HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Ինտերնետն առաջ է անցել հեռուստատեսությունից. ինչ աղբյուրներից են տեղեկություն ստանում հայաստանցիները

Ինտերնետը՝ որպես տեղեկություն ստանալու նախընտրելի աղբյուր, առաջ է անցել հեռուստատեսությունից: Այս մասին են վկայում «Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի հետազոտության արդյունքները:

«Եթե հեռուստատեսությունը ուզում է այս մրցակցությունում հաղթի, ապա բավականին արմատական և լուրջ բարեփոխումների պետք է ենթարկվի»,- հետազոտության արդյունքները ներկայացնելիս այսօր ասաց կենտրոնի տնօրեն Լաուրա Բաղդասարյանը:

Սոցիալական հարցումներն անցկացվել են Հայաստանի 19 քաղաքներում և 34 գյուղերում: Դրանց նպատակն է եղել պարզել մարդկանց՝ մեդիայի սպառման նախընտրությունները, դրանցում սոցիալական ցանցերի դերը, ինչպես նաև ընտրական գործընթացների հանդեպ հարցվողների վերաբերմունքը:

Հարցված 1150 մարդկանց մոտ 60%-ը նշել են, որ նորությունների մասին տեղեկանալու իրենց առաջնային աղբյուրը ինտերնետն է, 35.7%-ը՝ հեռուստատեսությունը: «Հետաքրքիրն այն է, որ ռադիոն և տպագիր թերթերը էականորեն զիջել են իրենց դիրքերը ինֆորմացիայի այնպիսի աղբյուրների, ինչպես օրինակ հարազատներն են, ընկերներն են, հարևաններն են»,- նշում է կենտրոնի տնօրենը:

1.JPG (38 KB)

Հետազոտողները պարզել են, որ տեղեկատվամիջոցների այսպիսի սպառումը կապված է ոչ թե հարցվողների սեռի կամ բնակության վայրի հետ, այլ՝ տարիքի, սոցիալական վիճակի և կրթական մակարդակի: Որքան ցածր է կրթական մակարդակը և քիչ՝ եկամուտները, այնքան շատ են հեռուստատեսությունը որպես տեղեկության առաջնային աղբյուր օգտագործելու դեպքերը:

Ինչ վերաբերում է Հայաստանի համար կարևոր իրադարձությունների մասին տեղեկանալու նախընտրելի աղբյուրներին, «ինտերնետ» ընդհանուր կատեգորիայի փոխարեն տարբերակվել են սոցիալական ցանցերն ու առցանց ԶԼՄ-ները: Հարցվածների 66%-ը նշել են, որ ամենաշատը սոցիալական ցանցերից են օգտվում՝ այդ իրադարձությունների մասին տեղեկանալու համար:

2.JPG (59 KB)

«Մեզ թվում էր, որ օնլայն լրատվամիջոցները իրենց ուղիղ եթերներով, ինֆորմացիան տալու արագությամբ ավելի առաջ են հեռուստատեսությունից, բայց այս հարցումները ցույց տվեցին, որ այնուամենայնիվ օնլայն լրատվամիջոցները զիջում են հեռուստատեսությանը»,- նշում է Լաուրա Բաղդասարյանը:

Սոցիալական ցանցերից օգտվողների հիմնական մասը կազմում են մինչև 50 տարեկանները (ևս 2%-ը եղել են 65 տարեկանից բարձր): Ընդ որում, եթե ընթացիկ նորությունների մասին ինտերնետից օգտվելը ուղիղ համեմատական է բարձր սոցիալական դիրքին և կրթական մակարդակին, սոցցանցերի դեպքում ցուցանիշները տարբերվում են: Թեև բարձրագույն կրթություն ստացածների թիվը այստեղ ևս շատ է, բայց բարձր եկամուտ ունեցողների թիվն ավելի քիչ է, քան ցածր եկամուտ ունեցողներինը: Սոցցանցերից օգտվող հարցվողների 12.7%-ը նշել են, որ իրենց գումարը երբեմն անգամ սննդին չի բավականացնում:

Սոցիալական ցանցերից ամենատարածվածը Facebook-ն է (73%), որից օգտվողների 1/3-ը նշել են, որ այն իրենց համար տեղեկության բացառիկ աղբյուր է հատկապես լարված իրավիճակներում: Հետազոտության հեղինակները հարցրել են նաև, թե հատկապես որ գործընթացներում է այս սոցիալական ցանցը օգնում հասնելու դրական արդյունքների.

3.JPG (56 KB)

Մյուս տարածված սոցցանցերն են Instagram-ը (30.3%), Одноклассники-ն (23.4%), Twitter-ը (4.3%) և այլն:

Հետազոտությունն անդրադարձել է նաև հարցվողների քաղաքական հետաքրքրություններին: Նրանց 84.4%-ը նշել են, որ մասնակցել են դեկտեմբերի 9-ի խորհրդարանական ընտրություններին: Կեսից ավելին նշել են, որ Facebook-ում քաղաքական և պետական գործիչների ելույթները օգտակար են: Ընդ որում, նման կարծիք արտահայտողների շրջանում մեծ թիվ են կազմել մարզերի բնակիչները:

Ընտրական քարոզարշավներին հետևելու համար հարցվածները տարբեր պատճառներ են բերել՝ դրանք կարևոր են տեղեկացված լինելու համար, հետաքրքիր են, կողմնորոշում են, զվարճացնում են և այլն:

Քարոզարշավի ժամանակ նրանց ամենաշատը հետաքրքրել են բանավեճերը, ավելի քիչ՝ հարցազրույցները, կենդանի հանդիպումները, ֆեյսբուքյան ուղիղ եթերները, գովազդային հոլովակներն ու պաստառները:

Ընտրական փուլում բնակիչների համար տպավորիչ են քաղաքական ուժերի ծրագրերը, գաղափարները, մարդկանց խնդիրները լուծելու թեկնածուների կարողությունները, նրանց նախկին գործունեությունն ու կենսագրությունը, և քիչ նշանակություն ունեն «զուտ քարոզարշավային» երեւույթները՝ կարգախոսը, նկարները, հանդիպումները նրանց հետ, հանրահավաքներն ու երթերը:

4.JPG (59 KB)

«Եթե ճիշտ է, որ հիմա ընտրական գործընթացները մեծ ազդեցություն պիտի ունենան ընտրողների ընտրության վրա, հետևաբար երևի պետք է փոխել վերաբերմունքը նաև քարոզչական գծեր տանելու նկատմամբ»,- նշում է «Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի տնօրենը՝ հավելելով, որ կարիք կլինի հետագա հետազոտություններով տեսնել, թե արդյոք ամրապնդվում են այս արդյունքները: Մարդիկ պատասխանել են այս հարցերին՝ դեռևս նախորդ բոլոր ընտրական գործընթացների ազդեցության տակ, «որովհետև մեկ անգամվա ընտրական գործընթացը, թեկուզև հաջողված, չի կարող փոխել մարդկանց վերաբերմունքը ընդհանրապես ընտրությունների նկատմամբ»:

Դիագրամները՝ «Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter