HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

էդգար Հելհելյանը Ռոբերտ Քոչարյանին կոչ է անում առաջադրել իր թեկնածությունը

Վերջին շրջանում գնալով ակտիվանում է ՀՀ երկրորդ նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանի քաղաքականություն վերադառնալու մասին լուրերը: Հատկապես ՌԴ նախագահական ընտրություններում Վլադիմիր Պուտինի առաջադրվելը էականորեն մեծացնում է հավանականությունը, որ առնվազն առաջիկա հինգ տարիներին նախագահի պաշտոնում կպաշտոնավարի ՀՀ ամենահաջողված նախագահը:

Ելնելով ՀՀ ներքաղաքական իրավիճակից, գնահատելով Ռոբերտ Քոչարյանի կատարած աշխատանքը, համոզված լինելով, որ նման իրավիճակում, երբ երկիրն օրըստօրե դատարկվում է, երբ մտավորականության մի մասը լքել է երկիրը, իսկ մյուս մասը` վերածվել խեղկատակի, երբ երիտասարդությունը վերածվել է իներտ զանգվածի, և երկրում մոլեգնում են բեսպրեդելն ու ամենաթողությունը, երբ սոցիալական վիճակը հասել է աղետալի մակարդակի, իսկ սոցիալական բևեռացումն արդեն տեսանելի է անգամ փոքրիկ երեխային, երբ երեք անկիրթ ու անուսում «քուչի տղա» ղեկավարում են երեք միլիոն ժողովրդի, մտահոգ լինելով երկրի և ժողովրդի ապագայով և համոզված լինելով, որ Ռոբերտ Քոչարյանն ի վիճակի է կայունություն և առաջընթաց հաստատել երկրում ու երաշխավորել երկրի հետագա կայուն և խաղաղ զարգացումը՝ Ազգային նոր պահպանողական շարժումը կոչ է անում Ռոբերտ Քոչարյանին առաջադրել իր թեկնածությունը առաջիկա ՀՀ նախագահական ընտրություններում և երկրի ու ժողովրդի համար օրհասական այս իրավիճակում ստանձնել երկրի ղեկն ու ժողովրդի ճակատագրի հանդեպ պատասխանատվությունը:

Միաժամանակ, ԱՆՊՇ-ն կոչով դիմում է երկրի ու ժողովրդի ճակատագրով մտահոգ բոլոր ուժերին` ՀՀ նախագահական ընտրություններում առաջադրվելու կոչով դիմելու Ռոբերտ Քոչարյանին:

ԱՆՊՇ նախագահ էդգար Հելհելյան
23.10.11 Մոսկվա

Մեկնաբանություններ (139)

Hrant
Lurj Araa? BHK-n lriv e cndel?
Արամ Դավթյան
Մինչև մենք կողմ ու դեմ եղանք էս մարդն իրա հացի հարցը լուծեց: Քչարյանական մաֆիայի պահանջով ԲՀԿ ցուցակում ընդգրկվել է նաև վտարանդի նեոնացիստ Էդգար Հելհելյանը: Ջան եմ ասել տղու շոպլիկնալը քոչին արդյունք տվեց, միամիտ տեղն էսա դեպուտատ կդառնա...
Սոնա
Ես ևս դեմ եմ, որ Ռոբերտ Քոչարյանը վերադառնա, քանի որ ամեն անգամ նրա անունը հիշելիս հիշում եմ հոկտեմբերի 27-ը, բացի այդ` նույն Քոչարյանի օրոք Բուզանդի փողոցում բնակվող շատ մարդիկ ուղղակի տեղահան եղան և ցայսօր մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի դռները քարշ են գալիս: կարծում եմ` պետք է փնտրել այլընտրանք նախագահի թեկնածուի համար, օրինակ Րաֆֆի Հովհաննիսյանը
gayane
141. mary Ինչու ուշադիր չես կարդում, վիրավորվում էս, հետո էլ վիրավորում: Լավ ՉԷ.....Բացի քեզանից այստեղ ոչոք Չասաց մենք ու դուք... Ինչ է նշանակում ete menq krtvac chlineinq dzer naxagahner@ u mi sharq pashtonyaner Xarabaxic chein lini.... Գոնէ հասկանում էք, թէ ինչ էք ասում......Ձեր նշած նախագահներն ու նախարարները որտեղ էն ստացել կրթություն, սովորել էն նույն ԲՈՒՀ երում ինչ մենք բոլորս, ստացել էն նույն կրթաթոշակը, հաճախել նույն կինոն ու թատրոնԸ: Եթե դուք ձեզ համարում էք ավելի կրթված ու դաստիարակված, ապա ես այդ կարծիքին Չեմ.... Կրթված ու դաստիարակված մարդը ճակատագրի և պատմական սխալի հետևանքով երկու մասի բաժանված ժողովրդին Չէր բաժանի մեր ու ձեր մասերի: 23 տարի աշխարհին ուզում ենք ապացուցել, որ մի ժողովուրդ ենք, մի ազգ դուք ձեզ նորից առանձնացնում ու վեր եք?????? դասում: Զոռբայություն, Զոռբայություն, Զոռբայություն դրա շնորհիվ նրանք պահում էն իրենց իշխանությունը: Ժողովրդին հասցրել են չքավորության այն աստիճանին, որ 5000 դրամը մեծ կարողություն է թվում, ու այդ ճանապարհով շարունակում էն իրեց քանդիչ գործը:
Gohar
Erbeq erkrord angam veradarnal@ chisht che ete iharke anchiald maqur che...
mary
Gayane jan isk et vor naxagahne vor iren moranum u amen inch azgi hamara anum.es vstah em vor ete du el lines naxagah du el edpisin kdarnas...nuynnel inc u bolorina veraberum.kyanqi drvacqna edpisin...inc hamar meka te ova naxagah darnalu meka dranic voch mekis vichak@ chi poxvi...menq eli nuyn kyanqov enq aprelu...tarva skzbin 20% ev tekuz mi qich el avel avelacnelu en ashxatavardzer@ isk apranqner@ xanutum krknapatik,erapatik tankacnen...u amen or mi nor JIP arnen...kyanqna edpisin,,,nenc vor es bolor xosqer@ izur u animast en....inch veraberuma Qocharyanin es nran chem erkrpagum,bayc de nranic vor mekna aveli [email protected] nuyn hapshtakoxnern en.
mary
incha xarabaxci linel@ etqan vata qo hamar????vor hegnanqov el Hetqin zarabaxci es asum?????orinak es Xarabaxic em u shat hpart em vor xarabaxci em.u mi ban el xarabaxciq shat xeloq,krtvac u dastiarakvac joxovurd en...vor@ duq cheq karoxanum tesnel inch inch patcharnerov...ete menq krtvac chlineinq dzer naxagahner@ u mi sharq pashtonyaner Xarabaxic chein lini
gayane
139. mary Արտահայտությւնների մեջ չափավոր եղիր, այդ քոչարյանն է կերել Հայաստանի հարստությունը և 10 տարում դարձել միլիարդատեր, սեփականշնորհելով ազգային և բնական հարստությունը: Հայստանը այսօր ոչինչ չունի: Նրա շնորհիվ Չունենք` ոչ միջազգային հեղինակություն, ոչ ազգային հարստություն ոչ էլ ազգային հպարտույթյուն: Ամոթ է նրանց, ով քոչարյանին նույնականացնում է ղարաբաղցու հետ: Հայի ազգային հերոսներն էն` Հ, Բաղրամյանը, Իսակովը, Բաբաջանյանը, Խամփերյանցը, Ն. Սաֆարյանը: Նույն Հետքի խմբագիր Է. Բաղդասարյանը նույնպես Ստեփանակերտից է: Ինչու էք վիրավորում , ես ինքս երրորդ սերնդի երևանցի եմ, և ունեմ ղարաբաղցի ընկերուհիներ, որոնք ոչ մի կապ չունեն քոչարյանի տեսակի հետ: Չէք հոգնել հայաստանցի ղարաբաղցի խաղալուց... այդքան անեկդոտներ կան ապարանցու, վանեցու, քյավառցու, լեննականցու մասին ոչ մեկը քաղաքական աստառ չտվեց: Հենց խոսում են անիծված քոչարյանի մասին, ասում եք ղարաբաղցիներին չէք ընդունում: Այո, քոչարյանին Չենք ընդունում և դրա պատճառը իր ՏԵՍԱԿՆ է, որտեղից էլ լինի..... Կարծեմ Ստեփանակերտում նույնպես դրան Չեն սիրում:
mary
joxovurd xi eq Qocharyani arac@ moranum...et vor naxagahne nra chap ashxatel,zargacrel [email protected] problem@ nranumne vor na Stepanakertice.....de duq mishtel tarberucyun eq drel hayastanci zarabaxcineri mijev....bayc inchi cheq haskanum vor bolorsel mi azg enq...inch veraberuma Qocharyanin na shat lav qaxaqakan gorciche,u inch aysor Hayastan@ uni nra shnohiva....u xndrum em dzez utox-uracoxi tex mi dreq........amota...
Սերոբ
..էդգար Հելհելյան ախր հերիք ա էլի տռը ֆստ անեք: Հերիք ա էլի Էս հայաստանը հոծոտեք գել ու գազանի նման: Դու էտ ինչ մի հեղինակության տեր ես, որ քնած տեղիցդ հելնում ու հելհելոցով հելհելյում ես ու ժողովրդին գունավոր կուտ ես տալիս: Էտ նկարը, որ գլխդ վերևում ա, դա սիմվոլ ա, դրոշմ ու պիտակ էն մասին, որ Հայաստանում մորթ ա արվել դրանց ձեռներով: Ու դու էդ սիմվոլը ընդունում ու ծլվլիկի պես երգելով գովաբանում ես` այ փոքրիկ դհոլիկ:
zonaLiberty
այ դըմբօ տրեղներդ հետդ տարել էս? հըռւսաստան?
Hay_Axchik
gago 135, es hamamit em cer gracin, et 3 DAVACHAN SHNAGAJLERIC enkoxm voch mekin chen tesnum..... zarmanalia, cikli nman pttvuma, u himari nman misht nujnn enq yntrum... ete es joxovurdy joxovurd liner hima et 3-in el Hajastanic VTAREL er voch te handurjel vor hnaravor e nranq noric Naxagah linen... Mi xosqov avelacnelu ban chka, uxaki es ahavor hiastapvac em es amen inchic, es uxaki mer eritasardnerin u erexanerin em xxjum, vor normal vochinch chstacan MECERIC!!!! Mecery eli lav vat aprecin, soveti jamanak, isk hima inch??? U heto el pahajum enq vor lavy linen, vortexic linen lavy... lavy petqa canes vor heto el hnces??? apsos eli, shat apsos :((((((((((((((((((
gago
Խղճում եմ Ձեզ բոլորիդ, որ բացի ավազակներից ուրիշ մեկը Ձեր մտքով չի անցնում, որ լինի, ոչ մարդասպան, բարոյական, ազնիվ մարդ. Չէէէէ մեր ժողովուրդը տենց մարդկանց չի սիրում, ինքը միշտ նենց մարդկանցա բերում, որ հետո իրա հետ սեքս անի 5 տարի:
Շավո
Ժողովուրդ էդ Հելհելյան ա, ինչ ... ա, էդ ո՞վ ա: Արա՚, եթե դու անկեղծորեն մտածում էս, որ Քոչարյանը կփրկի էս ազգին, ապա գնա կանաչի ծախի, ու էլ քաղաքականության մասին մի խոսա: Դու դրանից հաստատ բան չես հասկընում: Իսկ եթե ... էս մտնում, քո թայ ՀՀԿ-ականները բոլոր կարևոր ...ը զանիտ են արել: Էլ ազատ ... չկա: Իզուր պապիտկեք էս անում:
Վահան
isk etlurj 4es @ndunum edit in4u es comentner toxnum, u hetevum gracnerin? karas ases? isk ribokin el kasem vor du qo shampuyni dard@ laci, aveli shut bolord:)))))))))))
Edit
Iskapes Helhelyani arats commentnerits kareli e haskanal te inchu e aydpes shahagrgrvats qocharyani galun. Kartsum em vor petq che nran lrjoren @ndunel.
Ribok
Հելհելյան օճառդ փոխի, ավելի լավ է գել օգտագործես։ Քեզ ինչի՞ տեղ էս դրել, ամպագորգոռ հայտարարություններ ես անում։
gayane
129. Art Խոսքտ հնչեղ է.... Այո մենք abijnik azgeq eli հիմա թող Qocharyani nman naxagan գնա իր հարևան հայրենակից ազգին ղեկավարի: ԷՏ ՉԵՔ, տակն ու վրան , կին-տղամարդ խառնել եք իրար, երկիրն էլ դարձրեց իր նման միասեռ ամեոբա: Թուուուուուու... Փաստորեն բոլոր պաշտոնի ու դիրքի հասածները քո նշած ճանապարհով էն անցել??????....
Art
To ay txmarneq Qocharyani nman naxaga teseleq? aysinqn duq arjanieiq linel struk oligarxneri dzeri tak, gnaceq et Qori het car tnkeq kamel es exaci barekamneri tak parkeq, xrtvilakeq eli ho zorov chi, duq ski arjani cheq vor Qocharyani nman naxagan ga dzez xekavari, abijnik azgeq eli et ovor vatna grum mtacuma vor inqn kam ira harazatn aveli lav kxekavari)) karch asac qich dzer taraxn tapeq vochmek mexavor chi vor duq cheq stacvel
Գոհար, զինվորի մայր
Եթե այս կերպ Ռ.Քոչարյանը ցանկանում է պարզել իր ռեյտինգը, թող պարզի ու համոզվի, որ չարժե վերադառնալ... իսկ այս անհեթեթությունը համարենք դաժան կատակ...
VAHAN
ՎԱՀԱԳՆ, խելացի է ասված.
Վահագն
Իմ համար մեկ է, թե ով է ամենավերևում նստածը, ու մեկ է նաև այն առումով, թե ինչպես, ինչ եղանակներով կգա իշխանության ղեկին վերնագահին նստելու: Սա նրա համար չէ, որ ես կամ մնացածների համար այն անհասանալի է, այլ կարևորը ես տեսնում եմ, որ վերևում նստածը հաշվի առնի, ու կատարի ներքևինների պետքը, անհրաժեշտը, կարևորը և ապահովի դրանց գոյությունն ու կայունությունը:
Hayastan
Barev HAY joxovurd.tenas inch en et xeghch txun xosq tvel?edgar helhelyan karas ases te hima inchu es Hayastanic durs?inch unes arac Hayreniqit hamar kam joxovordi hamar?ba mnayr hayreniqum u payqareyr,chem asum Levoni het kam inchvop kusakcutyan het,du qo ujerov u gaxaparov(yete iharke unes)payqareyr ardarutyan hamar,te inchvor banen xosq tvel?(robert qocharyanenq)bolornel karoxen sirun barer gren,asa imast lini,chem uzum qez nexacnem,bayc aveli lava chsharunakes!
VAHAN
Edgar, ayd incu? aydpes irar xarnvecir ARIACU comentic.Hetevabar jisht e, vor kez mot inch vor ban ayn che.
VAHAN
ARIACI, nuynisk aranc qo nerkayacman el, henc miayn ays nyutov, aravel evs arvac comentnerov el bavakanin janacheli e Edgari kerpar@, inchpisi mard [email protected] sharunaki ir gorcuneutyun@ nuyn dzevov, vorovhetev verevum arden asel em, vor edgarneri ognutyamb Qocharyan@ unecac 2% dzayneric el kzrkvi.
Mleh Ishkhan
120. Արիացի - Pasdoren ays dgheg@ vardik pokhelou bes gousagtsutyun yev der pokhadz e. Iroq vor` vochnchutyun-carierist m@, vorou shourch charzher vayrgyan m'isg dzakhsel.
Էդգար Հելհելյան
Արիացի, ձեռագրիցդ հասկանում եմ ով ես, բայց չեմ հասկանում ինչի ես եդքան վառված, ախր իմ պահած մեծացրածն ես: լավ ինչևէ ՀՀԿ անդամ չեմ եղել երբեք. եղել եմ «Հայ Արիներ»-ի «Ոգու պահապաններ» ուսանողական կազմակերպության ղեկավարը, կազմակերպությունն ամբողջությամբ դուրս է եկել Հայ Արիների կազմից և ստեղծել ԱՆՊՇ-ն, Նիկողոսյանի հետ համագործակցել եմ, և հիմա էլ եթեհարկ լինի կհամագործակցեմ, քանզի նրան հարգում եմ ու ընդունում որպես հայրենասեր մարդ ու ընկեր. ԱՆՊՇ-ի հաշվին ձեռք եմ բերել հպարտություն ուրիշ ոչ մի բան. «Ես իմ ազգին ու երկրին եմ ծառայել և որ կառույցը լավ գործ է արել, ես եղել եմ այնտեղ և անմնացորդ նվիրվել» ինչ որ չեմ հիշում թե ես սենց բան եմ ասել, ես մեջբերումդ ոտեղից է?: Մի բան ուղակի ... մեղք եք, արդեն երկու տարի չեք կարում ազատվեք բարդույթից.... գործ արեք գործ...
Արիացի
Երևում է Էդգարին լավ չեք ճանաչում: Որ լավ ճանաչեիք, բանի տեղ չէիք դնի, լուրջ չէիք վերաբերվի հետևյալ պատճառներով: 1, Հանրապետական էր դարձավ 2, «Հայ Արիներ»-ի «Ոգու պահապաններ» ուսանողական կազմակերպության անդամ որտեղից հեռացվեց և մտավ 3, «Միտք» վերլուծական 4, ԱՆՊՇ, որտեղից անփառունակ դուրս շպրտվեց (թե ինչեր ձեռք բերեց ԱՆՊՇ ի հաշվին, ավելի ճիշտ Էդուարդ Ափրամյանի հաշվին, դա Ափրամյանը կիմանա... կամ չգիտի դեռ ամբողջությամբ) և մտավ 5, ՀՄԵԿ, Անդրանիկ Նիկողոսյան 6, Հանրապետական կուսակցությանը միանալու հայտարարություն տվեցին 7, Հիմա էլ Քոչարյան սա ոչ սկիզբն է, ոչ էլ վերջը Հարգելիներս, 8-րդն էլ կլինի, 9-րդն էլ ու ցավոք, այդպես շարունակ: որովհետև «մենք» կարճ հիշողություն ունենք... Մասնավորապես մենք չէինք ճանաչում երիտասարդ Հելհելյանին, Ափրամյանը չէր ճանաչում, Բայց լավ, Նիկողոսյանն էլ չէր ճանաչում? Միթե իր համար հենց սկզբից հասկանալի չէր ում է ընդունում ? «Հայ Արիներից» հեռացվելուց հետո, նա այլևս իրեն սպառած էր: Հիմա առավել ևս... Հերթը Քոչարյանինն է, եթե ուզում է Հելելյանի նման ինքնասպառված մեկին, խնդրեմ, թող «ընդունի»: Բայց թող իմանա, որ ինքը ոչ առաջինն է լինելու, ոչ էլ վերջինը: Էդգար, քեզ դուր է գալիս քո «կարիերան»? սրա պատասխանը սա է. «Ես իմ ազգին ու երկրին եմ ծառայել և որ կառույցը լավ գործ է արել, ես եղել եմ այնտեղ և անմնացորդ նվիրվել» խոսքեր, խոսքեր, խոսքեր Ծիծաղելի չէ? -Էդգար, ինչի էս այդքան կառույցներ փոխել? Բոլորը վատն էին, սխալ էին, և միշտ միայն դու ես ճիշտ եղել ? պատասխան. «Որ պահին լավ գործ են արել, եղել եմ այնտեղ, հենց շեղվել են ճիշտ ուղուց, ես դուրս եմ եկել»: Ծիծաղելի չէ ?
Վեհարի
Այն պահից երբ կարդացի հայոց այբուբենի թվային գաղտնիքների մասին հոդվածը, չգիտեմ ինչու, իմ ուղեղը ինձնից անկախ տեսակավորում և թվերի է վերածում բառերը, իսկ թվերը սկսում են խոսել: Խորը տրամաբանություն, բարձր կուլտուրա, և կյանքի սեր կան Հովնան-ի, ՎԱհե-ի, VAHAN-ի մեկնաբանություններում: Եվ կարծես պատահական չէ, որ նրանց անուններում թաքնված են կյանքի թիվը` Հովնան= 16+24+30+22+1+22=115=7, Վահե=30+1+16+5=52=7, Վահան=70=7 : Տես` ,,Հայոց Այբուբենի Գաղտնիքները,, :
Mleh Ishkhan
114. VAHAN - Hamatsayn em qez hed vor im skzpounqayin desag@ hargi che Gyadaneri Zhamanagnerou Hayasdanin mech. Ayd miyayn badiv g@ pere indzi. Isg qou desagi bahancharg@ shad medz e. Tsavoq!
gayane
116. Վազգեն Ես չեմ կարծում,որ այլ կարծիք ունեցողները զոմբիներ էն կամ ցանկանում էն փաստերը նենգափոխել: Մենք բոլորս էլ այս նույն օլիգարխիկ համակարգի զոհերն ենք: Պարզապես պետք չի վերջին 20 տարիների բոլոր ձախողումների հիմքը համարել մինչ 1998թ. Բավական է ներկայացնել իշխանությունների կատարած մեղմ ասած ոչ ճիշտ քայլերի ժամանակագրությունը և ամեն ինչ պարզ կլինի: Եթե իշխանությունները իրենց հնարավորությունները օգտագործեին հանուն երկրի, ՈՉ ԹԷ սեփական գրպանի, ամեն ինչ այլ կլիներ:
Վազգեն
Գայանեին . ոնց էլ էս զոմբիներին տարրական բաներ ես փորձում հասկացնել, լկտի ստերը որպես փաստ ներկայացնողներն ու առավել ևս, Լևոնին Սերժի ու Ռոբի հետ նույն հարթությունում ներկայացնողները քողարկված սերժանտներ են՝ օբյեկտիվության իմիտացիայի տակ փորձում են մարդկանց մեջ կասկածներ առաջացնել անօրինականությունների դեմ պայքարին միանալուց հեռու պահելու համար:
Aram_US
Լևոնա-սերժական հարեմ.Ays inch nor termin e hnchum armenian politicaum?Ay էդգար Հելհելյան.Ays inch PR es anum qez u qez.Kocharyani dudukov mugham es brnel u kamamc, kamac uzum es Satanai veredardz@ irakanacnel tkhur rusakan scenarov.Duq el 100 aveli commentner eq talis es zarancanqin.Verj tveq,mtaceq te vonc kareli e azatvel khujhanneric.
VAHAN
MLEH, innnnnch lava, vor qo tesak@ Hayastanum tipayin che.
Mleh Ishkhan
Goghmnagi tidargoum: Inchqan shadna Gayane-i ou nvazi ՎԱհե-i desag@ Hayasdani mech, aynqan gmodena Azadutyan ou Artarutyan Arshalouys@ Hayreniqin mech.
gayane
111. ՎԱհե Նախկին ԽՍՀՄ բոլոր հանրապետություններում փակվեցին գործարանները համակարգի փլուզման արդյունքում: 15 տարին բավական ժամանակ էր գործարան աշխատացնելու կամ ծառ աճեցնելու համար: Այն ժամանակ ժողովուրդը ստիպված հատում էր ծառը` մութին ու ցրտին դիմանալու, պատերազմ հաղթելու համար: Հիմա ինչու է շարունակվում , ում է պատկանում երկրի ընդդերքը, երկաթուղին, ավիաուղիները, ՀԷԿերն ու ՋԷԿերը, ովքեր էն զբաղվում արտահանմամբ ու ներկրմամբ: Երկիր, որի բնակչության 70տոկոսից ավելին ապրում է տրանսֆերտների հաշվին արհեստականորեն պահում էն փոխարժեքը, գները հավասար կամ բարձր էն, քան ԱՄՆ, Ֆրանսիայում, Ռուսաստանում: Գները բարձրացնելուց համեմատվում է, բայց ոչ ոք չի էլ նշում, թէ այդ երկրներում որքան աշխատավարձ էն ստանում: Ով է զբաղվում տնտեսությամբ` քաղաքական գործիչները, որոնք ունեն իրենց սեփական բիզնեսները և բոլոր օրենքները համապատասխանեցնում էն իրենց բիզնես-շահերին: Այս ամենը կատարվում է հիմա, հենց հիմա: Ինչու գնալ 15-20տարի հետ, այս ամենը վերջին 5-10տարում: Ինչ փողերով է չինովնիկը 3-5տարում դառնում խոշոր սեփակնատեր, մինչդեռ սովորական գիտաշխատողը, բժիշկն ու ուսուցիչը ամսական աշխատավարձով հասցնում էն նախորդ ամսվա պարտքերը մարել: Դուք վստահում եք դատական համակարգին, երբևէ գործ ունեցել էք; երբ դարձավ այսպիսին և քաղաքակն կամքի դեպքում որքան ժամանակ է պետք քիչ թէ շատ հաջողության հասնելու համար: Դուք հպարտ էք, որ ապրում էք մի երկրում, ուր ամեն քայլափոխի ոտնահարվում է սովորական քաղաքացու շահերը:
ՎԱհե
Հարգելի Գայանե, ես չէի ասի, որ քաղաքականությունն է զբաղվում մեզանով, եթե մենք չստիպենք նրան զբաղել մեզանով, սրանից 15 տարի առաջ երբ որ որդերով համեմված հաց եինք ուտում, ու երկրի համար մեծ հաստություն համրվող անտառներն էին հատվում, գռոշներով վաճառվեցին գործարանները........... այ հիմա մենք այդ ցանածների պտուղներն են ք վաելում, են ժամանակ ոչ քաղաքականությունն էր զբաղում մեզանով , ոչ էլ մենք իրանով......
gayane
107. Vahe Վատն այն է որ ոչ թէ մենք, այլ քաղաքականությունն է զբաղվում մեզանով` մեր գրպանը մտնելով:
DAVID
Edgar,henc miajn ajn, vor du kexcel es qo glxaverevi nkar@, arden shat ban e asum qo inchpisi mard linelu masin.
Grigor
Oves du @ntanrapers ay edgarik vor mihatel joxovrdin nman koch anes:Qez inchqan en tvel vor senc kapikutyunner es anum hl@ jaheles kyanqt demta @nenc mi ara vor joxovurdi mot @nenc tpavorutyun stexcvi vor qo u arturik baxdasaryani mej tarberutyun chka
Vahe
a lav targeq ay dzer cavy tanem, nman xosakcutyunneric u tramadrutyunneric miayn uraxacnum eq mer harevan tshnaminerin, amot e, exeq miaban, aysor gone eritasardutyan hamar azat mrcakcayin asparezy apahovvac e, ete Duq bolord dzer masnagitutyunnerum lavaguynneric eq, apa inch gorc uneq qaxaqakanutyan het, amenqd zbaxveq dzer gorcerov, aysor ujexaguynnery hastat gnahatvum en, isk ete karcum eq aydpes che, uremn urem inch? mtacum eq kga meky, vor XSHM-i tarineri pes kasi qich ashxateq, shat varcatrveq, amen or tun gnalis mi ban trcreq dzer ashxatavayreric u tenc....................Mer amenamec djbaxtutyan patchary ayn e, vor bolors zbaxvum enq qaxaqakanutyamb ev ankax nranic te vorqanov e da mez mot stacvum, kam vorqan enq menq qaxaqakanapes krtvac, isk cavalin hetevanqnern en haxordum enq tramadrutyunner, hrahrum enq marti 1 er, u chenq el gitakcum vor dranum mer mexqi bajiny unenq naev menq...........
DAVID
EDGAR, Vahani tvac harc@ normal, shat imast paronakox harc e, ayd ko patasxann e @ndhanur, vochinch chasox, inch vor tex kexc u himar.
gayane
102. Hay_Axchik Խնդրում եմ կարդա 51. gayane 59. gayane մեկնաբանությունները և առաջարկիր որևէ թեկնածու, ում կհավատա ժողավուրդը և ով կկարողանա հանել Հայաստանը այս վիճակից: 103. Վահե-2010 Շնորհակալություն: Չկարծեք ես թունդ Լևոնական եմ, ես թունդ հայ եմ և ինձ դուր Չի գալիս, թէ ինչ է կատարվում և ինչպես էն ղեկավարում իմ երկիրը:
ani
giteq cav@ vorn e, vor bolord el menak xosum eq, erb hert@ hasnum e in4 vor qayler dzernarkelun, vo4 voq texic 4i sharjvum, ayl sus u pus yola eq gnum, dzernarkoxnerin el eq anum, pordzeq xosqic gorci ancnel, mer erkir@ 4i dzvi enqan jamanak min4ev mardik 4sovoren irenc lav@ gnahatel. isk duq gayane, bolorn el haskacan, vor dzer dard u cav@ vo4 te qo4aryani 4galn er ayl, levoni govq@, bavakan e arden. hl@ texn ekac tex@ helhelyanin petq e shnorhakalutyun haytneq, vor esqan xoselu arit @ndzernec dzez.
Վահե-2010
Հարգելի 98. vilyam, մեր Գայանեն ոչ թե ընդհանրապես Կռազի շոֆերներին ի նկատի ուներ, այլ Կռազի վարորդ, որը հետագայում դարձել էր նախարար` տես նրա թիվ 71 մեկնաբանության վերջի խոսքերը` ,,ԿՌԱԶԻ շոֆեր, որ հետո դառնամ նախարար,,: Դա այն նախարարն էր, որի սեյֆից, նրա մահից հետո հայտնաբերեցին 1 մլն. դոլլար: Ճիշտ է մեր քննչական ծառայությունները ,,չեն կարողանում,, բացահայտել թե այդ գումարը ինչպես է հայտնվել այնտեղ, սակայն շատերը այդ մասին գիտեն: Այս նախարարը իսկապես հայրենասեր էր և միամտաբար կարծում էր թե հանուն հայրենիքի կարելի է օրենքը խախտել, և չէր նկատում, որ այդպիսի խախտումներից է, որ Հայաստանը ամայանում է: Տարօրինակ է բոլոր Լևոնականները նույնպես նկատում են մեր կյանքի միայն մի կողմը:
Hay_Axchik
51. gayane, isk es karcum em vor LTP-n henc ajd 2-i hovanavorn e.... Chenq karox ajlevs vstahel srancic voch mekin, qani vor sxalvelu depqum kkorcanvenq... Gayane isk inchu eq karcum vor ajs 3 glxani devic baci HAJASTANUM chka mi HAY mard vory lini mer Hayeris arajnordy???? Inchu mez vstahenq mi mardu vory arden 1 angam caxoxel e??? Na iravunq chuner caxoxer... inch arec marti 1-in ajd LTP, ir ajd barcrorak TATRONOV apahovec Serji ATORY????? Inch arec ajs 4 tarva mej baci joxovrdin KUT taluc???? Heriq chi vstaheq u havataq davachannerin???? ETE LTP-n ajd erkusi PAPAN chliner, Qocharyany nra gluxn el kuter inchpes vor kerav bolor nranc gluxnery ovqer ir koxmic chein.... Cheq karcum henc da miak apacujcn e vor LTP u cer asac 2-u nujn marminn unen vory hreshavor e ajs azgi hamar?????
Arsen
Կոմենտները կարդալուց հետո մի բան եմ ահսկանում մեր ազգը թե ինչու մեր ազգը այսքան երկար ժամանակ պետականություն չի ունեցել: Ոչ թե երկիրը երկիր չի այլ այդ երկրում ապրող մարդիկ մարդ չեն, այն առումով, որ մենք պետականության արժանի չենք ու չենք հասկանում դրա իմաստը մենք մենակ կարում ենք իրար ուտենք ու իրար հանդեպ որ մի հարգանք չունենք: Ստեղիղ թող ոչ ոք չբողոքի վատ պետությունում ապրելու համար, վատը պետությունը չի վատը մենք ենք, բոլորս անխթիր:
Hay_Axchik
45. Երևանցի, liovin hamamit em cez het....
vilyam
ha moraca sheshtem sitiner@ chen caxkel R.Qocharyani oroq u es hima zgumem ir arac@ mijin xavi hamar
vilyam
Hargeli Gayane es xostanumem chem toxni qez matov dipchen artahytutyn@ verbervuma en banin vor duq sheshtumeq krazi varordner. vochte tvyal varordneri masine mitqs ayl ayn gyuxacineri voronc kyanq prkelen tvyal krazi varordner@. Ayo ete duq ayd artahaytutyun@ aneq ayntex hamozvac exeq vor shat canr knsi dzer vra,
gayane
93. Վահե-2010 Այդ երեքը, որ ինչպես արդեն նշել եմ, իրականում երկուսն էն` սիամական զույգն ու ԼՏՊ` իրականում ինձ համար հավասարապես անընդունելի էն: բայց եթե ուշադիր լինեք իմ մեկնաբանություններում ես արդեն նշել եմ` ԼՏՊն ընդունելի է այնքնով, որքանով իշխանությունը կյանքի նպատակ, ինքնահաստատման միջոց ՉԻ: Նա հեռացավ, հանուն Արցախի ճանաչման` հուսալով, որ իր զինակիցները հավատարիմ կմնան իրենց պայքարին: Չեմ խորանում, հայտնի է 1998-20011թթ դիվանագիտական, տնտեսական, էկոլոգիական, մշակութային, բարոյա-հագեբանական ինչ վիճակ է ՀՀում: Պարզապես հանեք ակնոցները և աշխատեք տեսնել ոչ թէ այն, ինչ ուզում էք տեսնել, այլ այն, ինչ կա իրականում:---- Իսկ Քոչարյանի այն հայտարարությունը թե Ղարաբաղը երբեք ադրբեջանի մաս չի կազմել---- հայտարարությունը պետք է աներ Արցախ Պետության ղեկավարը, քանի որ ԼՏՊն միշտ էլ հայտարարել և հայտարարում է` Արցախը ազատագրել է Արցախի Զինված Ուժերն ու ժողավուրդը: Ձեր վեջին մտքին լիովին համաձայն էմ, ճանապարհը պետք է ընտրեր և ընտրեց ժողովուրդը, բայց այն խեղդվեց բանտերում և արյան մեջ..... 94. vilyam Ես երբեք չեմ մոռանա այդ տարիները, քանի որ հենց ցուրտ ու մութ տարիներին ես ունեցա երկու երեխա /ինչպես ասում էն իմ զենքը իմ երեխաները դարձան/, ես հպարտ էի իմ երկրով, իմ բանակով, իմ հաղթանակով: kam hima vor caxkume sitiner@ isk mijin xav chka aysor Hayastanum Լավ չեմ հիշում, ասեք խնդրում եմ, որ թվից հզորացան սիթիներն ու մեռավ միջին բիզնեսը: 95. vilyam Հուսով եմ ձեզ կբավարարի այն, որ իմ պատերազմն ու հաղթանակը իմ երեխաներն էն, որ հիմա սովերում էն Հայրենիքում, պետական ԲՈՒՀ երում, միայն չգիտեմ առանց տիտղոսավոր հովանավորների կարող էն իրենց գտնել իրենց ոլորտում: es xostanumem chem toxni qez matov dipchen ասելով ինչ նկատի ունեք:
vilyam
hargeli Gayane uremn senc et `nuyn krazi shoferneri shnorqna vor ka Taxlar Hadrut Shushi vortexeiq duq et jamanak mi viravor erpeq du ches tesel hesht hesht xosumes ov tesela aprela miayn et mard@ kimana. ari et artahaytutyunert ara tvyal shrjanerum es xostanumem chem toxni qez matov dipchen nor du khaskanas incheren arel tvyal mardik. isk inch mecacaval operacia arecin arecin aranc levoni hamadzaynecnelov mimiayn Grachovi het. u ber mi cavalvi ays temayi shurj
vilyam
sireli gayane erpeq mi viravori ayn andzi vorin erpeq motikic ches chanachel u chgites nra arac u charac@. ervi moraceleq 1990-1998 vonceq sovac aranc luys aprum bayc unenalov ayd ameni hnaravorutyun@. kam hima vor caxkume sitiner@ isk mijin xav chka aysor Hayastanum u asem aveli ekenq chxosanq qaxakanutyunic vorovhetev erpeq chenq haskana irar u erp du lines naxagah imac ara liq@ harcer unem uxelu
Վահե-2010
Սիրելի Գայանե, Դուք շատ ու շատ ընթերցողների համար սիրելի եք դարձել իշխանությունների ավազակությունը բացահայտող Ձեր մեկնաբանություններով: Ինչ է այդ բանը արել եք միայն ԼՏՊ-ին նվիրված լինելու պատճառով և դրա համար չեք նկատում, որ թե Ռոբերտին և թե Սերժիկին հենց ինքն է բերել իշխանության և չեք ընդունում, որ այս երեքի մեջ հնարավոր է գաղտնի համաձայնություն կա իշխանությունը ամեն գնով իրենց ոհմակի ձեռքում պահելու: Իսկ ինչ վերաբերում է այն հարցին, թե այս երեքից որն է ավելի լավ, ապա անձամբ ես հավատում եմ Քոչարյանի այն հայտարարությանը երբ ասում էր, թե իրենք, առանց ՀՀ նախագահի իմացության են ազատագրել հայկական շատ բնակավայրեր այդ թվում նաև Շուշին: Իսկ Քոչարյանի այն հայտարարությունը թե Ղարաբաղը երբեք ադրբեջանի մաս չի կազմել, երկար ժամանակով փակեց Արցախը մասնատել երազող պետությունների ղեկավարներին: Պետք է մտածել ոչ թե ամեն գնով ձեր ուզած թեկնածուին կառավարման բուրգի գագաթում տեսնել, այլ անհրաժեշտ է գտնել ավազակապետության համակարգից դեպի իսկապես ժողովրդավարական համակարգի անցման ճանապարհը:
gayane
90. Edgar Helhelyan Arcaxi paterazmi tarinerin Robert Qocharyan@ xekavarel e zinvac ujeri glxavor shtab@, իսկ Գերագույն Գլխավոր Հրամանատար Լ. Տեր-Պետրոսյանը: Հանկարծ չասես առանց Գերագույն Գլխավոր Հրամանատարի գիտության կարող էր որևէ մարտական գործողություն կատարվել: nra xekavarman tarinerin Linsi himnadram@ milonavor dolarneri nerdrumner e arel և Ք. Քրքորյանից պակասած մի քանի միլիարդը անցավ ռ. քոչարյանին, 10 tari hajoxutyamb pahpanel status qvon և բանակցությունների սեղանից հեռացրեց Արցախի իշխանությանը իր ամբիցիաների բավարարման համար, հարկավոր է ևս 10 տարի կամ ավելին, այդ սխալը ուղղելու համար: 10 tarva @ntacqum stepanakert! verakarucvel e իսկ արցախցիները իրենց zinvac ujeri glxavor shtabի գլխավորությամբ դատարկեցին Արցախը, Հայաստանում ավելացավ միգրացիան, որը դարձել է սպառնալիք Ազգային անվտանգությանը: Կեցցես Edgar Helhelyaն, որ posterum tari u kes pahel ես, ու թուրքը քո վախից սկսեց սահմանի երկայնքով պատ շարել: 91. vilyam եթե չգիտես ասեմ, Զինվորը Ամուր է Թիկունքով և եթե մայրաքաղաքում ապրողը զինվորի կյանքով չապրեր Հայ Ժողովուրդը չէր հաղթի: Robert Qocharyan@ exele mer lavaguyn naxagah@ և մենք սիրով կաջակցենք նրան Ադրբեջանում առաջիկա նախագահական ընտրություններում:
vilyam
vochmek chxoseq paterzamic apreluc qani vor apreleq maryaqaxaqum AYO Robert Qocharyan@ exele mer lavaguyn naxagah@ kapreq u khisheq
Edgar Helhelyan
himar harc e dra hamar el chem patasxanel: Arcaxi paterazmi tarinerin Robert Qocharyan@ xekavarel e zinvac ujeri glxavor shtab@ exel e Arcaxi apa Hayastani naxagah ev haxtel paterazmum, gahic gcel e Xarabax@ vacharqi hanac Levonin u levonakannerin, ev 10 tari hajoxutyamb pahpanel status qvon, nra xekavarman tarinerin Linsi himnadram@ milonavor dolarneri nerdrumner e arel arcaxum 10 tarva @ntacqum stepanakert! verakarucvel e, arcaxcin aprel apahov u xaxax: isk inch verabervum e Talisheci vahanin, Vahan es carayel em Talishum exel em dirqi hramanatar Qarasunakan posterum tari u kes pahel em b..-i kalkotka kochvox postn u lav gitem te talish@ te talishecinerin u gitem te nranq vonc en hargum Robert Qocharyanin
Wolf
ES ARNETNERIN VORTEXIC EL GTNUM GCUM EN ASPAREZ ,,,,,,,,,,,,AY TRJVAC ARNET QEZANIC INCHES NERKAYACNUM VOR MI HATEL KOCHES ANUM ,,,,,,,,KUSHT ENQ QO ROBIKIC EL QO NMAN LPRCUNIC EL
DAVID
Edgar, verevum VAHAN@ kez harc er tvel, te Kocharyan@ inch e arel Karabaxi hamar. Inchu ches patasxanwum?.
Wa
Էդգար, մեղք ես, ջահել ես, շատ բան դեռ չես հասկանում, դեռ պիտի աճես դու /եթե իհարկե այդ հնարավորությունը քեզ ընձեռվի/: Քո թվարկած բոլոր վատ երևույթները հենց ռոբի են առաջացել: Դու դեռ լակոտ ես՝ դատելու ուրիշներին, այ հենց դրա ստեղծած վատ ......շատ բան կարելի է գրել, բայց մեկ է՝ դու դժվար էլ հասկանաս, ավելի ճիշտ կլինի՝ լռես ընդհանրապես, քանի դեռ ուշ չէ հենց քեզ համար....
gayane
83. Mleh Խնդրեմ: Որպես գաղտնիք ասեմ. ես էլ չգիտեի կամ չէի հիշում Ձեր անվան ծագումնաբանությունը:
gayane
78. Վահե-2010 դուք երևի ուշադիր չեք կարդացել իմ գրածը, ես---ԿՌԱԶԻ շոֆերները դարձան ղեկավար--- հոգնակի եմ ասել ու դրանց մեծ մասը դեռ իշխանության ղեկին է; Միայն նախարարները չեն ղեկավարում երկիրը` խոհրդարանականները, գեներալիտետը, օլիգարխները. ստուգեք քանիսն էն մինչև 25 տարեկանը ավարտել ԲՈՒՀ: Մեծ մասը դիպլոմներ ձեռք է բերել 30 ից հետո: Քանի լեզու գիտեն և ինչպես էն արտահայտվում. Առաջին 30 վայրկյանը խոսում են անգիր արած գրական հայերեն, հետո մի կերպ, այնուհետև անցնում էն ժարգոնի և խոսքն ավարտում վարժ հայհոյանքով: Խեղճ Գ. Սահակյանը որպես ուսուցիչ ամեն շաբաթ ստիպված ուղղում է գործընկերների նախորդ շաբաթ թույլ տված լեզվական ու իմաստային սխալները: Չնայած ինչ պահանջես, երբ երկրի նախագահը ունի հեռակա բանասիրական կրթություն, որը տարածաշրջանի նախագահների համեմատ ամենացածրն է` երևի նաև աշխարհում: 81. hayarpi և 79. Aram ձեր դիտարկումը----- նրա արագ կողմնորոշվելու և միշտ քննարկումների կիզակետում մնալու ունակությունը ինձ դզում է,------ ցանկացած րոպե կատարվում է քաղաքական խոշոր իրադարձություն ուղակի հարկավոր է տեսնել դա ու կատարել համարժեք քայլ---- անելու ոչ ժամանակն էր ոչ էլ տեղը: Ապացույց` հնչած քննադատություններն ու դառը խոսքերը: Իսկ ձեր խոսելաոճը. լիովին համապատասխանում է իշխանական խոսելաոճին:
Mleh
76. Gayane - SHNORHAGALUTYUN!
zinvor
ես դեմ եմ հայաստանում ալբանացիների տիրապետությանը, դեմ նաև ալբանցիների ստրուկներին արտահայտվելու իրավունք տալուն, Գայանե և Սոս ապրեք, շատ սուր աչք ունեք.
hayarpi
72 Arsen apres. te 4e lriv irenc korcrin joxovurd@ :)))) isk 79 Aram@ shat chisht baner asec, Edgar@ shat avelin arje, bravo Helhelyanin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Վահե-2010
Հարգելի Arsen` 72, նույն խոսքերով նույն տողերը ես էլ կգրեի և կոչ կանեի իրար չվիրավորել: Համաձայն եմ, խոսքի ու կարծիքների ազատությունը այն մեծ արժեքն է, որի միջոցով ծնվում է ճշմարտությունը:
Aram
ես ամեն ինչի մեջ ինձ մի բան է դզում, Էդգարին հաջողվեց հերթական անգամ ոչ մի բանից համաշխարհային աղմուկ ստանալ: Ես նրան վաղուց եմ ճանաչում ու հարգում որպես լավ մարդու ու հայրենասեր հայի, թեև չեմ կիսում Քոչարյանի հանդեպ նրա վերաբերմունքը ու մտածելակերպը: ի վերջո դա նրա կարծիքն է, մի գուցե նա է ճիշտ, բայց նրա արագ կողմնորոշվելու և միշտ քննարկումների կիզակետում մնալու ունակությունը ինձ դզում է, ես համոզված եմ որ նա հեռանկարային երիտասարդ է ու ապագայի գործիչ: հիշում եմ մի անգամ նա իմ հետ զրույցում ասեց ցանկացած րոպե կատարվում է քաղաքական խոշոր իրադարձություն ուղակի հարկավոր է տեսնել դա ու կատարել համարժեք քայլ: կեցցես բռատ... ես ես հայտարարությունը կարդալու պահին կուզենայի մի քանի հոգու դեմքերին նայեյի , ոնց կբացեր ինձ :)))... ի դեպ ես էլ եմ սկսել ուսումնասիրել Ֆուշե ::))))
Վահե-2010
Հարգելի gayane, Ձեր նշած ԿՌԱԶԻ շոֆերին ճանաչել եմ անձամբ, նրա հետ մասնակցել եմ, այն ժամանակներում նոր ստեղծվող մեր բանակի սպառազինման հարցերին: Հասկանում եմ թե որ արարքի համար եք նրան ատում: Իսկ մեծամասնությունը այդ բանի համար նրան հերոս է համարում և ասում, թե արյամբ ազատագրված Արցախը կհանձնեինք թշնամուն եթե նա ճիշտ ժամանակին ՀՀ Նախագահին պաշտոնանկ չաներ: Թույլ տվեք չհամաձայնել, երբ ասում եք` ,,ով բարձրացել է կառավարման բուրգի աստիճաններով իսկապես կարողանում է աշխատել,, : Դատելով այն բանից, որ մեր երկիրն այս վիճակումն է, իսկ բուրգի գագաթը բարձրացածներից մեծամասնության հիմնական զբաղմունքը թալանն է, ապա այդ գործողությունը աշխատանք համարել չի կարելի:
gayane
66. Վահե http://hy.wikipedia.org/wiki/%D5%84%D5%AC%D5%A5%D5%B0
gayane
72. Arsen Սերժա-լևոնական հարեմի, մի մասը Սերժի հետ է քնում մի մասը լևոնի------ քոռ Լևոնն ու նրա բբանդան են դրել------ ամեն որ հետև եք ճղում արդարության ու ազատության մասին պոռալով-------- համոզված եմ մի բբանում, այսօրվա բբեսպրիդելին կարող է վերջ դնել միայն Ռոբբերտ Քոչարյանը, քանի որ հայաստանում բբացառությամբբ նրրա չկա որևէ մասշտաբբային քաղաքական գործիչ ով արդեն չի պառկել Լևոնի կամ սերժի տակը------- ձեր կարծիքով այս խոսքերը վիրավորական չեն???? Ես կին եմ, բայց վիրավորվում եմ: Այդ վիրավորանքը շաաատ ավելի վիրավորական պետք է լիներ` մանավանդ տղամարդկանց համար, թէ ճիշտ էր քոչարյանը, երբ ասում էր` Հայաստանում տղամարդ չկար??? Իսկ դուք չվիրավորվեղիք, երբ կարծիք հայտնելու համար մարդիկ բանտերը լցվեցին, դարձան թիրախ, կայանքից զրկվեցին մի բախտախնդրի ամբիցիաները, կատարած հանցանքները կոծկելու մոլուցքին: Համաձայն եմ ձեր միայն մի մտքին es erkiry es vichaki dra bolor mexqery mer meja: Այո մեր ստրկամտությունն ու հանդուրժողականությունն է, 5000դրամի դիմաց վաճառվելը, այդ դրամը 4 րոպեում ծախսելը և 4 տարի շարունակ տրտնջալը:
dem em apushnerin
vonc em bac toghel!!!es inch hetaqrqir qnnarkum e, :))) zarmanum em, te inchpes en mardik khosum mec-mec baneric, erb irenq chapazanc poqr en u annshmar, Edgar Helhelyan! spasum es Qocharyanic pogh pokes?es dem chem karciq artahaytelun, ughghaki es mardy pokhanak ir khdirnery luci, esimincherov e mtahogvac Hetq, bravo, yntir baner eq gtnum!!misht hetaqrqrakan!
Arsen
Stexic mecamasnutyuny, masnavorapes nranq ovqer mardu andznakan viravoranq en hascnum ir karciqy artahaytelu hamar es azgi u es petakanutyan davachannern eq, vorovhetev duq dem eq amena mec arjeqin. xosqi u karciqneri azatutyany. Es mardy ira karciqna artahaytel et ov eq darel duq vor mi hat el andznakan viravoranq eq hascnum ira mtqery artahaytelu hamar. Ete ira mtqeri het hamamit cheq aseq es es patchrov mer tesankjuny ajla, ov eq darel duq vor kangnenq mardun aranc chanchelu pnakalez chgitem el inch baner aseq, u duq cankanum eq vor es petutyuny petutyun darna erbeq, voch te erkiry erkir chi ajl et erkrum aprox mardik mard chen. Indz es mardy voch mi ban, u kap el chuni es ira het hamkarciq em te che, bayc inqy karciq artahaytelu ev kocher anelu iravunq uni, masnavorapes vor ayt kochy hancanqi drdox koch chi, stapveq mi hat dzez nayeq u mtaceq te inchia es erkiry es vichaki dra bolor mexqery mer meja:
gayane
65. Vahe-2010 գաղափարափոսություն և գաղափար բառերի միջև տարբերություն տեսնում ես??? Առաջինի դեպքում միայն խոսում են, իսկ երկրորդ դեքում կատարում: ՀՀ պետք էն գաղափար իրագործողներ, ինչպես նույն ձեր ասած Վրաստանի նախագահը: Հայրիկյանը գաղափարախոս է, որքան ասես գաղափարներ ունի, իսկ որն է իրագործել: Միշտ լսել ենք` այդ մասին ես խոսում էի դեռ իիիի թվից, իսկ սրանք դա իրագործեցին: Ով էր բռնել ձեռքը, թող ճիշտ պայքար տաներ, ուղիներ ստեղծեր ինքն իր գաղափարները իրագործելու: Հայրիկյանը գաղափարախոս է ոչ թէ մարտիկ: 66. Վահե-2010 իսկ ինչ վերաբերվում է Mlehին գրած ձեր մեկնաբանությանը` ասեմ ձեր առաջ քաշած այդ գաղափարով ժամանակին ղեկավար աշխատանքում լինելու պատճառով շատ մասնագետներ մնացին լուսանցքում, և գաղափարների համար բանտ նստած գաղափարախոսների ֆոնին ԿՌԱԶԻ շոֆերները դարձան ղեկավար: Ահա ձեր ԱՅԴ գաղափարախոսության պտուղներն ենք հիմա վայելում: Ստուգեք բոլոր ղեկավարների անցյալը` ով բարձրացել է կառավարման բուրգի աստիճաններով իսկապես կարողանում է աշխատել, ով եկել ու պատահաբար պաշտոն կամ բիզնես է ձեռք բերել երկրի ու ժողովրդի հերն անիծեց: Հիշեք միայն անեկդոտը, որ մեզ համար լացելու ճշմարտություն դարձավ. երեխային ասում էն ինչ ես ուզում դառնալ: Պատասխանում է ԿՌԱԶԻ շոֆեր, որ հետո դառնամ նախարար:
ՀԱՅՈՑ ԹԱԳԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՐԳԵՑ ՀԱՐԳՈՂԻՆ
Մեկնաբանությունը...http://mirdo.org/yegane-talehimdat-2ci3q9vZ4uKwz6Y.html
ANI
Robert Kocharjanin voch, voch, vo`ch...
VAHAN
GAYANE ջան, ես հարգում եմ ձեր նվիրվածությունը ԼՏՊ-ին.Բայց գտնում եմ, որ նա էլի նույն մեր իմացած Լևոնն է.Ինձ հատկապես վախեցնում է այն փաստը, որ նա այսօր լրիվ միանձնյա է որոշումները կայացնում, նրան շատ մոտ կանգնած մարդիկ անգամ միայն նրա ելույթի ժամանակ են իմանում իրենց հետագա քայլը. Ես հարգում եմ Լևոնին, որպես մեր առաջին նախագահ, որի օրոք մեր բանակը հաղթող է եղել, հողեր է ազատագրել, բայց նրա վերադարձը մեր երկրին այլևս ոչ մի լավ բան չի խոստանում.Ես անկուսակցական մարդ եմ, պետական աշխատանք չեմ զբաղեցնում, ինձ համար բացարձակ մեկ է, թե նախագահը որ? կուսակցությունից կլինի, ղարաբաղցի կլինի, թե ապարանցի, միայն թե Հայաստանի, Հայ ժողովրդի համար լավ լինի.Իսկ ԼՏՊ-ի, ՍՍ-ի ու Ռոբի վերընտրվելու դեպքում մեզ լավ փոփոխություն չի սպասում. Մեզ համակարգի փոփոխություն է հարկավոր, ինչը չեն անի այս երեքից ոչ մեկը.
VAHAN
ՎԱՀԵ-2010 , Գայանե, իմ կարծիքով անիմաստ վեճ եք սկսել, միևնույն ժամանակ երկուսդ էլ ճիշտ եք յուրաքանչյուրդ յուրովի.Բայց մենք այդպես էլ չենք մոտենում խնդրի լուծմանը, ընկել ենք կարապի, խեցգետնի ու գայլաձկան օրը, իսկ Ազգային ժողովի ու նախագահական ընտրություններին բան չի մնացել.
Վահե-2010
.Mleh, դու նույնքանով էս հայ, որքանով քո խրթին գրածն ու անունը: Դու մեղավոր չես, որ քո նախնիները ցեղասպանությունից մազապուրծ են եղել և քեզ լիարժեք ուսման չեն կարողացել տալ: Սակայն դու մեղք էս գործում, առանց ինձ ճանաչելու, քո անհիմն մեկնաբանությունում վիրավորանքի համար: Համենայն դեպս իմացիր, կոմունիստները հավատավոր չէին լինում: Կարդա քո նման ԼՏՊ-ական gayane-ի 57 մեկնաբանության հետևյալ խոսքերը` ,,որևէ ղեկավար աշխատանքի կարող էին անցնել միայն ու միայն կոմունիստտական կուսակցության անդամները,, և իմացիր ԼՏՊ-ն մինչ անկախությունը ղեկավար աշխատանքումն էր:
Vahe-2010
Տիկին gayane, ըստ ձեզ նշված երեք թեկնածուներից բացի այլընտրանք չունենք: Դուք գրում եք`-ՀՀ գաղափարներ պետք չեն, Վերջապես տվեք մեկի անունը ով չի եղել կոմունիստական կուսակցության անդամ: 58 մեկնաբանության հեղինակ Vahan-ը դիպուկորեն նկատել է, որ Պ. Հայրիկյանը եղածների մեջ միակ քաղաքական գործիչն է: Նա ԿԿ-ի անդամ չի եղել: Դուք ձեր թիվ 59 մեկնաբանությունուն գրում եք. - Ոչ մի գաղափարափոսություն ի զորու չի վերականգնել մոնոպոլիզացված, քայքայված տնտեսությունը: Իսկ ահա հարևան վրաստանում նախագահը կարևորեց համատարած կաշառակերության դեմ պայքարի գաղափարը և դրանից նրանց տնտեսությունը սկսել է ծաղկել: ԵՎ ի վերջո, մեր խոսքի հիմքում առանց գաղափարը դնելու ինչու՞ ենք զրուցում:
gayane
62. Վահե-2010 Դուք ձեզ հակասում եք ---նկատում եք հասարակ ժողովրդի ծանր վիճակը և զարմանում եմ, ինչպես չեք նկատում, որ այդ վիճակին նրանք հասել են պարտադրված կեղծիքի շնորհիվ--- հուսով եմ չեք ասի, որ 1998թ. հետո կեղծիքներ արել կամ պարտադրել են կոմունիստները կամ ԼՏՊ; Չասեք հիմքը դրվեց 1998ին: Դրանից հետո կայացած բազում ընտրությունները ազնիվ անցկացնելու համար բավական էր միայն բարի կամք և ցանկություն: Նորից կրկնեմ, ՀՀ գաղափարներ պետք չեն, մեր վարչապետը գաղափարների հանրագիտարան է, բայց տնտեսութըունը գահավիժում է: Վերջապես տվեք մեկի անունը ով չի եղել կոմունիստական կուսակցության անդամ կամ ժամանակակից: Խորհրդային իշխանությունից հետո ծնվածները 20-21տարեկան են, այսինքն դեռ 12-14 տարի ունեն հաղթահարելու տարիքային շեմը: Ի վերջո ասեք հասկանանք, դուք նույնպես կողմ էք քոչարյանի վերադարձին, կամ ունեք այլընտրանք:
թոշակառու
սոսին. լսի այ ջահել, պատխալիմությունը, շոպլիկությունն ու դավաճանությունը քո ու քո պես անուղեղ հռետորների մեջա առաջին հերթին, թե քեզ թվումա հայրենասիրական ճառ ասելով կամ մուտիտ անելով դու քո չունեցած խելքով ավելի լավ հայ ես քան թե նրանք ,օվքեր աչքի տեսածն ու պատմական փաստն են մեկնաբանում, այն որ դավաճանները մեր մեջ շատ ավելի են քան քո պես հայրենասերները, միակ ապացույցը մեզ մնացած էս մի կտոր քարա քռա հայաստաննա ու քո պես լիքը հայրենասերներն են. գոնե մի քիչ պատմություն կարդա ու անկապ դուրս մի տուր, արա
Վահե-2010
Հարգելի տիկին gayane, Դուք ճիշտ եք, Խորհրդային ժամանակներում օլիգարխները օլիգարխ չէին կոչվում: Նրանք ստիպված էին ծպտվել ,,ցեխավիկ,, կամ մեկ այլ ,,գործարար,, անվան տակ: Խորհրդային ժամանակներում մեծահարուստ մեկի 15 ամյա աղջնակը երդվում էր, որ իր պապայից ավելի ազնիվը չկա և չէր նկատում, որ իր հայրիկը պետական զգալի միջոցներ դեպի սեփական գրպան է ուղարկում և իր աշխատավարձը տասնապատիկ գերազանցող չափերի նվերներ մատուցում: gayane, շատ հաճախ Դուք նկատում եք հասարակ ժողովրդի ծանր վիճակը և զարմանում եմ, ինչպես չեք նկատում, որ այդ վիճակին նրանք հասել են պարտադրված կեղծիքի շնորհիվ: Ինչպես կարող է որևէ մեկը ազնվորեն մեր երկիրը ղեկավարել եթե նա եղել է կոմունիստական կուսակցության անդամ և մասնակիցը համատարած կեղծիքի: Մյուս կողմից դուք գովում եք ձեր ,,դիվանագետին,, և ոչ մի խոսք թե նա իր ունեցած խորհրդային պատկերացումների փոխարեն ինչ նոր գաղափարներ է առաջարկում:
Mleh
24. Հայ - Iroq, dzer nshadz internetayin eji mievnouyn nkarum, es tgheki glkhaverevum kakhvadz e serzhiki nkar@. Kakhum e pokhnipokh. Ouremn, skhalvadz cheyi, yerp asum eyi vor dzakhvoghi mekn e - @st npatakaharmarutyan. Serzhant e, ayn el` avag. Ir nshumov` mankavarzhakani neo-komsomol aspirant. Tfuh - zzvum em!
gayane
58. Vahan Հայաստանին այս վիճակում քաղաքական գործիչը չի փրկի: Ոչ մի գաղափարափոսություն ի զորու չի վերականգնել մոնոպոլիզացված, քայքայված տնտեսությունը: Վերջին 15 տարիների ընթացքում տնտեսական և քաղաքական դաշտը այնպես է դեֆորմացվել, որ հորիզոնում չի երևում որևէ գործիչ, որը չի դարձել այս իշխանությունների խամաճիկը կամ ինչպես իրենք էն ասում- հաճախորդը: Թերևս միայն ԼՏՊն է, որը մի կողմ քաշված, զբաղվում էր իր սիրած գործով, բայց հասկանալով, որ Երկիրը կանգնած է անդունդի եզրին, որոշեց ուղղել նախկինում թույլ տված սխալը: Համաձայն էմ ձեր հետ` համակարգային փոփոխություններ են պետք, բայց ԼՏՊ ից լավ` ուրիշը չի կարող: Այստեղ պետք է ինքնավստահություն, քաղաքական կամք ու ժամանակին, ճիշտ որոշումներ կայացնելու ունակություն: Պատերազմի տարիները և Հաղթանակը ապացուցեցին ԼՏՊ այդ որակները: Հայաստանին ժամանակ Չի մնացել, ևս մի քանի տարի և տնտեսությունն ու քաղաքականությամբ զբաղվելը կդառնան ժառանգական ու օրենքի ուժ կստանան:
Vahan
Իր ունեցած բացթողումներով հանդերձ Պ. Հայրիկյանը եղածների մեջ միակ քաղաքական գործիչն է.Ոչ Լևոնը, ոչ Ռոբերտը, ոչ Սերժը քաղաքական գործիչներ չեն եղել, հետագան ապացուցեց, որ նրանք ոչ էլ լավ տնտեսական ղեկավարներ են, իսկ կադրային քաղաքականությունն այդպես էլ չիմացան, թե որն է, ավելի ճիշտ, իրենց մանկապարտեզի ու դպրոցական վինետկայից այն կողմ չանցան.Այնպես որ, այդ երեքից մեկնումեկի վերադարձը աղետաբեր կլինի Հայաստանի համար.Հայաստանին կփրկի միայն համակարգային փոփոխությունը, իսկ նման ուժ մեզ մոտ առայժմ չի առանձնանում.
Arthur Baxdasaryan
ԱՆՊՇ ուս. միության նախագահ Ես դեմ եմ այս հայտարարությանը, և տեղեկացնում եմ, որ լինելով ուս. միության նախագահ, տեղյակ չեմ եղել ԱՆՊՇ նախագահի որոշման մասին: Եվ հայտարարում եմ, որ ուս. միությունը նույնպես դեմ է:
Mleh
53 - vahe 2010: Aghavaghum es jshmartutyun@. Jishd hagarrag@` Vazgen Manukiann e yeghel kommunist CCCP-i orov, ayl voch te Levon@. Kommunist e yeghel Levoni hayr@` Hakop@` Halepum - havatavor, nvirvadz (goutse khapvadz), ayl voch te poghi ou pashtoni hamar, inchpes qo nakhniner@ Khorhrtayin Hayastanum. Yete anteghyak es` gna jshtir. Isk yete ditumnavor kkeghdzes` ayt arten ourish harts...
Karen
http://www.youtube.com/watch?v=xaVvpF5XPY8&feature=related
Vahe-2010
Հարգելի gayane, ինչու չեք նկատում, որ ձեր ասած զույգը և ԼՏՊ-ն, նույն ոհմակի` նախկին կոմունիստական կուսակցության, անդամներն են: ԵՎ միգուցե ձեզ հայտնի չէ, որ ԼՏՊ-ն սովետական ժամանակների Հայաստանի օլիգարխներից մեկի` Թելմանի եղբայրն էր, որ ՊԱԿ-ի գործակալ էր, որ ......: ԵՎ այն ժամանակներից մինչ օրս, Հայաստանում իշխանափոխություն տեղի չի ունեցել: Իսկ ինչու չեք նկատում, որ ձեր նշած թե Մանուկյանը և թե Հայրիկյանը ոչ միայն կուսակցական պաշտոններ չեն ունեցել, այլև վտանգելով իրենց կյանքը, պայքարել են հանուն մեր իրավունքների:
Սիմոն
Էդգար ջան, դու իրավունք ունես ում ասես պաշտպանելու, բայց, համ ասում ես անձնական վիրավորանքներին չեմ պատասխանում չցածրանալու համար, համ էլ առաջին նախագահին անվանում ես քոռ Լևոն, բա որ ասենք այս մեկնաբանությունները կարդա նրա որդին, ու քեզ պատասխանի քոռը պապատա, զոբի տղա, դու քեզ ոնց կզգաս? Չի կարելի:
gayane
42. Սոս Ձեր թվարկած երեքը իրականում երկուսն էն` ՌՕԲ_ՍԵՐԺ զույգը և ԼՏՊ: Քոչարյանը կազմակերպեց մարտի 1 միայն մի նպատակով` իշխանության բերել իր իրավահաջորդին` կոծկելու բոլոր անօրինությունները: Դրա ապացույցը այն վիճակն է որի ականատեսն ենք. Տնտեսությունը մոնոպոլիզացնած է և գտնվում է նույն մարդկանց ձեռքերում, նորերը մոնոպոլիզացնում էն նոր ոլորտներ` իջնելով ներքև, դեռ համեմատաբար ազատ մնացած շուկա /ձու, կաթ-պանիր, փոքր խանութներ, կրպակներ, ռեստորանային և սպասարկման բիզնես/: Այն ինչ կատարվում է քաղաքական դաշտում, տնտեսակն դաշտի շարունակությունն է. Գեղամյան, Մանուկյան, Հայրիկյան և մյուս, նախկին հաճախորդները, ովքեր բարոյազրկեցին քաղաքական դաշտն ու բարոյալքեցին ժողովրդին, արդեն իրենց բացահայտ աջակցությունը հայտնեցին իշխող խմբին ու կանգնեցին նրանց կողքին: Սա բացատրվում է նրանով, որ այդ` այսպես ասած քաղաքական ուժերը այլևս չունեն աջակիցներ ժողովրդի մեջ և մնում է փշրանքները` նախկինում աջակիցների միայն թվերը, որոնք պետք կգան ընտրություններում` իբրև ընտրող ներկայացնելու արդարացում: Հիմա ԼՏՊ-ի մասին_ սա իշխանության եկավ ԽՍՀՄ քայքայման ժամանակ և, բանկանաբար ՀՀ տնտեսությունն էլ քայքայվեց, դրան գումարած երկրաշարժը, Սումգայիթն ու Բաքուն, գաղթականների մեծ թիվը, /որոնց մասին այսօր չի խոսվում նույնիսկ արտաքին քաղաքական ասպարեզում/, շրջափակումը և պատերազմը շարունակությունն է այս ամենի: ԼՏՊն, կարելի է ասել դեռ անփորձ քաղաքական-տնտեսական գործիչ էր, բայց, ի պատիվ իրեն, կարողացավ դուրս գալ այդ ահավոր վիճակից և, նույնիսկ, ոչ թէ բարոյական, այլ ֆիզիկական ՀԱՂԹԱՆԱԿ տոնեց բնակչության և զինվածության թվաքանակով մի քանի անգամ գերազանցող թշնամուն: Բանակի Գերագույն Գլխավոր Հրամանատարը իր ճիշտ ու արդյունավետ որոշումներով, իր զինակիցների հետ միասին Հային տվեց բաղձալի հաղթանակը: Դրանից հետո` ինչպես ասում էն` Հրացանավորը իջավ քաղաք ու սկսեց ներիշխանական վայրիվերումները: Այստեղ մեծ էր Վ. Սարգսյանի դերը, որը Ռազմիկ էր, ի ծնե ուներ ռազմական ստրատեգի որակներ, բայց իր հայրենասիրության և միամտության, իր շրջապատի նկատմամբ ավելորդ հավատի արդյունքում իշխանության բերեց իշխանատենչ, փառասեր, ինքնապաշտ մարդկանց, որոնք իրենց տեսնում էին միայն առջնորդի դերում և այդ տեղում մնալու համար չկանգնեցին ոչնչի առջև: ԼՏՊն սխալվեց, երբ վստահելով Վ. Սարգսյանին հեռացավ: Այսօր եկել է սխալները ուղղելու ժամանակը: Ցավոք այդ սխալները ուղղելու ընթացքին ունեցանք շաաատ մեծ կորուստներ /հոկտեմբերի 27, մարտի 12, մարտի 1/ որոնք իրենց հետքը թողեցին հասարակական գիտակցության վրա: Եկեք մի անգամ ևս վստահենք Լ. Տեր-Պետրոսյանին, չէ որ նա մի անգամ արդեն ապացուցել է, որ ճգնաժամային իրավիճակներում կարողանում է ճիշտ որոշուներ ընդունել և զերծ է իշխանատենչությունից ու փառասիրությունից:
Artak
Qocharyan@ hayoc patmutyan mej kmna vorpes tyurimacutyun, isk Edgari nmanner@ dra hetevanq. Zgacvum e, vor nakhkin eritasard@ dzakhoghvac karierist e. bolorin khndrum em tetev tareq.
GARIK
ՍՈՍ ՅԱՆ ՇԱՏ ՊԱՐԶ ԵՎ ՀՍՏԱԿ ԵՍ ԳՐԵԼ ԵՎ ԲԱՎԱԿԱՆԻՆ ՀԱՑՀԵԼԻ Է ԵՐԲ ՏԵՍՆՒՄ ԵՍ ԻՐԱԿԱՆՒՄ ՄԱՌԴԿԱՆՑ, ՈՐՈՆՔ ԻՐՈՔ ՄՏԱՀՈԳՎԱԾ ԵՆ ԵՐԿՐԻ ՃԱԿԱՏԱԳՐՈՎ և ԺՈՂՈՎՐԴԻ ԱՊԱԳԱՅՈՎ, ԲԱՅՑ ԵԿԵՔ ՉԱՆԵՆՔ ՈՒՂԱԿԻ ԱՄՊԱԳՈՐԳՈՌ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՄ ՔՆՆԱԴԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ< ՉԱՍՆԵՔ ՎԱՏ ԵՆՔ ԱՊՐՈՒՄ ՈՒՐԵՄՆ ՊԵՏՔ Է ԻՇԽԱՆԱՊՈԽՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱԼ, ԿԱՄ ՀՐԱՊԱՐԱԿՆԵՐՈՒՄ ՎՐԱՆՆԵՐ ԽՊԵԼ ՈՒ ՆՍՏԵԼ ՄԵԿԱ ՏԵ ՊԱՐԱՊ ԵՆՔ ԶԲԱՂՄՈՒՆՔԱ ԵԼԻ, ԿԱ ԿՈՆԿՐԵՏ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐ ԼԱՎ ԱՊՐԵԼՈՒ և ԼԱՎ ԱՊԱԳԱ ՈՒՆԵՆԱԼՈՒ ՀԱՄԱՐ, ՄԵՐ ՆԵՐԿԱ և ՆԱԽԿԻՆ ՆԱԽԱԳԱՀՆԵՐԻՆ ԴՆԵՆՔ ՄԻ ԿՈՂՄ
Վահե-2
Հարգելի Սոս, լատինատար գրողների ճնշող մեծամասնությունը եթե արտասահմանցի չեն ապա պետական այրերի մտածողությունը ունեն:
GOR HAY
es Edgari het lriv hamadzaynem .stexcvac ayl@ntranqi bacakayutyan paymannerum (cavoq srti gorcox qaxaqakan gorcichneri mej arjaniin chem tesnum isk ays karch jamanakumel djvar te inch vor mek@ haytnvi) Qocharyani veradarci depqum guce vorosh drakan popoxutyunner linen,gone xaxi hstak kanonner klinen isk bespredelshikneri jamanakn el kavartvi
Երևանցի
ԲՀԿ-ն այս ավազակապետության որջի անդամնաերից մեկն է, և ոչ վերջիններից .....բա դա այդ ոնց է ՀԱԿ-ը Լևոն Զուրաբյանի բերանով ասում , որ պատրաստ են միավորվել ԲՀԿ-ի հետ , որի ճարտարապետը հենց Քոչարյանն է: ???????????????????????????????????????????? Այսինքն .................................................ԱԲՍՈՒՐԴ Կոալիցիայից օվքեր միանան ՀԱԿ-ին , ուրեմն նրանց կներվի նախկինում կատարված հանցագործությունները????? Վաղը կարող է ՀՀԿ-ն էլ միանա ՀԱԿ-ին?????????????????????????????
Երևանցի
ՀԱԿ-ը այս վարչախմբի համար ՀԻՆԳԵՐՈՐԴ ՇԱՐԱՍՅԱՆ դեր է կատարում : ԼՏՊ-ի շնորհիվ Սերժ Սարգսյանը լուծեց իր իսկ լեգիտիմության ճգնաժամի հաղթահարման խնդիրը, և այսքանից հետո դեռ ԼՏՊ-ին հավատացողներ կան???? ՀԱԿ-ի մուտք գործելը խորհրդարան ոչ մի հարց էլ չի լուծի....... Հիմա ՀԱԿ-ը ունի մի գերխնդիր` վերադարձնել իր կորցրած դիրքերը: Իսկ այս հանրահավաքում ԼՏՊ-ն ոչ մի նոր բան չի ասի, կխոսի Քոչարյանի վերադարձի վտանգի մասին, կխոսի Պուտինի վերադարձի մասին և նմանատիպ հարցերով դարձյալ կքնացնի ժողովրդին: ........մինչև երբ պիտի կերակրվեք լևոնական վերլուծություններով???????? ................ոտքի կանգնենք և քշենք այս վարչախմբին....երեքին էլ`` Ռ.Ք....Ս.Ս. և չմոռանանք ԼՏՊ-ին էլ: Հասկացեք եթե Սահակաշվիլիի նման մեկը գա , ապա հավատացեք ԼՏՊ-ն էլ կորցնելու շատ բան կունենա: Շառլի ասածն էլ է դա, անուղղակի գլխի է գցում , որ պայքարեք այս երեք մաֆիոզների դեմ... քշեք դրանց առանց հապաղելու......ԱԽԱՐ ԿՈՐԾԱՆՎՈՒՄ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԸ:
VAHAN
Էդգար, սպասում եմ պատասխանիդ.ԵՎ ոչ միայն Էդգարը, որևէ մեկը կարող է? ինձ ասել, նշել, թե Ռոբերտ Քոչարյանը ինչ է արել Արցախի համար.
Սոս
Այս տղային հանձնարարել են քարոզել չեղած տարբերություն Լևոնի, Քոչարյանի և Սերժի միջև: Առնվազն երկու կոպիտ, եթե չասեմ տխմար սխալ կա հաշվարկների մեջ: Նախ, երեքն էլ նույն կրեմլի գործակալներն են ու հավատարիմ ծառաները, ասել է` մեր երկրի գաղութացման ճարտարապետները: Մարտի 1-ի համար երեքն էլ մեղավոր են, իսկ համար մեկ պատասխանատուն` Քոչարյանն է: Երկրորդ, առհասարակ ՀՀ նախագահն ով է ըստ մեր սահմանադրության, մի գուցե կարդաք և կտեսնեք` նախագահը գրեթե ոչինչ է, իսկ ԱԺ-ն ամեն ինչ: ԱԺ-ում մեծամասնութուն ստացած ուժն է որոշում ամեն ինչ, այդ թվում` թե ով է լինելու նախագահը: Անհատներին մի մոռացեք, բայց թիմերից խոսեք: Կկարոանանք թիմ կազմել այս երեքի դեմ (կամ գուցե իրենք կմիանան ժողովրդին)` ուրեմն կփրկվենք: (Եթե լատինատառ մեկնաբանություններում այս միտքը արդեն հնչել է, ներողամիտ եղեք կրկնության համար, ես լատինատառերը չեմ կարդում` լարվածություն են առաջացնում: Ի դեպ շատերը չեն կարդում, աշխատեք հայատառ գրել, բացառիկ դեպքերում, եթե հայերենին չեք տիրապետում, իսկ ասելիքը ձեր կարծիքով դարակազմիկ նշանակություն ունի` գոնե անգլերեն, միայն թե ոչ լատինատառ հայերեն, որ հիմնականում չի ընթերցվում)
GARIK
EDGAR JAN AMEN DEPQUM ES KUZEI QEZ ANDZNAPES CHANACHEL ETE DA HNARAVOR E QEZ HET KONTAKT STEXCEL ETE KA TARBERAK ASA ES KKAPNVEM QEZ HET
GARIK
JOXOVURD JAN HARGELINNERS YURAQANCHUR MARD IR SUBEKTIV KARCIQN UNI AMENI NKATMAMB, I VERJO CHEN KARA BOLORY MIANMAN MTACEN KAM MEKNABANEN DE HIMA ET MARDN EL TENCA TE SKZBUNQ UNI TE VOCH DA IRA XNDIRNA INQN EL ET DZEVA IR UXIN YNTREL KARCUM EM KARIQ CHKA MARDKANC VIRAVOREL ESOR KYANQY SHATA DJVARACEL EV YURAQANCHURY YUROVI E VASTAKUM KAM PORDZUM VASTAKEL IR BAJIN MI KTOR HACY DE MARDA INQN EL ET DZEVA VOROSHEL PETQ CHI IREN QNNADATEL MER AYS DAJAN EV DJVARIN KYANQUM VOCH MEKS EL HRESHTAK CHENQ KARCUM EM, YURAQANCHURIS DURA GALIS MER KYANQI EN HATVACY VOR JAMANAKASHRJANUM LAV EV ERJANIK ENQ APREL
Վահե-2010
ՈՒշադրություն դարձրեք 24 մեկնաբանության մեջ նշված հասցեում մեր հարգարժան Հելհելյանի նկարը նույն գրասենյակում, սակայն գլխավերևի պաշտամունքի առարկա նկարում այլ անձ է պատկերված: Հետևություն. Բոլորիս աչքի առաջ նոր ,,Օրինյաց երկիր-2,, կուսակցության մեծապատիվ առաջնորդն է ծնվում:
թոշակառու
հիմա տեսեք ընտրություններից առաջ ինչքան հայտնի ու անհայտ դեմքեր են հայտնվելու սրա կամ նրա օգտին շողոքորթություն անելու, կամ այս կամ այն կուսակցություններին միանալու կոչերով, տիպիկ հայկական պատխալիմություն,ծախվածություն ու շողոքորթություն, մի կտոր հացը կփոխեն իրենց սկզբունքների ու սրբությունների հետ, դավաճանությունն ու ծախվելը մեր արյան մեջա.
GARIK
JOXOVURD JAN ES KONKRET HARGUM EM BOLORIT KARCIQNERY EV QAXAQAKAN HAYACQNERY, VSTAHEM VOR BOLORT EL SHAT XELACI MARDIQ EQ, HAKARAK DEPQUM USHADRUTYUN CHEIQ EL DARCNI ET GRACNERIN, AMEN DEPQUM KARCUM EM DA EDGARI KARCIQNA EV PETQ CHI QNNADATEL ET MARDUN IR KARCIQY BARDZRADZAYNELU HAMAR, I VERJO EDGARI ASELOV CHE VOR ROBERT QOCHARYANY PETQ E ARAJADRVI VORPES HANRAPETUTYAN NAXAGAHI TEKNACU, BAYC ETE TUYL KTAQ ES YNDAMENY MEK BAN KUZEI HARCNEL PARZAPES XELACI MARDKANC KARCIQY IMANALU HAMAR UM KUZEIQ TESNEL MER ERKRI NAXAGAH AYD TVARKVAC EREQ QAXAQAKAN GORCICHNERIC?
Andranik Nikogosyan
Ay mard sran ova havatum vor nuynisk Moskvaya. Hastat Bangladesh mi tex kam Maraliki gyuxeric mekum kucha ekel vaxic. Chi zgacvum te inch hogebanutyan marda? dra hamar el asum en nman@ nmanina gtnum. Mardamekn el sepakan joxovrdic edpes kuch ekav u rusi asac bez razboru krak bacec. Tetev tareq nmanatipneri tzlvlocnere kardalu jamanak, hayer jan.
SOAD
9-edgarikin. aper du karas el voch meknabanutyun gres voch el patasxanes. Qezanic veradasd goha hodvacd kardacela meknabanutiundel.nuinpes. apres 5 es stanum baic mnum es nuin dasaran urishneri poxaren xosalu hamar. AI TXA GNA XELQ HAVAQI
DAVID
Էդգար, ինչքան հասկացա Հայաստանում չես.Ապեր, կարողա? Բելգիայում ես ու սպասում ես, որ Հայաստանի միակ տղամարդը վերադառնա, նոր գաս Հայաստան.
Hay_Axchik
25. gayane Kecceq!!!!
ANI
Vahan,բրավո.Էդգար, ես էլ եմ սպասում պատասխանիդ.
gayane
29. VAHAN Ճչշտ նկատեցիր...Պատասխանիր Էդգար...
VAHAN
Էդգար, Քոչարյանի օգտին բեր ընդամենը մեկ փաստարկ` պատասխանելով հարցիս, ԻՆՉ Է ԱՐԵԼ ՔՈՉԱՐՅԱՆԸ ԱՐՑԱԽԻ ՀԱՄԱՐ.Ես ինքս արցախցի եմ, Թալիշ գյուղից, քաջատեղյակ եմ բոլոր արած-չարածներին, այնպես որ կոնկրետ պատասխանիր, առանց վերամբարձությամբ.
VAHAN
Էդգար, յուրաքանչյուր ոք ունի իր նախընտրած գաղափարախոսությունը, կուսակցությունը, նախագահացուն.Այնպես որ , չլինելով Քոչարյանի երկրպագուն, նորմալ եմ վերաբերվում վերջինիս նախագահ տեսնելու քո ցանկությանը.Դու իրավունք ունես այդ ցանկությունդ բարձրաձայն արտահայտելու, բայց իրավունք չունես խոսելու այդ ագրեսիվ, չարդարացված , ընդդիմախոսներին վիրավորող ու պարտադրող տոնով, էլ չեմ խոսում բառակազմական անգրագիտության, երբեմն փողոցային ցինիկ ոճի մասին, ինչը պատիվ չի բերում պահպանողական գաղափարախոսությունը կրող մարդուն. Այս նյութով դու արջի ծառայություն մատուցեցիր Քոչարյանին, բավական է քեզ պես մի հինգ մարդ էլ խոսի Քոչարյանի օգտին, և Քոչարյանը մեկ տոկոս ձայն էլ չի հավաքի.Իհարկե, դու փորձում ես նմանակել Քոչարյանի անբարտավան ոճը, մոռանայով, որ այն, ինչ կարելի է թագավորներին, հասու չէ մժեղներին.Կամ փոխիր տոնդ` ներեղություն խնդրելով, կամ նյութդ հանիր քննարկումից.
Ani
vaaaay joghovurd mi hat nayeq 24 hay-i drats linke:))) meraaa:))) Edgar gna kakhvi aper.:)
Stap
Ghokhovurd, ete uzum eq chisht@ haskanaq, verluceq Nakhaganeric vor@ inch Petutyun @ndunec ev inch Petutyun handznec ev inqnert dzer pataskhanner@ kstanaq.
anush
K i voch anun@ voch el azganun@ lsel chem uzum . jxainanum em inchkan pak piti lini mardu achker@ . Hoktemberi 27 . Marti 1 . talan . Erevani zavtum .Depi Haagai dataran...,
gayane
22. Aram Ինչու քո մոտ էլ բբբբկրկնվում է, երևի նույն ստեղնաշարից էք օգտվում ինչ էդգար Հելհելյանը , կամ էլ ինչ-որ նոր արտահայտման ձև է: Քոչարյանը միշտ էլ եղել է ամբիցիոզ ու իշխանամոլ. իսկ այդպիսի մարդիկ պոտենցիալ բռնապետներ էն, որում համոզվեցինք 2008թ. մարտի 1-ին, երբ հային դարձրել էին թիրախ ու զվարճանում էին` թույլ Չտալով օգնել վիրավոր, արյունաքամ մարդկանց: Եթե այդ որակի ատելության դրսևորումով հեռացավ, ինչ է մտադիր անել, կամ ինչ կիսատ թողած ՈԽ ունի, որ ուզում է ի կատար ածել: Թող նախ պատասխանի, թէ ինչպես 10 տարում, սոված, պատերազմից նոր դուրս եկած Ղարաբաղից եկած անձը դարձավ միլիարդատեր ու ձեռքն առավ Հայաստանի տնտեսության 50տոկոսից ավելին: Ինչպես տնտեսությունը բաժանեց իր մերձավոր` ինչպես դուք էք ասում`Սերժա-քոչարյանակն հարեմի, մի մասը Սերժի հետ է քնում մի մասը ռոբի: Ահա այսպիսի մակարդակով ու լեզվամտածողությամբ ղեկավարեց երկիրը, որ այսօր ականատես ենք որդեսպան մոր, հոր, հայրասպան որդու, աղջկա, ինքնասպանված- խոշտանգված զինվորի, 80-ամյա բռնաբարված տատիկի ու այլ բարոյահոգեբանական ճողվացքներին: Թէ ոգևորվել է Քադաֆիի Լինչի դատաստանով ու ուզում է վայելել նաև Խոշտանգման այդ հաճույքը: Ասում էն Հայի վերջին խելքն է լավ: Եթե այդքան ոգևորված է ու տղամարդ, քող առանց զինված պահակախմբի դուրս գա ու քայլի իր ղեկավարած նախկին Հայրենիքի փողոցներով:
Հայ
Հայեր ջան, այցելեք այս էջը և ուշադիր նայեք այդտեղ տեղադրված նկարին: Հետք-ում դրված նկարի օրիգինալն է՝ արված 2010 թվականին: Տեսեք, թե ով է Քոչարյանի փոխարեն;)))) Գոնե մի հատ նոր նկար դնեիք... ցավալի է... http://helhelyan.wordpress.com/2010/11/01/%D5%A1%D5%B6%D5%BA%D5%B7-%D5%B6%D5%A1%D5%AD%D5%A1%D5%A3%D5%A1%D5%B0-%D5%A7-%D5%B0%D5%A5%D5%AC%D5%B0%D5%A5%D5%AC%D5%B5%D5%A1%D5%B6%D5%A8-%D5%B6%D5%B7%D5%A1%D5%B6%D5%A1%D5%AF%D5%BE%D5%A5%D5%AC-%D5%A7/
Mariam
Hargeli hetq.am isk im comment@ kaseq inchi cheq texadrel inch@ dur chi ekel dzez
Aram
inc mi bban e zarmacnum, hayastanum esqan mard ka vor levoni u serji koxmic e? mi bban kasem Robbertn achqis lus@ chi, bbayc, vor nra karavarman tarinern exel en hayastani hamar amenabbexun u arajntacayin tariner@ bbolor@ giten, ebv heto Helhelyann hasrakakan gorcich e vorin qich te shat chanachum em u gitem vor inch inch bbayc bbazeakan pnakalez eritasardutyan sharqric che, ev misht el gorcel e hanyn erkri u petakanutyan, texyak em naev vor nran hayastanic heranalu hamar mek shabbat jamanak en tvel ayn bbaic heto erb ir lratvamijocum` neonews.am. hamardzakvel e hraparakel karciqner voronq chen hamadzaynecvel naxagahakan aparati het, ev hatkapes ayn bbaic heto erbb xosel e i pashpanutyun Robbert qocharyani: hima es mardn ir karciqn uni uir andznakan motecum@ mi sharq harceri, da chi nshanakum vor na azgi tshnami e kam el duq iravunq uneq nran viravorel: nuyn hajoxutyam es karox em tasnyak orinakner bberel vor levonn e mardaker kam serj@
էդգար Հելհելյան
Երբբ ասելիք չկա մարդիկ կախվում են մի տառասխալից կամ բբբբ-երի կրկնությունից, որը տեխնիկական թերություն է, ցանկացած բբանական էակ կարող է հասկանալ, որ նմանատիպ սխալը չի կարող կրկնվել մի քանի անգամ և եթե կրկնվում է նշանակում է տեխնիկական սխալ է: եվ ս Չնկատելը կամ չարամտություն է կամ բբթամտություն: հա ի դեմ ինչ որ աղջնակ ինձ հռետորական հարցումով էր դիմել` mi ban chem haskanum, vor @tenc siraharvac eir Kochoyi vra 1998-2008 inchi chekar Hayastan aprelu? աղջիկ ջան ես այդ տարիներին ապրել եմ Հայաստանում և իմ գործենությամբբ փորձել նպաստել երկրի ու պետականության զարգացմանը այնպես որ մի բբան գրելուց առաջ գոնե տեղեկացվի: Ինչ վերաբբերվում է բուն խնդրին` կա երեք պատճառ որ պարտադրում է Ռ. Քոչարյանի վերադարձը. առաջին` երկրում օրեցօր ահագնացող սոցիալական աղետալի իրավիճակը, երկրորդ ՀՀ-ում քաղաքական դաշտի բացակայությունը, քանզի ՀՀ քաղաքական դաշտը վերացվել է Սերժա-լևոնական հարեմի, մի մասը Սերժի հետ է քնում մի մասը լևոնի և երրորդ միայն Քոչարյանի վերադարձը կարող է լինել առանց ներքաղաքական ցնցումների և էական փոփոխությունների ինչը կարևոր է եթե հաշվի ենք առնւոմ արտաքին քաղաքական իրավիճակը: նրանք ովքեր դեմ են Ռոբբերտ քոչարյանի վերադարձն թող բբերեն մեկ օրինակ, ինչով նա զիջում է լևոնին կամ սերժին և ես կբբերեմ առնվազն հարյուր փաստարկ, որ նա գերազանցում է երկուսին էլ: ինչ վերաբբերվում է անձնական վիրավորանքներին ապա յուրաքանչյուր ոք մարդուն ճանաչում է այնքանով ինչքանով ինքն իրեն, այնպես որ այդքան անկեղծ ինքնակենսագրականները ինձ չեն վիրավորում, ես ուղակի խղղճում եմ այս զոմբբիացված հասարակությանը:
*******
inch el xosacox mardik kan,ba ur eq linum erb socvac eq mnum, 4eq karum goyatevel, hetn el asum eq yola enq gnum , mekn el karda kmtaci naxagahi erdvyal caranern eq, hamozvac em vor paron naxagahi anun@ hishatakelis bolord el ogtagorcum eq dzer ” harust” barapashar@, u 4em haskanum hima in4u espes irar ancanq? ax ha erevi duq hima shat lav eq aprum, ev Helhelyani xosqer@ viravorecin dzez. u ases qo4aryani kam mek urishi naxagah linel@ dzer vra vat e andradarnalu. Helhelyanin 4em 4ana4um andzamb, bayc shat em lsel u kardacel ir masin, ete yuraqanchyurd hayrenasirutyamb u azgi masin mtacelov, gone mi 5% nmanveq iren, mer erkir@ bavakanin arajxaxacum kunena. Maladec Helhelyan vor du kam “ qo mardik” 4en ijnum ajs astichani vor patasxanen.
*******
inch el xosacox mardik kan,ba ur eq linum erb socvac eq mnum, 4eq karum goyatevel, hetn el asum eq , mekn el karda kmtaci naxagahi erdvyal caranern eq, hamozvac em vor paron naxagahi anun@ hishatakelis bolord el ogtagorcum eq dzer barapashar@, u 4em haskanum hima in4u espes irar ancanq? ax ha erevi duq hima shat lav eq aprum, ev Helhelyani xosqer@ viravorecin dzez. u ases qo4aryani kam mek urishi naxagah linel@ dzer vra vat e andradarnalu. Helhelyanin 4em 4ana4um andzamb, bayc shat em lsel u kardacel ir masin, ete yuraqanchyurd hayrenasirutyamb u azgi masin mtacelov, gone mi 5% nmanveq iren, mer erkir@ bavakanin arajxaxacum kunena. Maladec Helhelyan vor du kam 4en ijnum ajs astichani vor patasxanen.
.........
JOXOVURDDDDDDDDD mard@, lurj ban a asum)) arajarkeq, u ete 4ancni ( et 10000000% @tenc a linelu), tox tani iranc tum))))) meka sovor en, NARDI krvel ROBERTANMANNERIN))))
KARINE
mi ban chem haskanum, vor @tenc siraharvac eir Kochoyi vra 1998-2008 inchi chekar Hayastan aprelu?????????????????????????? BUT
Karen
Karcem serjikn el ira halal axpern er....te vor tenc amen inch hishum es..98-ine xi ches hishum, edo hel kam mi helyan ? xoxeq@ irar het vlasti chekan ? minchev 2008 axperutyun chkar ? lyox munq cheinq ?
Karen
9. mi helhelyanin ! eritasard, kam naxkin eritasard ! es 2000 tvic aprum em Hollandum, sa arajin ! erkrord, vor hayeren es grum, ay saponi balelshik, angragituteamb mi paylir, qocharyane 98-in karox er levoni axbe maqrel ...baic tesank te inchov er zbaxvac ! levoni talane inqn u dode aveli katarelagorcecin ! hima sazov du dra govqn es anum, ay helhelyn edo ?
Արման
Մարդավարի ապրելը ո՞րն ա՝ բերետների քացու տակ ընգնելը, թե՝ պապլավոլում անզգույշ քաշքշվելը, թե՝ ազատության հրապարակից իրա ասած սրբվելը, թե քաղաքը այլանդակող փուչիկ շինարարությունից ստացած չնչին բանվորական աշխատավարձով ծերը ծերին հասցնելը, որ մեկը ասեմ՝ կլիզմվելը, վատ պարողին խանգարող բաները հեռացնելը: Անկիրթի ու անուսումի պահով լավ կլիներ ընդհանրապես բան չգրեիր, ինչով-ինչով բայց կրթությամբ ու ուսումով քոչարյանը որ հաստատ աչքի չի ընգնում, ավելի շուտ աչքի ա ընգնում իրա վառ արտահայտված տգիտությամբ, ժամանակին չկերած կարամելի ու բոնբոներկաների ու չկարդացած մաքիավելիների մասին տխմար դատողություններով:
gayane
11. armen Ինչ լավ նկատեցիր... կենդանական աշխարհում էլ կա մի կենդանի, որ բբբբբերով է խոսում: Բայց մարդկանց մոտ բբբկրկնություն առաջանում է հիմնականում վախից կամ մրսելուց: Թէ որ դեպքն է այս ներքինիի կակազելու պատճառը միայն ինքը կարող է ասել: ձեր նշած__ համոզված եմ մի բբանում, այսօրվա բբեսպրիդելին կարող է վերջ դնել միայն Ռոբբերտ Քոչարյանը, քանի որ հայաստանում բբացառությամբբ նրրա չկա որևէ մասշտաբբային քաղաքական գործիչ ով արդեն չի պառկել Լևոնի կամ սերժի տակը__ արտահայտությունը երևի հենց քու դեպքի համար է, քանի որ լրիվ համաձայնվել ու հաշտվել ես այն մտքի հետ, ու Հայաստանի միակ տղամարդն է ու ՉԻ կարող երիտասարդ թոշակառու դառնալ:
GRIGOR
KARDALOV KO KOCH@ HASKACA VOR ASTVAC MI ARASE VOR VAX@ KEZ NMAN MARDIK GAN ISHXANUTYAN,,, MI BAN PARZ E VOR KOCHARYANIN NMAN MARDIK EN PETK VOR HESHTUTYAMB SHARUNAKI IR BRNAC GORC@
armen
nenc banes grel kompnela sksel KA KA ZEL....bbbbbbbbbb.....
SONA
գնահատելով Ռոբերտ Քոչարյանի կատարած աշխատանքը, ,,,,,,,))))))) ARAJI ANGAM EM TESNUM VOR KOCH@ ERGICAKAN JANRIC LINI
էդգար Հելհելյան
Լևոնա-սերժական հարեմի նմանատիպ արձագանքը սպասելի էր, ու ծիծաղելի: իմ թվարկած ամենինչի հիմքը քոռ Լևոնն ու նրա բբանդան են դրել, Քոչարյանի կառավարման տարիները եղել են Հայաստանի Հանրապետության զարգացման ու առաջընթացի տարիներ, միակ նախագահն է եղել ու կառավարման տարիներին երկրում թափ առավ հսկայածավալ շինարարություն, երբբ մարդիկ սկսեցին ապրել մարդավարի, երբբ երկրում հաստատվեց կարգուկանոն: եթե որևէ մեկը կարծում է որ Հոկտեմբբերի քսանյոթի ժամանակ քոչարյանը տիրապետում էր նման ռեսուրսների որոնք նրան թույլ կային նման բբան կազմակերպել առնվազն միամի է կամ անծանոթ քաղաքական խոհանոցին, մարտի մեկը կազմակերպել են Լևոն ու լևոնականները և անմեղ զոհերի արյունը նրանց խղճին է: Ինչ վերաբբերվում է անձբնական վիրավորանքներին ճեմ պատասխանում այդ աստիճան չցածրանալու համար: ամեն որ հետև եք ճղում արդարության ու ազատության մասին պոռալով, իսկ ցանկացած այլակարծություն չեք հանդուրժում: Կարեն ես վաղուց Հայաստանում չեմ, քանի որ ի տարբերություն քեզ ու քո նմանների չեմ համաձայնել հանուն մի կտոր հացի համագործակցել ազգս կործանման տանող լևոնա-սերժական բբանդայի հետ, ինչի հետևանքով զրկվել եմ ամեն ինչից, անգամ Հայրենիքումս ապրելու ու գործելու իրավունքից: մի խոսքով ես համոզված եմ մի բբանում, այսօրվա բբեսպրիդելին կարող է վերջ դնել միայն Ռոբբերտ Քոչարյանը, քանի որ հայաստանում բբացառությամբբ նրրա չկա որևէ մասշտաբբային քաղաքական գործիչ ով արդեն չի պառկել Լևոնի կամ սերժի տակը
Khach
mi hat tars aptak
GEGHAM
GLXIT VEREVI NKAR@ AVELI MEC SARKEIR ))) VORTEXIC EL SRA NMANNER@ CNVUM EN,,,LAVN A TAR DZER TUN@ PAHI,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
GAGIK
TXA JAN MER AZGUM EREVI AMENAXELOK@ DU ES.................ES ERKRUM EL MARD CHKA GISHER@ CHENK KNUM MTACUM ENK TE KOCHARYAN@ ERB E GALU,,,AMEN DEPKUM DU KO MISIAN KATARECIR,,VOR GA MI KTOR HACI TER KDARNAS ,,,
KARINE
joxovurd, hangstaceq, mard@ /?/ bujman kariq uni
Հովնան
Հետաքրքիր է, որտեղից են ծնվում էս արմազան-զարմազան-շարմազանները, ինչ հորն ու մորից: Ինրչ մեղք են սրա ծնողները
Mariam
Ed apush@ erevi moracela vor ira tvarkac amen inchi himq@ drvela ira sireli Qocharyani oroq te lav pashton stanalu hujser uni
gayane
ԱՆՊՇ նախագահ էդգար Հելհելյան ով էս դու, կամ քո ներկայացրած չգիտեմ ինչը, որ համարձակվում էս ժողովրդի անունից, կամ ժողովրդի բարօրության համար իբրև մտահոգված` դիմել հոկտեմբերի 27 և մարտի 1 կազմակերպած մարդակեր հրեշին, որի շրթուններին դեռ երևում էն արյան հետքերը... Լավ կլիներ դիմեիր Հաագաի դատարան արագացնելու սեփական ժողովրդի դեմ սև ու սպիտակ եղեռն կազմակերպելու հայցի քննությունը արագացնեն:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter