HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Երանուհի Սողոյան

Վարդավառը, «Դուետ» փառատոնն ու թրջված հանդիսատեսը

Ս. Եսենինի ստեղծագործությունների մոտիվներով «Մնաք բարով» հոգեդրաման «Դուետ» միջազգային թատերական փառատոնին հայտ ներկայացրած գյումրեցիների 3-րդ գործն էր: «Փառատոնին ներկայանում է Երեւանի թատրոնի եւ կինոյի պետական ինստիտուտի Գյումրու մասնաճյուղի Ուսանողական թատրոնը, կարելի է ասել, որ ուսանողական աշխատանք ենք ցույց տալու, թեպետ այս ներկայացումը խաղացվել է «Հայ արտ» փառատոնի շրջանակներում նույնպես եւ լավ ընդունելության արժանացել: Հիմքն այս ներկայացման Եսենինի «Սեւ մարդը» ստեղծագործությունն է, վերցված եւ միքս է արված նաեւ գրողի մի քանի այլ ստեղծագործություններ»,-ասում է պիեսի բեմադրիչ եւ սցենարի հեղինակ, ՀՀ ժողովրդական արտիստ, Գյումրու դրամատիկական թատրոնի դերասան Հովհաննես Հովհաննիսյանը:

«Սեւ մարդը» մտացածին տեսիլք է, որն ամեն գիշեր հայտնվում է երիտասարդ պոետին: Ունայնության այդ ուրվականը հանգիստ չի տալիս նրան իր պատմություններով: Սեւ մարդու սեւեռուն հայացքի մեջ պոետը տեսնում է իր խաթարված դեմքը, ներաշխարհը: Պոետի համար անտանելի է դառնում զգացմունքային ու հուզական «ներքին բեռը»:

Ներկայացումը հանդիսատեսին մատուցվեց երկու լեզվով՝ հայերեն եւ ռուսերեն: «Մենք նման լուծում տվեցինք, որովհետեւ ներկայացման մեջ կնոջ դերակատարը փոխվել էր: Բաբկեն Զաքարյանը ներկայացումը տանում է ռուսերեն, իսկ Արմենուհի Մանուկյանը՝ հայերեն լեզվով,-բացատրում է բեմադրիչը,-եւ հետո, ինչու ոչ, ինչու չլիներ երկլեզու, ի վերջո միջազգային փառատոն է, բացի դրանից, դասականները բոլոր լեզուներով էլ հնչում են: Եսենինի շատ լավ թարգմանություն ինձ հանդիպեց Վահագն Դավթյանի մոտ, նաեւ դրա համար որոշեցի հերոսների երկխոսությունը բեմադրել երկու լեզվով»:

Վարդավառի տոնակատարության հետ կապված՝ հուլիսի 7-ի ժամը 12-ի եւ 15-ի ներկայացումներն ընթացան ոչ այնքան լի դահլիճներում: Թրջվելու վտագն աչքի առաջ, շատ գյումրեցիներ այնուամենայնիվ, հասել էին դրամատիկական թատրոն: Հանդիսատեսի մեջ քիչ չէին թրջված հագուստով կանայք ու աղջիկները: Փառատոնի նախագահ Նիկոլայ Ծատուրյանը նրանց հերոսներ կոչեց, որոնց հետ չէր կանգնեցրել անգամ թատրոնի դիմաց գտնվող ջրավազանի մոտ Վարդավառը նշող երեխաների գրոհը:

Գյումրիի դրամատիկական թատրոնում Երեւանի քաղաքապետարանի Մհեր Մկրտչյանի անվ. Արտիստական թատրոնի դերասաններ Հայկ Սարգսյանն ու Արսեն Գրիգորյանը ներկայացրեցին Ալեքսանդր Գալինի «Չեխական լուսանկար» ռետրոդրաման:

Ռուսական Սարատով քաղաքում, մի լքված շոգենավի վրա, իրենց պատանեկությունից 20 տարի անց հանդիպում են մանկության երկու ընկերներ: Նրանց ճակատագիրը տրամագծորեն հակառակ կերպ են դասավորվել: Մի լուսանկարի պատճառով Զուդինը` «չեխական դավաճան» պիտակով հայտնվում է բանտում, իսկ Ռազդորսկին, մնալով ազատության մեջ, կարողանում է հարստանալ եւ վերածվել հետխորհրդային շրջանի օլիգարխի: Սակայն նրանք երկուսն էլ դժբախտ են, դժբախտ յուրովի: Զուդինն ու Ռազդորսկին սիրել են միեւնույն կնոջը՝ Սվետկային, ում կիսամերկ լուսանկարն էլ Չեխիա մրցույթի ուղարկելով՝ ընկերների կյանքում սկսվել են վայրէջքներն ու վերելքները:

Նույն օրը` երեկոյան ժամը 19-ին, գյումրեցի թատերասեր հանրությունը վայելեց Երեւանի Հ. Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոնի ներկայացումը: Բեռնար Սլեյդի «Ամեն տարի նույն օրը» 2 գործողությամբ կատակերգությունը ներկայացրեցին դերասաններ եւ ամուսիններ Սաթենիկ Հախնազարյանն ու Արթուր Կարապետյանը:

Ճանապարհային ռեստորաններից մեկում պատահական հանդիպումն ու հյուրանոցում անցկացրած գիշերը ճակատագրական է դառնում Դորիսի եւ Ջորջի համար: Ծանոթության պահին երկուսն էլ ամուսնացած են եւ ամեն մեկն ունի 3 երեխա: Սակայն դա չի խանգարում, որ նրանք 25 տարի շարունակ, տարվա մեջ ընդամնեը մեկ օր՝ իրենց ճակատագրական հանդիպման օրն անցկացնեն միասին, նույն հյուրանոցում: Այս, այսպես կոչված «շատ մարդկային կատակերգությունը» բուռն ընդունելություն գտավ հանդիսատեսի մոտ: Երկար ժամանակ գյումրեցիները չէին ցանկանում բաց թողնել դերասաններին՝ բուռն ծափահարություններով արտահայտելով իրենց սերն ու հիացմունքը:

Իսկ հուլիսի 5-ին, Գյումրիի դրամատիկական թատրոնում, Սվետլանա Բարտախովայի «Անկոչ հյուրը» կատագերկական մելոդրաման «Դուետ» թատերական փառատոնի շրջանակներում ներկայացրեցին Երեւանի պետական կամերային երաժշտական թատրոնի դերասաններ Հայկ Պետրոսյանն ու Անի Նիկոյանը: Մենք շատ հաճախ չենք նկատում մեր կողքին ապրող, մեզ սիրող մարդկանց արժանիքները, շատ հաճախ թերագնահատում ենք կամ համարում, որ այդպես էլ պետք է լիներ՝ դիմացինը պարտավոր է: Երբեմն անտարբեր ենք, երբեմն՝ անհանդուրժող, երբեմն էլ մեր իսկ կողմից ստեղծած վակումը փորձում ենք լցնել կարծեցյալ լավը ուրիշ տեղ ու ուրիշի մեջ փնտրելով:

Սիրուհուն այցելած Մարկը հանկարծակիի գալով վերջինիս ամուսնու անժամանակ վերադարձից՝ փախչում է պատշգամբով ու հայտնվում հարեւան բնակարանում: Տանտիրուհին, ով մրգային դիմակը դեմքին ամենեւին էլ չէր սպասում «անկոչ հյուրի» ներխուժմանը, հետագայում պարզվում է, որ ձախորդ սիրահարի կինն է, իսկ բնակարանն էլ նրա ընկերուհունն է: Վեց տարի կողք կողքի ապրած ամուսիններին միմյանց բացահայտելու հնարավորություն է ընձեռնված եւ այստեղ խառն է «մեծն ճակատագրի» մատը:

Նույն օրը, Ուիլյամ Գիբսոնի «Երկուսը ճոճանակին» հուզիչ դրաման ներկայացվեց Ակադեմիայի փոքր դահլիճում՝ դերասաններ Արփինե Իսրայելյանի եւ Արմեն Մարգարյանի մասնակցությամբ: Պիեսի գործողությունները տեղի են ունենում ԱՄՆ նահանգներից մեկում: Ջեյնը պարուհի է, իսկ Ջերին՝ իրավաբան: Երկուսն էլ իրենց մասնագիտական ոլորտում փնտրտուքների ու կայացման ճանապարհին են: Նրանք հանդիպում են այն ժամանակ, երբ ամենից շատ ունեն միմյանց կարիքը: Նրանք հանդիպում են, որ հետագայում բաժանվեն՝ յուրաքանչյուրի կյանքում եղած փշրանքներով չբավարարվելու պատճառով: 

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter