HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Հայկական գինիների ոսկեզօծ հաղթարշավը Բեռլինում

41 երկրի 7.000 հայտատու կողք կողքի պայքարում է լավագույնի կոչման համար, գույնը նույնն է, համն ու որակը՝ խիստ տարբեր: Գինու 700 փորձագետ օրեր շարունակ համտեսում, փորձում ու շրջում է տաղավարից տաղավար, մեկ գավաթ գինի ձեռքին՝ ընտրում լավագույնին:

«Berliner Wein Trophy»-ն գինու ամենամասշտաբային ու հեղինակավոր մրցանակաբաշխությունն է: Ամեն տարի այս ստուգատեսին հայկական շատ ընկերություններ են մասնակցում: Մրցակցությունը թեժ է, ֆրանսիականի, իտալականի, իսպանականի, վրացականի կողքին հայկականը չի զիջում, մեդալակիրների ցանկում են անգամ: Մասնակիցները կատակում են, թե հայերը եկան Բեռլին, հաղթեցին ու գնացին:

Արագածոտնի մարզի Սասունիկ գյուղում ենք: Հեռվում նշմարվում է «Արմենիա Վայն» ընկերության տուֆակերտ գործարանը՝ Արարատին դեմ հանդիման: Ժան Բատիստ Սուլայի հետ ենք հանդիպելու, մի մարդ, որը գինու մասին շատ բան գիտի:

Մեր այցի առիթը «Արմենիա Վայն» գինիների նոր հաղթանակն է: «Արմենիա Վայն»-ի 4 գինիներ Բեռլինում հերթական անգամ արժանացել են ոսկե և արծաթե մեդալների:

Մեղմ քամին օրորում է արևից շողացող խաղողի այգին: Ժանը, ժպիտը դեմքին, դիմավորում է մեզ:

-Փարև Ձեզ, համեցեք մեր տուն:

Ներս ենք մտնում ու միանգամից հարազատի պես սկսում է հպարտությամբ պատմել, որ այս հաղթանակը բոլորինն է՝ խաղողագործից մինչև հիմնադիրներ: Տանտիրոջ հոգատարությամբ ձեռքը մեկնում է դեպի կամարներից այն կողմ նշմարվող 14 հա խաղողի նորատունկ այգին:

«Մենք խթանում ենք բիոարտադրությունը, որովհետև Հայաստանն ունի բոլոր նպաստավոր պայմանները: Սկզբում, երբ եկել էի և ասում էի հայկական գինի, բոլորն ասում էին՝ չէ, ինչ հայկական գինի, լավ գինին վրացականն է: 10 տարվա ընթացքում զգում եմ ահռելի փոփոխություն, սպառողը նախընտրում է հայկականը: Եթե համեմատելու լինենք, ապա Հայաստանում միջին որակի գինին ավելի լավն է, քան Ֆրանսիայում միջին որակի գինին»,- ջերմ զրույցի ընթացքում պատմում է Ժան Բատիստը և հրավիրում զրույցը շարունակելու գինեգործարանում գործող «Նազանի» ռեստորանում:

-Պարոն Սուլա, մի փոքր խոսենք մրցանակաբաշխության հեղինակության մասին, ի՞նչ մասշտաբի մրցանակաբաշխություն է «Berliner Wein Trophy»-ն, ո՞ր երկրներն էին մասնակցում:

- Գիտեք, այն գինեգործության ամենամեծ համաշխարհային մրցույթն է, որն անցկացվում է «OIV»-ի՝ Գինու և խաղողի միջազգային կազմակերպության հովանու ներքո: Մրցույթներ բոլոր երկրներում էլ կան, մեկը՝ մի քիչ ավել, մեկը` մի քիչ պակաս կարևորությամբ, բայց սա այն մրցույթն է, որի համբավն անցնում է բոլոր սահմանները: Չիլիից, Ֆրանիսայից, Արգենտինայից, մեծ թվով երկրներից 1000-ավոր գինիներ են հայտ ներկայացնում: Մրցակցությունը իսկապես թեժ է:

- «Արմենիա Վայն»-ը գինու քանի՞ տեսակ է ներկայացրել մրցանակաբաշխությանը և ի՞նչ հաջողություն է գրանցել:

- Շատ էինք մտածում, թե որ տեսականիով մեկնենք Գերմանիա: Որոշեցինք ներկայացնել չորս տեսակի գինի՝ երկուական «Թարիրի» և «Տակառ». մեր պրեմիում և սուպերպրեմիում տեսակի գինիները, որոնք երկուական ոսկու և երկուական արծաթի  արժանացան:

-Ի՞նչ առանձնահատկություն ունեն այդ գինիները:

«Տակառ»-ը` պրեմիում, իսկ «Թարիրին» սուպերպրեմիում դասի գինի է, երկու տարբեր կոնցեպտներ: «Տակառը» հայկական բնաշխարհի և խաղողի արտահայտությունն է, մաքուր հայկական է, իսկ «Թարիրի»-ն հայկականի և եվրոպականի համադրությունն է:

-Այս մրցանակներն ի՞նչ են տալու «Արմենիա Վայն»-ին:

-10 տարի առաջ, երբ նոր էի եկել Հայաստան և ռեստորաններում ներկայանալով ֆրանսիացի գինեգործ` առաջարկում էի հայկական գինի, մարդիկ հրաժարվում էին, չէին էլ ուզում փորձել: Ասում էին՝ հայկական գինին լավը չի, վստահություն չկար: Ընդամենը մի գինետուն կար, գինու մշակույթը չկար: Մեր առաջին մրցանակը 2013 թ-ին էր, երբ  «Արմենիա մուսկատ» գինին մասնակցեց Ֆրանսիայում անցկացվող «Համաշխարհային մուսկատ 2013» մուսկատ գինիների փառատոնին, և «Արմենիա Վայն»-ը հետ վերադարձավ մրցանակով: Այդ ժամանակ շատ խոսվեց հայկական գինու մասին: Առաջին տեղում հայկականն էր, հետո իսպանական, արգենտինական գիններն էին: Առաջին հերթին մեզ վստահություն տվեց հայկական գինու պոտենցիալում: Հետո դա փոխանցվեց սպառողներին և մյուս արտադրողներին:

-2013 թ.-ի հաջողության տրամաբանական շարունակությո՞ւնն էին «Berliner Wein Trophy»-ի մրցանակները:

-«Արմենիա Վայն» գինիները ճանաչված են և Հայաստանում, և Հայաստանից դուրս՝ մասնավորապես արտահանվող գինիների 60 %-ը մեզ է բաժին ընկնում: Եվ տեղական, և միջազգային մրցակցությունը շատ ուժեղ է: Քիչ է ունենալ լավ գինի, լավ պիտակ, լավ գին, պետք է ունենալ նաև լավ մրցանակներ: Այդ մրցակցությունն անվերջ է: Եթե մի տարի բրոնզ ունես, հաջորդ տարի պետք է անպայման արծաթե մեդալ ստանաս, հաջորդում՝ ոսկի: Հետո անհրաժեշտ է լինելու 2 հատ ոսկե մեդալ (ծիծաղում է, հեղ.): 

-Վերջին հաջողությունը ե՞րբ կանդրադառնա արտադրանքի ծավալի վրա:

-Դա բանակցողների խնդիրն է, մենք արտադրողն ենք և որպես արտադրող` սահմանափակ քանակ կարող ենք թողարկել, եթե ուզում ենք շատ վաճառել, պետք է մեծանանք, ընդլայնվենք: Մեր խնդիրը որակն ապահովելն է, որ միշտ սպառողներին ավելի լավ գոհացնենք: Մենք ավելի շատ շահագրգռված ենք խաղողագործների հետ տարվող աշխատանքով, որ իրենց սովորեցնենք, տևական ժամանակ իրենց հետ աշխատենք, հետո ընդլայնվենք:

4 տարի առաջ «Տակառ»-ը չկար, և մի քանի տարում մենք տասնյակ հազարավոր շիշ «Տակառ» ենք վաճառում: Այդ ժամանակ խաղողագործներն ի վիճակի չէին այդ որակի խաղող մեզ մատակարարել, որ մենք ստանայինք գինու այդ տեսակը: Դրա համար մենք իրենց հետ պետք է աշխատենք, համաչափ քայլերով առաջ գնանք: Մենք ուզում ենք այնպիսի գյուղատնտեսություն զարգացնենք, որ «արժեք» ստեղծի և հնարավորություն տա բոլորին լավ ապրել: Մյուս ուղղությունը, որ սկսում ենք զարգացնել, դա բիոարտադրանքն է:

-Եթե «Արմենիա Վայն»-ը համեմատեք ձեզ ծանոթ գինու այլ գործարանների հետ, ի՞նչ առանձնահատկություն, տարբերություն կգտնեք:

-Եթե Բորդոյի արտադրողների հետ համեմատեմ, ապա այստեղ նրանց համեմատ 30 տարի առաջ են: Այստեղ իրականանում են գինեգործական երազանքները: 21-րդ դարի օրինակելի այգիներ, ամբողջովին մոդեռնիզացված տեխնիկա, միջազգային տեխնոլոգիաներ, կաթիլային ոռոգման համակարգեր, մասնագիտացված և սրտացավ աշխատակիցներ…

-Ի՞նչով է պայմանավորված մեծ տարբերությունը՝ սեփականատերերի մոտեցմամբ, թե՞ լավ կառավարմամբ:

-Պետք է իսկապես նշեմ ընկերության երկու բաժնետերերի մոտեցումները, ովքեր շատ բարձր նշաձողեր են դնում: Ամեն մանրուքը հաշվի են առնում: Օրինակ, կարող է ամիսներ տևի մինչև համաձայնություն տան պիտակի ամենափոքր դետալի վերաբերյալ: Նրանց մոտեցումն ու բարձր նշաձողերն են տարբերություն տալիս, այդ մարդկանց պահանջկոտության աստիճանը նաև: Համագործակցում են լավագույն ոլորտի մասնագետների հետ, պատահական չէ, որ գինու խորհրդատուն՝ ես, հենց Բորդո քաղաքից, կոնյակի համար ֆրանսիացի խորհրդատուի հետ ենք համագործակցում՝ հենց Ֆրանսիայի Կոնյակ քաղաքից, իսկ շամպայնի և փրփրուն գինիների համար իտալացի խորհրդատու ունենք:

-Ձեզ ինչպե՞ս գտան:

-Շատ մեծ պատահականություն է եղել: Մի օր հեռախոսազանգ եմ ստանում, և հարցնում են՝ արդյոք հետաքրքրված եմ գալ Հայաստան, գինով զբաղվել: Նշեմ, որ ես ինքս պատրաստ էի վճարել ու գալ Հայաստան՝ աշխատելու գինեգործական ամենահին օրրաններից մեկում: Երջանիկ էի, եկա…(ժպտում է, հեղ.): «Արմենիա Վայն»-ի բացվելուց հետո` 4 տարի հետո, միացա թիմին: Գործարանի մեծ մասը կառուցված չէր, տակառների հատվածը չկար, միասին մեծացել ենք:

-10 տարի հետո այս տարածքում մե՞ծ փոփոխություններ կտեսնենք:

-Ընկերության սեփականատերերը ինձ ամեն անգամ զարմացնում են: Կային ժամանակներ, որ շատ բարդ էր, գործարանն ամբողջությամբ կառուցված չէր և այդ ընթացքում և՛ կառուցվում էր, և՛ արտադրություն իրականացվում: Ծերանալով կորցնում ենք հիշողությունը՝ վատ բաները մոռանում ենք (ժպտում է, հեղ.): Անցյալ տարի «Նազանի» ռեստորանը փոքր էր, կիսով չափ էր, երկու ամսից եկա, տեսա ռեստորանը այսպես մեծացել է: Հետո եկա, տեսա հաց թխելու տեղն է ավելացել: Սեփականատերերը մտերիմ ընկերներ են դարձել, ինձ համար իսկապես սա ընտանիքի մաս է դարձել, ծնողներիս, երեխաներիս եմ բերում այստեղ: Մարդկային արկած է, որն հաճույքով վայելում եմ ամեն գալուց:

-Հայաստանցիներին ի՞նչ ասելիք ունեք:

-Հայերին այս ուղերձը պիտի փոխանցեմ՝ դուք մի տարածք ունեք, որի հողն օրհնված է, պետք է դրանով հպարտանալ ու պետք չի գնալ այլ երկրների գինիներ գնել, դուք այստեղ ավելի լավ եք պատրաստում, վայելեք ձեր գինիները, հպարտացեք ու առաջ տարեք ձեր 6000-ամյա գինեգործության պատմությունը…

Շրջայց «Արմենիա Վայն» ընկերության գործարանում

Գովազդ

Մեկնաբանություններ (1)

Հրանտ
Ուրախ եմ։ Նորանոր հաջողություններ։

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter