HY RU EN
Asset 3

Loading

End of content No more pages to load

Your search did not match any articles

Edik Baghdasaryan

Disappearing and Damaged Art at the National Gallery: Why No Criminal Charges?

In 2010, a 19 century sculpture entitled “Satyr with Lyre”, by an unknown artist disappeared from Armenia’s National Gallery.

This fact was concealed for one year by the Gallery’s administration. It later tuned out that another ten art works had also vanished.

We wrote to the RA police, expecting some answers to the following questions:

1. Have they filed criminal charges in connection with the disappearance of these pieces from the National Gallery?
2. If so, has anyone been arrested? Have any cases been brought before the courts?
3. If criminal charges haven’t been filed, then why not?

The reply received from the RA Police says that criminal charges have not been filed against anyone in connection with the disappearance of the above pieces of art from the National Gallery. The Police say they will provide an answer as to why no charges have been brought under separate cover.

In essence, the official reply confirms that the pieces have indeed “vanished” from the Gallery and that they are aware of the fact.

Hetq also sent a similar letters to the General Prosecutor, the Ministry of Culture and National Gallery Director Paravon Mirzoyan (photo). We still haven’t heard back from them.

We should point out that the National Gallery has been plagued with a number of mysterious “vanishings” of paintings and sculptures.

So far, the details have been covered-up but sooner or later Director Mirzoyan will have to come clean with the facts.

I’d like to relate the following telling incident to our readers. It too was never criminally followed up.

In May, 2008, the Dutch and French exhibition halls at the Gallery became flooded with water. The water ruined five paintings and an 18th century Dutch cabinet (item # 1241/16504).

The ruined Dutch paintings dated from the 16-17th centuries and had an estimated value of several million dollars.  Hetq sources within the Gallery tell us that the most damaged paintings included the works of the Flemish painter David Teniers the Younger (1610 – 1690), the Italian painter Jacopo Bassano (1510-1592) and Leandro Bassano 91557-1622).

A work entitled “Destroyers of Birds Nests”, in the French exhibition hall, was also damaged. An art restorer at the Gallery, who preferred to remain anonymous, told me that only this piece could have been restored.

And the reason for the water damage in the first place? The answer, sadly, is typically Armenian.

The day of the flood, a film crew had been shooting in the Gallery. Afterwards, there was a party upstairs in the cafe. Somebody forgot to turn off the water faucet.

(To be continued)

Comments (31)

Գեհենի Առաքել
http://skazanie.info/pan Այս քանդակը բավական է, որպեսզի այդ հանցախումբը, որի գլխավորը Աղվան Հովսեփյանն է ցմահ ազատազրկվի։ Նրանք համաշխարային արվեստի ու մարդկության դեմ են հանցանք գործել։
Մլեհ
32. ARMEN - 122-ամեայ Զառամեալի սնամէջ, ընդ որում ծիծաղելիօրէն օտարահունչ գովերգութիւնը ի՞նչ կապ կրնար ունենալ Փարաւոնին կատարած զանցանքներուն թեմային հետ:
Onnik K.
AMOT. WHAT A SHAME.
ARMEN
GO EAST AND GO TO WEST TASHNAGCUTYUN IS THE BEST!!
Karo
Joxovurs sranc tnorenin hima el bereq Bnapahpanutian Naxarar voch mi banov Bulkun chi zichum:)))))))))))
AKNDET
Ovqer en ayd film nkaroxnere, haytneq drants anunnere yev kancheq patasxanatvutyan... Hertakan zibiln en nkarel yev vochnchatsrel gluxgortsotse...
Էդիկ Բաղդասարյան
lallorona-ին Շնորհակալություն խորհուրդների համար: Ոչ մի անստորագիր նամակ չենք ստացել, մեկ տարի է ուսումնասիրում ենք Հայաստանում նկարների բիզնեսը, պատկերասրահից անհետացած, Ինտերպոլով փնտրվող նկարների մասին տեղեկատվությունները: Հանդիպել ենք պատկերասրահի մեկ տասնյակից ավելի ներկա եւ նախկին աշխատակիցների հետ: Այս հոդվածը միայն սկիզբն է, եթե ինչ որ բան չի բավարարում, պարզապես ժամանակ մի ծախսեք Հետքում: Իսկ Էթիկայի մասին հիշեցնելուց գոնե ձեր անունը գրեք:
Anita
ժամանակին իմ մի ծանոթ,ով աշխատում էր պատկերասրահում, պատմում էր, թե ինչ մեծ աղմուկ է եղել, երբ Էլիբեկյան Ռոբերտը չի գտել իր մի նկարը Պատկերասրահում... ու ինչ պարզվում է մի արտասահմանյան ուղևորության ժամանակ Ռոբերտ Քոչարյանը այն տարել նվեր :
lallorona
հարգելի Մլեհ: գարշելի մանկապղծի բացահայտման գործում եթե ՛՛Հետքն՛՛ առնչություն է ունեցել- շնորհակալություն: Իսկապես: Խոսքն այս պահին Ազգային Պատկերասրահի հանդեպ ՛՛Հետքի՛՛ ունեցած բուռն հետաքրքրության մասին է, որն արդեն մի քանի տարվա պատմություն ունի, թերևս այնքան, ինչքան գոյություն ունի ՛՛Հետքը՛՛: Բնականաբար՝ տվյալ հետաքրքրությունը կրում է զրպարտություններ տարածելու բնույթ, ցավոք... Հարգելի Էդիկ Բաղդասարյան. Հետքի՝ այժմ նախկին աշխատակիցներից մեկից եմ լսել սեփական ականջներով- անստորագիր նամակների և այլնի մասին... Եվ վստահորեն պնդում եմ, որպես տեղյակ մարդ- ոչ մի աշխատակցի հետ էլ դուք չեք հանդիպել... Ավելին, գիտեմ ձեր մեղմ ասած ՛՛թյուր տեղեկությունների՛՛ աղբյուրը.. մտերմորեն հավատացնում եմ- այն արժանահավատ չէ, և եթե Աստված տա, այն դեպքն է սա, երբ միտումնավոր բարոյահոգեբանական վնաս հասցնելու միտում չկա տվյալ լրատվամիջոցի կողմից- մի անգամ նեղություն կրեք, հանդիպեք պատկերասրահ և նյութը տպագրեկուց առայ տեղում ճշտեք հանգամանքները... Լրագրական էթիկան դա է պահանջում.. Ոչ թե այն, թե ինչ անունով ես հանդես գալիս...
Էդիկ Բաղդասարյան
lallorona- նորից շնորհակալություն: Ես առաջարկում եմ այդ հանդիպումներին մասնակցել, այլ տարբերակ չեմ կարող առաջարկել: Ինչն է այդ հոդվածում սուտը, կարող եք ասել, որ քանդակներ են անհետացել: Պարզվում է դուք արդեն ամեն ինչ գիտեք: Դուք նույնիսկ գիտեք թե ով է ինֆորմացիա տալիս Հետքին: Վերցրեք վարչապետի վերահսկողության ծառայության կատարած ուսումնասիրության արդյունքները եւ կարդացեք: Էնտեղ, իհարկե, ամեն ինչ գրված չէ, բայց դա էլ բավական էր քրեական գործեր հարուցելու համար: Իսկ Հետքի նախկին աշխատակցի անստորագիր նամակի մասին ասածը անհեթեթություն է, գուցե այդ աշծատակցին հարցնեիք թե ինչու է ինքը նախկին աշխատակից: Արդեն իսկ պարզ է, որ պատկերասրահի աշխատակից եք: Պատկերասրահի տնօրենը հրաժարվել է մեր հարցերին պատասխանելուց, եւ պատկերսրահից արդեն 17 աշխատակցի հանդիպել ենք, եւ դեռ մի քանիսին էլ պիտի հանդիպենք: Ինքներդ էլ կարող եք դա պարզել:
Karen
Illarona inds tvuma du el talanchii mtacelakerp unes. [email protected] qez el karoxa vacharen u vochmi qreakan gorc chbacvi!!!! Da hsatat klini ete amen inch nuin kerp sharunakvi!!!!!!!!!
Vlad
De vor mardiq Dataxazi mterim linen irenc himnarknerum mi lav TALAN kkazmakerpen. Nman mi vichak el Bnapahpanutiunuma u bolor [email protected] tanum en depi Dataxaz............ Paron Naxagah ushadir e petq linel ays erku volortnrin
Yura
EDIK BAGHDASARYAN DZEZ FRANSIAI HAYERI KOXMIC POXANCUM EM MER [email protected] VOR AYDQAN USHADIR EQ MER PETUTIAN HANDEP!!!!!!! Dzer nman mardiq petqa inen karavarutiunum ayl voch voroshneri pes miayn TALAN [email protected]
Kar
Liianorain petq e anhapax mi patkerasrah tal vor na nuin kerp sksi vacharel ayntexi exac [email protected]:))))) Naxagahina petq dimel!!!! Hayastanum ays inch a katarvum??????????
Կարինե
lallorona Համաձայն եմ քեզ հետ որ հետքի արժանահավատ աղբյուրները հնացած ձևակերպում է, բայց լավ կամ վատ էս թերթը գոնե խոսում է էն ահավոր ալան թալանի մասին, որ կատարվում է Հայաստանի թանգարաններում, փորձեք համեմատել 80-ականների թանգարանների ունեցած կատալոգները հիմիկվա կատալոգների հետ, թալանված է ամեն արժեքավոր բան, բա մի տեսեք թե ինչ է կատարվում հնագիտական պխեղումների ժամանակ,դ ամբարանները քանդում են աշխատանքային օրերին, բայց բացում են հանգստյան օրերին, կամ երեկոյան ուշ որ աշխատող-բանվորները տեղում չեն լինում, ովա պիտի վերաահսկի մարդ չի էլ հասկանում:
Գագո
Բա էդ փարավոնը իրա փարավոնային կայնքը ոնց կազմակերպի, նա կերպարվեստի ոլորտի հայ օլիգարխներիցա, մի հետաքրքվեք նրա կենսակերպով: Երբ ուրիշ նկարիչներ շատ հայտնի , սովորական կերպով են աօրում մենակ նրա ամառանոցը մի քանի միլիոն արժե:
HRANT
EREVI ISHXANAVORNERI TNERUM E DRA HAMAR EL LRUM EN,,,
lallorona
Հարգելիներս. իմ խոսքի դեմ այստեղ հնչած յուրաքանչյուր ՛՛հակափաստարկին՛՛ պատասխանելը երկար ժամանակ կխլեր, և, համոզված եմ , սա այն դաշտը չէ, որտեղ կարելի է երկարատև բանավեճեր վարել, այն էլ նման հարցերի շուրջ: Այն, որ հաջատեղյակ եմ հարցի էությանը, դուրս է որևէ կասկածից: Հավատացնում եմ: Եվ իմ անւնով հանդես գալու էլ- ժամանակ անպայման կլինի, խոստանում եմ: Անպատեհ է այժմ չակերտները բաց անելը: Իր ժամանակին և՜ ՛՛Հետքը՞, և՜ թանգարանների ՛՛ալան-թանալով՛՛ մտահոգված մարդիկ հստակ առողջ տեղեկատվություն կստանան խնդրի մասին: Ավելին ասել առայժմ հարկ չեմ համարում: Միայն կոչ եմ անում նորից և նորից- մի զրպարտեք:
lallorona
Եվ, բոլորիդ թույլտվությամբ, մի խոսք ևս՝ հետգրության կարգով. ֆորումներից մեկում մի հարգելի նկարչուհի նշել էր - մեջբերում եմ. ՛՛ ես հիշում եմ այդ արձանը: Փաստորեն դա էլ տարան... Ափսո՜ս, ինչ հրաշալի արձան էր...՛՛: Այն դեպքում, երբ վերոհիշյալ քանդակը երբևէ չի ցուցադրվել և որևէ կատալոգում դրա լուսանկարը զետեղված չէ: Ասածս այն է, հարգելիներս Գագո, Կարեն, Վլադ, Լարիսա Փարեմուզյան և այլոք, որ եթե որևէ քննարկման առարկա չեք տեսել ձեր աչքերով և հստակորեն ըեղյակ չեք հարցի էությանը, ավելի լավ է խուսափոլ գնահատականներ տալուց տվյալ հարցի առնչությամբ, այն էլ- հահյոյանքների, զրպարտությունների կամ կոշտ մեղադրանքների կարգով: դա, մեղմ ասած, բարոյական արարք չէ յուրաքանչյուր դաստիարակված մարդու համար... ինձ թանգարան տալու, պատասխանատվության ենթարկելու վերաբերյալ մենկաբանություններին կպատասխանեմ ժպիտով... Այսքանը, այլևս չեմ գրի այստեղ, միայն վստահեցնում եմ, որ ժամանակին այստեղ բարձրացված հարցերը կլուսաբանվեն քաղաքակիրթ և պատշաճ ձևով՝ իր տեղին և իր ժամանակին:
Մլեհ Իշխանեան
Պարոն,օրիորդ կամ տիկին lallorona, Պետական Պատկերասրահի աշխատակի՞ց էք:
Armen
Իհարկե, lallorona-տիկին Վեհանուշ, որտեղից պիտի տեսներ եթե չկա այդ քանդակը: Դուք ինչքանով եք կապված անհետացումների հետ դրա մասին գուցե խոսեք:
Կարինե
. lallorona Դու պարզապես օգտվում ես այն հանգամանքից, որ ոչ ոք մեզ թույլ չի տա գնալ, ստուգել ու բացահայտումնե անել, դրա համար էդպես ես ասում, իսկ ես քեզ ասում եմ, երեևում է դու այնտեղ մուտքի իրավունք ունես, եթե վստահում են քեզ աշխատակիցները մի հատ հետատքրվի ճապոնական և չինական հաղճապակու կոլեկցիայի հետ, անտիկվար աշխատանքներ թանակրժեք, որ նվիրել են սփյուռքահայեր ու անվանի մտավորկաններ, դեռևս խորհրդային տարիներին, ու տես թե քեզ ինչեր կպատմեն, էդ կատալոքգներն էլ իեևրցնք են գրում, իրենք էլ փոխում, դզմզում
lallorona
Տիկ. Վեհանուշ- տարբերակ առաջին:)))))Այլ տարբերակներ կան?)))) ՛՛Ալֆրեդի սենյակ՛՛ ծրագիրը հիշեցի... )))))) Արմեն ջան, վատ սկիզբ չէ:)))
գագո
Մլեհ-ին ՀՀՇ-ական ես այ ախպեր, ով ինչիղց խոսումա դու պետություն, գյադաների ժամանակ, էհ 20 տարիա գյադաների ժամանակ, դու էսքան տարի զարմանում ես?Հա ըստե պետության խնդիրը կա, բայց ավըոա ընկնում պետությունը, բռնաբարություն էղնի պետությունը, կուսակցությունտ փոխի, կուսակցությունտ
կարնե
Ani Hovhannissian - էդ պատասխաննա է, որ էս օրին ենք, մարդը լավ էլ պատասխանա տալիս, ամենքին հալ հալն ու գորա մի բան հասցնումա, մեկին նկար, մեկի ամառանոցի պուրակին արձան, մեկին կիրառական արվեստի մի ուրիշ գործ և այլն
lallorona
Արմեն ջան, քանդակը երբեք չի ցուցադրվել, հետևաբար, ըստ ձեզ- միշտ, բոլոր ժամանակներում անհետացած է եղել.. Իսկ ինչու՞ եք միայն հիմա աղմուկ բարձրացնում:)))Ինչ-որ՝ տրամաբանական չէ:)))
Մլեհ
25. քաքօ ջան, չկռահեցիր. կ՚՚երևի դուն Հ1-ի հոգեզաւակ ես, որ պետութեան շահը գերիվեր դասող ամէն հայ անհատի կը փակցնես ՀՀՇականի պիտակ: Այո՛, Փարաւոնի շահատակութիւնները ուղիղ ածանցեալ են գյադեքի ստեղծած անպատժելիութեան:
Kar
Joxovurd et Illaronai [email protected] dzez parz chi, el inch eq [email protected] grvum........ Sharqain talanchia eli
Karlen
Illarona vor xndrem mi 2 hat lav nkar khanes durs es kcaxem lav gnov?:)))))))))))))))))))))))
Մլեհ
Գյադաներու ժամանակաշրջանի Հայաստանին մէջ ամէն ստորութեան համար պարարտ հող կայ։
Լեւոն Բարսեղյան
Ինչ նախարար ունենք է~~~ , գոհ չե՞ք, որ շենքը տեղում է դեռ:

Write a comment

If you found a typo you can notify us by selecting the text area and pressing CTRL+Enter