HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Սեդա Հերգնյան

Քաղաքացին պնդում է, որ իր բանկային հաշվից գումար են հափշտակել ու իր անունով վարկ վերցրել

Բանկերը չեն ընդունում, որ իրենք որևէ հարցում թերացել են: Քրեական գործ է հարուցվել: 

Հակոբ Սարխոշյանն այս տարվա սեպտեմբերի 18-ի ուշ երեկոյան «ԱրՔա» համակարգից նամակ է ստանում իր հեռախոսահամարին, որ իրեն պատկանող քարտից, որը թողարկված է «Ակբա-բանկ»-ի կողմից և կցված է «Իդրամ» հավելվածին, երկու անգամ ելքագրվել է 500 հազար դրամ և մեկ անգամ՝ 300 հազար դրամ: Քարտապանը պնդում է, որ դա եղել է առանց իր իմացության,  ընդհանուր առմամբ 1.3 մլն դրամի գումար է հափշտակվել:

Այս դեպքից հետո Հակոբը և նրա կինը՝ Բելլա Մարտիրոսյանը, հայտնվել են բանկային ու իրավական քաշքշուկների մեջ:

«Հաջորդ օրերին մեզ բանկում տեղեկացրին, որ ելքագրված գումարը փոխանցվել է «ԱյԴի բանկ»-ի ինչ-որ քարտատիրոջ հաշվին, այնտեղից էլ օնլայն բուքմեյքերական խաղեր կազմակերպող «Աջարաբեթ»-ի հաշվին: Սակայն, մինչև այսօր՝ մոտ երեք ամիս անց, մենք դեռևս չենք կարողացել ապացուցել, որ մենք չենք կատարել այս փոխանցումները և հետ չենք ստացել քարտից ելքագրված գումարը»,- պատմում է Բելլա Մարտիրոսյանը:

Սա էլ դեռ ամենը չէ. Հակոբը պարզել է, որ նույն օրը՝ սեպտեմբերի 18-ին, իր անունով «ԱյԴի Բանկ»-ում 500 հազարի դրամի չափով վարկ է ձևակերպվել ու տրամադրվել:

«Այդ մասին իմացել ենք բանկում և օրեր անց հաղորդագրություն ստացել, որ եթե ժամանակին չկատարենք վարկային պարտավորությունները, գումարը կբռնագանձվի դատական կարգով»,- պատմում է Հակոբ Սարխոշյանը:

Դիմումներ բանկերին, ԿԲ-ին ու ոստիկանությանը. բանկերը պնդում են, որ ամեն ինչ «մաքուր է»

Սեպտեմբերի 18-ին այդ հաղորդագրությունները ստանալուց հետո, Հակոբ Սարխոշյանն ու կինը այցելել են «Ակբա-բանկ» և «ԱյԴի Բանկ»՝ հասկանալու, թե ինչ է կատարվել: Պարզել են, որ փոխվել են բանկային հաշվի կոնտակտային տվյալները՝ էլ. փոստ, հասցե և այդպես են կատարվել փոխանցումները: Փոխված ոչ հեռախոսահամարին, ոչ էլ էլեկտրոնային փոստին Հակոբ Սարխոշյանը չի տիրապետել:

Հակոբ Սարխոշյանը բազմաթիվ դիմումներ է ուղարկել «Ակբա-բանկ», «ԱյԴի Բանկ», «Իդրամ», Կենտրոնական բանկ և Ոստիկանություն՝ պնդելով, որ այդ փոփոխությունները, փոխանցումներն ու վարկի ստացումը կատարվել է առանց իր իմացության, անհայտ անձի կողմից:

Նա «Հետք»-ին է տրամադրել ինչպես դիմումների, այնպես էլ պատասխանների պատճենները:

Քաղաքացին դիմել է «Ակբա-բանկ» և պահանջել պարզաբանել, թե ինչու է ինքը իրեն պատկանող քարտից գործարք կատարվելուց հետո միայն հաղորդագրություն ստացել այդ մասին, ինչպես նաև պահանջել է աջակցել հանցագործության բացահայտմանն ու վերականգնել իր դրամական միջոցները:

Բանկից պատասխանել են, որ կանոնակարգի համաձայն՝ հաղորդագրությունը ստացվում է գործարքի ավարտից հետո: Ինչպես նաև շեշտել են, որ օգտատերն ինքն է պատասխանատվություն կրում գաղտնաբառը, հաշվի համարը և PIN կոդը կորցնելու կամ որևէ կերպ երրորդ անձանց տրամադրելուց հետո առաջացած ցանկացած հետևանքի համար:

«Ուստի, բանկը մերժում է Ձեր դիմումը՝ դրամական միջոցների վերականգման մասով»,- նշել են «Ակբա-բանկ»-ից:

«ԱյԴի Բանկ»-ը ևս պնդում է, որ իրենք իրենց հաճախորդներին տրամադրում են հեռավար բանկային համակարգերի միջոցով գործարքներ կատարելու հնարավորություն, որոնցից օգտվելու համար բանկը սահմանել է պատշաճ նույնականացման պահանջներ:

«Մենք դիմել էինք բանկին՝ պահանջելով պատասխանել, թե ինչպես են ամուսնուս անունով օնլայն վարկ տրամադրել, ինչպես են նույնականացրել, ինչու է նրանց անվտանգությունը այդքան թույլ, որ անհայտ անձինք կարողացել են վարկ ստանալ»,- պատմում է Բելլա Մարտիրոսյանը:

«Հետքի» հարցմանն ի պատասխան՝ «ԱյԴի Բանկ»-ից նշել են, որ տվյալ դեպքում բանկի կողմից որևէ թերացում չի հայտնաբերվել:

««Իդրամ» ՍՊԸ-ի մեր գործընկերներից կատարված հարցումն էլ վկայում է, որ հաճախորդի Իդրամ հաշվին հասանելիություն ստանալու չարտոնված փորձ անգամ չի գրանցվել համակարգում: Այսինքն՝ գործողությունը կատարած անձը տիրապետել է հաճախորդի նույնականացման տվյալներին՝ բջջային հեռախոսհամարին, Իդրամի հաշվառման գաղտնաբառին և գործարքների հաստատման PIN կոդին»,- նշել են «ԱյԴի Բանկ»-ից:

Բանկից շեշտում են, որ գործարքներ կարող է կատարել միայն հաճախորդը՝ գրանցված և նույնականացված, կամ այն անձը, ում հաճախորդը փոխանցել է իր անձնական տվյալները՝ օգտանուն, ծածկագիր, PIN ԿՈԴ և այլն:

Այն վարկածի մասին, որ երրորդ անձի կարող են փոխանցված լինել տվյալները, Հակոբ Սարխոշյանին և Բելլա Մարտիրոսյանին տեղեկացրել են նաև «ԱյԴի Բանկ»-ի մասնաճյուղում: Ամուսինները, սակայն, պնդում են, որ իրենք որևէ երրորդ անձի չեն փոխանցել իրենց տվյալները, և միայն հանցագործության ու հաքերային գործողությունների արդյունքում կարող էին այդ տվյալները հայտնվել երրորդ անձի ձեռքում:

Հակոբ Սարխոշյանը համոզված է, որ բանկերն ու «Իդրամը» պատշաճ չեն ապահովել անվտանգության նորմերը, ինչի հետևանքով էլ առաջացել է այս իրավիճակը:

Ստացված գրությունների պատասխաններում թե ՛ «ԱԿԲԱ-բանկ»-ը, թե ՛ «Իդրամը» և թե՛ «ԱյԴի Բանկ»-ը չեն ընդունում, որ իրենք որևէ տեղ թերացել են:

Հարուցվել է քրեական գործ. գործը Կիբեռհանցագործությունների քննությունների վարչությունում է

Բանկային այս ողջ շղթայի քաշքշուկներին զուգահեռ Հակոբ Սարխոշյանը  սեպտեմբերին 19-ին՝ քարտից գումարների փոխանցումների հենց հաջորդ օրը, դիմում է Ոստիկանության Շենգավիթի բաժին: Նա հայտնում է, որ անհայտ անձը սեպտեմբերրի 18-ին իր անվամբ «ԱյԴի բանկ»-ի միջոցով ձևակերպել է 500 հազար դրամի առցանց վարկ, որի գումարը փոխանցվել է «Աջարաբեթ»-ի հաշվեհամարին:

Բացի այդ, նույն օրը «Իդրամ» էլեկտրոնային դրամապանակին կցված և իրեն պատկանող «Ակբա-բանկ»-ի քարտից հափշտակվել է ընդհանուր առմամբ 1.3 մլն դրամ գումար և փոխանցվել մեկ այլ անձի: Ի դեպ, Հակոբ Սարխոշյանին ուղղված պատասխանում «Իդրամ»-ից և «ԱյԴի բանկ»-ից նշել են, որ իրավապահ մարմիններին կտրամադրեն անհրաժեշտ տեղեկություններ, թե ում է փոխանցվել գումարը և ինչ հաշիվների:

«Ոստիկանությունից մեզ ծանուցեցին, որ քրեական գործ է հարուցվել և ուղարկվել Քննչական կոմիտե՝ նախաքննության»,- նշում է Հակոբ Սարխոշյանը:

Քննչական կոմիտեի նախագահի մամուլի քարտուղար Վարդան Թադևոսյանը  մեզ տեղեկացրեց, որ ներկայում այս գործը գտնվում է Քննչական կոմիտեի կիբեռհանցագործությունների և բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում կատարված հանցագործությունների քննության վարչությունում:

«Այս գործով ներկայում ոչ տուժող կա, ոչ էլ՝ մեղադրյալ»,- տեղեկացրեց Թադևոսյանը։

Կենտրոնական բանկ. «Խնդրի լուծումը Կենտրոնական բանկի իրավասությունների շրջանակից դուրս է»

Հակոբ Սարխոշյանը այս պատմությունը գրավոր ներկայացրել է նաև Կենտրոնական բանկի նախագահ Մարտին Գալստյանին:

«Այդ մասին հայտնել եմ նրան՝ որպես տվյալ ընկերությունների գործունեությունը վերահսկող և կարգավորող կառույցի ղեկավարի և խնդրել եմ օժանդակել ինձ պատճառված վնասի փոխհատուցման և ֆինանսական համակարգի անվտանգության բարձրացման նպատակով»,- նշում է քաղաքացին:

Գլխավոր դրամատնից նրան պատասխանել են, որ տրամադրված տեղեկությունը պարունակում է հանցակազմի տարրեր, և խնդրի լուծումը Կենտրոնական բանկի իրավասությունների շրջանակից դուրս է:

Կենտրոնական բանկը քաղաքացուն առաջարկել է սպասել գործի քննության ավարտին:

Գլխավոր լուսանկարը՝ «ԱյԴի բանկ»-ի ֆեյսբուքյան էջից

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter