
«Հետք»-ը հայտարարում է հայկական մեդիա շուկայի հետազոտության բաց մրցույթ
«Հետաքննող լրագրողներ» հասարակական կազմակերպությունը հետազոտությունների իրականացմամբ զբաղվող անհատներին/կազմակերպություններին հրավիրում է մասնակցել հայկական մեդիա շուկայի հետազոտության իրականացման բաց մրցույթին։
Հետազոտության նպատակ։ Հայկական մեդիա շուկայի հետազոտության իրականացման հիմնական նպատակն է հասկանալ հայկական մեդիա տիրույթի ընդհանուր պատկերը, առկա միտումներն ու հնարավորությունները, հիմնական մարտահրավերները, ինչպես նաև այն պահանջարկը, որը լսարանն ունի մեդիա շուկայից։
Տեխնիկական առաջադրանք։
- Մշակել մեթոդաբանություն և ըստ այդմ իրականացնել հայկական մեդիա շուկայի հետազոտություն ու վերլուծություն,
- Ուսումնասիրել առցանց մեդիայի միտումներն ու հնարավորությունները,
- Պարզել շուկայում առկա հիմնական բացերն ու խնդիրները, վերհանել հիմնական մարտահրավերները,
- Հասկանալ այն կարիքները, որոնք առկա են շուկայում,
- Վերլուծել մեդիա շուկայի վերաբերյալ տարբեր դերակատարների, այդ թվում՝ գովազդատուների, ընթերցողների, պետական գերատեսչությունների ակնկալիքները,
- Պատրաստել մանրակրկիտ զեկույց ուսումնասիրության արդյունքների վերաբերյալ և ներկայացնել առաջարկություններ։
Հետազոտության ժամանակահատված։ Հետազոտական աշխատանքը նախատեսվում է սկսել 2025 թվականի հուլիսի 10-ից և ավարտել մինչև 2025 թվականի սեպտեմբերի 30-ը։
Մրցույթին մասնակցության պայմաններ: Հետազոտությունն իրականացնող անձը կամ կազմակերպությունը պետք է.
- մասնագիտացած լինի հետազոտությունների իրականացման և ռազմավարական պլանավորման մեջ,
- վերջին հինգ տարիներին Հայաստանում մատուցած լինի նմանատիպ ծառայություններ (գնահատում, հետազոտություն, ռազմավարական պլանավորում, խորհրդատվություն),
- Լավ պատկերացում ունենա հայկական մեդիա դաշտից,
- Ունենա հետազոտական և վերլուծական լավ հմտություններ։
Մրցույթին մասնակցության փաստաթղթեր։ Մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ փաստաթղթերը՝
- հետազոտությանը ներգրավված անձի կամ անձանց CV-ները, կազմակերպության դեպքում նաև գրանցման համարը։
- այն հետազոտությունների ցանկը, որոնք իրականացվել է ձեր կամ ձեր կազմակերպության կողմից՝ նշելով հետազոտության վերնագիրը, ժամանակահատվածը և պատվիրատուի անվանումը։
- տեխնիկական առաջարկ, որը կներառի հետազոտության ժամանակ կիրառվելիք մեթոդաբանությունը (հետազոտությունն իրականացնելուց առաջ այն պետք է համաձայնեցնել «Հետաքննող լրագրողներ» հասարակական կազմակերպության հետ), գնահատումն իրականացնող թիմի նկարագիրը, նրանց դերաբաշխումը (մինչև 3 էջ),
- Գնառաջարկ, որը ներառում է ծառայության ամբողջ արժեքը՝ ներառյալ հարակից հնարավոր ծախսերը։
Եթե հետաքրքրված եք հետազոտության իրականացմամբ, ապա խնդրում ենք վերը նշված փաստաթղթերը մեկ նամակով ուղարկել [email protected] էլեկտրոնային փոստին՝ նամակի նպատակ դաշտում գրելով՝ Մեդիա շուկայի հետազոտության հայտ։
Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետն է 2025 թվականի հունիսի 30-ը։
Մեկնաբանել