HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Մերի Միքայելյան

«Աութսայդեր» Պավլիկովսկին եւ առանց կոնտեքստի ռեժիսորը

«Արվեստի բոլոր ճյուղերն են գնալով ավելի ու ավելի վատը դառնում, միայն ֆուտբոլն է, որ գնալով ավելի լավն է դառնում: Գլոբալիզացիան լավ է ազդում ֆուտբոլի վրա», -ասում է բրիտանացի ռեժիսոր եւ խաղարկային ֆիլմերի ժյուրիի անդամ Պավել Պավլիկովսկին իր վարպետության դասի հանդիսատեսին:

Պավել Պավլիկովսկուն միջազգային ճանաչում բերեց «Իմ սիրո ամառը» ֆիլմը, որը նա նկարեց 2004 թվականին: Ֆիլմը 2005-ին «Լավագույն ֆիլմ» անվանակարգում բրիտանական կինոակադեմիայի կողմից արժանացավ Ալեքսանդր Կորդայի մրցանակին:

14 տարեկանում ռեժիսորը Լեհաստանից տեղափոխվում է Անգլիա: Այնտեղ նա որոշ ժամանակ աշխատում է BBC հեռուստաընկերությունում: Դա մի ժամանակ էր, երբ իր գլխում ծնվող բոլոր գաղափարների իրականացման համար BBC-ն գումար էր հատկացնում:

Իր առաջին ֆիլմը «Twockers»-ն էր, որը պիտի լիներ վավերագրական ֆիլմ, սակայն իրականում հորինված սյուժե ուներ: Այն սկանդալ առաջացրեց, չնայած հետո աշխատանքի այդ մեթոդը ուրիշները սկսեցին օգտագործել: «Երբ վերցնում եք իրականությունից մի հատված, եւ ֆիլմում հնարքներ եք փնտրում, թե ինչպես անցնել այդ իրականության միջով»,- այդ փորձի մասին ասում է Պավլիկովսկին: Այսօր արդեն ռեժիսորը զբաղվում է միայն գեղարվեստական կինո նկարելով:

Հիմա Պավլիկովսկին հիմնականում աշխատում է Անգլիայում: Անգլիական կինոյի մասին նա ասում է, որ այն հարուստ է այնպիսի կերպարներով, որոնք ինչ-որ սոցիալական խավեր են ներկայացնում, օրինակ` աշխատավորներին: Դա շատ շուտ դառնում է մեխանիկական մի բան: «Իմ կերպարները հակասական են, նրանք երկու բան են ուզում, որոնք անհամատեղելի են: Ես հաճախ ֆիլմեր եմ նկարում սիրո մասին մի աշխարհում, որտեղ իրերն այլ կերպ են դասավորված, որտեղ մարդիկ իրար չեն վստահում, որտեղ դժվար է գտնել այն, ինչ հոգիդ տենչում է»:

Ոմանք ասում են, որ իր գեղարվեստական ֆիլմերը նման են վավերագրության, իսկ իր վավերագրական ֆիլմերը նման են գեղարվեստական ֆիլմերի: Պավլիկովսկու ֆիլմերում միշտ ներկա է վավերագրության background-ը, որից սովորություն է ձեռք բերել արձագանքել այն ամենին, ինչ որ կա այդ պահին օդի մեջ: Նա իրեն ազատություն է տալիս շատ հաճախ հեշտությամբ նկարահանումների ընթացքում փոփոխություններ մտցնելու տեսարաններում:

«Ես որպես ռեժիսոր փորձում եմ շատ չմտածել: Ես անում եմ այնպիսի ֆիլմեր, որոնք ես ինքս որպես հանդիսատես կուզենայի տեսնել»,- ասում է նա:

Այսօր այնքան շատ են ֆիլմեր նկարում, որ շատ դժվար է գտնել որտեղ է լավ կինոն: Պավլիկովսկու կարծիքով ամենակարեւորն այն է, որ ֆիլմի հետեւում երեւա հեղինակը, ով ինչ-որ բան է ուզում ասել, այլ ոչ թե ձեւացնի, որ ինքն ուզում է կինո նկարել: «Ֆիլմերի մեծ մասը նկարում են, որպեսզի ուղղակի ֆիլմ նկարած լինեն»,- կարծում է նա:

Ռեժիսորին հետաքրքիր են այն դերասանները, ում մեջ ինչ-որ պարադոքս է տեսնում, դեմքի մեջ, բնավորության մեջ, որը միանգամից պարզ չի դառնում: «Կան դերասաններ, ում դեմքից զգացվում է, որ նա մի հետաքրքիր պատմություն ունի: Բայց դերասանների 90 տոկոսն այնպիսի դեմք ունի, որ միանգամից ամեն ինչ պարզ է դառնում»,- ասում է նա ապագա դերասաններին:

Ամեն կինո Պավլիկովսկու համար մի արկած է, ամեն կինո իր ճանապարհն ունի: Նա չի սիրում, եւ անգամ չի կարողանում նկարել ինդուստրիալ ֆիլմեր: Նա շատ երկար ժամանակ է օգտագործում` փնտրելով բնապատկերներ իր ֆիլմերի համար: Ամեն ֆիլմ նկարահանելուց մոտ 2 ամիս առաջ ճամփորդում է, լուսանկարում, նաեւ երկար փնտրում է դերասանների, եւ մի քանի անգամ վերամշակում է սցենարը, որպեսզի ամեն ինչ օրգանապես իրար հետ համընկնի:

Ռեժիսորի խոսքերով իր վրա մեծ ազդեցություն է թողել հատկապես չեխական «նոր ալիքը», Միլոշ Ֆորմանը, Սկորսեզեի եւ Տեռենս Մալիկի առաջին ֆիլմերը:

«Ես միշտ ինձ համարել եմ «աութսայդեր», իմ ճակատագիրը դա է: Անգլիան իմ երկիրը չէ: Ես շատ եմ նախանձում այն ռեժիսորներին, ովքեր հնարավորություն ունեն աշխատելու իրենց հողի վրա: Ես դաստիրակվել եմ մի կինոյի վրա, որը փոխաբերական իմաստով ասած, աճում է իր հողի վրա, երբ ֆիլմն ունենում է շատ կոնկրետ կոնտեքստ: Ես այդ կոնտեքստը երբեք չեմ ունեցել: Դա իմ թույլ կողմն է, եւ հավանաբար նաեւ իմ ուժեղ կողմը: Ինձ համար նորմալ մի վիճակ է լինել մարդ ոչ մի տեղից: Անգամ եթե էմոցիոնալ կերպով կապված եմ Լեհաստանի հետ, ես Լեհաստանի քաղաքացի եմ, բայց ոչ որպես արվեստագետ: Ֆուտբոլում ես երկրպագում եմ Լեհաստանի թիմին: Չնայած դա ինձ արդեն չի խանգարում, ես դրանում իմ ճակատագիրն եմ տեսնում»,- ասում է Պավլիկովսկին:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter