HY RU EN
Asset 3

Loading

End of content No more pages to load

Your search did not match any articles

Marine Martirosyan

Why Won’t Bishops Synod Discuss Clergymen Who Flaunt Their Wealth?

On the sidelines of the Bishops Synod taking place in Etchmiadzin, Hetq asked Archbisop Nareg Alemezian, Director of the Ecumenical Relations Department for the Great House of Cilicia, whether he thought that church authority was being undermined due to the affluent lifestyle of certain top clergymen.

“I understand what you are getting at, but I don’t want to speak about individual cases. Each individual case must be brough to the attention of the church leadership. Today, the Church has its religious order and subsequent administrative bodies. That’s where the resolution of such issues lie. We are all Christians and must be guided by the priniciples of the Bible and the tenets and traditions of our church,” noted Archbishop Alemezian.

When I asked if the Bishops Synod would be taking up questions regarding the make-up of a clergyman in today’s society, Archbishop Alemezyan responded that it had been made clear that the Synod would be focusing on two major procedural issues – sanctification and the meaning of baptism.

He noted that at the Synod’s third session the members would discuss the challenges facing the Church today

“I cannot answer your question yet. All I can say is that we debated the sanctification issue and tomorroe we’ll discuss the baptism. The third session will take placetomorrow after which a detailed report will be published.”

Catholicos Aram I of the Great House of Cilicia (left) and Catholicos of All Armenians Garegin II stroll the grounds of Holy Etchmiadzin

Artsakh Diocesan Primate Archbishop Parkev Martirosyan

Comments (15)

Սամվել
Վանեցի ախպերն էլ ցույց է տալիս իր բանասիրական շնորհքը, փոխարենը փաստերով խոսելու: Իսկ փաստն այն է, որ հայ եկեղեցու սպասավորների մտավոր պոտենցյալը մեկուկես հավի է հավասար:
Hasmik
XNDRUM EM BARI HOGEVORAKANNER PRKEQ MER EKEXECU ANUN@
Վարազ Սյունի (Ամստերդամ)
Որովհետև Հայ եկեղեցին ԵՐԲԵՔ հոգևոր հաստատություն չի եղել,այլ քաղաքական-իշխանական-ֆինանսական ձգտումներով մի հաստատություն. ուղղակի ԴԱՐԵՐՈՎ թաքնվել են Հայաստանի պետություն չունենալու փաստի տակ. ԻԲՐ «պետական ֆունկցիաներ էին կատարում»: Պատմություն ՉԻՄԱՆԱԼՈՒՑ է,որ մեծ սպասումներ ունեն հայ եկեղեցուց: Թեկուզ հետևյալ պատմական փաստը. հայ եկեղեցին դարերով տոկոսով վարկ էր տալիս հայ գյուղացիներին: Վարկը հետ չկարողանալ տալու համար հայ եկեղեցին միայն Սյունիքում ու միայն 9-11 դարերում մոտ 100 հազար սյունեցու է քշել իր հայրենի օջախից ու մոտ 10 հազար սյունեցու մահապատժի է ենթարկել:
Արմենակ Եղիայեան
Վարազ Սիւնին կը բարեհաճի՞ իր աղբիւրները թուել: Ուրկէ՞ քաղած է այդ տեղեկութիւնները: Իսկ եթէ եկեղեցին դեր չունեցաւ ազգապահպանման մէջ, հապա այս անտէր ջողովուրդը ինքզի՞նք պահեց. ինչպէ՞ս, ո՞ր ուժով, ո՞ր գործօնի շնորհիւ:
Garo
Եկեղեին այսօր ունի բազմաթիվ մարտահրավերներ, դրանք չտեսնելը և կենտրոնանալը լոկ այդ երկու օրակարգերի վրա պարզապես ի ցույց է դնում մեր հոգևոր վերնախավի անհեռանկար հայացքն ու իրականությունից փախուստ տալու փաստը: Օրակարգը փաստացի ով որ որոշում է դա է քննարկվում ուրիշ ոչինչ և վերջ:
Գրիգոր Դաւիթեան
Վարազ Սիւնի, ա՛մմա նետում փչում էք հա։ Փորձեցէք արձակ գրել, թերեւս Քաջ Նազարի պէս գլուխ գործոցներ կը հրամցնէք մեր ազգին։
Mihran
The reason is so obvious to all, karekin and his inner circle of bishops are all involved in sinful acts on a daily basis,they have all tarnished the Armenian church and nation with their despicable and disgraceful behaviour.
ԱՐԱ ԳԵՂԵՑԻԿ
Անողնաշար, վախկոտ ու քծնող ոչնչություններ, վայելեք ձեր անինքնասեր ու ինքնակոչ կոմսոմոլի վերջին ուրվականն էլ, կանոնազանց եկեղեցին էլ, չձևավորված ու չկայացած պռարաբ, կիսաբոլշևիկ կաթ օղի կոսն էլ, սուտի գողական կջոյի բենթլին էլ, անսեր ու անմիաբան ախպերությունն էլ։ Եթե սրանք են այսօր հայ ժողվուրդը, եկեղեցին ու քրիստոնեությունը ներկայացնում, ապա ես բաց ճակատով հայտարարում եմ, որ ես ոչ սրանց պատկերացրած հայն եմ, ոչ էլ քրիստոնյան. Ես Արարատյան Թագավորության բնությունն ու աշխարհրը իր բարի ու արարող մարդկանցով հանդերձ սիրող ու գնահատող և ճշմարիտ Արարչին հավատացող ողնաշարավոր ու կաթնասուն մարդ եմ, ՀԱՅ մարդ եմ. Առանց մեկնաբանության.
JOHN
«Հարուստ հոգևորականների թեման ինչու՞ չի դրվել Եպիսկոպոսաց ժողովում»ՍԻՐԵԼԻ ՄԱՐԻՆԷ,Ո՞Ր ՄԵԿԻՆԸ ԴՆԵԻՆ:ԵԹԵ ՄԵԿԸ ԿԱՄ ՄԻ ՔԱՆԻՍԸ ԼԻՆԵԻ՜Ն...ՀՈ ԱՄԻՍՆԵՐՈՎ ԺՈՂՈՎ ՉԵՆ ԱՆԵԼՈՒ:ՏՈՒՆ-ՏԵՂ ՈՒՆԵՆ ՉԷ՞...
Վարազ Սյունի (Ամստերդամ)
910-918 թթ.-ին գյուղացիական ապստամբություն է բռնկվում Հայաստանի կենտրոնական գավառներում:ԱԿԱՆԱՏԵՍ հեղինակ ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԴՐԱՍԽԱՆԱԿԵՐՏՑԻՆ վկայում է,որ զինված գյուղացիները կռվում էին խոշոր եկեղեցական հողատերերի դեմ՝ոչնչացնելով նրանց դղյակներն ու ունեցվածքը: Գյուղացիական ապստամբություն է ծագում նաև ՍՅՈՒՆԻՔՈՒՄ: 906 թ.-ին՝ՏԱԹԵՎԻ վանքի կառուցումից հետո,ԻՇԽԱՆԱԿԱՆ հատուկ ՀՐՈՎԱՐՏԱԿՈՎ շրջապատի բազմաթիվ գյուղեր տրվում են վանքին՝որպես ՍԵՓԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ:Գյուղացիները այս որոշման դեմ զինված պայքար են սկսում կրոնավորների դեմ:Հատկապես ՑՈՒՐԱԲԵՐԴ,ՏԱՄԱԼԵԿ և ԱՎԵԼԱԴԱՇՏ գյուղերում պայքարն վերաճում է զինված ապստամբության:Գյուղացիներն,ի վերջո,իրենց հողերից դուրս են քշում վանականներին :Սյունյաց հոգևոր առաջնորդ ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԵՊԻՍԿՈՊՈՍԻ խնդրանքով ՍՄԲԱՏ ԻՇԽԱՆԸ ավերում է Ցուրաբերդ գյուղը և մի քանի հարակից գյուղեր և այն կրկին հանձնում վանքին:ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԵՊԻՍԿՈՊՈՍԸ ՍՄԲԱՏ ԻՇԽԱՆԻՆ խնդրում է մահապատժի ենթարկել ապստամբ գյուղացիներին:Սրանից կատաղած՝ գյուղացիները նորից են ապստամբում և սպանում ՀԱԿՈԲ ԵՊԻՍԿՈՊՈՍԻՆ:Գյուղացիների պայքարը շարունակվում է մինչև 10-րդ դարի վերջ:Տաթևի ԳՐԻԳՈՐ ԵՊԻՍԿՈՊՈՍԻ խնդրանքով 990-ական թթ.-ին Սյունիքի ՎԱՍԱԿ ԹԱՔԱՎՈՐԸ զորքերով հարձակվում է գյուղերի վրա,հիմնահատակ ավերում այն,ոչնչացնում ըմբոստ բնակիչներին և հողերը նորից տալիս Տաթևի վանքին:
Վարազ Սյունի (Ամստերդամ)
Xunsap'ha(7) - Շնորհակալություն:Դուք էլ շատ ճիշտ ու դիպուկ կոմենտ եք գրել: Նույնը ԱՐԱ ԳԵՂԵՑԻԿ(8)-ի կոմենտը: Ինձ իսկապես ուրախացնում է,որ ձեզ պես Հայեր կան:
hasmik
ete ekexecin drnery pakum e mardkanc araj lfiki hamar, ajsinqn lfiky darzel e ekexecu astvacy, ajd patcharov el ekexecin korcrel e ir arjeqy
Վարազ Սյունի (Ամստերդամ)
Էդգար Սնդոյան(12) - Պարզ է,որ 9-11 դդ.-ում դա բառացի «տոկոսով վարկ» չէր կոչվում:Բայց հարաբերության/գործելաձևի ԷՈՒԹՅՈՒՆՆ էր նույնը: Իսկ ի՞նչու էին բազմաթիվ գյուղեր ԻՇԽԱՆԱԿԱՆ հատուկ ՀՐՈՎԱՐՏԱԿՈՎ տրվում վանքին՝որպես ՍԵՓԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ : Ի՞նչու վանքի մոտ գտնվող X գյուղը տրվում էր վանքին,իսկ վանքի մոտ գտնվող Y գյուղը՝ոչ:Սա էլ հիմա գնացեք ԴՈՒՔ ինքներդ պարզեք:Հետո՝ «հայ եկեղեցու դեմ քարոզչություն» ՉԻ նշանակում «հակահայկական քարոզչություն»,որովհետև հայկականն ու Հայ ժողովուրդը ՇԱՏ ԱՎԵԼԻՆ է քան հայ եկեղեցին:
Տեր Վրթանես
Հայ եկեղեցին, որ դարեր շարունակ ենթարկվել է հալածանքների և զրպարտությունների, ցավոք, այսօր էլ շարունակվում է հալածվել: Մատթ.5.11-12:
Վանեցի
Մեր մարդկային Մսեղեն մեղքաշատ Մեղկ մարմնով Միշտ մենակյաց Մենք մահվանը Մոտ մահացնոր Մեծ մաքուր Մետաղյա մահճում Մեր մահաքրտինք Մարող մարմնով ու Մոլորված մտքի Մահ մտորումներով Մղձավանջային մշուշոտ Մրրիկներից մոլորաթափառ Մեղսամակարդ մահադալուկ Մեն ու մոլոր Մահասարսուռ մռայլադեմ Մարդասպան մորթապաշտներս՝ Մի առ մի Մտաբերելով մեր Մեղսոտ մեղքերը՝ Մտահույզ մտամոլոր Մեր մոտակա Մեգ մայրամուտի Մահ մշտնջենեկանության Մոխրակույտ մռայլատեսք Մեծ մուտքի մոտ՝ Մտահոգված մահադողդոջ՝ Մե՜նք մեղքերի Մոլորյալ մեղքաշատ Մշակներս մերժելի Միշտ մտահոգված Մեր մոտակայքում Միշտ մոլագար Միշտ մահվան Մոլեռանդությամբ մտադրված Միշտ մտահոգ Միշտ մերկացած Մեծ մաշված Մահացու մեծազոր Մարդատյաց մահվան մանգաղից՝ Մուրացկանաձև մեղկաձայն Մահաբառաչ մեր Մուրող մարմանջով Մեր մեղան ենք Միշտ մուրում՝ Մեծն Մարդարարից ու Միշտ էլ մերժվում ենք Մեր Մարդաստեղծից` Մենք մեղավորներս Մե՛ղա մեզ …

Write a comment

If you found a typo you can notify us by selecting the text area and pressing CTRL+Enter