HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Ալավերդում տոնել են ռեժիսոր Ռուսլան Սադաղյանի 60-ամյակը

Երեկ, երբ աշխարհը տոնում էր թատրոնի միջազգային տոնը, Ալավերդու քաղաքային թատրոնը  ռեժիսոր Հրաչյա Պապինյանի   նախաձեռնությամբ    թատերասեր ալավերդցիների հետ նշեց  քաղաքային  թատրոնի    դերասան  և Ակներ գյուղի թատրոնի  ռեժիսոր Ռուսլան Սադաղյանի  ծննդյան 60 և բեմական գործունեության  50-ամյակները:  

Դերասանի  բեմական ողջ կյանքն  անցել է   Ակների  գյուղական և Ալավերդու քաղաքային թատրոններում:  Իր  կյանքի 50 տարիներին  ռեժիսոր Ռուսլան  Սադաղյանը  շուրջ  15  ներկայացումներ է բեմադրել իր ծննդավայր Ակներ գյուղում:  Ալավերդու քաղաքային թատրոնում  խաղացել է 25-ից ավելի դերերում: Այդ տարիներին  նրա  յուրովի բացահայտած շատ կերպարներ   արժանացել են   հանդիստատեսի ջերմ  ընդունելությանը: 

Հոբելյարի մեծարման երեկոյին, սակայն,  թատրոնի լոռեցի մասնագետների և թատերասերների կողմից առանձնապես հիշատակվում էր Բոմարշեի «Ֆիգարոյի ամուսնությունը» պիեսի հերոսի` Բրիդուազոնի կերպարի անկրկնելի բացահայտումը:  

Ռուսլան Սադաղյանը  Ալավերդու  քաղաքային թատրոնի այն դերասաններից է, ով երբեք չի  ընկրկել   ցուրտ ու մութ տարիների  դժվարություններից, թատրոնի  նվիրյալին  հարիր  արժանապատվությամբ, շատ դեպքերում առանց  աշխատավարձի, թատերական անմոռանալի պահեր է պարգևել  ալավերդցիներին և իր ծննդավայր Ակների թատերասերներին:  

Մշակույթի մշակի  մեծարման երեկոն   ընթացավ  թատերական ներկայացումներով:  Հանդիսատեսի և դերասանի  այս անգամվա հանդիպումը ամենսրտառուչն էր. «Այս հանդիպումը առանց ձևաչափի է, ինչպես ասում են, առանց դիմակի: Ես ուզում եմ այս հանդիպման ընթացքում ճանաչեք մեկին, ում   հետ հետ շփվել եք միայն բեմից»,- ասաց դերասանը:  Ակները  լոռեցիներին հայտնի է  թատերասեր իր գյուղացիներով: Այս առումով  դերասանը իր համար պատիվ   համարեց, որ ծնվել է  արվեստասեր այդ գյուղում` թատրոնի նվիրյալներ  Սարգիս և Սիրան  Սադաղյանների ընտանիքում: Թատրոնի մարդուն հատուկ   կատարողականությամբ   Ռուսլան Սադաղյանը  հիշեց իր մանկության տարիների  շատ  տարածված   ս տառով սկսվող  և ամփոփ միտք արտահայտող   7 բառերի բառախաղը. «Մեր ազգանունը Սադաղյան է, պապիս անունը Սիմոն, հորս անունը Սարգիս  և այդ բառախաղը սա է. Սդաղանց Սիմոնի Սարգիսը  սարումը սիրեց սիրուն Սիրանին  և էդ սերը ծնեց երկու պտուղ: Մեկը աղջիկ` քույրս, մյուսը  ես ձեր խոնարհ ծառան»:  

Դերասանը թատրոնի նկատմամբ իր հետաքրքրությունը դրսևորել է  շատ փոքր հասակից:  Իր համագյուղացի  Ջիվան Կոնինյանից է նա սովորել  ակորդեոնի  և դհոլի վրա  նվագել:  Իր առաջին դերը Ռուսլանը խաղացել է 1975 թ.-ին  Ակների գյուղական   թատրոնի ղեկավար  Աշխարհբեկ Ծատինյանի  ռեժիսորությամբ:  Դերասանը Ակների թատրոնի և իր կայացման գործում  հիշեց  Ակների թատրոնի մեկ այլ երախտավորի`  Կոլյա Կոնինյանին. «Այս մարդկանց շնորհիվ Ակների գյուղական թատրոնը իսկապես  դարձավ թատրոն: Այս մարդիկ թատրոնի ոլորտում մեծ գործեր չեն արել, բայց գյուղում   թատրոն են ստեղծել:   Եվ պատկերացնում եք, Ակների  թատրոնի կենսագրությունը  90 տարիների է հասնում: Եվ երբ 1998 թ.-ին Ակների թատրոնի համար մի  փոքր  բրոշյուր էի  ստեղծել,  այնտեղ՝ այդ մի փոքր գյուղում,  թվագրվել էր  300-ից ավելի  դերասան:  Կոլյա  Կոնինյանը մի շվիով  գյուղական երգի պարի խումբ է  պահում: Շրջանային ու քաղաքային օլիմպիադաներում Ակների թատրոնը և այդ պարի խումբը միշտ էլ մրցանակներ էր ստանում»: 

Գյուղական  մշակութային  այդ միջավայրն էլ  եղել է  Ալավերդու քաղաքային թատրոնի դերասան և ռեժիսոր   Ռուսլան Սադաղյանի արվեստի ակունքը:    Ակներեցի մեկ այլ ռեժիսոի Ռուբիկ Հակոբյանը  Էջմիածնի ակումբագրադարանային  տեխնիկումն ավարտելու ժամանակ  որպես կուրսային և դիպլոմային աշխատանքներ, հայրենի գյուղում  1977 թ.-ին  բեմադրում է Հովհ. Թումանյանի «Անուշ» և Վահան Միրաքյանի «Լալվարի որսը» ստեղծագործությունների  թատերականացված ներկայացումը: «Երկու ներկայացումներում էլ ես խաղացել եմ:  «Անուշում» խաղացել եմ Մոսի, իսկ «Լալվարի որսում»` Աշուղ»,- ասաց  դերասանը:  Այստեղ էլ  Էջմիածնի  ակումբագրադարանային  տեխնիկումի  ռեժիսորական բաժնի դասախոսներ Վրույր Մանվելյանը և  Մարտին Մաթոսյանը Ռուբիկ Հակոբյանի  ներկայացումները դիտելուց հետո  Ռուսլան Սադաղյանին խորհուրդ են տալիս սովորելու  Էջմիածնի ակաումբագրադարանային տեխնիկումի ռեժիսորական  բաժնում, որը  Ռուսլանը 1977 թ.-ին ընդունվում և 1980 թ.-ին ավարտում է:

Հետայդու Ռուսլան Սադաղյանի  աշխատանքային  ողջ  կենսագրությունը շաղկապվում է  ծննդավայրի և Ալավերդու մշակութային կյանքի հետ` 1980 թ.-ից նա աշխատել է Ալավերդու քաղաքային 2-րդ ակումբի վարիչ,  քաղաքային զբոսայգու գեղմասվար, Ակների ժողթատրոնի ռեժիսոր և Ալավերդու քաղաքային թատրոնի դերասան:  Նա եղել  է նաև Ալավերդու «Լազուր» ժողգործիքների  համույթի նվագակցող:  Ռուսլան Սադաղյանի  դերասանական համբավը   լայն սահմաններ չի հատել, սակայն  նրա  դերասանական  մեծ աշխարհի   պոռթկումները արժևորող և    թատորը  գնահատող   իր հայրենակիցների  ծափերը   նրան լիուլի  բավարարել են իրեն մեծ դերասան զգալու համար: 

Մեծարման երեկոյին դերասանի խոսքը նաև գնահատանք էր աշխատանքային իր ընկերների  և  թատրոնի կազմակերպիչների հասցեին:  Ռուսլան Սադաղյանին ծննդյան 60-ամյակի  և բեմական կյանքի 50-ամյակի առթիվ  շնորհավորանքի խոսքեր ուղղեցին  նրա  բեմական ընկերները, համագյուղացիները և իրենց  չընդհատվող  ծափերով   Ալավերդու և Ակների թատրոնի սիրահարները:  Ալավերդու քաղաքապետ  Արտավազդ Վարոսյանը  Ռուսլան Սադաղյանի համարեց  Ալավերդի քաղաքի մշակույթի նվիրյալ:  Ծննդյան 60-ամյակի և բեմական գործունեության 50-ամյակի առթիվ  նրան  հանձնեց  պատվոգիր:   Հոբելյարին շնորհավորեց և Լոռու մարզպետ Արթուր Նալբանդյանի կողմից պատվոգիր ևու դրամական պարգև հանձնեց մարզպետարանի  կրթության և մշակույթի  բաժնի պետ  Արամ Ռևազյանը: 

Յուրաքանչյուր  շնորհավորանք դերասանը պատասխանում էր իր կերտած հերոսների մենախոսությունների  արտասանությամբ և երգով:  Ռուսլան Սադաղյանի  մեծարման երեկոն դերասանի   բեմական գործունեության  արժևորման  և  թատրոնի նկատմամբ  ալավերդցի  հանդիսատեսի սիրո  դրսևորում էր: 

Մեկնաբանություններ (1)

Հարություն
Բռավո իմ սիրելի ալավերդցիներ, որ շարունակում եք դժվարին այս ժամանակներում պահպանել ու զարգացնել ձեր թատերական ավանդույթները, բռավո Ռուսլան Սադաղյան, բռավո Հրաչյա Պապինյան, որ Ալավերդի-Երեւան-հանրապետության մարզեր լրագրողական ճանապարհները չի չփոթում դեպի Ալավերդի տանող ճանապարհի հետ, ու մշտապես ներկա է իր քաղաքի մշակութային կյանքում, եւ որի շռայլ հյուրընկալությունը վայելում ենք երկու տարին մեկ Թատերական Լոռի փառատոնում: Էլի ալավերդցիները աչքի ընկան իրենց համեստությամբ, երբ Հայաստանի բոլոր թատրոնների դերասաններն ու ռեժիսորները միմյանց կոկորդ կրծելով հրավիրատոմս էին մուրում Արտավազդ մրցանակաբաշխությանը մասնակցելու համար, քանի որ երկրի նախագահն էր լինելու, ալավերդցիների հեչ պետքը չի եղել ոչ արտավազդը, ոչ էլ նախագահին մոտ լինելը փաստորեն, իրենց իրենց համար ու հանդիսատեսի իրենց տոնն են կազմակերպել: Բռավո:

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter