HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Արմեն Միրզոյան

Վրաստանը կշարունակի զարգացնել Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երթուղին

Բաքու-Թբիլիսի-Կարս նախագծի ավարտն էականորեն կկրճատի այն ժամանակը, որն անհրաժեշտ է Ասիայի և Եվրոպայի միջև բեռնափոխադրումների իրականացման համար։ Այն հնարավորություն կտա Վրաստանին տարանցման նպատակով ներգրավել լրացուցիչ բեռներ։ Այդ մասին նշվում է Վրաստանի նոր կառավարության 2021-2024 թվականների ծրագրում։

Փաստաթղթում ընդգծվում է, որ Վրաստանը կշարունակի ինտեգրվել միջազգային տրանսպորտային համակարգերում և կխորացնի տարածաշրջանային համագործացկությունը՝ տարանցիկ միջանցքի մրցունակությունը բարձրացնելու համար։ «Մենք ծրագրում ենք տարանցիկ միջանցքի թվայնացման ապահովման ուղղությամբ աշխատել գործընկեր երկրների հետ, ինչը կբարձրացնի Վրաստանի միջոցով բեռնափոխադրումների արդյունավետությունը և կայունությունը»,- նշվում է Իրակլի Ղարիբաշվիլիի կառավարության ծրագրում, որը ներկայացվել է խորհրդարանի հաստատմանը։ Վրաստանի կառավարության ծրագրում նաև նշվում է, որ 2021-2024 թվականների ընթացքում Վրաստանը պետք է դառնա Եվրամիության և ՆԱՏՕ-ի լիիրավ անդամ։

Այսօր Վրաստանի խորհրդարանը սկսել է քննարկել կառավարության թարմացված կազմը։ Ինչպես արդեն հայտնի է, Իրակլի Ղարիբաշվիլիի կառավարության կազմում երկու փոփոխություն է տեղի ունեցել։ Իրակլի Կարսելաձեն կգլխավորի տարածքային զարգացման և ենթակառուցվածքների նախարարությունը, իսկ Ջանշեր Բուրչուլաձեն՝ պաշտպանության նախարարությունը։

Լուսանկարը՝ Anadolu գործակալության

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter