Ժամկետանց ապրանքը կեղծվել և վաճառվել է նոր ամսաթվով
«Հետք»-ի ընթերցողներից մեկը երեկ ահազանգել էր, որ ժամկետանց ապրանք է նկատել՝ կրկնակի պիտակով, որի վրա փակցված է եղել պիտանելիության բոլորովին այլ, նոր ժամկետ: Խոսքը վերաբերում է «Mauxion» ընկերության «Coeur De Rose» կոնֆետների հավաքածուին: Քանի որ ապրանքը նվեր էր, չստացվեց պարզվել, թե որ խանութից և երբ է այն ձեռք բերվել:
«Սննդամթերքի անվտանգության մասին» օրենքի համաձայն՝ «անվտանգ սննդամթերքը» պետք է պահպանի մակնշման մեջ ներկայացված իր սպառողական հատկությունները, իսկ ժամկետի լրանալուն պես սննդամթերքը համարվում է վտանգավոր և պիտանի չէ՝ ըստ նպատակային նշանակության օգտագործման համար: Վտանգավոր սննդամթերքն իր հերթին ենթակա է հետկանչի` սահմանված կարգով օգտահանելու կամ ոչնչացնելու համար:
«Coeur De Rose» կոնֆետների օրիգինալ մակնշման մեջ գրված է, որ ապրանքը պիտանի է 14.08.2018-ից մինչև 13.08.2019թ.ից: Կրկնապիտակի վրա թղթով օրիգինալ մակնշման վրա փակցված է եղել նոր ժամկետ, որով ապրանքի ժամկետը երկրարացվել է ևս մեկ տարով ՝ 10.09.2019-ից 10.09.2020թ: Կրկնապիտակի առկայությունը, օրենքի համաձայն, այս սննդամթերքը դարձնում է կեղծված. մակնշումը փոփոխվել է՝ առանց բաղադրության համապատասխան փոփոխության:
Կոնֆետները Հայաստան է ներկրում «Կոնվեկտ» ՓԲԸ-ն: Մենք շրջեցինք խանութներում և ուսումնասիրեցինք այս ապրանքը: Մեզ հանդիպած ապրանքների վրա կրկնապիտակ չկար, դրանք ժամկետի մեջ էին, արժեքը՝ 2500 դրամ:
«Կոնվեկտ» ընկերության տեղյակ պահեցինք հարցի մասին՝ խնդրելով պարզաբանել: Աշխատակիցներից մեկը ևս մի նման դեպք հիշեց, սակայն ասաց, որ իրենք ժամկետի փոփոխություն երբևէ չեն արել:
Ընկերության վաճառքի գծով տնօրենը՝ Դավիթը, մեզ հետ զրույցում նշեց, որ դա հաստատ իրենցը չէ, քանի որ եթե կրկնապիտակ փակցնեին, ապա ամսական ժամկետանց ապրանքի «միլիոններով» հետկանչ չէին ունենա:
«Ժամկետն անցավ, մենք վերադարձ ենք անում, -ասում է վաճառքի գծով տնօրենը: Մենք ամսական միլիոններով վերադարձ ենք անում, ո՞նց կարող է մեզ մոտ ժամկետ փոխվի: Մենք այդպիսի բան չենք անում, եթե անենք, ապա ամսական միլիններով խոտան չենք թողնի խանութում: Որիշ բան է, եթե կոնկրետ ասեր՝ այս խանութում է եղել, չեկը ցույց տար, մենք այդ հետքով կգնայինք, ռեսելլերին (վերավաճառողին, հեղ.) կկանչեինք, կասեինք՝ դու ինչի ես տվել էսպիսի ապրանք»,-պարզաբանեց տնօրենը՝ հավելելով, որ այս դեպքում շատ կարևոր է իմանալ՝ որ խանութից է գնվել, որպեսզի հնարավոր լինի որևէ բան պարզել, իսկ նվերի դեպքում հետքերը կորում են, և իրենք չեն կարող հասկանալ՝ ով է իրենց ապրանքը կեղծում և կրկնապիտակով վաճառում:
Եթե հանդիպել եք նույն ապրանքից՝ կրկնապիտակով, խնդրում ենք տեղեկացնել մեզ՝ գրելով [email protected] էլեկտրոնային փոստին կամ մեր ֆեյսբուքյան՝ «Անվտանգ սնունդ/ Հետք» խմբին:
Մեկնաբանություններ (1)
Մեկնաբանել