HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Էդիկ Բաղդասարյան

Պարզաբանումներ՝ Վերահսկիչ պալատի ստուգումների վերաբերյալ

Հարցարզույց «Բնապահպանական ծրագրերի իրականացման գրասենյակ» ՊՈԱԿ-ի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Վիկտոր Մարտիրոսյանի հետ

ՀՀ Վերահսկիչ պալատը ստուգումներ է կատարել և հաշվետվության մեջ նշել, որ բնապահպանության նախարարության համակարգում գտնվող «Բնապահպանական ծրագրերի կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի կատարած գործարքի հետևանքով «Նաիրիի բերրիություն» ՍՊԸ-ն մենաշնորհային դիրք է գրավել: Սևանա լճի ափամերձ տարածքների մաքրման նպատակով ընկերությունը պետական բյուջեի միջոցներով ձեռք է բերել ֆիննական «Վաթերմաստեր կլասիկ 3» հատուկ էքսկավատոր, ինչպես նաև ստացել է Սևանա լճի մաքրման աշխատանքների կատարման մենաշնորհ: Ինչպե՞ս է այդ ընկերությունն այդպիսի մենաշնորհ ստացել:

Կառավարության 886 N որոշումը կա, որոշման մեջ սահմանված է, թե ինչպես պիտի իրականացվեն այս գնումները: Խոսքը «Վաթերմաստեր կլասիկ 3» էքսկավատորի գնման և տեղափոխման մասին է: Այդ մեքենան լողացող հողահան էքսկավատոր-տրակտոր է: Որոշման մեջ նույնիսկ ֆիրման է նշված` «Ակվամեկ» (Ֆինլանդիա) ընկերությունը, սահմանված է գինը` 603 հազար եվրո:

Կառավարությունը նույն որոշման երրորդ կետով, ելնելով ժամանակի սղությունից, թույլատրվել է գնման և տեղափոխման գործառույթներն իրականացնել մեկ անձից գնման միջոցով: Ինչո՞ւ է դա արված: Որովհետև արդեն օգոստոս ամիսն էր: Տեղափոխող կազմակերպությունը պետք է նաև գործարանային փորձարկում անցկացներ: Հրապարակման մեջ նշված է, որ ՊՈԱԿ-ը, ունենալով 75-օրյա ժամկետ, մրցույթ չի հայտարարել, այլ իրականացրել է մեկ աղբյուրից գնում:

Իրականում, օգոստոսին կնքվել է պայմանագիրը, իսկ սեպտեմբերի 19-ին արդեն նախարարության ներկայացուցիչը և տեղափոխող կազմակերպության ներկայացուցիչները եղել են ֆիննական այդ գործարանում, որպեսզի տեղում տեստային փորձարկում անցկացնեն մեքենան, որից հետո միայն կարող էր իրականացվել բեռնաբարձում: Այսինքն` դա արված է ժամկետների սղության պատճառով:

Իսկ ինչպե՞ս է ընտրվել ընկերությունը`«Նաիրիի բերրիություն» ՍՊԸ-ն:

Պետք է ընտրվեր մի ընկերություն, որը առաջին հերթին պետք է ունենար այդ գործարանային տեստավորման մասնագիտացում: Մենք վերցրինք մի կազմակերպություն, որը ուներ տեղում գործող ֆիրմայի հետ սպասարկման պայմանագիր, այսինքն՝ այդ բնույթի տրակտորներ և այլ տեխնիկա: Եվ երկրորդը, որ ընկերությունը ունենա տեղափոխման հնարավորություն: Այդ նույն կազմակերպությունը` «Նաիրիի բերրիությունը», իմ ունեցած տվյալներով, այս տարի տեղափոխել է մոտ հիսուն գյուղատնտեսական կոմբայն:

Ինչպե՞ս եք գտել այդ ընկերությանը. այդ մրցույթի մասին հայտարարություն չի եղել:

Այդ ընկերության գտել ենք, երբ գործարանային տվյալների ուսումնասիրության խնդիրներ առաջացան: Աբովյանում տեղակայված է «Կատելպիլեր» ֆիրմայի տեղական ներկայացուցիչ «Ցեպելինա» ֆիրման, որտեղից ճշտվել է, թե այդ տիպի գյուղատնտեսական մեքենաների հետ կապված ովքեր են աշխատում, որովհետև հետագայում մենք ապահովագրելու խնդիր ունենք: Այդտեղից տվեցին մի քանի կազմակերպությունների անուններ, այդ թվում նաև «Նաիրիի բերրիություն» ՍՊԸ-ի անունը:

Ընկերությունը գրանցված է Եղվարդում: Բնապահպանության նախարարի հետ կապ չունի՞:

Կարող եմ հավաստիացնել, որ բացարձակապես կապ չունի: Երկրորդ խնդիրը սա է. ինչու վերապատրաստվեցին միայն այդ կազմակերպության ներկայացուցիչները: Նախ, չորս հոգի է վերապատրաստվել: Չորսից մեկը եղել է ոչ այդ կազմակերպության ներկայացուցիչ, նրան ընդգրկել են այդ աշխատանքների մեջ, որովհետև մեքենան հավաքվել է տեղում:

Երկրորդը` խոսքը տրակտորիստի վերապատրաստման մասին է, տրակտորիստը ֆիրմայի սեփականությունը չէ: Վաղը, եթե պետք լինի, այդ մարդկանց իր մոտ կհրավիրի ցանկացած ֆիրմա կամ կդիմի երկու-երեք օրվա ընթացքում իր մասնագետներին վերապատրաստելու խնդրանքով: Հայտարարում եմ, որ մենք այս տարվա կեսից այս ընկերությանը համոզելով ենք պահել, որպեսզի կարողանաք 2011թ. աշխատանքներն ավարտել: Ինքն արդեն իսկ հայտարարել է, որ ինքը նոր մրցույթի չի մասնակցելու, որովհետև այս պայմանները և գնային այն առաջարկը, որ մենք տալիս ենք, ըստ իր հաշվարկների, համարվում է ոչ շահավետ, ինքը համարում է, որ աշխատել է վնասով:

Ծրագրի բյուջետային ֆինանսավորման հայտը ներկայացվել է խոշորացված ցուցանիշների հիման վրա՝ առանց նշելու մաքրման ենթակա որոշակի տարածքները: Ինչո՞ւ դրանք չեն նշվել:

Դա ոչ ճիշտ ինֆորմացիա է:

Բայց Վերահսկիչն իր հաշվետվության մեջ է դա գրել:

Մրցույթի ժամանակ հայտարարվում են մաքրվող տարածքների քանակը և տեղանքը: Երբ հայտող կազմակերպությունը գալիս է հայտը վերցնելու, որպեսզի լրացնի, այդ ժամանակ նրան տրամադրվում է նաև քարտեզը: Մենք բոլոր ծրագրերի տակ ունենք քարտեզներ: Ավելին, արդեն իսկ իրականացրել ենք մի աշխատանք, որը ներառում է երկու բան. Սևանի մաքրումը մինչև 1903, 5 մետր նիշի բարձրացում, և մաքրելուց հետո նոր անտառաշերտի վերականգնում: Նույնիսկ դա է արված:

Վերադառնալով մաքրման աշխատանքներին՝ ուզում եմ ավելացնել, որ որպեսզի «Վոտերմաստեր կլասիկ 3» տեխնիկան աշխատի, նրան պետք է սպասարկի առնվազն այլ տասը միավոր տեխնիկա, այսինքն` «Նաիրիի բերրիությունը» կցել է ճահճի մեջ աշխատող բուլդոզերներ, որոնք մինչև 1-1,5 մ խորությամբ ջրի մեջ են աշխատում, երկու բուլդոզերներ, որոնք արմատներն են հանում, երկու Կամազ բեռնատարներ, երկու էքսկավատորներ, որոնցից մեկը լաստն է սպասարկում, մյուսը բարձում է բեռնատարները:

Ես մեծ մտավախություն ունեմ՝ արդյոք եկող տարվա մրցույթին կհայտնվի այդպիսի կազմակերպություն, որը նման տեխնիկա ունենա: Մենաշնորհի մասով Վերահսկիչ պալատը գրել է: Սակայն պարզ է ևս մեկ իրողություն. 600 հազար եվրո արժեցող տեխնիկան մենք պատահական մարդկանց ձեռքը չենք տա. տալու դեպքում պիտի ունենանք երաշխիք` դրա անվտանգ աշխատանքի, անվնաս վերադարձնելու և այլնի վերաբերյալ:

Պալատի հաշվետվության մեջ գրած էր նաև բեռնափոխադրումների մասին: 7,5 մլն դրամ էր հատկացված Փոթիից տեղափոխելու համար, բայց ըստ իրենց մոնիտորինգի՝ նման բեռ փոխադրելն արժե 1 400 մլն դրամ: Ինչո՞ւ է ընտրվել նորից նույն կազմակերպությունը:

Ձևակերպումը այն է, որ, փաստորեն, զուտ տրանսպորտի համար մաքսատանը ներկայացվել է 1 400 մլն դրամ: Նախ, ինչ է տեղափոխումը: Պայմանագրերով տեղափոխումը բաժանված է երկու մասի: Առաջին խոշոր կտորը` նավաբարձումը և մինչև Փոթի հասցնելը, վաճառող կազմակերպության վրա էր: Դրանից հետո ընկերություն էր պետք, որ Փոթիից տեխնիկան հասցներ Սևան: Նավահանգստի այդ ամբողջ աշխատանքները, այսինքն՝ բեռնաբարձում, նավահանգստում մնացած օրերի համար վճարումներ, ուղեկցող ավտոմեքենաներ, ոստիկանական մեքենաներ, երկու տրայլերով էքսկավատորը և կից սարքավորումները տեղ հասցնել. կազմակերպությունն այդ ամբողջի դիմաց կատարել է վճարումներ: «Բնապահպանական ծրագրերի կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի և կապալառուի միջև հարաբերությունները կարգավորել են պատվերը՝ պայմանագրային պարտականությունը ամբողջությամբ կատարելու արդյունքում:

Եթե, ըստ ձեզ, ամեն ինչ նորմալ է, ինչո՞ւ են Վերահսկիչ պալատի մասնագետներն այդ ամենը գրում իրենց հաշվետվության մեջ:

Վերահսկիչ պալատը փոխադարձ ստուգում չի բացել, որպես էդպիսին, ինչ փաստաթղթեր մենք ունեցել ենք, տրամադրել ենք:

Ինչո՞ւ է բեռնափոխադրում իրականացնելու համար ընտրվել նույն ընկերությունը. բեռնափոխադրող բազմաթիվ ընկերություններ կան:

Մենք բեռնափոխադրումն էլ ենք դրել նույն ընկերության վրա: Ինքը բազմաթիվ տեխնիկաներ ունի, այդ տեխնիկայից թանկ տեխնիկա ունի: Էդ առումով մեզ մարդ էր պետք, որ տեխնիկայից հասկանար: Արդեն ասացի, որ նա իր մասնագետների միջոցով պետք է անցկացներ նաև գործարանային փորձարկում: Դրա արդյունքում նրանք հուշեցին նախարարությանը, որ կարիք կա ունենալու ևս մի սարքավորում, որը մենք խնդրեցինք վաճառող կազմակերպությունից և ստացանք որպես նվեր: Դա 11 հազար եվրո արժեքով շերեփ է:

Վերահսկիչի ստուգումներով քրեական գործ հարուցվե՞լ է:

Ոչ, հիմքեր չկան բացարձակապես:

Դուք նաև խնդիրներ եք ունեցել ԵԱՀԿ-ի գրասենյակի հետ` օրհուս կենտրոնների ֆինանսավորելու հետ կապված: Ինչպե՞ս է հանգուցալուծվել այդ խնդիրը:

Օրհուս կենտրոնները ստեղծվել են Օրհուսի կոնվենցիայի տակ: Կոնվենցիայի պատասխանատուն կառավարության կողմից լիազորված մարմինն է` բնապահպանության նախարարությունը: Եվ կենտրոններ ստեղծելու նպատակը նախարարությանը օժանդակելն է, որպեսզի նախարարությունը իրականացնի կոնվենցիայով ստանձնած պարտավորությունները:

Վրաստանը ունի մեկ օրհուս կենտրոն, որն ունի հասարակական կազմակերպության կարգավիճակ: Ադրբեջանը ունի մեկ օրհուս կենտրոն, որը նախարարության կազմում է, ասենք` ինչպես մեր «Տեղեկատվական- վերլուծական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ն է: Կովկասյան երկու երկրներում, փաստորեն, կան երկու օրհուս կենտրոններ: Հայաստանն ունի տասնհինգ օրհուս կենտրոն, փառք ու պատիվ: Ի՞նչ պետք է անեն այս կենտրոնները: Այս կենտրոնների խնդիրը հասարակական կազմակերպությունների գործառույթը վերցնելը չէ: Սրանց խնդիրը պետք է լինի բնապահպանական ինֆորմացիայի տեղափոխումը: Այսինքն՝ թե ինչ է կատարվում համակարգում, ուր են գնում զարգացումները, ինչպես պիտի բնակչությանը պատրաստել այդ զարգացումներին:

Եվ եթե ազգաբնակչությունն ունի ինֆորմացիա ստանալու, բնապահպանական խնդիրներում արդարադատության հասնելու ցանկություն, սրանք պիտի այս հարցերով զբաղվեն: Այսօր օրհուս կենտրոնները իրենց վրա վերցրել են հասարակական կազմակերպությունների դերակատարում: Որն է եղել ԵԱՀԿ-ի և նախարարության միջև համաձայնությունը: ԵԱՀԿ-ն 3 տարի պետք է ֆինանսավորեր այս կենտրոնները, որից հետո ֆինանսավորման խնդիրը պիտի լուծի նախարարությունը:

Այդ նպատակով ԵԱՀԿ-ի հետ դեռևս անցյալ տարի մենք ունեցանք մի աշխատանքային ծրագիր: Երեք տարվա կտրվածքով ԵԱՀԿ-ն աստիճանաբար այդ ամբողջը փոխանցում է նախարարությանը, այսինքն՝ 2010 թվականին մենք պահում էին ԵԱՀԿ ֆինանսավորումը, բայց սպասարկման ամբողջ գործառույթները վերցնում է նախարարությունը: Դա պետք է աներ մեր նախկին հիմնարկը՝ «Բնապահպանական ծրագրերի կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը: Եվ ԵԱՀԿ-ն մեկ տարվա ֆինանսավորման գումարը փոխանցեց մեզ` իր կողմից հաստատված բյուջեով վճարելու պայմանով: ՊՈԱԿ-ը,  կոպիտ ասած, հաշվապահության դեր է կատարել. որևէ մեկի աշխատավարձը ոչ ավելացվել, ոչ պակասեցվել: Բայց քանի որ ՊՈԱԿ-ը պետական հիմնարկ էր, այդ ամենը հաշվապահություն միջոցով պետք է իրականացներ:

Օրհուսների մի մասը չէր կարողանում կամ չէր ուզում հաշվետու լինել այն գումարների համար, որոնք փաստորեն իրենք ծախսում էին: Եվ առաջին եռամսյակից հետո առաջացավ խնդիր. մի շարք կենտրոններ չէին փակում հատկապես իրենց գործուղումների, հեռախոսի, հոսանքի հետ կապված ծախսերը: Ես հարց բարձրացրի ԵԱՀԿ-ի առջև, որ էսպես չի լինի, կամ չափաբաժիններ պիտի հաստատենք, կամ էս մարդիկ իրենք պետք է այդ գումարները ծախսելու թղթեր տան:

Սա դարձավ առիթ, սկսեցին, այսպես կոչված, չարախոսել, թե ես չեմ վճարում էդ կենտրոններին, որովհետև այդ գումարները ծախսվել են այլ նպատակով և այլն: Ստիպված եղանք բանկից հանել տեղեկանք, որ այդ գումարները նստած են առանձին հաշվեհամարի վրա: Հունիսին ես առաջարկեցի այդ գումարները վերադարձնել ԵԱՀԿ, որովհետև այլապես ՊՈԱԿ-ն ընկնում էր հաշվապահական առումով ոչ նորմալ վիճակի մեջ: Ստացվում էր՝ ես կենտրոնների վրա գումարները էի ծախսում, բայց հաշվապահորեն դրանք չէին ծածկվում:

Մինչ այդ եղել էր առաջարկություն, որը քննարկվել էր այն ժամանակվա դեսպան Կապինոսի մոտ. ստեղծել օրհուսների կառավարման խորհուրդ, խորհրդի մեջ մտցնել շահագրգիռ բոլոր կողմերի ներկայացուցիչների: Միակ առաջարկությունը, որ եղել է խորհրդի հետ կապված, այն էր, որ Կապինոսը համարում էր, որ օրհուսների աշխատանքը համակարգող մարդը պետք է լինի ոլորտում ազդեցություն ունեցող:

Դրանից հետո եղել է հիմնադրամ ստեղծելու գաղափարը: Հիմա այդ փուլում է: Հիմնադրամի հիմնադիր անդամներ կլինեն այն նախարարությունները, որոնք ուղղակիորեն առնչվում են կոնվենցիայի հետ` բնապահպանություն, տարածքային կառավարում, գյուղատնտեսություն, արդարադատություն, առողջապահություն, կրթություն և այլն: Ինչպես նաև սրա մեջ կմտնեն հասարակական կազմակերպությունների, ակադեմիական թևի ներկայացուցիչներ:

Նախագիծը փաստորեն այս փուլում է և շրջանառվում է կառավարությունում, որպեսզի ստեղծվի հիմնադրամ: Ովքեր ներդրում կանեն հիմնադրամում, դժվարանում եմ ասել: Բայց կա մի առանցքային խնդիր. եթե դու ուզում ես պետբյուջեից ֆինանսավորում ստանալ, պետք է այդ ամբողջը հիմնավորես և հաշվետու լինես: Հիմա առաջանում է նաև այս խնդիրը. արդյոք Հայաստանի նման փոքր երկրին պե՞տք են տասնհինգ օրհուս կենտրոններ, մարզ ունենք, որտեղ երեք կենտրոններ կան, արդյոք դրա անհրաժեշտությունը կա՞: Եվ հաջորդ խնդիրը. օրհուս կենտրոնները ինչո՞վ պիտի զբաղվեն, ի վերջո, ո՞րն է օրհուսների դերը:

Հիմա խոսենք «Բնապահպանական ծրագրերի իրականացման գրասենյակ» պետական հիմնարկի տնօրենի պաշտոնի համար հայտարարված վերջին մրցույթից: Մրցույթին երկու հայտ է ներկայացվել, որից մեկը դուք եք ներկայացրել, սակայն ոչ ոք չի անցել հաջորդ փուլ:

Խնդրել եմ, որ ինձ տան պատճառը: Կանոնակարգը տալիս է հնարավորություն նաև առանց բացատրության մերժելու: Կանոնակարգը ասում է, որ կարող է չհրավիրվել հարցազրույցի: Ես կարող եմ ենթադրություն անել, որ գուցե փորձել են նախապատվությունը տալ բազային բնապահպանական կրթության մասնագետի: Եթե այսպես է, ապա այս մոտեցման հետ ես էդքան էլ համաձայն չեմ մի պարզ պատճառաբանությամբ, որ նախ` ես այս ոլորտում եմ շուրջ 4 տարի, աշխատում եմ որպես մենեջեր:

Եթե ես կարողացել եմ հաջողությամբ ավարտել մի շատ ծանր ծրագիր, որը ուղղակի ռիսկային գոտում էր գտնվում իմ գալուց առաջ, եթե ես կարողացել եմ այս հաստատության պրոֆեսիոնալ կազմը պահել և ԾԻԳ-ից հետո համոզել կառավարությանը, որ այս հիմնարկը գոյատևելու հնարավորություն պիտի ունենա, և դրանից հետո հիմնարկը ամբողջովին վերակազմակերպվել է, ստեղծվել է ՊՈԱԿ, եթե այսօր նախարարության կողմից կոորդինացնում եմ այնպիսի մի ծանր գործառույթ, ինչպիսին Գլոբալ էկոլոգիական հիմնադրամի խորհրդում Հայաստանը ներկայացնելը և ծրագրային առաջարկների համակարգումն է, ինձ վրա դրված է «Շրջակա միջավայր և անվտանգության», Անդրսահմանային միացյալ քարտուղարության աշխատանքների համակարգումը, Շիկահողի բաց ներդրումային ծրագրի բանակցային գործընթացների իրականացումը, ես կարող եմ ինձ այս ոլորտի մասնագետ համարել, չնայած իմ բազային կրթությունը բնապահպանական կամ գյուղատնտեսական չէ:

Իսկ նոր մրցույթ հայտարարվե՞լ է:

Ոչ, և մինչ հայտարարվելը ես գոնե պետք է իմանամ, թե ինչի համար եմ մերժվել, որպեսզի ճշտեմ իմ դիրքորոշումը՝ նորից մասնակցելու հետ կապված:

Մեկնաբանություններ (16)

Yura
Martirosyani gracic karelia ezrakacnel vor Verahskich palatum DEBILNER u ANBANNER en nstac!!! :))) Mard erb uzuma ardarana erkar barak gruma kam xosum! Vret liqy niut ka, xeloq mna
Անօ
Բացահայտել են հերթական «ավգյան ախոռները»
Viktor Maռtirosyan
Նախ ուզում եմ սիրով ողջունել այս և նախորդ նյութերի հետ կապված բոլոր շահագրգիռ մարդկանց, ովքեր իրենց ակտիվ դիրքորոշումն արտահայտեցին հրապարակումների նկատմամբ, անկախ դրանից` դրանք անձնապեց ինձ համար դրական և ընդունելի են եղել, թե ոչ: Կարևորը այս ամենում այն իրողությունն է, որ ունենք ակտիվ քաղաքացիներ, որոնք շահագրգռված են երկրում ընթացող գործընթացներում իրենց մասնակցությունն ապահովելու, իրենց տեսակետն արտահայտելու, անհրաժեշտության դեպքում նաև պնդում կատարելու: Եթե այս ֆոնի վրա կարող են նաև մասնագիտական ոչ ճիշտ եզրզկացություններ կատարվել, դրանց պետք է հանդուրժողաբար վերաբերվել, քանզի կարծիք արտահայտելու հիմքը միայն գիտականը չէ, այլ կարող է ունենալ իրավունքների պաշտպանության, ընդհանուր մտահոգություն արտահայտելու, անձնապես բանավիճող կամ քննարկվող անձերից որևէ մեկի նկատմամբ սուբյեկտիվ վերաբերմունք արտահայտելու դրսևորում: Այս ամենը մարդկային է, և նման երևույթների մենք առնչվում ենք ամեն օր և ամենուրեք: Ինձ անհանգստացնողը և ինչ-որ չափով նեղվածություն պատճառողը այս ամենի մեջ եղել է առանց հիմքերի ու փաստերի անհիմն մեղադրանքներն ու ցեխ շպրտելը: Ես համոզված եմ` կարծիք արտահայտածներից շատերի ծնողների հասակակիցն եմ, իմ զավակներն էլ են երբեմն շտապ եզրակացություններ կատարում: Դա լավ է պասիվությունից, անտարբերությունից, բայց եթե դրա մեջ կա այլոց նկատմամբ մեղադրանքի տարր, պարտավոր է ճշտված լինել, և կապ չունի` այդ մարդը քեզնից պատասխան պահանջելու է, թե ոչ, մեկ է` մի օր ինքդ ես քեզ հարցնելու` արդյոք ճիշտ էր, թե ոչ:Ուզում եմ որոշ հարցերի կոնկրետ արձագանքել: Ինչ վերաբերում է տրակտորի ձեռքբերման և Սևանա լճի ափերի մաքրման աշխատանքներին, ապա ամենայն պատասխանատվությամբ կրկնում եմ, որ դրանք կարող է ստուգել ցանկացած կառույց: Այդ աշխատանքների կազմակերպումը մենք իրականացրել ենք գործող օրենքների և ընդունված որոշումների շրջանակներում, և ձեռք բերված տեխնիկային մենք վերաբերվում ենք ամենայն պատասխանատվությամբ, որովհետև այն նախ` խիստ անհրաժեշտ է Սևանի ափերը մաքրելու համար, ապա` թանկարժեք է և միակը հանրապետությունում:(Իմիջիայլոց, Ավիկը գրել է, որ դա կարելի է ձեռք բերել 450.000 եվրոյով, տեղեկացնեմ, որ այդ գինը մեզ ծանոթ է, դա միայն բազային մեքենայի գինն է, որը մեր գնման դեպքում եղել է 410.000, այսինքն` 40.000-ով էժան, մնացած գումարը վճարվել է դրան կից ևս 25 միավոր այլ սարքավորումների և ծառայությունների համար, և այդ թիվը ամրագրված է կառավարության որոշման մեջ): Ոզում եմ արձագանքել նաև Օրհուս կենտրոնների վերաբերյալ Կար անունով հանդես եկողին (ստիպված եմ այսպես դիմել, քանզի չգիտեմ սեռային պատկանելությունը` ընկեր է, թե ընկերուհի, պարոն է, թե տիկին): Իմ դիտարկումը վերաբերում է պետական բյուջեից կամ անգամ դոնորների կողմից ֆինանսավորվելու դեպքում հաշվետու լինելուն, հիմնավորելուն դրանց թվաքանակը,գործառույթները, և ինձ համար մի քիչ լուսավոր հեռանկարի ակնկալիքով (նկատի ունեմ երկրից արտաքսելու առաջարկը)տեղեկացնում եմ, որ եվրոմիության անդամ երկրների մեծ մասն ընդհանրապես չունեն Օրհուս կենտրոններ: Ինչ վերաբերում է ԵԱՀԿ-ի Երևանյան գրասենյակի հետ աշխատելու և առաջարկություն տալու վերաբերյալ Վարդանի և Կարենի գնահատականներին, ասեմ, որ ԵԱՀԿ երևանյան գրասենյակն իրականացնում է երկրում տարբեր գործառույթներ, այդ թվում նաև բնապահպանական, և այս պարագայում նա Բնապահպանության նախարարության գործընկեր կառույցն է, որի հետ և քննարկումներ են կատարվում և բանակցություններ են իրականացվում և անհամաձայնություններ կարող են լինել, կարևորը արդյունքն է, որ երկիրը կարողանա հնարավորինս օգտագործել այդ կազմակերպությանը մանդատով տրված հնարավորությունները: Ուզում եմ շնորհակալ լինել -ի խմբագրին` պարոն Է. Բաղդասարյանին, այս հնարավորության ընձեռման համար: Կարծում եմ` սա այլակարծություն արտահայտելու լավագույն օրինակներից է: Չգիտեմ` մինչ Նոր տարի առիթ կունենաք հանդիպելու,թե ոչ, շնորհավորում եմ բոլորին Ամանորի և լույսի, բարության, հանդուրժողականության խոհրդանիշ, մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի Սուրբ ծնունդի կապակցությամբ:
Abo
Txeq tokosov poxa petq uzum em argeloc arnem u nachnoi club vren sarqem, verhaskich txeqin petqa asem vor pox vekalem tokosov??
Vik
De pastoren menak es chem asum vor baradi kazmakerputiuna verahskichy:D Bnakanabar petq che nranc gracin bani tex dnel, ho ter astvac chen.
Erik
Ինֆորմացիայի համար նշեմ, Աննա ջան, ինքս զբաղվում եմ ներմուծմամբ ու գնումներով, ու ամեն ինչ էլ տարբերում եմ իրարից, ի տարբերություն ձեզ, որ տրամադրված ինֆորմացիա եք ներկայացնում, ու հասկանում եմ, թե ինչ է կատարվել ձեզ մոտ, որ պահին` ոնց, ուղղակի ամեն ինչ չի որ պետք է բարձրաձայնվի, թե չէ հաստատ պատասխան չեք ունենա:
Vik
Es lav tirapetum em ev nerkayums el xekavar pashtonum em, kxndrei duq orenqy noric kardceq! Isk dimely kam voch da kap chuni karciqi het. Pashtony heranc tnic chen berel
Yura
Poxanak katarac hancanqnery maqri yngela Sevani gorceri u diplomi hamapatasxanutian hetevic. Nai mi or qialag chga Evropakan halalsarani maqur gorceric.
Kar
Che Avik jan mius angam nuin gnov dra texy lav pahac papus GAZ 21 en dnelu de verahskichy inch kara ani vor :DDD
Vik
Erik chisht nkatecir! Enqan vor xosuma xosalu hamar eli:DD Erevi menak lav karuma xosa anmtacel:))
Ավիկ
450000€-ով 2008թիվ Classic 3-ը կա, մյուս անգամ նկատի ունեցեք
Kar
Vctorya Martkosyan, es iqs mi qani aktivist hamapatasxanox masnagetneri gitem vor patrastvum en masnakcen ayd mrcuitin. Hima PARZAPES der jamanaky chi vor asenq te ovqer en masnakcelu. Iroq tox vor lavaguiny ev ardaracioren haxti aranc “ain” bani. Iroq vor laver vor ayspes exav, dranum dzez het hamadzayn em!
V. Martkosyan
Im shat sireli hayer jan, shat uraxaca vor mrcuity anvaver exav. Es erku “CHAMAPATASXANOX” teknacunerin el vstahecnum em vor ankax irenc dirqoroshumic es hajord mrcuitin masnakcelu em ev hastat djvar te irenq kkaroxanan cankacac xndrov mrcen! Kga ory khamozven! Ha idep moraca nshem naxqin tnoren anuni het tox chxaxan ha, ays niuty kasem vor na karda. Viktorya
...
Bnapahpany tesqic el erevima eli:))
Kar
Կովկասյան երկու երկրներում, փաստորեն, կան երկու օրհուս կենտրոններ: Հայաստանն ունի տասնհինգ օրհուս կենտրոն, փառք ու պատիվ: De ete iran dzer chi talis Hayastani 15 Aarhus kentronnery ev uzuma 1 hat unenanq urem xndrenq ete iren harmar e tox texapoxvi kovkasyan erku petutiunneric mek@. Bolory irenc krdutiamb petq e ashxaten, ayl kerp petutiuny arajntac CHI UNENA! Mer karciqov bolors el av enq ashxatum, sakayn masnagitakan aravelutiuny ajl e!
Vik
Վերահսկիչի ստուգումներով քրեական գործ հարուցվե՞լ է: Joxovurd jan, Verhaskich Palaty et inch darav vor mi hat el nman axmuq eq anum?? Verahskichy darcela tokosov pox vercnelu nman mi hamakarg. Verahskichi gorcuneutiunic ir amboxch patmutian mej menak xexch Xachikyan Vazgenna tujel, inchi inqy aveli lav parzabanumner chuner? Ete mikin ardaracnum en tox bari linen miusin el ardaracnen

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter