HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

Նախկին նախագահական օդանավը կօգտագործեն ուսանողները

Նախկին նախագահական ինքնաթիռը, որը 2007 թվականից չի սպասարկում երկրի բարձրագույն ղեկավարությանը, այսօր կառավարության որոշմամբ անհատույց օգտագործման իրավունքով հանձնվել է «Ավիաուսումնական կենտրոն» ՓԲԸ-ին:

1977-ին պատրաստված «Տու-134Ա» տիպի օդանավը խորհրդային տարիներին շահագործվել է Վիլնյուսում, Սիկտիվկարում, ապա՝ Երեւանում (գրանցումը՝ СССР-65072): 1990-ականներին այն «Հայկական ավիաուղիների» շարժակազմում էր արդեն հայկական գրանցումով՝ EK-65072: Օդանավը որոշակի փոփոխությունների է ենթարկվել՝ դառնալով «Տու-134Ա-3», որի տուրբոռեակտիվ շարժիչները կատարելագործված են, բացի դրանից՝  այն դարձել է VIP բորտ: 2000-2007 թթ. EK-65072-ը ծառայել է երկրորդ նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանին: Այն գտնվում էր «ՀՀ նախագահի աշխատակազմ» պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում:

Այն բանից հետո, երբ պետությունը նոր կառավարական ինքնաթիռ ձեռք բերեց («Airbus A319-132»), որը մինչ օրս սպասարկում է երկրի ղեկավարությանը, խորհրդային «Տու-134»-ը եւս 3 տարի՝ մինչեւ 2010 թ., շարունակեց սպասարկել տարբեր պաշտոնյաների: 2010-ի օգոստոսի 12-ին կառավարությունը որոշեց աճուրդի հանել օդանավը: Մեկնարկային գին սահմանվեց 600.168.000 դրամը (այդ պահի փոխարժեքով՝ մոտ 1.635.000 դոլար):

Երկար ժամանակ «Զվարթնոցում» կայանված ինքնաթիռը 2018-ի մարտի 22-ին գործադիրի որոշմամբ ամրացվեց կառավարությանն առընթեր պետգույքի կառավարման վարչությանը (ներկայում՝ պետգույքի կառավարման կոմիտե): Որոշման հիմք էր դարձել այդ ժամանակվա նախագահ Սերժ Սարգսյանի փետրվարյան կարգադրությունը, որով շուրջ 483 մլն դրամ գնահատված օդանավը հանվել էր նախագահի աշխատակազմի հաշվեշռից: Ընդ որում՝ մարտի 29-ի նիստում էլ կառավարությունը նախագահականի բալանսից հանված եւ 17,5 մլրդ դրամ գնահատված «A319»-ը կցեց քաղավիացիայի գլխավոր վարչությանը (ներկայում՝ քաղավիացիայի կոմիտե):

Կառավարության այսօրվա որոշման հիմք է ծառայել այն, որ «Ավիաուսումնական կենտրոն» ՓԲԸ-ն դիմել է վերադասին՝ ՔԱԿ-ին, վերջինս էլ՝ էկոնոմիկայի նախարարության պետգույքի կառավարման կոմիտեին՝ խնդրելով բաժնետիրական ընկերությանը ամրացնել կամ անհատույց օգտագործման տրամադրել նախկին նախագահական ինքնաթիռը:

Ըստ այդմ՝ «Ավիաուսումնական կենտրոն» ՓԲԸ-ի ուսանողներն ուսուցման ընթացքում պարբերաբար իրականացնում են պրակտիկ պարապմունքներ, ինչը նպաստում է նյութի յուրացմանը եւ պրակտիկ գիտելիքների զարգացմանը: Հաշվի առնելով այն, որ «Տու-134» օդանավը լրակազմված է, բայց չի շահագործվում, նպատակահարմար է համարվել այն օգտագործել՝ ուսումնավարժանքներ իրականացնելու համար, որոնք չեն հանգեցնի օդանավի ներկա վիճակի վատթարացմանը:

Կառավարության որոշման հիմնավորման համաձայն՝ օդանավի անհատույց օգտագործման իրավունքով տրամադրումը «Ավիաուսումնական կենտրոն» ՓԲԸ-ին կնպաստի ավիացիոն կադրերի պատրաստման, վերապատրաստման եւ որակավորման բարձրացման գործընթացին, ինչպես նաեւ ապագայում նոր ուսանողների քանակի եւ նոր մասնագիտությունների ավելացմանը: Կենտրոնում դասավանդող դասախոսներից շատերն ունեն այդ տիպի օդանավում աշխատելու մեծ փորձ եւ կարող են ապահովել ուսանողների պրակտիկ աշխատանքների անցկացումը՝ առանց նյութական լրացուցիչ միջոցների օգտագործման:

Գործադիրը պետգույքի կառավարման կոմիտեի նախագահին հանձնարարել է որոշումն ուժի մեջ մտնելուց հետո՝ երկամսյա ժամկետում, ՓԲԸ-ի հետ կնքել օդանավի անհատույց օգտագործման պայմանագիր:

Հավելենք, որ 42-ամյա ինքնաթիռը ՀՀ օդանավերի ռեգիստրում գրանցված չէ եւ այժմ գտնվում է «Զվարթնոց» օդանավակայանում:     

Լուսանկարում՝ EK-65072-ը՝ Թբիլիսիի օդանավակայանում (25.05.2009)

Մեկնաբանություններ (1)

Գևորգ
Հարգելի Հետք, 1992 թվականի վերջում կամ 1993 թվականի սկզբում, ռուսական ԶԼՄ-ներում կարդացել էի, որ Լևոն ՏԵր-Պետրոսյանի նախագահական ինքնաթիռը ուղղարկվել է Մոսկվա, որպեսզի վաննա տեղադրվի: Եթե հնարավոր է, կխնդրեի կատարել հետաքննություն: Կարծում եմ, որ շատերին կհետաքրքրի, թե իրոք պատերազմի ծանր տարիներին մեր իշխանությունները նման արարք են կատարել:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։