HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վերջի՞ն ռաունդ. Կարեն Անդրեասյանը թեման համարում է սպառված

Օգոստոսի 29-ին չստանալով ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից խոստացված իրավական փաստարկները՝ ներկայացնում ենք ամփոփիչ հայտարարություն' ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության անցկացրած մրցույթի վերաբերյալ:

Մարդու իրավունքների պաշտպանի առաջարկը՝ կանոնակարգել կրթության և գիտության նախարարության կողմից անցկացվող մրցութային համակարգը, ցավալիորեն վերածվեց անընդունելի բանավեճի, ինչի արդյունքում կարելի է արձանագրել, որ պետական որոշ մարմիններում սեփական սխալներն ու բացթողումները ընդունելու կամքի բացակայությունը բարեփոխումների ամենամեծ խոչընդոտն է:

Ամփոփելով ծավալված անպտուղ բանավեճը՝ ևս մեկ անգամ փաստում ենք, որ ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարությունը խախտել է մարդու իրավունքը և դեռևս ոչինչ չի ձեռնարկել այդ խախտումը վերացնելու ուղղությամբ:

Նման եզրահանգման հիմք են ծառայում հետևյալ անհերքելի փաստերը.

Փաստ 1. 2011թ. ապրիլ-մայիս ամիսներին տեղի է ունեցել 2011-2012 ուսումնական տարվա հանրակրթական դպրոցների 7-9-րդ դասարանների երկրաչափության դասագրքերի մրցույթ:

Փաստ 2. Քաղաքացի Հովհաննես Բարսեղյանը ՀՀ Մարդու իրավունքների պաշտպանին ներկայացրած դիմում-բողոքով հայտնել է, որ մրցույթը ընթացել է մրցակիցների միջև անհավասար պայմաններում, ինչպես նաև ներկայացրել է հիմնավոր պնդումներ՝ մրցույթի ընթացքում տեղի ունեցած շահերի բախման վերաբերյալ:

Փաստ 3. Անձը, լինելով մրցութային հանձնաժողովի անդամ, եղել է շահած գրքի թարգմանչի կողմից նախկինում ներկայացված և շահած գրքերի մասնագիտական խմբագիրը: Անթույլատրելի է կոլեգիալ կազմի անդամի առնչությունը որոշումների կայացման գործընթացին, քանի որ նա նախկինում գործել է ի շահ այդ գործընթացի մասնակիցներից որևէ մեկի, կամ առկա են այլ հանգամանքներ, որոնք վկայում են կոլեգիալ կազմի անդամի ուղղակիորեն կամ անուղղակի շահագրգռված լինելու մասին, ինչը կասկած է հարուցում տվյալ գործի առնչությամբ նրա անաչառության նկատմամբ: Այս մասին ուղղակիորեն հղում է պարունակում նաև «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքը, ինչը վարչական վարույթի իրականացման ընթացքում դիտվում է որպես բացարկի հիմք:

Փաստ 4. Բողոքի քննարկման ընթացքում ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարությունն ընդունել է, որ դասագրքերի մրցույթների կազմակերպման և անցկացման իրավական հիմքերը հստակ կանոնակարգված չեն, սահմանված չեն նաև հանձանաժողովի անդամներին ներկայացվող պահանջները:

Փաստ 5. «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն՝ բացառապես օրենքներով են սահմանվում ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց իրավունքներն իրականացնելու և պաշտպանելու պայմանները և կարգը: Մինչդեռ, մրցույթների կազմակերպման և անցկացման իրավական մեխանիզմները հստակ ձևակերպված չեն, ինչպես նաև կանոնակարգված չեն հանձնաժողովի անդամին ներկայացվող պահանջները:

Այսպիսով, մրցույթի կազմակերպումն ու անցկացումը, առանց քաղաքացու իրավունքների իրականացման կարգի իրավական կարգավորման, արդեն իսկ խախտում է քաղաքացու իրավունքները:

Թեման համարում ենք սպառված: Դրա մասին խոսվեց շատ ավելին, քան նպատակահարմար էր, հատկապես, եթե նկատի ունենանք, թե որքան շատ և տարաբնույթ են մեր քաղաքացիների բողոքները տարբեր բնագավառներից:

Գիտելիքի օրվա նախաշեմին շնորհավորում ենք կրթության և գիտության ոլորտի բոլոր աշխատակիցներին, աշակերտներին և ուսանողներին՝ մաղթելով բարեփոխված և որակյալ կրթություն:

ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժին

Մեկնաբանություններ (2)

arutyun
Ոգեշնչող են վերջին շրջանում պարոն Անդրեասյանի եռանտուն հայտարարությունները: Դրանք մի մի նետ են անօրինկությանը վարժված, անձնական շահը շարժիչ ուժ ունեցող եվ վերադասին քծնող ծառայի քարացած հոգեբանությամբ իշխանավորների ամոթից զուրկ ճակատին: Պարոն Անդրիասյանին հակաճառող իրավաբանները լավ կլիներ հիշեին, որտեղ են կորցրել օրենքին ծառայելու իրենց պարտականությունը եւ այնտեղ գնան որոնելու: Միգուցե եւ գտնեն...
Arsen
xosqs hexinaknerin. duq giteq te dasagrqery tpagrelu jamanak inch ,,atkatnery,, gnum naxararin isk duq erevi aranc voreve atkati cankacel eq vor dzer girqy tpagrvi ba exav ba da ardara ha duq etqan janq eq tapel et girqy grelu hamar ba ed mardn el etexa nstela vor dzer qrtinqy uti ba duq giteq xiya nstel et pashtonin vor gitutyuny zargacni voch, vor vcharvac harkery atkatneri mijocov byujeic hani u vizy hastacni. Bolor nranc ovqer petutyan het cankanum en voreve gorcarqi mej mtnel hisheq petutyan koxmic haytararvac mrcuytnery haxtelu amena lav ev husali tarberaky voch te matucvac ashxatanqneri vorakna ayl ,,atkaty,,

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter