Հնդկական ընկերությունը կչափի Հայաստանի հեռուստալսարանը
Այսօր՝ օգոստոսի 7-ին Մեդիայի Ինդուստրիալ կոմիտեն և հնդկական Inditronics Media Private Limited տեխնոլոգիական ընկերությունը համագործակցության հուշագիր են ստորագրել հեռուստատեսային վարկանիշների չափման ոլորտում համագործակցության մասին:
«Այս նախաձեռնությունը ժամանակի հրամայականն է, որի անմիջական մասնակիցն են լինելու հեռուստաընկերություններն ու գովազդային գործակալությունները»,- նշված է հուշագրի ստորագրման մասին Կոմիտեի տարածած հաղորդագրության մեջ:
Կոմիտեն վստահեցնում է, որ 10-ամյա փորձով եւ Հնդկաստանի ավելի քան 110 քաղաքներում գործող Inditronics Media-ն կերաշխավորի ճշգրիտ, թափանցիկ և արժանահավատ տվյալների վրա հիմնված չափումներ, ինչը կնպաստի միջազգային բրենդների գովազդային արշավների ավելացմանը հայկական շուկայում, որն էլ իր հերթին կնպաստի մեդիադաշտի առողջ զարգացմանը: «Իսկ հավաքագրված տվյալները ոլորտի ներկայացուցիչները կկարողնան օգտագործել ինչպես մեդիա պլանավորման գործընթացում, այնպես էլ գովազդային ռազմավարությունների մշակման մեջ»,- նշված է հաղորդագրության մեջ:
Հուշագրի ստորագրման միջոցառմանը մասնակցել են մեդիա ոլորտի, գովազդային գործակալությունների եւ պետական մարմինների ներկայացուցիչներ։
Ըստ Ինդուստրիալ կոմիտեի՝ Inditronics Media Private Limited ընկերության տեխնոլոգիական ենթակառուցվածքը հնարավորություն է տալիս իրականացնել իրական ժամանակում մոնիտորինգ ավելի քան 836 միլիոն դիտողների վարքագծի նկատմամբ՝ ընդգրկելով տարբեր սոցիալ-տնտեսական խմբեր և լեզվական շերտեր, իսկ լուծումները ընդգրկում են թե՛ ավանդական հեռուստատեսությունը, և թե՛ OTT հարթակները, խելացի հեռուստացույցները և քրքիչ սարքերով դիտումը, ապահովելով հաճախորդներին ամբողջական և կիրառելի մեդիա չափման տվյալներով։
Հեռուստաչափումների ոլորտի խնդիրների եւ այս հուշագրին նախորդած իրադարձությունների մասին «Հետքի» հոդվածը՝ առաջիկայում։
Լուսանկարները՝ Ինդուստրիալ կոմիտեի
Գլխավոր լուսանկարում՝ Inditronics Media Private Limited-ի հիմնադիր տնօրեն Քեշավ Վիշնու Շինդեն եւ Մարգարիտ Գրիգորյանը
Տեսանյութեր
Լուսանկարներ
Մեկնաբանել