HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

«Հայփոստը» գիտի, որ EMS ծառայության վիճակը բարվոք չէ, բայց...

Կարճ ժամկետներում փաստաթղթերի եւ ծանրոցների առաքման «Հայփոստի» արագընթաց փոստային ծառայությունը (ԱՓԾ, EMS) այս տարվա առաջին եռամսյակում աշխարհում 120-րդ հորիզոնականն է զբաղեցրել:

Ընդ որում' ոչ թե բարելավել է դիրքերը անցյալ տարվա ցուցանիշների համեմատ, այլ վատթարացրել. անցյալ տարվա վերջին եռամսյակում «Հայփոստի» արագընթաց փոստային ծառայությունը 101-րդ տեղում էր:

Ուսումնասիրությունը կատարել է միջազգային խոշորագույն աուդիտորական եւ խորհրդատվական «Փրայսուոթերհաուսկուպերս» (PriceWaterHouseCoopers) ընկերությունը, որը պարբերաբար գնահատում է արագընթաց փոստային ծառայությունների վիճակն աշխարհում:

Հայաստանի հարեւան Ադրբեջանը շատ ավելի բարձր հորիզոնականներում է. այս տարի Ադրբեջանը հայտնվել է 22-րդ տեղում, իսկ անցյալ տարվա վերջին եռամսյակում' 17-րդ: Հայաստանի համեմատ առավել լավ վիճակում են, օրինակ, Մյանմարը' 41-րդ, Ռուանդան' 71-րդ, Տոգոն' 87-րդ տեղ: Առավել վատթար են Վրաստանի ցուցանիշները' 155-րդ հորիզոնական, անցյալ տարվա վերջին եռամսյակում' 154-րդ:

«Հայփոստի» մամուլի քարտուղար Գեւորգ Աբրահամյանը «Հետքի» հետ զրույցում նման ցածր ցուցանիշները բացատրեց նրանով, որ ընկերությունն ավելի շատ կրավորական դիրք է զբաղեցնում, քանի որ ծանրոցների առյուծի բաժինը արտերկրից է գալիս: 2010թ. Հայաստանից արտերկիր առաքվել է 2159 առաքանի, մուտքը կազմել է 13 009: Այս տարվա առաջին եռամսյակում արտերկիր է առաքվել 449, Հայաստան է մտել' 3 906 ծանրոց:

 

Ընթացիկ արդյունքներ

Նախորդ արդյունքներ

Հասել է ժամանակին

60.22%

66.68%

Հասել է 1 օր ուշ

10.69%

8.21%

Հասել է 2 օր ուշ

6.77%

3.98%

Հասել է 3 օր ուշ

4.80%

3.01%

Հասել է ավելի քան 3 օր ուշ

9.65%

3.39%

Տեղեկություններ չկան

6.38%

13.32%

Երկրորդ կարեւոր հանգամանքը, ըստ Գեւորգ Աբրահամյանի, ինտերնետային առեւտրի զարգացումն է երկրում: «Փոստային առաքանիների ակտիվացումը ամբողջ աշխարհում հիմնականում կապվում է ինտերնետային առեւտրի հետ: Եթե ինտերնետ առեւտուրը Հայաստանում ավելի քիչ է աճել, բնականաբար, մենք մյուսների համեմատ առաջընթաց չենք ունենա»,- ասաց Գեւորգ Աբրահամյանը: Հարցին, թե ի՞նչ կապ ունի ինտերնետային առեւտուրը, եթե, օրինակ, «Հայփոստի» գրասենյակից EMS ծառայությամբ ուղարկված փաստաթղթերի փաթեթը հարեւան Վրաստանի մայրաքաղաք Թբիլիսի հասնում է ոչ թե 3-4 օրում, ինչպես նախատեսում է ծառայությունը, այլ 10-11 օրում, Գեւորգ Աբրահամյանը պատասխանեց, որ Վրաստանի հետ օդային մշտական կապ չկա, իսկ EMS-ի առաքանիները ուղարկվում են օդային ճանապարհով: Այսինքն' ծանրոցը կարող է 1-2 տրանզիտային կետում հայտնվել:

Վրաստան ուղարկվող առաքանին նախ գնում է Ավստրիա, այնուհետեւ Վրաստան: «Չմոռանանք, որ շրջափակման մեջ գտնվող երկիր ենք, մենք չունենք մշտական կոնտակտ, համենայնդեպս դա չէի կապի միայն փոստի գործունեության հետ»,- հիմնավորեց մամուլի քարտուղարը: Նա նաեւ վստահեցրեց, որ Հայաստան հասնելուց հետո EMS-ները մեկ օրվա ընթացքում հասնում են իրենց հասցեատիրոջը, եթե չկա մաքսայինի հետ կապված ձեւակերպումների խնդիր:

Գեւորգ Աբրահամյանը վստահեցրեց, որ նախատեսվում են բարելավումներ, այդ թվում նաեւ EMS ծառայության համար: Համապարփակ ծրագիր է մշակվել, որը առաջիկայում կներկայացվի հանրությանը: Թե որքան գումար են ներդնելու EMS ծառայության բարելավման համար, մամուլի քարտուղարը չգիտեր: Միայն մանրամասնեց, որ փոխվելու են տեխնոլոգիական միջոցները, սորտավորման կենտրոնը լինելու է ավելի օպտիմալ տարածքում, նոր մեքենաներ են ստացել, եւ առաքման բուն պրոցեսն ավելի է արագանալու: «Մենք գիտենք, որ այնքան էլ բարվոք չէ մեր այս ոլորտի վիճակը, այդ ուղղությամբ միջոցներ ձեռնարկում ենք, եւ առաջիկայում հուսով ենք' կշտկվի»,- հավելեց «Հայփոստի» մամուլի քարտուղարը:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter