկին եմ հանդիպում: Ինքն էլ է մենակ: Ուրախանում եմ: Համոզված եմ՝ ինքն էլ ուրախացավ, որ մենակ եմ: Թե չէ, եթե երկուսիցս մեկը խմբով լիներ, մի քանի բառ կփոխանակեինք ու մեկս խմբին կմիանար, մյուսը՝ նորից կմնար մենակ: Երբ խմբի մեջ ես, մենակ մարդկանց չես տեսնում: Միասին դահլիճ ենք մտնում: Տեղավորվում ենք աստիճանների վրա՝ կողք կողքի: Սկսվում է երկրորդ մասի ցուցադրությունը:

- Դավ, տե՜ս, տես ի՜նչ կադրա:

Պատասխան չկա:

- Դա՞վ, այ Դավ, տեսա՞ր: Դա՞վ:

Շրջվում եմ Դավիթի կողմ ու փորձում մթության մեջ որսալ հայացքը: Դավիթը ծուլորեն գլուխը պատին է հենել ու պլանշետով ինչ-որ ծրագիր է փորփրում: Նորից եմ կրկնում հարցս: Տպավորություն է, թե նա վերացել է դահլիճից: Ոչ մի կոնտակտ, ոչ մի էմոցիա, ոչ մի արձագանք: Հաջորդ տասը րոպեների ընթացքում մի քանի անգամ էլ եմ փորձում խոսել, բայց դեմքի փոխարեն ամեն անգամ պլանշետին եմ դեմ առնում:

- Դա՞վ: Հետաքրքիր չի՞:

- Կարծում եմ էս մասն ավելի շատ լսելու համար  է, քան՝ նայելու, Ան: Լսում եմ, էլի, սպասի մի հինգ րոպե, ծրագիր եմ քաշում: Քաշվի՝ կանջատեմ:

Ոչինչ չեմ պատասխանում: Ֆիլմը շարունակվում է: Շարունակում եմ դիտել, բայց սիրուն կադրերը մի տեսակ էլ էդքան էլ սիրուն չեն մենակ նայելու ժամանակ:

4.

Պայուսակիս մեջ հեռախոսս զանգում է: Արագ դուրս եմ վազում՝ երևի ընկերուհիս է, երևի հյուրերը շուտ են գնացել կամ չեն եկել կամ ինքն է փոշմանել: Պատասխանում եմ: Մաման է: Ասում է, որ երեկոայն անձրև է գալու, հարցնում է՝ տաք հագուստ վերցրել ե՞մ  հետս, ի՞նչ եմ կերել, սոված չե՞մ:  Ուզում եմ գոռալ, որ դրսում հուլիս ամիսն է, ես էլ խելապակաս չեմ, որ սովամահ անեմ ինձ, բայց սովարականի պես պատասխանում եմ.

-Ամեն ինչ լավ է, մա: Հարմար չի խոսել հիմա: Կզանգեմ:

Թեքվում եմ, որ վերադառնամ դահլիճ՝ մտածելով ինչի՞ ծնողների մտքով երբեք չի անցնում տաք հագուստի, սնվելու, անվտանգության համար անհանգստանալուց  բացի մեկ-մեկ էլ մեր մենակ լինել-չլինելու մասին մտահոգվել:

Դռան մոտ ռեժիսոր ընկերոջս եմ հանդիպում:

5.

Մենակ չի: Չորս-հինգ տարեկան տղան ձեռքից բռնած դուրս է քաշում: Ողջունում եմ: Երեկոյան ինչ-որ տեղ է հրավիրում:

- Ֆիլմին չես մնու՞մ, Հար,- հարցնում եմ:

- Չէ, չդիմացա, ոնց որ հեչ Լարսը չլինի, լրիվ փոփ է դարձել, էնքան են ձգձգել՝ հազիվ էի դիմանում, որ չքնեմ: Համ էլ էրեխեն հոգնեց մենակ: Տուն տանեմ: Բայց դու, եթե ֆիլմից հետո ազատ լինես, հանդիպենք: Վաղուց չենք զրուցել: Գժվեցի արդեն ամեն օր կինո, կինո, կինո:

- Բայց ծրագրում լավ բաներ էլ կան:

-Ան, վերջացրու, էլի: Եթե տասը ֆիլմ են ցույց տալիս, որից մեկ-երկուսը պատահաբար լավն են լինում, ուրեմն փառատոնը լավը չի: Պատկերացրու լուսանկարիչ, որ թվային խցիկով իրար հետևից հարյուր կադր արագ-արագ նկարում է ու միջից երկուսը պատահաբար լավն են ստացվում, ուրեմն ինքը վատ լուսանկարիչ է: Լավն էն է, որ երկու կադր է անում, երկուսն էլ ստացվում են: Հիմա էս փառատոնը: Բերել ինչ զիբիլ կա՝ լցրել են իրար գլուխ, իսկ էն որ միջից մեկ-երկուսն էլ պատահաբար  լավը կարող են դուրս գալ, էլ իմաստ չունի մնալ:

Չեմ հիշում՝ ինչ եմ պատասխանում, բայց վերադառնում եմ դահլիճ:

6.

Դահլիճում տեղս արդեն զբաղեցրել էին: Ուրիշ տեղ եմ նստում: Ֆիլմն ավարտվում է:

7.

Իջնում եմ բակ: Քթիս տակ ֆիլմի երաժշտությունն եմ մռմռում, մտքումս դեռ շարունակում եմ ռեժիսորի ու սցենարիստի հետ բանավիճել: Ուժեղ անձրև է: Թատրոնի ներսի սրճարանում բոլոր տեղերը զբաղված են: Ազատ տաքսի գտնելն անհնար է: Բոլորը արտասանդուղքին կանգնած սպասում են արևի դուրս գալուն: Դուրս եմ գալիս: Հայացքով ծանոթ մարդ եմ փնտրում: Հեռվում ֆիլմի գլխավոր հերոսուհին՝ Ժյուստինը, ազդրերը հազիվ ծածկող թափանցիկ սպիտակ կիսաշրջազգեստով անձրևի տակ կանգնած ինձ ձեռքով է անում: Մոտենում եմ: Բարևում: Կանգնում եմ կողքին՝ ջրափոսի մեջ ու հազար տարվա ընկերների պես սկսում ենք զրուցել ֆիլմից, հետո տղաներից, հետո նորից՝ ֆիլմից, տղաներից, ֆիլմից, տղաներից, ֆիլմից: Խոսում ենք, խոսում ենք, խոսում:  «Ո՞նց էիք վերջին տեսարանը ստացել, իսկական գժություն էր, առհասարակ վերջին ամբողջ տեսարանը գժվելու բան էր, ո՞նց կարելի է տենց բան նկարել ախր, աչքիս առաջ մենակ էդ տեսարանն է, Ժյուստին: Լուսինը, մերկությունդ: Մեռնելու չափ տխուր ու սիրուն էր ամեն ինչ:  Ինչ լավ է, որ էն հարսնացուի զզվելի շորը հագիցդ հանել ես: Գիտե՞ս ես էլ եմ միայն լոգանքով կարողանում հաղթահարել հոգնածությունս: Ուղղակի, գիտե՞ս, ես մեծ քույր չունեմ, Ժյուստին: Ինքս եմ  ջուրը տաքացնում, ինքս փրփուր ավելացնում, ինքս եմ զգեստս հանում, մի կերպ մտնում եմ ջրի մեջ ու ժամերով ծորակից կաթկթացող ջրի կաթիլների հետ եմ խոսում: Երբեմն էլ կաթիլների ձայնից թմրում եմ ու հենց ջրի մեջ քնում: Արթնանում եմ ուժեղ սրտխառնոցից ու տեղափոխվում անկողին: Առավոտյան ամեն ինչ անցած է լինում ու ոչինչ չեմ հիշում: Իսկ դու հոգնածությունից սրտխառնոց ունենու՞մ ես: Գիտե՞ս, Ժյուստին, մտածում եմ մենք լիքը խոսելու բան կունենանք: Արի գնանք իմ տուն: Գիտեմ՝ դու էլ ես հոգնում էս աղմուկից: Ինչքա՞ն կարող ենք էս ջրափոսի մեջ կանգնած մնալ: Իմ տունը ձեղնահարկում է: Պատուհանից ամբողջ քաղաքը կարելի է տեսնել: Միաժամանակ և քաղաքն ես տեսնում, և քեզ քաղաքից բաժանող հսկայական հեռավորությունը: Սենյակներս գրեթե դատարկ են: Կահույք չունեմ: Այնպես որ անիմաստ իրերով չենք ծանրաբեռնվի, Ժյուստին: Տանս բոլոր անվարագույր պատուհանները կբացենք: Դատարկ սենյակի կենտրոնում միայն երկու աթոռ կդնենք: Բոլոր հագուստները մեր վրայից կհանենք: Սառույցով վիսկի կխմենք: Եթե սիրում ես, կարող ենք նաև ջազ լսել ու ամբողջ գիշեր կպատմենք, կխոսենք ֆիլմերից, տղաներից, ֆիլմերից, տղաներից, լուսնից, մերկությունիցդ, մեռնելու չափ մեծ տխրությունից, հոգնելուց ու մեր մենակության մասին: Պատմելու էնքան բան ունեմ քեզ, Ժյուստին»:

Ժյուստինն ամբողջ ժամանակ, հոգնած աչքերը հազիվ բացած պահելով, ժպտում է: Հետո սկսում է երերալ: Տպավորություն է, որ ոտքերը փլվում են անձրևից թրջված նրա մարմնի ծանրության տակ: Նորից է երերում, հետո դանդաղեցրած կադրի պես պառկում  ջրափոսի մեջ ու թույլ ժպիտը դեմքին քնում է ՝ պոչը կորցրած երկոտանի ջրահարսի պես:

7.

Ինչ-որ մեկն անունս է տալիս: Պտտվում եմ՝ ինչ-որ ծածկի տակ նախկին կուրսեցիրներս են:

- Արի մեր մոտ, ի՞նչ ես ջրափոսի մեջ մենակով կանգնել: Ոտքից գլուխ ջուր ես:

Մոտենում եմ: Ասում եմ, որ չեմ կարող իրենց միանալ: Պետք է սպասեմ, մինչև Ժյուստինը քնից կարթնանա: Պետք է իմ տուն գնանք:

Զարմացած հարցնում են՝  «ի՞նչ Ժյուստին, Ան»:

Պտտվում եմ: Ուզում եմ ցույց տալ, որ ջրափոսի մեջ ֆիլմի Ժյուստինն է քնած: Հետո՝ փոշմանում եմ: Կմոտենան: Իրենց հարցերով կհոգնեցնեն Ժյուստինին: Չի գա իմ տուն:

8.

Վերադառնում եմ ջրափոսիս մոտ՝ մտքումս դեռ մտածելով, թե ինչեր ունենք խոսելու Ժյուստինի հետ: Ձեռնափայտով, սև լայնեզր գլխարկով, երկար սպիտակ բժշկական խալաթով ակնոցավոր մի պարոն ճտքավոր կոշիկներով չլմփացնելով անցնում է ջրափոսի միջով, որտեղ քնած էր Ժյուստինը:

9.

Սկսում եմ վազել պարոնի հետևից:

-Հե՜յ, ո՞ր կողմ գնաց ջրափոսի մեջ քնած կինը: Ինչու՞ նրան վախեցրիք: Հե՜յ…կանգնե՜ք:

Տղամարդը շատ է հեռու: Հետն էլ տարիքով է: Երևի չի լսում: Վազքով հավասարվում եմ նրան: Կանգնեցնում եմ, բայց մոտ հարյուր մետր վազքից շնչակտուր, մի քանի րոպե չեմ կարողանում ոչինչ ասել: Ուշադիր իրար ենք նայում: Ես առաջինն եմ ճանաչում նրան: Չեխովն է: Ուզում եմ բարձր գոռալ, որ ուղիղ երկու օր առաջ ամբողջ գիշեր հետն եմ անցկացրել: Հետո հիշում եմ, որ եթե Ժյուստինին չգտնեմ, էս գիշեր մենակ եմ անցկացնելու ու հարցնում եմ, թե չի՞ տեսել որ կողմ գնաց ջրափոսի մեջ քնած կինը: Մի քանի վայրկյան լռում է, հետո ասում, որ չի հիշում՝ որտե՞ղ ենք ծանոթացել:

-Երեկ գիշեր,- ժպտալով պատասխանում եմ:

Մտահոգ ինձ է նայում:

Առանց բառ ասելու կողք կողքի նստում ենք փողոցի եզրին տեղադրված մոտակա նստարաններից մեկին:

-Ամեն երեկո դուրս եմ գալիս քաղաք ձի որոնելու: Քաղաքում միայն մարդիկ են ու մեքենաներ: Ոչ մի տեղ ձի չկա: Չեմ հասկանում՝ աշխարհի բոլոր ձիապանները վերացել ե՞ն, ինչ է: Դու տեղացի ե՞ս: Որտեղի՞ց կարող եմ ձի գտնել: Արդեն երեք ամիս կլինի ոչ մեկի հետ չեմ զրուցել: Պատմելու լիքը բան կա, եթե այսօր էլ չգտնեմ ձի, ում կկարողանամ պտմություններս պատմել, տուն չեմ վերադառնա,- ափով բերանը փակած խռպոտ հազի միջից խոսում է Անտոն Պավլովիչը:

- Ինչու՞ Ժյուստինին վախեցրիք: Հիմա որտե՞ղ գտնեմ նրան:

10.

Առջևում փողոցն է. մեքենաների վզզոց, աղմուկ, շինարարություն, քար ճեղքող երկաթե գործիքի ականջ սղոցող ձայներ:

 Անտոն Պավլովիչը խորը հոգոց է հանում, գլուխը հենում աթոռի թիկնակին ու նայում  վերև.

- Արդեն առաջին աստղերն են երևում:

Գլուխս բարձրացնում եմ վերև: Մեքենաների՝ վերև ելնող սև ծխի միջից տեսնում եմ միայն մի քանի ագռավ ու Կոկա Կոլայի մեծ, շա՜տ մեծ գովադային վահանակը:

Մեկնաբանություններ (14)

Նանե
Անի ջան, դուք ճիշտ եք, ես ձեզ և ձեր հերոսին նույնացրել եմ. ձեր մշտական ընթերցողը չեմ և կարծել էի, թե այս այս շարքը օրագրի պես մի բան է։ Հետքը լրատվական է, ոնց որ բոլոր լրատվականներում, այստեղ էլ կա «հասարակություն», «մշակույթ» բաժիններ, որտեղ գեղարվեստական ստեղծագործություններ չեն դրվում, այլ հոդվածներ, մեկնաբանություններ, երբեմն նաև օրագրերի տեքստեր։ Լավ կլինեի, եթե այդ բաժինների տեղում գրվեր «պատմվածք», որովհետև, ինչպես ես, շատերը կարող են մտնել առաջին անգամ ու գլխի չընկնել, որ պատվածք են կարդում, հատկապես, որ, ինչպես հասկացա, նկարում էլ հենց Դուք եք պատկերաված, որ էլի տպվորություն է ստեղծում, թե կարդում ենք Ձեր պատմությունը, ոչ թե Ձեր հերոսի։ Երևի ճիշտ կլիներ այս մասին գրել ու դիմել Հետքին, ոչ թե Ձեզ։
Aram saryan
sovorkan,tapak krutyun caxox porcer ek arel ench vor hetakrkir erevalu hamar.
W. Wallace
տիժոլի սլուչայ
Hoso
ay qez hetaqrqir axjik )
Սուսի Միսակյան
սիրեցի քո ոճը. այն կարծես իմը լինի, թվում էր ես եմ գրել կամ իմ հետ է եղել հանդիպումը Ժյուստինի ու Չեխովի հետ :) գաղտնիքն այն է. որ բոլորս մարդ ենք ու մենակությունից խույս տալու համար գրեթե միշտ նույն ավանդական ու ոչ ավանդական միջոցներին ենք դիմում, դրա համար էլ ոչինչ չի պահանջում պատմվածքը քեզանից որ հարազատ դառնա ...
suren
MALADEC
նանե
Տպավորություն է, որ հեղինկաը փորձել է ցույց տալ, որ անտարբեր քաղաքում միայն ինքն է գնահատում արվեստը, հետևաբար ինքը յուրահատուկ է չհասկցաված ու օրիգինալ: Համաձայն չեմ
susana
vapshe chsereci u garcelovs mi texic @ndorinakac a shustrin.
անի ասատրյան
Հարգելի Սուսանա, իսկ որտեղի՞ց է ընդօրինակված «կարծելովդ», գուցե դա՞ էլ հիշեիք: Էն բոլոր հատվածները, որոնք այլ տեքստերի հետ կապեր ունեն, տեքստումս հղումները տվել եմ:
անի ասատրյան
նանե, ճիշտ եք նկատել, տեքստումս հստակ սնոբիզմ կա, չեմ էլ փորձում թաքցնել, հստակ բառացի ցույց եմ տվել, բայց այ օրիգինալության մասով համամիտ չեմ, դրա համար բավական է նայել մեր շուրջը )) բոլորը հավակնում են, բոլորը խելացի են, բոլորn ինտելեկտուալ են, բոլորը վեհ արվեստի կողմնակիցներ են ու սնոբ լինելն էսօր հեչ էլ օրիգինալության հետ կապ չունի :) Այդպես մի քանի դար առաջ էր: Ինչո՞վ է հերոսս բոլորից լավը, որ սնոբ չլինի: Բացի այդ՝ ի՞նչ վատ բան կա դրանում, մարդիկ չսնոբ են լինում, խոստովանում են՝ մենք հակասնոբեր ենք, բարի են՝ խոստովանում են, օրինապաշտ են՝ խոստովանում են, հերոսս էլ խոստովանում է, որ ինքը սնոբիզմով է տառապում: Սրան կողմ կամ դեմ լինելն էլ հայացքների հարց է: Հ.Գ. տեքստի՝ առաջին դեմքից գրված լինելը, չի ենթադրում հերոսի ու հեղինակի նույնացում :)
patahakan
Լավ սկսվեց /սկիզբը չորս/ բայց հետո անիմաստ շարունակվեց/ վերջաբանը երեքին գումարած .
susana
Ani jan tox urish@ karcig haytni u pashtpani kez engnartaracumn u engnakoverg@ qexecik chi manavant ko nman qexecik axjka hamar,lsi meceric u mi nexana ganzi ko hamar en megnabanum. Shnorhakalutyun.
David
Խորամանկ Անի... հմայիչ աղջկա նկարով և բավականին խրթին /որոնք հասկանալի են միայն քեզ/ մտքերով .... Ամեն դեպքում Դոստոևսկի չենք կարդում, որ մի նախադասությունը մի քանի անգամ կարդանք.. Որպես քո շարքային ընթերցող` խորհուրդ կտամ մտքերդ, որոնք բավականին սփռված են ու ինքնատիպ, արտահայտես ավելի կարճ և հասկանալի, հնարավորություն ընձեռելով քեզ հետ զգալ նույն ապրումները, որոնք ունեցել ես ու փորձում ես փոխանցել... Միևնույն ժամանակ քո մեջ տեսնում եմ ապագայի մեծ ստեղծագործ գրողի... ուրախ կլինեմ դառնալ քո քննադատներից մեկը... Հաջողություն
Արթուր Խաչատրյան
Փաստորեն մի տարուց ավել է այս գրառումը այստեղ է :) Հեղինակին շնորհակալություն իմ կողմից։ Շատ հետաքրքիր ու խորն եք գրում։ Ես շատ հավանեցի։ Նաև ուրախ եմ, որ Ձեր հոդվածի շնորհիվ բացահայտվում են թաքնված հոգեբաններ (Aram saryan-ի), ովքեր կարողանում են պարզ տեսնել մարդու մղումները։ «Թաքնված հոգեբան»-ը հեգնանք չէ։ Պարզապես ես ենթադրում եմ, որ հրապարակորեն նման հայտարարություն անողը պետք է ունենա լուրջ հիմքեր մարդու մղումները հասկանալու համար։ Առանց հիմքի նման բան ասելը մեղմ ասած ղզիկություն է։ Ես էլ օրինակ կարող եմ պնդել, որ Aram-ի մեկնաբանությունը sepakan abizhnikutyun@ qoxarercelu dzev er. Ընդհանրապես կա քննադատություն, որից լիքը բան ես սովորում։ Անգամ երբ էտ պահին վատանում ես, ներվայնանում ես, նեղանում ես։ Բայց հետո ժամանակի ընթացքում անընդհատ ուղեղդ տարբեր տեսանկյուններից մտածում է այդ քննադատության շուրջ։ Ու արդյունքում դու հղկվում ես։ Բայց կան նաև սեփական չարությունը, աբիժնիկությունը, նախանձը, կայիֆավատ լինելու ցանկությունը և այլ տհաճ բաներ թափելու փորձեր, որոնց նախ առաջինը ոչ մի ռացիոնալ բացատրություն կամ մեկնաբանություն չես կարող տալ։ Որոնց հեղինակի միակ նպատակը քեզ ուղղակի վիրավորելն է, կոտրելը։ Ինչո՞ւ։ Որովհետև ավելիին ունակ չեն։ Քննադատելու ուղեղ չունի, գովելու էլ՝ հասկացողություն։

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter