HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Երանուհի Սողոյան

«Հույսի տնտեսությունը»՝ Գյումրիի 8-րդ Բիենալեի շրջանակներում

«Հույսի տնտեսություն». այսպես է կոչվում ԱԺԶ-ի նախագիծը, որ ներկայացվել է 8-րդ Բիենալեի շրջանակներում: Նախագծում ընդգրկված գործերը հույսին մոտենալու տարբեր ուղիներ են առաջարկում` մերթ այն ներկայացնելով որպես անհատական ու հավաքական ցանկություններին հասնելու մի մղում, մերթ՝ որպես ապրանք, որն արտադրվում ու միաժամանակ հարկադրվում է այնպիսի իրարից տարբեր համակարգերում, ինչպիսին են կրոնը, սնոտիապաշտությունը, ադաթները:

Կարեն Միրզոյանի «Մի փորձիր ապրել» նախագիծը կազմված է փոքրի վիդեոների շարքից, որտեղ իրենց ինքնասպանության չհաջողված փորձերի մասին պատմող մարդկանց հարցազրույցները համադրված են լուսանկարչական պատկերաշարով: Վիդեոյում օգտագործված սեւ-սպիտակ պատկերներից որոշները` լրացված տեքստային հատվածներով ցուցադրվում էին փողոցներում`պատերին եւ ցուցափեղկերին: Նախընտրական պաստառների նմանությամբ  ցուցադրվող լուսանկարների շարքն, ի տարբերություն նախընտրականների մարդկանց, ոչինչ չի խոստանում, սակայն զգուշացնում այն հսկայական ճեղքի մասին, որ առկա է քաղաքական գործիչների խոստացած կյանքի եւ իրականության միջեւ:

Նվարդ Երկանյանն իր «Այլընտրանքային շուկա» նախագծում ապրանքայնացման գաղափարը խաղարկում է մեկ այլ ճանապարհով` ներկայացնելով շրջանառության մեջ դրված հույսը: Քաղաքով ցրված հայտարարությունները ազդարարում են տարատեսակ հույսերի առքի, վաճառքի եւ փոխանակման մասին: Ուշագրավ է դրանցից մեկը, որն առաջարկում է փոխանակել Հայաստանը չլքելու հույսը աշխատանք գտնելու հույսի հետ: Դնելով հույսը վիրտուալ շրջանառության մեջ եւ ներկայացնելով այն ուղղակի պահանջարկի եւ առաջարկի տեսքով՝ Նվարդ Երկանյանը ի ցույց է դնում Հայաստանի սոցիալական, տնտեսական եւ քաղաքական պայմանների փոփոխության հանդեպ հուսալքությունը, որ հաճախակի շահարկվում է զանազան քաղաքական ուժերի կողմից:

Սթիվեն Լեւոն Ունանյանն իր «Հույսի բանկ» կոչվող օնլայն նախագծում ապրանքայնացված եւ դրամայնացված հույսի վերը նշված գաղափարը մարմնավորել է գովազդային 4 հոլովակներից եւ ցուցապաստառներից բաղկացած մի շարքով: Գրասենյակային աշխատողի կեցվածքով մի տղամարդ պատմում է «Հույսի բանկի» մասին՝ նկարագրելով այն իբրեւ հույսի օնլայն մի պահեստ եւ վերաբաշխման կենտրոն: Տեսանյութերում եւ պաստառների վրա հայտնվող կարգախոսներն առաջարկում են ծառայություններ, որոնք հասանելի են անգամ հետմահու:

ԱԺԶ-ի մասնակիցների համոզմամբ, ներկայացված բոլոր գործերը դիտարկում են հույսը տարբեր դիտակետերից` մերկացնելով նրա զանազան կողմերը: «Նյումեն» անունը կրող իր գործում Իզաբել Վիշերան անդրադառնում է հատուկ դեպքի, երբ առանձին անհատի համար ցանկություններն ու հույսերն առաջանում, տեղում յուրացվում, սպառվում ու պատկերայնացվում են «բաժակ նայելիս»`տնային մի ծես, որը լայն տարածում ունի Բալկաններից մինչեւ Միջին արեւելք: Քողազերծելով, ինչպես Վիշերան է ասում, «արխետիպային կոդերը եւ թունդ սիմվոլիզմը կանխագուշակություններում, որտեղ բացահայտվում է լեզվի, երազի եւ կոլեկտիվ անգիտակցականի միջեւ կապը» «Նյումենը» ի ցույց է դնում իրական ժամանակի մեջ հույսի այս յուրահատուկ արտադրության ու սպառման մեխանիզմները`շեշտելով միաժամանակ մեր հակումը` ընդունելու հարկադրած հույսերի ստացողի ու սպառողի պասիվ դերը:

Մեկնաբանություններ (3)

Նվարդ Երկանյան
Շնորհակալություն ԱԺԶ-ի ցուցահանդեսը լուսաբանելու համար: Միայն կուզենաի, որ ցուցահանդեսի հղածքի տեքստը ամբողջովին օգտագործելով, դարձնելով այն լրատվական նյութ՝ փոխելով մի քանի նախադասություն, չստորագրեք տակը իբրեւ հեղինակ...
Հեղիանկ
Նմանատիպ նյութերը, հարգելի Նվարդ, սովորաբար հենց ձեր տրամադրած տեքստային մասն ենք օգտագործում` խմբագրելով: Նախ, որ շատ բարդ չլինի ընթերցողի համար, երկրորդ` չշեղվենք ձեր այնքան բարդ ուրվագծած ուղուց: Կարծում եմ պիտի ընդամենը շնորհակալություն հայտնեիք, որ Հետքն անդրադարձել է, միակ լրատվամիջոցը, որ փորձում է Բիենալեի շրջանակներում ներկայացված գործերին հնարավորինս անդրադարձ կատարել: Լրագրողը նաեւ լուսանկարներ է անում, դա էլ է աշխատանք, որի համար իրավունք ունի անունը գրելու:
Նվարդ Երկանյան
Հրագելի Հեղինակ, Եթե նկատեցիք, առաջին նախադասությանս մեջ շնորհակալան խոսքս էր առ այն, որ անդրադարձել եք նախագծին: Մյուս մասը ցանկությունս էր, իբրեւ կազմակերպչի՝ լրագրողի կողմից տեսնել տեքստի հեղինակի հանդեպ հարգանք եւ հիշատակել, որ իր խոսքերն ու գործերին վերաբերվող մեկնաբանություններն եք օգտագործել նյութի մեջ: Կարծում եմ՝ ծանկությանս մեջ ոչ մի տարօրինակ եւ անշնորհակալ բան չկա: Հարգանքով Նվարդ

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter