HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Ուսուցչուհին ահազանգում է դպրոցում տիրող անառողջ մթնոլորտի մասին

Բաց նամակ ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանին

Սևանի Խ. Աբովյանի անվան ավագ դպրոցի գերմաներեն լեզվի ուսուցչուհի եմ և ահազանգում եմ դպրոցում տիրող հակամանկավարժական իրավիճակի մասին: Ամենաթողության, վախի, տգիտության, սպառնալիքի մթնոլորտ է: Տնօրինությունը իրեն առնվազն անվայելուչ ու անհարգալից է պահում ուսուցչական կազմի հանդեպ, խանգարում աշխատանքային պրոցեսին, խոչընդոտում դասավանդման նորագույն մեթոդների ներմուծմանը, ուսուցիչներին հասցնում հոգեբանական և նյարդային գերլարված վիճակի, ապա, աշխատանքից հեռացման սպառնալիքով, շարունակում անառողջ և ոչ մասնագիտական մթնոլորտում նրանց հանդեպ բարոյահոգեբանական բռնությունները:

Չէի դիմի ձեզ, եթե գործը չհասներ ամենաանթույլատրելիին. տնօրենն իր սադրանքներին մասնակից է դարձնում նաև աշակերտներին՝ խրախուսելով նրանց կողմից զրպարտանքն ուսուցչի հանդեպ, ամբարտավանությունն ու անթույլատրելի անհարգալից վարքագիծը: Դեռևս չձևավորված անհատականություններին ապադաստիարակելը հանցանքից էլ վատ եմ համարում և պատժելի: Ավարտել եմ Վ. Բրյուսովի անվան օտար լեզուների ինստիտուտը: Դպրոցում աշխատում եմ երեսունյոթ տարի՝ գիտելիքներս ու փորձս ծառայեցնելով մատաղ սերնդի դաստիարակության կարևորագույն գործին: Բոլոր տնօրենների հետ աշխատել ենք խաղաղ մթնոլորտում, մշտապես եղել եմ սիրված ու հարգված աշակերտների կողմից: Դպրոցական բազմաթիվ միջոցառումների հեղինակ եմ: Դպրոց եմ բերել Գերմանական դպրոցների հետ բարեկամության ծրագիր, որն ակներև արդյունքներով ղեկավարում եմ արդեն վեց տարի՝ Սևանի դպրոցականներին տանելով Գերմանիա և հյուրընկալելով գերմանացի դպրոցականներին՝ փոխադարձաբար ծանոթացնելով նրանց երկու ազգերի մշակութային և ազգային առանձնահատկություններին:

Իմ հրավերով մեր դպրոցում են եղել Գերմանիայի լիազոր դեսպանը և փոխդեսպանը՝ նվիրատվություն անելով մեծ քանակությամբ գեղարվեստական և ուսումնական գրականություն: Ինքս բազմիցս վերապատրաստվել եմ Գերմանիայում (Դյուսելդորֆ, Մայնի ֆրանկֆուրտ, Մակդեբուրգ): Հայաստանում բազմիցս մասնակցել եմ Գյոթե ինստիտուտի կազմակերպած տարբեր վերապատրաստման ծրագրերի: Հայաստանից մրցույթով ընտրված միակ ուսուցիչն եմ, որ Վրաստանում մասնակցել է տարածաաշրջանի երեք պետությունների համար Գյոթե ինստիտուտի կազմակերպած վերապատրաստման ծրագրին՝ «Դպրոցների վերափոխումը» թեմայով (2013թ.): 2008-ին պարգևատրվել եմ Գեղարքունիքի մարզի «Լավագույն ուսուցչուհի» պատվոգրով, 2009թ. արժանացել եմ կրթության նախարարի շնորհակալագրին, բարձր արդյունքներով ստացել եմ տնօրենների իրավունքի հավաստագիր:

Բազմամյա և բեղուն մանկավարժական փորձս ուզում եմ և պարտավոր եմ ծառայեցնել ապագա քաղաքացու դաստիարակմանը, այնինչ այսօր փաստի առաջ եմ: Տնօրենը և փոխտնօրենը ամեն տեսակ նորամուծությունից սարսափում են, խանգարում են երեխաների հետ աշխատել՝ որդեգրելով միջնադարյան խավարամտության մթնոլորտում ճիզվիտական մեթոդաբանությունը: Չեմ խոսում ներսում տեղի ունեցող անարդարությունների, խտրականությունների և անհաշտության մասին: Անձնական համակրանքից ելնելով, և ոչ` մասնագիտական, դասաժամերից և մյուս հնարավորություններից ուսուցչին զրկելու քաղաքականություն է վարվում: Ուսուցիչների հետ տնօրենի շփման միակ ձևը, այն էլ` երեխաների ներկայությամբ, բղավելն է՝ ինչպես արևելյան շուկայում:

Ի՞նչ ենք սովորեցնում աշակերտներին: Ձեր արդարամտությանն ու խոհեմությանն եմ դիմում: Խնդրում եմ, վերջ դրեք այս ամենին: Պատրաստ եմ անկախ մասնագիտական հանձնաժողովի առաջ քննություն հանձնել՝ ապավինելով մասնագիտական բարձրակարգ կարողություններիս: Բոլորին քաջ հայտնի է, որ Լիանա Մկրտչյանը հայտնվել է դպրոցի տնօրենի պաշտոնում ապօրինաբար՝ չունենալով նույնիսկ պահանջվող նվազագույն՝ հինգ տարվա մանկավարժական ստաժ:

Այսօր բոլորս վայելում ենք կառավարական հանգստյան տան տնտեսուհու տնօրեն դառնալու արդյունքները: Խնդրում եմ, հորդորում եմ՝ վերանայել այս թյուրիմացությունը: Նոր մրցույթ հայտարարել, միակ ավագ դպրոցի և տարածաշրջանում երբեմնի բարձր վարկանիշ վայելող դպրոցի հեղինակությունը վերականգնել: Ահազանգում եմ` երեխաների՝ իբրև մեր երկրին հարիր քաղաքացիների ձևավորումը վտանգված է: Ինքս չորս զավակների մայր եմ: Նրանք բժիշկներ են, մտավորականներ, և ես հպարտ եմ, որ ճիշտ դաստիարակության և բարձրակարգ կրթության շնորհիվ նրանք այսօր դարձել են ազգին ու պետությանը պիտանի քաղաքացիներ: Ես իմ սեփական երեխաների պես սրտացավ եմ նաև այս դժբախտ սերնդի համար, ովքեր խամաճիկներ են դարձել տգետ ու խավարամիտ տնօրինության ձեռքին:

 

Հարգանքով՝ Սևանի Խ. Աբովյանի անվան ավագ դպրոցի գերմաներեն լեզվի ուսուցչուհի

Անահիտ Կարապետյան

Հետք - Ուսուցչուհին երեկ նամակը հանձնել է նախարարություն, որտեղ նրան խոստացել են ընթացք տալ: Հիշեցնենք, որ տարիներ առաջ մամուլն անդրադարձել էր այս դպրոցի տնօրինուհուն` նշելով, որ վերջինս ոչ միայն մանկավարժական փորձ չունի, այլև եղել է «Կապուտակ Սևան» կառավարական հանգստյան տան տնտեսուհին: Մեզ նաև հաղորդել են, որ վերջին երկու օրերին տնօրինուհին փորձում է կոծկել դպրոցում տիրող ապօրինությունները` այդպիսով փորձելով «մաքուր» երևալ նախարարության հնարավոր ստուգումների ժամանակ: 

Մեկնաբանություններ (53)

ՄԵԼԱՆՅԱ
Հարգելիներս մենք բոլորս էլ գիտենք ներկայիս դպրոցների իրավիճակները տնօրենների անօրինականությունները. ճնշումները. ահաբեկումները և զարմանալին Աշոտյանի անտարբերությունն է ;Բոլոր թեմաներից ճառել գիտի , բացի իրեն վերաբերվող թեմաներից ոչ և ծիծաղելի է անտարբեր նկարի տակ այսքան քննադատությունն, այդ բոլորը վերաբերվում է իրեն աթոռասեր այդ անձնավորությանը որը չի ամաչում այդքան քննադատությունից. Ես ինքս էլ ուսուցչուհի եմ այժմ թոշակառու նույն տիպի ճնշումների արժանացած. բայց երբեք թույլ չեմ տվել որովհետև թերիմացությունը չի կարող հաղթել գիտակցությանը...Այս բոլոր ամոթանքները վերաբերվում են պարոն Աշոտյանին. որը իր ողջ աշխատանքի ընթացքում չկարողացավ կարգի հրավիրել տնօրեններին..
Avag Dproc Sevan
Es 11 tari sovorelov avag dprocum, stacel em bavarar giteliqner ev dra hamar partakan em usuci4neris, sakayn aranc tnoreni bexnavor gorcuneutyan ayd amen@ irakanutyun 4er darna.@nker MKRTCHYAN@ uni mardkayin aynpisi vorakner, in4@ 4em karox asel @nker karapetyani masin.mer hargarjan tnoren@ erbeq iren boloric barcr 4i dasel, anhrajeshtuyan depqum el mez hamar cnox e exel ev ajakcel ay amenov, in4ov karoxacel e.Ays hraparkvac nyut@ 4i parunakum jshmartuyan ev vo4 mi hatik.Isk anhimn qnnadatoxnerin xorhurd ktam canotanal dprocum tirox mtnolortin, ev dranic heto nor danarkaxosel, barbajel, MARD EXEQ, MARDIK.......
Ashakertuhi
Ամենասկզբում կասեմ, որ դպրոցի ցանկացած աշակերտ կանգնած է ընկ. ՄԿՐՏՉՅԱՆԻ կողքին: Ընկ. ՄԿՐՏՉՅԱՆ ջան մենք Ձեզ հետ ենք, ու համարձակությունս ինձ ներում է այս ամենը բոլոր աշակերտների անունից ասել: եթե պետք լինի ողջ աշակերտությունը ոտք չի դնի դպրոց Ընկ. ՄԿՐՏՉՅԱՆԻ համար: Հավատացեք, որ կանենք դա:Փոխվել են ժամանակները, այսօր սերնդի խոսքի ազատ արտահայտման իրավունքին ոչ ոք չի կարող խոչնդոտել, ու մեզանից և ոչ մեկը ստրուկ չէ, եթե դու՛ք, Տիկին Кима Егиазарян ապրել եք ստրկատիրական հասարակարգում ( :D ) դա չի նշանակում,որ մենք էլ ենք ապրում ;) : Ham el lav enq anum latinatar enq grum, Ha mer dprocna petq a pashtpanenq mer dproci cankacac usucchi,,u canakacac mekin ov ashxatum, kam sovoruma edtex.
ՀԱՅՈՒՀԻ
դպրոցներում էլ գաղջ մթնոլորտ է
ani
կյանքից ապտակներ կերած մարդիկ,ովքեր չունեն որևէ ինքնահաստատում ,հաջողություններ և ստացված կյանք փորձում են ինքնահաստատվել այլոց հաշվին... ՆԱՄԱԿԸ Սուտ զրպարտանք է...ՀԱՄՈԶՎԱԾ ԵՂԵՔ ԵՍ ԳՐՈՒՄ ԵՄ ԱՅՆ ԻՆՉ ՄՏԱՑՈՒՄ ԵՄ և ԻՆՁ ՈՐԵՎԷ ՏՆՕՐԵՆ ԿԱՄ ՈՒՍՈՒՑԻՉ ՉԻ ՍՈՎՈՐԵՑՐԵԼ ԱՍԵԼԻՔՍ.....ՀՈՅԱԿԱՊ ԴՊՐՈՑ, ՀՈՅԱԿԱՊ ՏՆՕՐԵՆ-ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ,ԲԱՐԻ,ՀԱՍԿԱՑՈՂ,ՊԱՐԶ,ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՄ,ՀԱՐԳԱԼԻՑ ԵՎ ՍԻՐԵԼԻ ԲՈԼՈՐ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ...ՀԱՎԱՏԱՑԵՔ ԴՊՐՈՑԸ ԲԱՎԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՎԱԾ Է ԵՎ ԼԻԱՐԺԵՔ,ԱՅՍՏԵՂ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄ ԵՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆՈՒՄ ՀՈՅԱԿԱՊ ՄԱՐԴԻԿ...ՏՆՕՐԻՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԱՄԵՆ ԿԵՐՊ ՕԺԱՆԴԱԿՈՒՄ Է ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻՆ ԵՎ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻՆ ...ԳՈՐԾԵԼՈՒ,ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԵԼՈՒ ՀՍԿԱՅԱԿԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՏԱԼՈՎ...ԻՆՔՍ ՍԵՎԱՆԻ Խ.ԱԲՈՎՅԱՆԻ ԱՆՎ. ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ 11-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆԻ ԱՇԱԿԵՐՏՈՒՀԻ ԵՄ,ԵՎ ԴՊՐՈՑԻ ՄԻ ՇԱՐՔ ԱՐՏԱԴԱՍԱՐԱՆԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՀԵՂԻՆԱԿ,ԲԱԶՄԻՑՍ ՇՓՎԵԼ ԵՄ ԴՊՐՈՑԻՍ ՏՆՕՐԻՆՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ< ԿԱՐԵԼԻ Է ԱՍԵԼ ԱՄԵՆ ՕՐ> ,ՈՐԸ ԵՐԲԵՎԷ ՉԻ ՄԵՐԺԵԼ ՄԵԶ ՈՐԵՎԷ ՀԱՐՑՈՎ,ՉԻ ՍԱՀՄԱՆԱՓԱԿԵԼ ՄԵՐ ԱՆՍԱՀՄԱՆԸ
Nune
Խոսքս ուղղում եմ այն մարդկանց, ովքեր կարծում են, որ նամակին դեմ գրողները կեղծ են ու տնօրենի հրամանն են կատարում:Այդ զրպարտությունը միայն տնօրենին չի վերաբերում : Տիկին Կարապետյանը տգետ, անինքնասեր ու խավարամիտ է համարում այնպիսի մարդկանց, ովքեր ուսուցիչ անունը մեծատառով են կրում ու իրենց աշակերտների մեջ սերմանում են բարոյական այնպիսի արժեքներ, որոնցից նա հեռու է: Մի հավատացեք նրա շինծու վայնասունին: Սա մեծ վիրավորանք է ցանկացած կոլեկտիվի համար: Ժողովրդական խոսք է` սելը չի ճռռում, սելվորն է ճռռում
ani
ՄԻ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎՍ.... ՀԱՐԳԱՐԺԱ'Ն ՀԱՅՐԵՆԱԿԻՑՆԵՐ ,ՁԵԶԱՆԻՑ ՈՄԱՆՔ ՆՇՈՒՄ ԵՆ,ՈՐ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԸ ՆՄԱՆ ԱԿՏԻՎ ԿԵՐՊՈՎ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒՄ ԵՆ ԻՐԵՆՑ ԴՊՐՈՑԸ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՃՆՇՈՒՄՆԵՐԻ ՊԱՏՃԱՌՈՎ ԵԹԵ ԱՅԴՊԵՍ Է ԻՆՉԵՔ ԿԱՐԾՈՒՄ ՉԵՐ ԿԱՐՈՂ ՀԱՅՏՆՎԵԼ ԳՈՆԵ ՄԵԿ ԱՇԱԿԵՐՏ,ՈՐԸ ԹԵԿՈՒԶ ԱՆԱՆՈՒՆ ԿԲԱՐՁՐԱՁԱՅՆԵՐ ԻՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
Արայիկ Հարությունյան
Hargeli Armen Ashotyan. Es inqs Sevani avag dproci 12-rd dasarani ashakert em. Kardalov ays sut u puch bac namak@, uxaki apshel em, te inchpes karox e germanereni usucchuhi (karcum em , vor ays sut texekatvutyunic heto ayd usucchuhin aylevs voch mi ashakerti kam usucchi mot mi poqr harganq angam chuni) Karapetyan@ porci xaxal mi andznavorutyan anvan het, vor@ shat mec hexinakutyun e varum voch miayn avag dprocum, aylev amboxch sevan qaxaqum. Paron Ashotyan. ays amen@` uxvac mer SHAT SHAT SIRELI EV HARGELI TNORENIN` TIKIN MKRTCHYANIN, uxaki sti ev xabeutyan mi shtemaran e, voric Karapetyan@ ogtvum e amen or. Uxaki xndrum em bacatrel te inch iravunq uni boxoqel ev barcradzaynel mi mankavarj, vor@, poxanak erexanerin germaneren sovorecni, daseri jamin erotik bnuyti videoner e cucadrum anchapahas axchiknerin. Ayd amen@ mer shat sireli @nker MKRTCHYAN@ cher karox anpatasxan toxnel ev nkatoxutyun e arel germanereni usucchuhun. Isk verohishyal andznavorutyun@ porcelov espes asac JRIC CHOR DURS GAL mi namak e grel dzez, porcelov cuyc tal te viravorvac e TNORENIC. Bayc ayd usucchuhu mtqov angam chi ancnum, vor avag dproci ashakertakan andznakazm@ chi cankanum angam ayd usucchuhu demq@ tesnel. H.g. Ha moraca mi ban asem. Karox eq indz bacatrel te inchu e ayd usucchuhin ir namaki mech nerkayacrel ir inqnakensagrutyun@ ... erevu cankanum e miangamic voch te tnoren ayl miangamic mi shat barcr pashtoni hasnel.
Gokor
Մինչև նամակի բովանդակության մեկնաբանությունը նախ վերնագրեմ այն , : Մեծ ցավ ապրեցի , երբ կարդացի հարազատ դպրոցիս ուղղված այս սադրանքը, բայց ամոթից գլխիկոր արտասվեցի,երբ նկատեցի հեղինակի անուն ազգանունը: Հարգելի տիկին Անահիտ :Ուսումնասիրելով ձեր `բովանդակությունից զուրկ և բառարանից դուրս գրված բառապաշարով շղարշված նամակը, խորին խղճահարությունս եմ արտահայտում ձեզ:Ակամայից միտս ընկավ մի առակ>: Փորձում եք ղեկավարության ականջը շոյել ձեզ գովերգող ինքնակենսագրությամբ` գաղտուկ քողարկելով ձեր մասնագիտական անկարողությունն ու այն մարդկային և բարոյական արժեհամակարգը, որ վաղուց ի սպառ հեռացել է ձեզանից: Ի չիք եք դարձնում մի առողջ կոլեկտիվի բազմաչարչար գործունեություն, ամպագորգոռ փնովում դիմացինին, կախվում վերջին փրփուրներից, `չգիտակցելով, որ ծաղրի եք ենթարկում ձեր անձը: Պատվազուրկ չէ այն մարդը, ում անհիմն դատապարտում են, այլ պատվազուրկ է այն մարդը, որ անհիմն դատապարտում է նրան: Տնտեսուհին ձեր ասված կարող է իր բազմաբովանդակ աշխատանքերի շնորհիվ տնօրեն դառնալ, որն արժանի է միայն գովեստի, իսկ սերունդ կրթող մանկավարժը այսպես հանդես գա հասարակության առջև , արդեն իսկ ամոթ է: Նույնիսկ ամաչում եմ արտահայտվել ձեր թեթևամիտ կեցվածքի. ակներև եսասիրության, հոգու նախանձի ,ճղճիմ մտածելակերպի և այսպիսի ահիմն պախարակության մասին: Այո, խստորեն դատապարտում եմ նաև Լիանա Մկրտչային լոկ այն բանի համար, որ նման բանսարկու և սին պարծենկոտ ուսուցչուհին համալրում է մեծարգո մանակավարժների շարքերը: Եվ որպես վերջաբան այս անհեթեթ հերյուրանքին` հավելեմ >:
Քրիստինե Գրիգորյան
Ես անձամբ ճանաչում եմ Անահիտ Կարապետյանին որպես մանկավարժ: Կարող եմ վստահորեն միայն փաստել, հարկ եղած դեպքում հիմնավորել, որ նա շատ հմուտ, առաջադեմ, բանիմաց, հոգատար մակավարժ է:
Քրիստինե Գրիգորյան
Ես անձամբ ճանաչում եմ Անահիտ Կարապետյանին որպես մանկավարժ: Կարող եմ միայն վստահորեն փաստել, հարկ եղած դեպքում հիմնավորել, որ նա շատ հմուտ, բանիմաց, առաջադեմ, փորձառու մանկավարժ է:
Gokor
Ակամայից միտս ընկավ մի առակ ,, սայլը չի ճռում, սայլվորն է ճռում,, , և ի հավելում նամակիս ասեմ , Ողբամ ի մեռելոց,,
Arman
Es inqs arajin isk dasaranic sovorumem nshvac dprocum ev Tikin Mkrtchyanin chanachumem vorpes kirt, mardkayin barzr chapanishnerov ojtvac andznavorutyun. uxxaki kasem vor ays amen@ sute ev chi hamapatasxanum irakanutyan@ . ev mi banel ayn andzinq ovqer nuynisk mek angam chen exel ays dprocum tox hetevutyunner chanen ays textic u meknabanutyunner anen
Artur
Նույն դպրոցի նախկին աշակերտ եմ ու մի հետաքրքիր բան նկատեցի։ Նամակի գրեթե մեկուկես պարբերություն միայն տկն. Կարապետյանի ինքնակենսագրականն էր։ Թե ինչ կապ ուներ Գյոթե ինստիտուտի վերապատրաստման ծրագիրը տնօրենի հետ խնդիրների ենթադրյալ առկայության հետ, երևի միայն Գյոթեն կիմանար, եթե կենդանի լիներ։ Մի փնտրեք տնօրեն–ուսուցիչ հարաբերությունների իդեալական տիպ. չկա էդպիսի տնօրեն, որ իր աշխատակազմից գոնե մեկի հետ խնդիրներ չունենա։ Ուղղակի մի հարց է, որ կոնֆլիկտը միջանձնային է, մեկ այլ հարց, որ տնօրենը խանգարում է երեխաների ու ուսուցիչների միջև գիտելիքի փոխանակման գործընթացին։ Մեջբերեմ Ձեր նամակից մի քանի հատվածներ։ «...Տնօրենը և փոխտնօրենը ամեն տեսակ նորամուծությունից սարսափում են, խանգարում են երեխաների հետ աշխատել՝ որդեգրելով միջնադարյան խավարամտու
Անահիտ
Ես՝ որպես ծնող, ուրախ եմ, որ իմ երեխան ժամանակին սովորել է Անահիտ Կարապետյանի դասղեկական դասարանում: Նա ինձ հանդիպած ամենակազմակերպված ու ամենահոգատար մանկավարժն է: Վստահ եմ, որ այսօր նույնպես չի փոխվել նրա աշխատելաոճն ու մեթոդը, որի արդյունքում ձևավորվել են բազմաթիվ անհատականություններ:
ANJEL
ano karapetyan ENPES MI ARA VOR BOLOR ARACNERT JRI ERES DURS GA
anjel
Դպրոցի տնօրենի և առհասարակ մանկավարժի պաշտոնում գիտելիքից վեր պետք է մարդու,տվյալ դեպքում կնոջ առաքինությունը գնահատել,իսկ Լիաննա Մկրտչյանն դրա պակասը հաստատ չունի,իսկ նամակի հեղինակը խորհելու տեղ ունի:
ANJEL
Արարատ Բարսեղյան,լավ տղա էիր,մնայիր Հայաստանում ,սովորեիր Հայաստանում և ամենակարևորը մեր որդիների նման սահմանները պաշտպանեիր և ոչ թե փախնեիր Վոլգոգրադ , սուտ հավատք քարոզելու...
Ani
@ndamen@ mi ban kasem sut meradranqner en qani vor es inqs shat lav chanachum em Im tnorenin ev gitem vor na ir gaorci masnagetn e.
ERANUHI
PARON ARMEN ASOTYAN ES EXEL EM XACHATUR ABOVYANI ANVAN AVAG DPROCI SAN AYNTEX SOVOREL 3 TARI EV AYD 3TARINERI @NTACQUM MNANATIP DEPQER CHEN GRANCVEL.INCHPES ES AYNPESEL BOLOR IM @NKERNER@ EV @ NKERUHINER2 INDZ HET MIASIN KAROX EN PASTEL MER SHAT SIRELI TNORENI ANBASIR ANVAN MASIN...TIKIN MKRTCHYAN@ SHAT LAV ANDZNAVORUTYUN E ISK INCH VERABERVUM EN AYD ANIMAST EV TYUR NAMAKIN ES KASEYI VOR DA UXAKI INCHVOR MEKI SUBYEKTIV KARCIQN E....AYNPES VOR MI PORCEQ MARDKANC ANBASIR AVUN@ AXAVAXEL MTACELOV DCER ISK MASIN
Արևիկ Աստաբացյան
Բոլոր ժամանակներում էլ, հատկապես կրթական համակարգում նորարարություն անել ցանկացողները պարսավանքի են արժանացել: Խաչատուր Աբովյանը մեզ օրինակ : Մեր հասարակության ողբալի մակարդակի հասնող տգիտությունը հենց էստեղ է թաքնված: էնպես որ լրիվ ընդունելի է ուսուցչուհու պահանջն ու մտահոգությունը: Հուսանք, որ Պարոն նախարարը ճիշտ հանգուցալուծում կտա խնդրին: Հարգանքներս Տիկին Կարապետյան
lusine
ete tnoren@ ir texum lini ev zbaxvi usumnadastearakchakan gorc@ntacov ayspisi baner chen katarvi.Chem haskanum tnoren@ gnume dproc @ntanekan havaqujtneri te...................
анна
Хангаманкнери берумов ашхател ем ев анаити, ев лианнаи ет .деревс 1996 твин лианнан арден унер баваканин манкаваржакан стаж. Инч верабервум э анаитин, инч карох ем асел,мишт эл анмасн э ехел конфликтнериц .
Meri
Hargeli Karine vochvoq chi karox ashakertneri anunic xosel es avag dproci ashakertuhi Meri MIqayelyann em ev patras em xosel bolori araj govel mer metahogi tnorenin ev qnnadatel aydpisi usucchuhin ev pahanjum em vorpisi verj drven ays xosakcucutyunnerin amen inj parz e te inchu poqrik bani hamar angam da mijadep chi kareli kochel ayd usucchuhin sarqel e met patmutyun mi ayspisi artahaytutyun ka axvesi dunch@ chi hasnum xaxoxin asum e xak e...ind tvum e angam baric bun anhaskacoxnern haskacan amen inj........no coment
Arman
Karine , duq @ndanrapes mteleq sevani avag dproc? giteq ashakertneri karciq@ vor nman anpatasxanatu haytararutyuneq anum, es andzamb tvyal dproci ashakertem u ete duq voreve angam arnchvac lineiq nshvac dproci het hastat meknabanutyunner grox ashakertneri kesin gone kchanacheirq. ete inchvor mek@ kam mi qanis@ ashakertneri anunic grein, ashakertneric gone mek@ tekuz ananun khastater da.
Karine
Giteq? Cicaxeli e kardal tnoreni hascein uxxvac govasanakan u usuchi hascein uxxvac qnnadatakan bolor mianman, miabarbar u miavoch ays qomentner@. Parzic el parz e, vor estex mi qani hogi nstac uxaki aravotic ereko zbaxvac en ashakertneri anunic namakner grelov. xorhurd ktai mi qich aveli hmut ashxatel, ev gone vochabanakan bazmazanutyun apahovel ayd qomentnerum- chchecnelov ayn. vor et bolori heghinak@ uxaki mi mard e. Isk bolor nranc, ovqer chen tirapetum gravor xosqi etikain, asem vor naxararin uxxvac namakum chnerkayacnel sepakan andzin veraberox manramasner, knshanaki handes gal ananun(inchpes estex groxneric shatern en anum), vor@ kxosi anhargelic verabermunqi masin naxarari nkatmamb. Isk te vorqanov e qo xosq@ canrakshir, petq e ereva en bolor dzerqberumneric, vor du unes ays kyanqum. Ete nman ''hrashali'' dprocum 37 tari sharunak mankavarjum e nmanatip ''vat'' usucchuhi, knshanaki ayd dprocum arka en voch miayn usucchuhu hnchecrac xndirner@....
Վանիկ Ալեքսանյան
Ես չեմ ճանաչում ոչ դպրոցի տնօրենին, ոչ էլ բողոքը գրած ուսուցչուհուն։ Բայց շատ լավ ծանոթ եմ այն երեւույթին, երբ տնօրենի պաշտոնին հավակնող մի ուսուցիչ սկսում է այս ու այն ատյաններում զրպարտել տնօրենին։
Hasmik
Լինելով Գյոթե Ինստիտուտի վերապատրաստող մասնագետ, կարող եմ հաստատել, որ Անահիտ Կարապետյանը մասնակցում է վերապատրաստման սեմինարներին, ձգտում է նոր մեթոդներին ծանոթանալ, ակտիվ ուսուցչուհի է....
Meri
Es ayd dproci ashakertuhi em, ev shat lav texyak em te inch mtnolort e tirum dprocum.Dproc@ hamalrvac e barcrakarg masnagetnerov,mer tnoren@ mec harganq e vayelum ususchakan kazmi ev ashakertneri koxmic, chka voch vax voch el ayl bacasakan voreve ervuyt, menq hachuyqov gnum enq dproc ev mer usuchichner@ ev hatkapes mer mecahogi tnoren@ bolor harcerum ajakcume mez.. Mer dprocn aynqan aravelutyunner uni vor ays poqrik mijadep@ chi karox bacasakan andradarnal dproci varkanishi vra , mer dproc@ misht paylel ev paylum e ir aravelutyunnerov......
CNOX
DZER KEXTOT XAXI MEJ ASHAKRTNERIN MI NERQASHEQ BOLORN EN HASKANUM ,VOR ASHAKERTNER@ DER ATESTAT PITI STANAN VORI TAK STORAGRELU E TNOREN@.
Ananun
Հարգելի' Անուշ ինչ անարդարության մասին կարող է լինել խոսքը (տնօրինության կողմից) , երբ ձեր մայրը `տ. Կարապետյանը, հաստատեց այն փաստը, որ նման տեսաերիզներ ցուցադրել է: Ուղղակի աբսուրդ: Ինչպես կարող եք անամոթաբար շարունակել սուտը, դարձնել ճիշտ` իրար կողքի շարելով գեղեցիկ խոսքեր: Արդեն խուճապի եք մատնվել և հակասում եք միմյանց: Ինչ վերաբերում է նրան,որ դուք և շատերը կարծում են, թե տնօրենի կողմնակից աշակերտական կազմը (այդ թվում նաև ես) դրածո է,կասեմ հետևյալը. Ցավալի է, որ մարդիկ չեն հավատում, որ գոյություն ունի ԼԱՎ ՈՒ ՍԻՐՎԱԾ ՏՆՕՐԵՆ: Եվ մենք իրոք սիրում ենք ՄԵՐ ՏՆՕՐԵՆԻՆ ԱՆՇԱՀԱԽՆԴԻՐ: Կա կարծրատիպ,որ աշակերտները գրում են իրենց շահից ելնելով, տարեվերջյան քննությունները բարձր ստանալու համար: Իսկ ի՞նչ կասեք այն աշակերտների մասին,որոնք արդեն ավարտել են դպրոցը: Մի՞թե նախկին դասղեկներն են զանգահարել նրանց տները ու խնդրել մեկնաբանել նյութը: Նման մտածելակերպ ունեցողները, որքան էլ կոպիտ հնչի` չունեն մտածելու կարողություն: Կամ երբ Կարապետյանը գրել է,թե դպրոցում տիրում է վախի ու տգիտության մթնոլորտ: Ի՞նչ է: Կարծում եք նման դպրոցի երեխաները կարո՞ղ են ունենալ այքան հարուստ բառապաշար: Կամ եթե ստիպողաբար են գրում` ինչու՞ մի քանի անգամ ու բավականին երկար: Պարզապես դուք (Կարապետյանի կողմնակիցներդ,որոնց 70%-ը ազգակիցներն ու ծանոթներն են,իսկ 30%-ը չգիտեն դեպքի մանրամասները) փորձում եք երկար-բարակ ու գեղեցիկ,գրական հայերենով փորձում եք,ստի շղարշով ծածկել ճշմարտությունը: Իսկապես սրտացավ ուսուցչուհին երբեք չէր բարձրաձայնի դպրոցի խնդիրը տարատեսակ լրատվամիջոցների առաջ:
Anahit
Առանց ճշմարտությունն իմանալու պետք չէ նման մէկնաբանություններ անել: Որպես ծնող, մեծ ցավ եմ ապրում, որ մեծատառով մարդու, տնօրեն Լ. Մկրտչյանի հասցեին նման խոսքեր են հասցեագրված: Ճանաչելով տրկուսին էլ, վստահ կարող եմ ասել, որ դա ԶՐՊԱՐՏԱՆՔ է: Այդ «մանկավարժ»- ը այլասէրում է սերմանում դեռ նոր կյանք մտնող դեռահասների մեջ, որոնցից կախված է մեր երկրի ապագան: Միթե նմանները մանկավարժ կոչվելու իրավունք ունեն: Եվ ում ենք վստահում մեր երեխաների դաստիարակությունը:
Tatevik Voskanyan
Հարգելինե'րս, ինքս էլ ավագ դպրոցի աշակերտուհի եմ և տիկին Մկրտչյանը հանդիսանում է մեր դպրոցի տնօրենը...Պարզապես խորը ցավ եմ ապրում կարդալով այս տողերը....Իրականությանը հակասող խոսքեր են այստեղ շռայլված... Այս 3 տարիների ընթացքում ինչ սովորում եմ այս դպրոցում և ճանաչում եմ տիկին Մկրտչյանին, նրա մասին միայն լավը կարող եմ թվել...Կարող եմ վստահ ասել, որ Նա ՀՀ լավագույն տնօրեններց և մանկավարժներից մեկն է... Իսկ Տիկին Կարապետյանի արարքը հետևյալ կերպ կբնութագրեմ ` Ինքնագովեստով պարսավելը դիմացինին:
Լիլիթ
Գիտեք քննադատելը և փնովելը ամենահեշտ բանն է և այդպես վարվում են էժան ստատուս ունեցող մարդիք: Ես այս դպրոցի շրջանավարտ եմ և կասեմ որ նման բան չկա: Տնօրենը հրաշալի , խելացի մարդկային անձնավորություն է և ցանկացած պահի կանգնած է եղել իր ուսուցչի և աշակերտի կողքին.... չի եղել դեպք, երբ որևիցե խնդրանքով դիմես ու Նա չօգնի և չաջակցի՛ : Ես հպարտ եմ , որ այս դպրոցում եմ սովորել և որ իմ տնօրենը եղել է տիկին Լիանա Մկրտչյանը: Իսկ այս ուսուցչուհուն խորհուրդ կտամ , որ ինքնահաստատման համար այսպիսի բաներով չզբաղվի ... Դուք ձեզ մի գովեք , թույլ տվեք , որ աշակերտները և ձեր կոլեգաները գովեն:
Sirik
(naxapes neroxutyun em xndrum latinatari hamar) Es` Siranush Badalyans` EPH jurnalistikayi fakulteti erkrord kursi usanoxuhis, ays dproci shrjanavart em: . isk Duq indz` vorpes ayd dproci ashakertuhu, yerbeve vaxecac tesel eq? Tikin Karapetyan, yes aysorva pes hishum em indz uxxvac Dzer bolor hachoyaxosutyunner@` dprocum lavaguyns drsevorvelu kapakcutyamb, isk inch eq karcum, baroyahogebanakan arumov brnacox dprocum hnaravor e potencial nerdnel? . ayd depqum inchpes eq karoxacel mi sharq mijocarumner kazmakerpel yev cragrer irakanacnel dprocum, yete cheq unecel dra ? Duq texyak eq ardyoq, te menq` ashakertners, inch bnuyti xndirnerov qani angam enq dimel im dproci tnorenin` Liana Mkrtchyanin, yev qani angam enq jpitov durs yekel ashxatasenyakic` gitakcelov, vor tev yev tikunq unenq dprocum: Es c@pah chem karoxanum mtaberel depq, yerb im nerkayutyamb anhargalic verabermunqi e arjanacel voreve mankavarj, kam depq, vorn indz iravunq e verapahel chhargelu usucchi: Yev verjapes yete , apa inchu e bac namak@ miayn Dzer anunic, tikin Karapetyan?. mite usucchakan amboxj kazmum miayn Dzez e anhangstacnum mtnolort@? Isk Duq` vorpes 37 tarva mankavarj, mite yerbeq arit cheq unecel hishecnelu Dzer ashakertnerin, vor CHI KARELI QAR GCEL AYN AXBYUR@, VORIC JUR EN XMUM ))) Cavum em...
Անուշ
Եթե ահազանգող ուսուցչուհին տնօրեն դառնալու հավակնություն ունենար, ապա կմասնակցեր բոլորովին վերջերս տեղի ունեցած տնօրենի ընտրություններին, հատկապես որ և՛ տնօրեն դառնալու հավաստագիր ունի, և 37 տարվա մանկավարժական փորձ, և՛ մասնագիտական բարձր որակավորում, և՛ սիրված ու հարգված անձնավորություն է ամբողջ քաղաքում: Ձեզ պես չձևավորված անհատականություններին օգտագործելով էլ դպրոցը հասցրել են քայքայման: Ուզում եմ հիշեցնել այս խեղճ, օգտագործված աշակերտներին և տնօրենի ազգականներին, ովքեր հիմա նստած կատարում եք ձեր տնօրենի առաջադրանքը, որ ձեր գրառումները կարդում են Հայաստանով մեկ, իսկ դուք դրանցով մեկ անգամ էլ հաստատում եք նամակի հեղինակի արդարացի լինելը: Այնպես որ մի խայտառակեք ձեզ ավելորդ անգամ: Պարզից պարզ է, որ ավարտական քննություններին ընդառաջ վախեցած եք ձեր քննությունների համար: Մի քիչ անկախ եղեք, վաղը կյանք եք մտնելու էդքան ստորաքարշ լինելով: Ու դադարեցրեք copy past-երը, արդեն ձանձրալի է: Այո, ժամանակին դա իսկապես հեղինակավոր դպրոց էր, ես էլ իմ քույր ու եղբայրների հետ այդ դպրոցի շրջանավարտ եմ: Իսկ քանի տնօրեն ու անձնակազմ է հիմա փոխվել: Մանկավարժը պիտի զբաղվի մանկավարժությամբ և վերջ:
Lilit
Es exel em ajd dprozi saneriz meky ev shat urax u hpart em vor unezel em lav usuzichner.hima uxaki zav em aprum kardalov nman meknabanutjunner im dprozi usuzichneri haszein ev karzum em vor Kh.Abovyani anuny krox dprozy korzrel e ir bari anuny vor unezel e tariner sharunak Ararat Movsisyani ev Albert Hovsepyani tnorinutjan oroq
Syuzi
Nax uzum em nshel, vor storev meknabanutyunner toxox cankacac mekt tox ir dirqi u ir masnagitakan partakanutyunner@ katarelu masin mtaci, voch te asi naxararnerin inch anen,u vonc anen, ev vomanq el tox aranc texyak linelu Sevanic ev Sevani dprocneric entadrutyunner chanen te ashakertner@ antexi en govabanum irenc dproc@, te texi. Naxapes nshem, vor cnoxners @ndanrapes mankavarjutyan het arnchutyun chunen, ev es nuynisk chem el sovorel ays dprocum, qani vor bolor storev meknabanoxner@ himnakanum vero nshyal dproci ashakertner en, es vorpes ays dproci het bavakanin arnchvac andznavorutyun, porcem nerkayacnel koxqic hayacqs. Uzum em haskanal nax inch kap uni ays usucchi inqnakensagrakan@ paron Ashotyanin uxxvox bac namaki het? Aranc et manramasneri naxararutyunum iharke chein haskana inchi masin e xosq@... Ete shater@ xosum en vor dproci tnorenneri mi mas@ chunen hamapatasxan vorakavorum, es uzum em tesnel nranc mej ayn mardkanc ovqer ashxatum en irenc masnagitutyamb ev unen hamapatasxan vorakavorum dra hamar... es bavakanin arnchvel em ays dproci te shrjanavartneri ev te ayjmyan ashakertneri het, erbeq, aranc chapazancutyan ERBEQ chem lsel voreve boxoq tnoreni hascein. Inqs el sovorel em aynpisi dprocum , vortex tnoren@ hargel e ir ashakertnerin ev qaj gitakcum em vor da shaat aveli karevor e dproci anvan ev krtakan makardaki hamar, qan erexanerin anteseln u usucichneri cankutyunnerov dirq dzevavorel@. Ashakertner@ bolorn el nuynn en , bolorn el derahasner en , ev bolorn el cankutyun unen vor irenc veraberven inchpes hasun mardkanc,usucichner@ tarber en,mek@ 37 tarva stajov, myus@ guce nor e ir staj@ dzevavorum . Jamanakner@ poxvum en , u inchi duq cheq entadrum vor en inch dzer hamar noramucutyun a , inchpes asenq mi sharq ashakertneric gumar korzel@, u xostacvac@ chkatarel@,guce derahasneri hamar arden ays angam anhetaqrqir tva, qani vor chem karcum vor ays dproci tnoren@ xusapi noramucutyunneric. Chem uzum shat @ndlaynvem , bayc de karcum em nuynisk tikin Karapetyani textic zgacvum e, vor ays bac namak@ voch ayl inch e qan herun gnacox shahaditakan nkatarum. Enpes vor antexyakner@ tox chxosen, isk tikin Karapetyan@ karcum em var orinak darcav ayn bani vor kap chuni tnoren@ uni vorakavorum te che, ashakertneri verabermunq@ cuyc e talis vor na uni mi sharq ayl arjeqner, voronc vomanq pativ chen unecel arjananalu nuynisk 37 tari mankavarj linelov handerc.
Մի խումբ Սևանցիներ
Հարգելի hetq.am փաստորեն նյութը տեղադրելիս էլ կողմապահությամբ եք զբաղվում, ինչու իմ երեկվա նյութը դեռ Ձեր կայքում տեղադրված չէ:
Melania
Aytpisi dprocner shat kan mer hayastanum orinak Aladerdium:Paron Ashotyan aveli lav qaxaqakanutyamb chzbaxves ev zbaxves qo naxarari gorcov,vor dprocnerum aydpisi vichak chlini:Teche nman e chares asum zang ches kaxum:
Hasmik
kardalov ays namak@,karox em asel vor ays amen@ @ndamen@ ejanagin heryuranq e.karox em asel @ndamen@ mek ban lav e linel qn dzer nman...(aranc meknabanutyunneri)
Nune
Տիկին Կարապետյան, իսկ Ձեր գործընկերները կիսում են արդյոք Ձեր կարծիքը: Միթե Սևանում այդքան հայտնի մի դպրոց, որի աշակերտները պարտադիր ամեն տարի անվճար սովորելու իրավունք են նվաճում Հայաստանի բուհերում, ունի այդպիսի մի կոլեկտիվ, որի միակ գրագետ, գիտակից ու պատվախնդիր անդամն եք Դուք: Իմ երկու երեխաներն էլ այդ դպրոցն են ավարտել, և ես ինձ իրավունք եմ վերապահում ասելու, որ այդ դպրոցում ուրախացել են իմ երեխաների յուրաքանչյուր ձեռքբերումով` սկսած ուսուցչից մինչև տնօրեն, որոնց համար հենց նրանց եմ պարտական:Դուք որ իրավունքով եք տգետ, անգրագետ և նման որակումներով պիտակավորում մարդկանց,որոնք ճանաչված ու հարգված են ոչ միայն Սևանում, այլև հանրապետությունում: Գուցե և Դուք պատվոգրեր, կոչումներ շատ ունեք, բայց աշակերտին գիտելիք և մարդկային բարձր արժեքներ սովորեցնելու հարցում իմ ճանաչած սևանցիներից շատերի կարծիքով Դուք հաստատ առաջին տեղերը զբաղեցնողներից չեք:
Armine
aysor hayastani shat dprocnerum tirum e ays vichak@,voch tnorennern en liarjeq katarum irenc araqelutyun@, voch el [email protected] sxal klini ays depqum massayakan vorakavorel ev usucichnerin ev tnorennnerin... isk inch veraberum e dprocum tirox anhashtutyunnerin u aporinutyunnnerin,karox em asel vor kan naev mardkayin barcraguyn arjeqner voronq ver en amen tesaki orenqneric u kanonneric. ev dranq iharke shat hacheli en usucchi ev tnorinakan kazmi koxmic..... chem uzum shat xoranal ays ameni mej u vorosh bacahaytumner anel,qani vor karox em im ays meknabanutyamb aveli vattaracnel hayastani shat dprocneri nerqin vichak@....
Anjel
BOLORN SUT TEXEKATVUTYUN E...SEVANUM BOLORN EL CHANACHUM EN EV LIANNA MRTCHYANIN EV hasmik karapetyanin....tikin MKRTCHYANN BAREXIXCH TNOREN E.HIANALI ANDZNAVORUTYUN....... hasikon EREVI UZUM E TNOREN NSTI....
Նարինե
Ես նշված դպրոցի հետ շփվել եմ շատ անգամներ,անցկացրել եմ իմ պրակտիկան այդ դպրոցում:Կարդալով այս բաց նամակը,չեմ կարողանում թաքցնել զայրույթս,քանի որ ոչ մի բան չի համապատասխանում իրականությանը:Ես մեծ տպավորություններով եմ հեռացել այս դպրոցից:Շփվելով տնօրենի հետ,հասկացել եմ ,որ իմ առջև կանգնած է շատ բանիմաց,շատ մարկային,բարեհամբյուր մի անձնավորություն պատրաստակամ օգնելու դիմացիցին:Շատ դասեր եմ լսել ուսուցիչների մոտ և բավականին բաներ եմ սովորել այդ դասերից:Եվ միշտ երազել եմ աշխատել նման խաղաղ կոլեկտիվում ,նման հաճելի տնօրենի ղեկավարությամբ:
Anna
Ev hargeliners avelacnem mek ban.... Tikin Karapetyan@ cankanum e darnal tnoren avag dproci, dra hamar varkabekum e nerkayis tnorenin... bayc sireli tikin Karapetyan erb darnaq tnoren ,duq inch achqerov knayeq usucichnerinnn? havataceq duq cheq vayeli ev voch meki harganq@))) Es inqs dzez chem hargi ayd depqum....
Anna
Mardik inchqan en storacel....Tikin Karapetyan xndrum em veranayeq dzer xosqer@, mi pnoveq bolori koxmic shat sirvac Tikin Mkrtchyanin.... na hargvac ev sirvac e bolor ahsakertneri koxmic... anardaraci e nra nman hogatar tnorenin varkabekel@...
Rozali
bolor@ heryuranqner en dprocum tirum e shat aroxch mtnolort mer tnoren@ shat sirvac ev hargvac e usuchakan kazmi ev ashakertneri koxmic.....mi ayspisi artahaytutyun ka axvesi dunch@ chi hasnum xaxoxin asum e xak e...
Arpine
Ցանկացած դպրոցում կարող են առաջանալ նմանատիպ կոնֆլիկտային իրավիճակներ: Պետք է նկատի ունենալ, որ դպրոցը այն հաստատույթունն է, որը համալրված է տարբեր, անգամ մեկը մյուսից հիմնովին տարբերվող անհատականություններց, սակայն նաև այն հաստատությունն է, որը ունի որոշակի նորմեր և կանոններ, որոնց պետք է հետևել: Չի կարելի սեփական դպրոցի հեղինակությունը դնել հանրային քննարկման՝ ընդհանուրի շահը փոխարինոլով մասնավոր շահին: Կարծում եմ միջանձնային լարվածությունները չպիտի պատճառ հանդիսանան վարկաբեկումների և թյուր պատկերացումների համար:
Լուսին
Շաաաատ են շատ շատ են այդպիսի դպրոցներ որտեղ ԽԾԲ խնամի ,բաեկամ, ծանոթի միջոցով հայտնվել են համապատասխան կթություն ու աշխատանքային փորձ չունեցող մարդիկ, մի տեսակ պրիստիժի հարց է դարձել դպրոցի տնօրեն աշխատելը: Ես ինքս Լոռու մարզից եմ, ուսուչուհի եմ ու չեմ ճանաչում նյութի հեղինակին, բայց հիացա, հպարտացա որ կան այս մակարդակի ուսուցիչներ: Որքան վստահ է իր ուժերի վրա, պատրաստ է ցանկացած քննության ու փորձության: Թե չէ ով ծանոթ ունի կամ փող գնում են դպրոցում ուսուցչուհի է աշխատում, չմոռանանք, որ մատաղ սերունդ ենք կրթում դաստիարկում , ամոթ է, ամեն պատահական մարդ իրավունք չունի ՈՒսուցիչ կոչվի ուսուցիչը պատիվ է, կոչում է...
Ani
Եթե տնօրենի մասնագիտական ու մարդկային որակները չեն համապատասխանում կրթական հաստատության ղեկավարի՝ընդունված չափանիշներին, ուրեմն պետք է անհապաղ ազատվել նրանից: Չարիքն ու դրանց հետևանքները այդպիսի տնօրենների տգիտության պատճառով են դպրոց մտնում: Իսկ նամակի հեղինակի հետ շարունակ խնդիրներ է ստեղծում շատ պարզ պատճառով. նախանձում է նրա մասնագիտական որակներին և հանձին նրա մրցակից տեսնում...
Seda
Սիրելիներս սա ուղղակի ուսուցչի ներկայացումն է. նա երևի բավականին ուշադրություն չի ստանում և ուզում է այս կերպ բացը լրացնել: Ես կոնֆլիկտը հասարակայնացնելու պատճառը չեմ գտնում: Ուղղակի մեր սիրելի ընկեր Կարապետյանը խախաց և իր անվան և դպրոցի անվան հետ:
ՍԻլվա Ավետիսյան
Պարզ երևում է,որ ուսուցչուհին ցանկանում է տնօրեն դառնալ և փոքրիկ առիթի է սպասել...Լիանան ոչ միայն լավ մարդ է,այլև հմուտ մանկավարժ;Միասին աշխատել ենք նույն դպրոցում 1987 թվականից...Չէի ուզենա իմ հարազատ դպրոցի անւնը այսպես շրջանառվեր...

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter