
Կանոններ՝ ինտերնետ շահումով խաղերի վերաբերյալ անցանկալի հաղորդագրություններից սպառողներին պաշտպանելու համար
Մրցակցության և սպառողների շահերի պաշտպանության հանձնաժողովը հաղորդում է, որ ինտերնետ շահումով խաղեր և վիճակախաղեր իրականացնող ընկերությունները մշակել են մարքեթինգային բնույթ ունեցող հաղորդագրությունների վերաբերյալ կանոններ՝ պաշտպանելու սպառողների շահերը։
«Ծանոթացեք և տեղեկացված եղեք Ձեր իրավունքների մասին՝
- Որևէ պարագայում որևէ եղանակով (էլ․ փոստ, SMS հաղորդագրություն, Viber, WhatsApp և այլն) մարքեթինգային հաղորդագրություններ չեն կարող ուղարկվել, եթե օգտատերը չի տվել իր համաձայնությունը։
- Համաձայնությունը տրվում է կայքում գրանցման փուլում։ Ընդ որում՝ գրանցումն իրականացնելու համար հաղորդագրությունների ստացմանը համաձայնություն տալը պարտադիր չէ․ օգտատերը կարող է նաև հրաժարվել դրանցից։
- Եթե այնուամենայնիվ օգտատերն արդեն գրանցվել է, տվել իր համաձայնությունը, բայց հետագայում փոխել է միտքը՝ ցանկացած պահի հնարավորություն ունի հրաժարվել հաղորդագրությունների ստացումից՝
1․կայքի անհատական էջի կարգավորումները փոփոխելով
2․ էլեկտրոնային հաղորդակցման հավելվածների (Viber, WhatsApp և այլն) կարգավորումներից արգելափակելով դրանց ստացումը (opt out)
3․ ընկերություններին հեռախոսազանգով, ներքին հաղորդագրությամբ կամ այլ միջոցներով դիմելով, որի պարագայումը գործընթացը 3 աշխատանքային օրից ավելի չի կարող տևել։
4․առկա է նաև SMS հաղորդագրություններից հրաժարվելու հնարավորություն։
- Եթե օգտատերն անժամկետ և ամբողջական արգելափակել է հաշիվը, նրան հաղորդագրություններ չեն ուղարկվի՝ անկախ այն հանգամանքից, գրանցման ընթացքում համաձայնություն տվել է, թե ոչ։
- Եթե օգտատերը ժամանակավորապես է արգելափակել հաշիվը, այդ ժամկետում հաղորդագրություններ չի ստանա։ Ժամկետն ավարտվելուց հետո կայք մուտք գործելուց կբացվի հաղորդագրությունների ստացմանը համաձայնություն տալու նոր պատուհան, ինչպես գրանցման փուլում։
Հիշեք՝ հաղորդագրությունները պարունակում են 21+ նշումը և նախազգուշացում՝ «Խաղին մասնակցելով կարող եք կրել նյութական վնասներ: Ոչ սթափ կամ հոգեճնշող վիճակում խաղալն անթույլատրելի է», և եթե ստացել եք ինտերնետ շահումով խաղերի վերաբերյալ մարքեթինգային հաղորդագրություն, ցանկացած պարագայում տվյալ հաղորդագրությունն իր մեջ պարունակում է դրանից հրաժարվելու (ապաբաժանորդագրման) տարբերակ՝ բացառությամբ SMS հաղորդագրության»,- նշվում է հաղորդագրության մեջ։
Մեկնաբանել