HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Գրիշա Բալասանյան

Ավտոմեքենաների գազաբալոնների փորձաքննության համար բավարար թվով կազմակերպություններ չկան

Կառավարությունը մինչև օգոստոսի 1-ը հետաձգել է առանց էլեկտրոնային շտեմարանի տվյալների նույնականացման ավտոտրանսպորտային միջոցների վրա տեղադրված գազաբալոնների լցավորման արգելքը: Դեռ պատրաստ չէ տվյալների շտեմարանը, որտեղ պետք է մուտքագրվեն գազաբալոնների տվյալները: Բացի այդ, բավարար թվով կազմակերպություններ չկան, որոնք պետք է իրականացնեն տեղադրված գազաբալոնների փորձաքննությունները:

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության (ՏԿԵՆ) նախաձեռնությամբ Ազգային ժողովը լրացում էր կատարել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» օրենքում, ըստ որի՝ «Արգելվում է գազաբալոնների լցավորումն առանց էլեկտրոնային շտեմարանի տվյալների հետ նույնականացվելու, նույնականացումից հետո դրական եզրակացություն չստանալու դեպքում, բացառությամբ այլ պետություններում գրանցված ավտոտրանսպորտային միջոցների վրա տեղադրված գազաբալոնների»:

Թեև օրենքում փոփոխությունը կատարվել է 2021թ. հունվարի 20-ին, սակայն մեկ տարի անց կառավարությունը դեռ չի կարողացել ապահովել առաջադրված տեխնիկական պահանջները: Այդ էր պատճառը, որ օրենքի պարտադիր պահանջը հետաձգվեց մինչև օգոստոսի 1-ը:

Թեև պարտադիր պահանջը հետաձգվել է, սակայն այս օրերին էլ գազաբալոնային համակարգերով ավտոմեքենա շահագործողները կարող են գազաբալոնները ենթարկել փորձաքննության: Այլ հարց է, որ ավտոմեքենա շահագործողների համար ստեղծված չեն բավարար պայմաններ:

Մասնավորապես, 2022թ. փետրվարի 23-ին ՏԿԵՆ-ում տրամադրվել են ավտոտրանսպորտային միջոցների վրա գազաբալոնային սարքավորումների տեղադրման և (կամ) գազաբալոնների պարբերական վկայագրման գործունեության առաջին 5 լիցենզիաները: Լիցենզիա է ստացել 5 կազմակերպություն, որից 2-ը՝ Երևան քաղաքում, 3-ը՝ Շիրակի և Լոռու մարզերում: Ստացվում է, որ, օրինակ, Սյունիքի մարզում ապրող ավտոմեքենա շահագործողը գազաբալոնը փորձաքննելու նպատակով պետք է հասնի Երևան կամ գնա Լոռու և Շիրակի մարզեր: Նույնը՝ այլ մարզերի բնակիչները:

«Մարզերում և Երևան քաղաքում ավտոտրանսպորտային միջոցների վրա գազաբալոնային սարքավորումների տեղադրման և և գազաբալոնների պարբերական վկայագրման գործունեություն իրականացնող լիցենզավորված կազմակերպությունների թիվը բավարար չէ: Սակայն լիցենզավորումն անընդհատ պրոցես է, և մինչև օգոստոսի 1-ը կունենանք բավարար քանակության լիցենզավորված կազմակերպություններ»,-ասում է ՏԿԵՆ նախարարի տեղակալ Արմեն Սիմոնյանը:

Որևէ պետական մարմին տեղեկություն չունի, թե Հայաստանում քանի ավտոմեքենայի վրա է տեղադրված գազաբալոնային համակարգ: Նման հաշվառում երբևէ չի իրականացվել:

Գազաբալոնային համակարգի տեղադրման կամ վկայագրման լիցենզիա Լոռու մարզում ստացել է անհատ ձեռնարկատեր Սպարտակ Այվազյանը: Նա գործունեություն է իրականացնում Սպիտակ քաղաքում:

Սպարտակ Այվազյանը մեզ հետ զրույցում պատմեց, որ արդեն 4 օր է՝ որևէ մեկն իր մեքենայի գազաբալոնային համակարգը փորձաքննության չի ներկայացրել:

«Բոլորը սպասում են օգոստոսի 1-ին: Որ ասում ենք՝ ինչու չեք բերում փորձաքննության, ասում են՝ մինչև օգոստոս ժամանակ կա: Մարդիկ հիմա ձեթ ու ալյուր են առնում, ոչ թե գազաբալոնը տանում փորձաքննության»,-ասում է Սպարտակ Այվազյանը:

Նա օրական միջինում 20 գազաբալոնի փորձաքննություն կարող է իրականացնել: Եթե մարդիկ սպասեն վերջին օրերին, իրենք ֆիզիկապես չեն հասցնի ժամանակին իրականացնել փորձաքննությունները:

«Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» օրենքը սահմանում է, որ գազաբալոնային սարքավորումների տեղադրումից, գազաբալոնների պարբերական վկայագրումից հետո լիցենզավորված անձը տրամադրում է գազաբալոնների պարբերական հերթական վկայագրման ժամկետը նշող փաստաթուղթ, իսկ ավտոտրանսպորտային միջոցի և գազաբալոնների մասին տվյալները մուտքագրում է էլեկտրոնային շտեմարան:

«Էլեկտրոնային շտեմարանի ստեղծման հիմնական նպատակներից մեկը գազաբալոնով շահագործվող տրանսպորտային միջոցների քանակի, գազաբալոնների շահագործման ժամկետների, բալոնների պիտանիության վերաբերյալ տեղեկատվության տիրապետումն է լիազոր մարմնի կողմից: Ինչպես նաև՝ շահագործման համար ոչ պիտանի գազաբալոնների հետագա շահագործման կանխումը»,-հավելում է նախարարի տեղակալը:

Շտեմարանի ստեղծման համար հայտարարվել է մրցույթ, կա հաղթող: Շտեմարանը կստեղծվի պետական միջոցներով:

Հայտարարված մրցույթին մասնակցել է երեք կազմակերպություն՝ «Լոկատոր», «Այթիռեսուրսիս» և «Սմարթսոֆթ» ՍՊԸ-ները: Հաղթող է ճանաչվել «Լոկատոր» ընկերությունը՝ 19 մլն 500 դրամ գնային առաջարկով (առանց ավելացված արժեքի հարկի): Այս ընկերության առաջարկած գինը 300 հազար դրամով պակաս է եղել երկրորդ տեղը զբաղեցրած «Սմարթսոֆթ» ընկերության առաջարկից: Ամենաբարձր գինն առաջարկել է «Այթիռեսուրսիս» ՍՊԸ-ն՝ սկզբում 200 մլն դրամ, ապա գինն իջեցրել է 24 մլն 800 հազար դրամ:

Հաղթողին որոշելու համար կիրառված չափանիշը մասնակցին հանձնաժողովի տված ամենաբարձր գնահատականն է եղել: «Լոկատոր» ՍՊԸ-ն ստացել է առավելագույն 100 միավոր, երկրորդ տեղը զբաղեցրած ընկերությունը՝ 81, երրորդը՝ 74,1 միավոր:

«Լոկատոր» ՍՊԸ-ն հիմնադրվել է 2007թ.-ին: Ընկերության 25% բաժնեմասը պատկանում է Արման Խաչատրյանին, 75%-ը՝ Հակոբ Հակոբյանին:

Այս ընկերությունը պետական գնումների ոլորտում ակտիվ մասնակցություն ունի: Օրինակ՝ Երևանի քաղաքապետարանի և «Լոկատոր» ընկերության միջև կնքվել էր պայմանագիր՝ 2017թ.-ից մինչև 2021թ. դեկտեմբերի 31-ը համայնքի 100% մասնակցությամբ «Փարկինգ Սիթի Սերվիս» ՓԲԸ-ի հավատարմագրային կառավարումն իրականացնելու նպատակով: Ծառայությունը վերաբերում էր վճարովի ավտոկայանատեղերին («կարմիր գծեր»): Նշված ժամանակահատվածի համար պայմանագրային գինը կազմել է 420 մլն դրամ: Քաղաքապետարանը նշված ընկերության հետ պայմանագրեր է կնքել նաև էլեկտրաշչակների նորոգման, ազդարարման համակարգերի ձեռքբերման նպատակով և այլն:

Մեկնաբանություններ (1)

Գրիգորի
Դժվար է խոսել թեմայի շուրջ,երբ նույնիսկ պարզ չէ դեռևս ինչ կարժենա մեկ ավտոյի փորձաքննությունը։

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter