Monday, 24 September

Aviacompany Armenia Gets Permission to Fly to 17 International Destinations; But Can It?



Aviacompany Armenia has been granted permission to fly to 17 international destinations from Yerevan’s Zvartnots Airport.

The company, which received an operator’s certificate this past February, can now operate two way flights from Yerevan to Moscow, St. Petersburg, Sochi, Rostov on Don, Krasnodar, Mineralnye Vody, Samara, Kiev, Prague, Frankfurt, Brussels, Rome, London, Bologna, Dubai, Tel Aviv and Tehran.

According to protocol, the certificate is open-ended and includes specific conditions and restrictions.

As we’ve already written, on April 21, Aviacompany Armenia Ltd.  operated a codeshare flight with Georgian Airways to Tbilisi. (Georgia Airways reps Tamaz Gaiashvili and Robert Oganesyan own 25% and 24% respectively in the Armenian company.)  This is probably a charter flight that needs special permission. But we were unable to find any information on it.

We stress this because we have given an example showing that the newly created Armenian company is operating, at least for now, through Georgian Airways that flies passengers from Armenia to Tbilisi and from there to other destinations.

The first passengers on the early evening Aviacompany Armenia flight from Yerevan to Tel Aviv actually left Tbilisi for Yerevan on Georgia Airways flight A9 1789. The Armenian company rushed to claim that flight as one if its own, declaring that its maiden flight to Tel Aviv was a success.

On the departures announcements board at Zvartnots Airport the only flights showing for Aviacompany Armenia from Yerevan go to Tbilisi. There is no mention about the 17 destinations noted above.

Surprisingly, on the arrivals announcements board, Aviacompany Armenia shows it flies to Yerevan from Tbilisi and Tel Aviv. How can it have a flight from Tel Aviv to Yerevan if it has no outgoing flight to Israel?

For there to be a minimum of one weekly flight to each of the 17 listed destinations, Aviacompany Armenia Ltd. would have to possess at least two planes and one reserve, sixteen pilots and an in-flight crew of thirty, says a Hetq source with years of aviation experience.

In March, Tamaz Gaiashvili stated that by early April the company would have three leased aircraft, another two by the summer, and eight by the end of the year.

In reality, Aviacompany Armenia is content to book seats in planes owned by Georgian Airways.


Home page



Comments (15)
1. Арман Амирханян09:09 - 3 May, 2016
Полный дилетантизм. Если компания получила армянский сертификат эксплуатанта, о какой пятой свободе идет речь? И никакого разрешения Минэкономики не требуется. Компания с армянским Сертификатом Эксплуатанта имеет право безо всяких свобод выполнять рейсы в Армению!
2. Հեղինակ10:24 - 3 May, 2016
Арман Амирханян, եթե այդքան անտեղյակ եք օրենքներից ու օրենսդրական ակտերից, գոնե թաքցրեք Ձեր անգիտությունը: Հիմա ո՞վ է դիլետանտը: Եթե հայերեն կարդալ գիտեք, ակտիվ հղումը նյութում կա, մտեք կարդացեք գրելուց առաջ:
3. Լևոն10:51 - 3 May, 2016
Ահա ինչով է զբաղված էկոնոմիկայի նախարարությունը իր դաշնակցական ղեկավար Արծվիկ Մինասյանի հետ: Ապրիլյան այդ ծանր օրերին, երբ մեր ժողովուրդը ոտքի էր ելել հայրենիքը պաշտպանելու, Արծվիկ Մինասյանը իր անբանների հետ, չվերթներ է վաճառում եղբայրական վրաց ժողովրդին:
4. Arman Amirkhanyan13:21 - 3 May, 2016
Հարգելի հեղինակ Այս ավիաընկերությունը աչքիս լույսը չի, ու չեմ ուզում որպես դրա պաշտպան ներկայանամ: Սակայն խնդրում եմ նման մեղադրանքները որ գրեցիք հասցեյագրել ձեր ՞աղբյուր՞-ին և ոչ թե ինձ: Ոչ ակտիվ և ոչ մի տեսակի հղոմ ձեր նյութի ռուսեռեն տարբերակում, որը ես կարդացի, չկա, դա ել է ձեր կողմից եվս մի անհիմն մեղադրանք, բարի եղեք ռուսերեն տարբերակը խմբագրել այնպես, որ հղումներն երևան; Բացեցի հայերենն ու գտա հղում ՀՀ Կառավարուքյան կողմից սահմանած ԿԱՆՈՆԱՎՈՐ չվերթերի իրականացման իրավունք տալու մասին փաստաթուղթ: Ասեմ իմանաք, որ այդ փաստաթուղթը ոչ մի կապ չունի ոչ չարտեռային, այսինքն ՈՉ ԿԱՆՈՆԱՎՈՐ չվերթեր իրականեցնելու կարգին, եվ ոչ ել Չիկագոյի Կոնվեցցիային, որը կլասսիֆիկացնում է օդի ազատությունները: Կներեք, բայց մասնագիտական տեսակետից ձեր հոդվածը "слышал звон, да не знает где он" կարգի մի բան է: Եթե ցանկություն ունեք, սիրով ձեզ կհանդիպեմ և կբացատրեմ նրբությունները: Իմ էլ. հասցեն ունեք:
5. Armen13:39 - 3 May, 2016
Арман, армянской авиакомпании действительно нужна пятая свобода для выполнения рейса по маршруту Ереван-Тбилиси-Тель Авив, если перевозка осуществляется также в или из Тбилиси. Однако в статье указано, что рейс выполнялся грузинской авиакомпанией под грузинским флагом, но тогда причем тут армянская авиакомпания?
6. Арман Амирханян14:01 - 3 May, 2016
Армен джан, свободы воздуха предоставляются ИНОСТРАННЫМ компаниям. Посмотри скриншот расписания в статье, номер рейса начинается с NGT, а это ИКАО код компании Армения, а не грузин. Таким образом ничего не нарушено, из Еревана в Тбилиси летают под NGT, a далее под TZS. Обычная схема код шера / интерлайна.
7. Հեղինակ14:02 - 3 May, 2016
Arman, նախ օրենքները գրվում եւ ընդունվում են հայերեն, դրա համար էլ տեղադրված են հիմնական՝ հայկական տարբերակում: Հատուկ Ձեզ համար ավելացրել եմ նաեւ ոչ կանոնավոր չվերթների իրականացման մասին կարգի հղումը, որը կարող եք կարդալ: Չգիտեմ, որքանով եք ծանոթ հայաստանյան օրենսդրական դաշտին, բայց մի բան հստակ է՝ ՕՇՎ-ն բավարար չէ կանոնավոր կամ ոչ կանոնավոր թռչելու համար. դրա համար պետք է ԷՆ-ի կողմից տրված հավաստագիր (կանոնավորի դեպքում) կամ թույլտվություն (ոչ կանոնավորի դեպքում): Ինչ վերաբերում է օդի ազատություններին. երկկողմ միջկառավարական համաձայնագրերում Հայաստանը մինչեւ 2013 թ. (բաց երկնքի ընդունումը) 5-րդ ազատություն չի տրամադրել որեւէ երկրի: Կարող եք կարդալ այստեղ՝ http://aviation.am/index.php/hy/legislation/serviseagreement: Այս փաստաթղթերը կարդացեք, հետո գրեք, թե никакого разрешения Минэкономики не требуется. Компания с армянским Сертификатом Эксплуатанта имеет право безо всяких свобод выполнять рейсы в Армению! եւ այլն եւ այլն:
8. Հեղինակ14:26 - 3 May, 2016
Arman, այս նյութի երրորդ սքրինշոթը նայեք, եւ կհասկանաք, թե ինչի մասին է խոսքը: http://hetq.am/arm/news/67531/vracakan-khoramankutyun-inchpes-e-ashkhatum-armenian.html Վրացական Georgian Airways-ը Թել Ավիվից եկել է Երեւան իր կոդով իրականացվող չվերթով՝ TGZ 1790 (համատեղ չվերթ չի եղել, հատուկ շեշտում եմ), Հայաստանը միջանկյալ կետ է եղել Թել Ավիվ-Թբիլիսի ճանապարհին: Այնինչ դա 5-րդ ազատության իրավունքի մաս է: Հետո ըստ էության հասկացել են կազուսը եւ հիմա վրացական օպերատորը TGZ 1790 չվերթ է իրականացնում Թել Ավիվից Երեւան Արմենիայի հետ (NTG 1790) համատեղ, սակայն իրականում թռիչքի օպերատորը/իրականացնողը եղել է նույն վրացական ընկերությունը:
9. Арман Амирханян15:05 - 3 May, 2016
Мое упущение, что закон по ссылке новый и мне не был знаком. Он вошел в силу в сентябре прошлого года, берет на себя некоторые функции, которые до того выполнялись ГУГА РА и кроме всего прочего содержит статью 1) մինչև սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելը Հայաստանի Հանրապետության օդանավ շահագործողներին տրված օդային ուղիների շահագործման թույլտվությունները գործում են դրանցում նշված ժամկետներով. Уверен, Georgian Airways получил разрешение на регуляное сообщение Тбилиси Ереван Тбилиси от ГУГА РА задолго до сентября прошлого года. Теперь обратите внимание на то же расписание Звартноца. где один рейс из Еревана в Вену указан двумя строками под разными авиакомпаниями австрийской Austrian и американской United. Скажите, имеет ли Юнайтед разрешение минэкономики Армении? пятую свободу в Армении? Уверен, нет. Вас это не смущает? Или может дает пищу для размышлений? Пока вы думаете, ответ на один ваш наивный вопрос: каким образом действует только одно направление – Тель-Авив-Ереван? ответ - легко. Никто ничего не нарушает. Ереван Тбилиси и Тбилиси Тель Авив выполняются под кодом TZS, продажа в Армении идет под кодом NTG. Это код шер. Тель Авив - Ереван летит под NTG как регулярный рейс. Далее под TZS Ереван Тбилиси, корорый утвердил ГУГА РА задолго до сентября 2015. Вот и все. У елием асум воч меке воч миусе ачкис лусе чен)))
10. Հեղինակ15:27 - 3 May, 2016
Արման հղումը դրել եմ նախորդ մեկնաբանության մեջ ու նորից եմ դնում՝ http://hetq.am/arm/news/67531/vracakan-khoramankutyun-inchpes-e-ashkhatum-armenian.htm: Պարզ երեւում է, որ Թել Ավիվից Հայաստան եկողը վրացական օպերատորն է, Արմենիայի անուն չկա: Վրացիները առանց բաց երկնքի ու 5-րդ ազատության իրավունք չունեն Թել Ավիվից գան Երեւան: Էլ ոնց ասեմ, հարգելիս: Թբիլիսի-Երեւան-Թբիլիսի չվերթի օպերատորն էլ վրացիներն են, ինչը նորմալ է օրենքի տեսանկյունից: Վրացիներն են նաեւ Թբիլիսի-Թել Ավիվ-Երեւան-Թբիլիսի գծի օպերատորը, ինչը հնարավոր չէ առանց 5-րդ ազատության: Սա էլ էն փաստաթղթերը, որով կանոնակարգվում են հայ-վրացական ու հայ իսրայելական հարաբերությունները: http://aviation.am/pdf/ham/2012071542.pdf եւ http://aviation.am/pdf/ham/2012071514.pdf: Դրանցում 5-րդ ազատությունը ամրագրված չէ:
11. Արման15:52 - 3 May, 2016
онлайн табло Звартноца не критерий, тем более я привел тебе пример Остриан и Юнайтед. Поищи номера рейсов в флайтрадар24 или других трекерах. Возможно, что даже рейс прибыл через Тбилиси, что в табло не указано. Тем более, что табло Бен Гуриона даже не показывает существование прямых рейсов в Ереван.
12. Հեղինակ16:36 - 3 May, 2016
Որ համակարգչիդ մկնիկը մի քիչ ներքեւ իջեցնեիր, նույն նյութի մեջ քո ասած flightradar24-ի տվյալներն էիր կտեսնեիր, ինչը հաստատում է իմ գրածը: Այլեւս ավելորդ եմ համարում ծավալվելը:
13. Арман17:31 - 3 May, 2016
Тель-Авив - Еревана там нет!
14. Армен18:39 - 3 May, 2016
Друзья, давайте разберемся, теперь это код-шер или чартер? Кто оператор, а кто коммерческой партнер?
15. Հեղինակ22:49 - 3 May, 2016
Արմեն, Թբիլիսի-Երեւան-Թբիլիսի չվերթը codshare է, օպերատորը վրացական ընկերությունն է: Թբիլիսի-Թել Ավիվ-Երեւան-Թբիլիսի ուղղության օպերատորը նույնպես վրացիներն են, ըստ Զվարթնոցի չվացուցակի Թել Ավիվ-Երեւան-Թբիլիսի հատվածը codshare է, որովհետեւ իրականացվում է ոչ միայն վրացականի, այլեւ Արմենիայի անվան տակ: flightradar24-ում, Թբիլիսի օդանավակայանի կայքում տեղեկություն չկա Թբիլիսի-Թել-Ավիվ հատվածում Արմենիայի մասնակցության մասին, բայց կարելի է ենթադրել, որ Արմենիան այստեղ էլ ներգրավված է իբրեւ պարտնյոր: Այսինքն՝ օդանավ չունեցող հայկական ընկերությունը զուտ վրացական մայր ընկերության աջակից/պարտնյորն է ՀՀ-ում:
Leave a comment
Thank you for your comment. Your comment must be confirmed by the administration.

Latest news

All news

Archive