HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Ամալյա Մարգարյան

Երևանի բնակիչները դժգոհում են հանրային տրանսպորտի աշխատանքից․ քաղաքապետարանը պարզաբանում է

Հասմիկ Բլբուլյանը ապրում է Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջանում, աշխատանքի է գնում Նոր Նորք վարչական շրջանում։

Արդեն 2 ամիս է՝ երեկոյան ժամերին դժվարությամբ է աշխատանքից տուն հասնում՝ հասարակական տրանսպորտի բացակայության կամ ոչ պարբերական աշխատանքի պատճառով։ «Երեկոյան ժամերին՝ հատկապես ժամը 20։00-ից հետո, պետք է 20-30 րոպե սպասել, իսկ 21։00-ից հետո տրանսպորտ չի լինում»,- ասում է Հասմիկը։ Իրավիճակն ավելի է սրվում հանգստյան օրերին, երբ 19։00-ից հետո ժամերով պետք է սպասել կանգառներում վարչական մի շրջանից մյուսը գնալու համար։

Հասմիկն ասում է, որ, օրինակ, նախորդ օրը՝ ժամը 21։00-ի սահմաններում, Նոր Նորքի 2-րդ զանգվածի կանգառներից մեկում սպասել է 30 րոպեից ավելի, թեև դեպի Կոմիտասի պողոտա մի շարք երթուղիներ են աշխատում, որոնցից մի մասը՝ «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ին պատկանող ավտոբուսներն են։ Նույն իրավիճակն է նաև լինում Կենտրոն վարչական շրջանից Կոմիտաս-Զեյթուն վարչական շրջան բարձրանալիս, երբեմն միակ լուծումը մնում են տաքսիները, որոնք վերջին շրջանում աշխատում են բարձր սակագներով։

Հասմիկը միակը չէ, որ դժգոհում է հասարակական տրանսպորտի աշխատանքից։ Երևանի քաղաքապետարանի և Երևանի քաղաքապետ Հրաչյա Սարգսյանի ֆեյսբուքյան պաշտոնական էջերում՝ տարբեր գրառումների մեկնաբանություններում, հաճախ կարելի է տեսնել մարդկանց դժգոհությունները։

Ֆեյսբուքյան օգտատերերից մեկը գրել է, որ շատ կցանկանար՝ քաղաքապետը մի օր օգտվեր հասարակական տրանսպորտից և հասկանար, որ երեկոյան ժամերին հնարավոր չի լինում տուն հասնել։ 

Մեկնաբանություններն ավելի հաճախ վերաբերում են «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ- ի ավտոբուսներին, մասնավոր գծերի վերաբերյալ ավելի քիչ են հանդիպում դժգոհությունները։

Մեկնաբանություններում իր դժգոհությունն է արտահայտել նաև Երևանի բնակիչ Կարեն Կարենյանը։

«Հետքի» հետ զրուցում Կարենն ասում է, որ Երևանում հասարակական տրանսպորտն աշխատում է չհամակարգված ու անկանոն։ Առավոտյան ավտոբուսները լիքն են մարդկանցով, իսկ երեկոյան՝ տուն հասնելիս, գրեթե մեքենա չի լինում։ Կարենն ամեն օր  Նոր Նորքի 9-րդ և 6-րդ զանգվածներից գնում է դեպի Կոմիտաս ու Կենտրոն վարչական շրջաններ։ Նրա խոսքով՝ ժամը 21։00-ից հետո Կոմիտասից Նոր Նորք գնալու համար եղել է դեպք, որ գրեթե 1 ժամ սպասել է կանգառում, ավտոբուս չի եկել, ստիպված նստել է տաքսի, որ տուն հասնի։

Երևանի քաղաքապետարանի պատասխանը

«Հետքը» հարցում էր ուղարկել Երևանի քաղաքապետարան՝ խնդրելով նշել, թե ինչո՞վ է պայմանավորված երեկոյան ժամերին հասարակական տրանսպորտի բացակայությունը։ Ինչպես նաև խնդրել ենք տրամադրել տեղեկատվություն հասարակական տրանսպորտի աշխատանքի գրաֆիկի վերաբերյալ։

Հարցմանն ի պատասխան՝ քաղաքապետարանը տեղեկացրել է, որ Երևան քաղաքի հասարակական տրանսպորտի աշխատանքները սկսվում է առավոտյան՝ ժամը 7:00-ից և ավարտվում է ժամը 23:00-ի սահմաններում: Իսկ երեկոյան ժամերին տրանսպորտի սակավության վերաբերյալ նշում է, որ «սահմանված կարգով 15 տարին լրացած միկրոավտոբուսների շահագործումը դադարեցնելու պատճառով առանձին միկրոավտոբուսային երթուղիները սպասարկվում են սահմանվածից ցածր քանակի տրանսպորտային միջոցներով: Արդյունքում, նշված ժամերին մեծանում են շարժման միջակայքերը և որոշակի անհարմարություններ են առաջացնում ուղևորների համար»: Քաղաքապետարանը տեղեկացրել է նաև տրանսպորտի բարելավման աշխատանքի մասին՝ հայտնելով, որ առաջիկա մեկ տարվա ընթացքում նախատեսվում է ներկրել ևս 150 hատ միջին դասի և 87 հատ մեծ դասի (12մ երկարությամբ) ավտոբուսներ, ինչպես նաև 30 հատ տրոլեյբուս:

Քաղաքապետարանը նշում է, որ այս ամենի արդյունքում կկարգավորվեն երթուղիներն ու շարժման գրաֆիկները, կբարելավվի ուղևորների սպասարկման վիճակը երեկոյան ուշ ժամերին։

Մեր այն հարցին, թե երբ կներդվեն էլեկտրոնային ժամատախտակներ՝ ավտոբուսների ժամանումը կարգավորելու և ուղևորներին ինֆորմացիա տալու համար, Երևանի քաղաքապետարանից պատասխանել են, որ հասարարական տրանսպորտի աշխատանքի նկատմամբ վերահսկողություն իրականացնելու նպատակով նոր էլեկտրոնային համակարգի կիրառումը նախատեսվում է նոր երթուղային ցանցի ներդրման գործընթացի շրջանակներում:

Հիշեցնենք, որ ապրիլի 11-ին, Երևանի քաղաքապետարանում կայացել է հերթական խորհրդակցությունը, որի ժամանակ հայտնել են, որ Երևանի քաղաքապետարանը ձեռք կբերի ևս 100 նոր ավտոբուս: Քաղաքապետ Հրաչյա Սարգսյանը հանձնարարել է ավտոբուսների գնման համար մրցութային փաթեթ պատրաստել:

Երևանի քաղաքապետ Հրաչյա Սարգսյանը, 2022-ի օգոստոսի 8-ին Հանրային հեռուստաընկերությանը տված հարցազրույցի ընթացքում անդրադառնալով տրասնպորտին, նշել է, որ 70 տոկոսով տրանսպորտի խնդիրը կկարգավորվի 2023թ․-ի վերջին։ Նշել է նաև, որ նախորդ տարի քաղաքապետարանը ձեռք է բերել 211 նոր ավտոբուս, իսկ մինչև տարեվերջ կներկրվի ևս 150 ավտոբուս։

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter