HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Ինչպե՞ս են պետության հյուրին «տեղավորում» խոնավ կացարանում

Արդեն մի քանի օր է՝ Ֆլորենցիայում բնակվող քանդակագործ Վիգեն Ավետիսին եմ դիմում՝ Ֆլորենցիայի գեղարվեստի ակադեմիայի պրոֆեսոր, քանդակագործ Մասիմո Լիպպիի հետ հարցազրույց անելու նպատակով: Պրոֆեսոր Լիպպին Վիգեն Ավետիսի խորհրդով մասնակցում է Գյումրիում տեղի ունեցող քանդակագործության միջազգային սիմպոզիումին: Նա միակ մասնակիցն է, ով հրաժարվել է հոնորարից: Պրոֆեսոր Լիպպիին Գյումրիում հանդիպեցինք հուզված հոգեվիճակում:

Թամաշա՝ թեժ երթևեկի մեջ

Հաղթանակի փողոցի մոտից ձգվում է լայն ճանապարհ, որտեղ երթևեկը եռում է: Փողոցի մի մասում հացատունն է՝ անհասկանալի դիզայնով, իբր Գյումրվա կոլորիտով, հացատան դիմաց Աշոտ Ողորմածի արձանն է ՝ ձիուն հեծած, որը հայացքը, ասես, հառել է բիլիարդի սրահին: Արձանի կողքին այգին է, որի եզրագծով՝ մայթի երկայնքով, շարվել են անավարտ քանդակները: Ընդ որում՝ քանդակները շարք կանգնած զինվորների նման են տեղադրվել, որտեղ կազմակերպիչները խրոխտ հայացքներով վերև-ներքև են անում, ինչպես հրամանատարը: Բայց ի տարբերություն հրամանատարի՝ լուսանկարում են, եկող-գնացողների հայացքները որսում, «էստի համեցեք» ասում՝ չմոռանալով լուսանկարվել: Իսկ փողոցի կենտրոնում միայն համարձակ վարորդներն են կանգնում, որոնց համարձակությունը, ասես, ներշնչվում է շքեղ ավտոմեքենայից ու դրա «ոսկե» համարներից: Փողոցն անցնելով՝ այս պատկերն ավելի կոնտրաստային է դառնում:

Ուկրաինայից, Բելառուսից, Իտալիայից, Ռուսաստանից, Վրաստանից, Հայաստանից և Արցախից 10 քանդակագործ, ծառերի ճյուղերի հետ «կռիվ» տալով, տեղաշարժվում է: Նրանցից ոմանք արդեն հասցրել են հարմարվել այդ վայրին, քանի որ այլընտրանք չունեն: Մուգ կապույտ բլուզով, ալեխառն մազերով պրոֆեսոր Լիպպին աշխատում էր: Քիչ անց պայմանավորվեցինք հարցազրույցի համար: Քանի որ դեռ ժամանակ կար, և պետք է սպասեի այնքան, մինչև նա ավարտեր իր աշխատանքը, սկսեցի խոսել սիմպոզիումի մասնակիցների հետ: Հետաքրքիր էր իմանալ, թե մեր պետության հյուրերը գո՞հ են, արդյոք, իրենց ցուցաբերված ընդունելությունից, ի՞նչ տպավորություններ են ստացել: Քանդակագործներից մեկը դժգոհեց սննդից, կացության պայմաններից՝ խնդրելով չհրապարակել իր անուն-ազգանունը: Բացի կենցաղային ոչ բավարար պայմաններից՝ նա դժգոհ էր նաև իրենց աշխատանքի համար հատկացված վայրից: Նրա խոսքով՝ իրենք բանվորի աշխատանք էլ են անում, որովհետև երբեմն ստիպված հավաքել քարերը:

Ինչո՞ւ էր բարկացել Արթուր Գևորգյանը

Սիմպոզիումի կազմակերպիչ Արթուր Գևորգյանին նախ հարցրինք, թե ինչով է պայմանավորված տվյալ վայրի ընտրությունը, որը, կարծես, դժվարություններ է ստեղծում քանդակագործների աշխատանքի համար, բացի այդ՝ երթևեկն է խանգարում: «Ոչ մի բան չի խանգարում, քանդակները տեղադրված են այն դիրքում, որ քանդակագործները կարող են հեռանալ իրենց հիմնական կետերից 10 մետր հեռավորության վրա, փողոցից 2,5-3 մետր հեռավորության վրա է դրված: Ընտրված է այս վայրը, որովհետև կենտրոնական հատված է, մենք չէինք կարող քաղաքից դուրս սիմպոզիում անել, որ գյումրեցիները չտեսնեին: Իսկ երբ գյումրեցիները տեսնում են, իրենք իրենց ներդրումը, ներգրավվածությունն են ունենում, իրենց ոգևորում է այս ամենը, և իրենք էլ են մասնակցում հանրային միջոցառմանը»,- ասաց Ա. Գևորգյանը:

Սրան ի պատասխան՝ երբ փորձեցինք դիտարկում անել. «Եթե սիմպոզիումը կազմակերպվեր հարմարավետ վայրում՝ բանուկ փողոցից հեռու…», սիմպոզիումի կազմակերպիչը թույլ չտվեց շարունակել՝ ասելով. «Ներողություն, իսկ ո՞վ ասաց, որ հարմարավետ չէ, Դուք որևէ մասնակցից ունե՞ք կարծիք, որ հարմարավետ չէ: Դուք մասնագետ չեք, հարգելիս: Ես լրագրության նրբությունների մեջ մենակ մի բան եմ նշում՝ այն, ինչ որ ինտերվյու եմ տալիս, բառիս բուն իմաստով՝ հետևողական եմ լինում՝ «սիրոյ» մատերիալից մինչև նյութը հետագայում հետամուտ եմ լինելու: Հարց եք տալիս՝ պատասխանում եմ՝ կներեք, Դուք մասնագետ չեք: Ես քանդակագործ եմ, և նախքան տեղի ընտրության հարցը և մնացած հարցերը մասնագետները նստել խորհրդակցել են և որոշել, թե ինչու այստեղ և ոչ այնտեղ»:

Ա. Գևորգյանը նշեց, որ երբ քար են տեղափոխում սիմպոզիումի վայր, ճանապարհային ոստիկանությունը հսկում է, որպեսզի այդ մարդաշատ վայրում պատահարներ չլինեն: Մեր հաջորդ հարցին, թե մասնագետներից դժգոհություններ ստացե՞լ է, արդյոք, կացության պայմանների վերաբերյալ, ասաց. «Անկեղծ եմ ասում՝ չի եղել, որևէ մասնակից անձամբ ինձ որևիցե դժգոհություն չի հայտնել, Աստված է վկա: Ուզո՞ւմ եք՝ 10 մասնակիցներով հավաքվենք, մամլո ասուլիս անենք, և չունեն դժգոհություններ, որովհետև ամեն առավոտ մոտենում է ծրագրի ղեկավարը, կոորդինատորը, ֆինանսիստը, ասում է՝ ի՞նչ հարցեր ունեք՝ սկսած էլեկտրաէներգիայի սնուցողից, սկսած խոհարարից, սկսած մատուցողից: Բոլորից, ովքեր պատասխանատու են, որևիցե մեկից դժգոհություն չկար: Կարող է պատահի կա օրվա խնդիր, որը բարձրացվում է, և երկրորդ օրը լուծվում է այդ խնդիրը»:

Ինչպե՞ս են ընդունում պետության հյուրին

Պրոֆեսոր Լիպպիին հատկացրել են խարխուլ շենքում գտնվող մի բնակարան, որի դուռը բացելիս խոնավության հոտն արդեն «պարուրում է» մտնողին: Հյուրասենյակի պատից կախված չաշխատող ժամացույցն արդեն ասելիք ուներ սենյակ մտնողին: Մինչ այդ նա աթոռից վերցնում է իր հագուստներից մեկը, որը սենյակի խոնավությունից թացացել էր: Նրա ասելով՝ առաջին օրերին աշխատանքային գործիքների պակաս կար, որը հետո նաև իր ջանքերով լուծվեց:

Սեղանին դրված էին նամակների մի տրցակ, իտալերենով գրքեր ու քարե խաչ: Ասում է ՝ նամակները գրել է մղձավանջային ու իր համար տառապալի այդ օրերի պատճառով. «Այս օրերին ես երեխայի պես փնտրում էի մորս, ուզում էի տեսնել իմ հարազատներից որևէ մեկին…»:


Երբ արդեն լուսանկարում էի պրոֆեսոր Լիպպիի սենյակը, ներս մտավ սիմպոզիումի կազմակերպիչ Արթուր Գևորգյանը, որը րոպեներ անց զանգահարեց Լիպպիին հյուրընկալածներից մեկին՝ ասելով, որ լրագրողը պետք է իրենից թույլտվություն հարցնի, որ հարցազրույց անի: Այդ հեռախոսազանգին հաջորդեց երկրորդը, որի ժամանակ ասաց, թե լրագրողը պետք է տանտերերից թույլտվություն հարցնի, որպեսզի լուսանկարի տունը: Հետո ավելացրեց, թե իրենք համապատասխան ձևով կարձագանքեն լրագրողի կատարածին:


Ֆլորենցիայում բնակվող քանդակագործ Վիգեն Ավետիսից հետաքրքրվեցինք, թե տեղյա՞կ էր, որ պրոֆեսոր Լիպպին նման պայմաններում է ապրել այս օրերին:

«Ես տեղյակ չէի, թե ինչ պայմաններում էր նա ապրում: Ինձ ասացին, որ շատ լավ պայմաններ են: Ես վստահ էի, որ մեր պետության հյուրը, Գյումրի քաղաքի հյուրը չէր կարող քնել խոնավ մի սենյակում: Ուզում եմ մեղադրական խոսքեր հնչեցնել ոչ թե կազմակերպչի հասցեին, այլ այն բոլոր կառույցների, որոնք այդքան փոքր գումարով ցանկանում են հրավիրել շնորհալի արվեստագետների և փոքր հնարավորություններով մեծ գործեր ստանալ:

Ես ցավով եմ տեսնում, որ Գյումրիի քաղաքապետն իր աթոռից չիջավ, իր մեքենան չնստեց և չգնաց, չճաշեց քաղաքի հյուրերի հետ, ովքեր գնալու են իրենց երկրները, պատմելու են, թե ինչ է իրենից ներկայացնում Գյումրին, ով է քաղաքապետը և ինչպիսի ուշադրության են արժանանում նրանք: Քաղաքապետը չգնաց տեսնի, թե ինչ միջավայրում են քնում, հանգստանում հյուրերը, թե ինչ է պատրաստված հյուրերի համար»,- ասաց Վ. Ավետիսը:

Նրա խոսքով՝ հյուրերը սնվել և քնել են ոչ ապահով պայմաններում: «Քանդակագործը, կարծում եմ, նաև մտածող մարդ է, ում համար պետք է ստեղծել պայմաններ, որպեսզի կարողանա միտքը վերածել քանդակի: Այդ մարդկանց նվազագույն պայմաններ էին հարկավոր, և եթե քաղաքապետը չկարողացավ ապահովել հյուրանոցով, կարծում եմ՝ պետք է տաներ իր տուն այդ մարդկանց, որպեսզի նրանք կարողանային իրենց ամբողջ կյանքում հիշել, թե Գյումրիի քաղաքապետն ինչպես իր տանն ընդունեց արվեստագետներին»,- նշեց նա:

Ննջասենյակում տեղադրված մահճակալի վերեւի հատվածը բեռնված է կենցաղային իրերով

ՀՀ կառավարությունը 8 մլն դրամ էր հատկացրել Գյումրիում քանդակագործության միջազգային սիմպոզիում կազմակերպելու համար, 1 մլն դրամ էլ հատկացրել էր Շիրակի մարզպետարանը:

Առաջին լուսանկարում՝ ձախից աջ. Վիգեն Ավետիս, Մասիմո Լիպպի

Մեկնաբանություններ (21)

Կարինե
Պոլոզ Մուկուչի անունը քեզ վերագրող ոմն (եթե արդար դատեիր, քո իսկ անվամբ հանդես կգայիր), այդ մարդը,տվյալ դեպքում Մարինե Մարտիրոսյանը, որ լուսանկրների միջոցով փաստեր է ներկայացրել, թող ներկայացներ այն լուսանկարները, երբ Գլենդել Հիլզի՝ գյումրեցուն հրամցրած տների առաստաղները փուլ էին գալիս մարդկանց գլխին՝ քնած թե արթուն վիճակում: Որտե՞ղ էր այդ ժամանակ ձեր լրագրողի հոտառությունը մասնագիտական, թե այդժամ այլ դավեր նյութելով էր զբաղված: Խորագետ եղեք:
Արթուր Գևորգյան
հարգելի Նարե - դուք ունենք արդեն անհարքելի ապացույցներ և ժամանակ է որ ես խոստովանեմ ? ինչ որ բանում մեղքի հնարավորություն? մի գուցե ավարտեմ ձեռնարկս ու հետո հրապարակային հաշվետվությամբ ներկայացնեմ հանրության դատին? բայց այս ոճը մարդուն առաջարկել մեղա գալ - կամ գործադրել բարոյական ճնշում - առավել բնորոշ է ու ինձ հանդիպել է ռուսական կայքերում , որտեղ վիրտ պատերազմ էր եղեռնի օրերին ու մի քսան հոգի իգռոտեխնիկներ առաջարկում էին խոստովանել ներեղություն խնդրել և այլն? հարգելիս մեթոդը պարզ է ու բնական , բայց կա կարգ - մարդը ձեռնարկում է միջոցառում , իրականցնում ու հետո ասում իր դիտարկումները: Սմիպոզիումին մասնակցում են ևս իննը քանդակագործներ - իսկ ինչու չենք խոսում այդ արվեստագետների և ևս չորս երկրների մասնակիցների մասին? և հետո մի գուցե կարիք կա հանրային ռեֆերենդումանել ու հարցում կատարել - թե սիմպոզիում անելու վերաբերյալ? մի գուցե մի քիչ համետս լինեք ու պահպանենք կազմակերպությունների և մյուս համայքների ինձնիշխանության սկզունքները? մի բանում եմ ուրախ միայն , քանի որ անգամ այս կերպով հաստատվում և լուսաբանվում են ինչ որ հասկացություններ , որոնք մեզանում բացակայել են դժվար էր հավատալ որ մի կազմակերպություն կարող է պաշտպանել իր ձեռնարկը ` առանց որևէ մեկին վիրավորելու և մանրամասնել իր կատարած աշխատանքը լսարանի առաջ և այստեղ է որ ուրախ եմ նաև որ հակագովազդը օգնում էգովազդելուն իսկնրանց ովքեր ամպագոռգոռ հայտարարություններ կանեն մոտ զրպարտությանը կամ վարկաբեկմանը - ասեմ ,որ հոդվածից դուրս անգամ/ զրույցի այս հատվածը կապ չունի հոդվածի հետ/ մենք հետևողական ենք և ես սպասում եմ Աննայի ապացույցներին հարգանքերս
Lilit
Գիտեք, ինչն է վատ, որ արդեն հերթը հասել է անձնական վիրավորանքներին, ով ասես կարող է այստեղ վիրավորել մարդկանք, խելքից փչածն ասել, չհասկանալ, որ միջազգային անվանում ունենալու համար պարտադիր միայն Իտալիայից չեն մարդ կանչում, / ծիծաղելի է նույնիսկ...Անձնական վիրավորանք հասցնելուց առաջ մի թաքնվեք, ներկայացեք ոմն nare....Ճիշտ էլ փոքրատառով գրել եք ձեր անունը..
nare
Ես չգիտեմ ինչի է արժանի սիմոզիումի կազմակերպիչը, բայց որ միջազգային անունը կպցնելու համար մարդ են կանչում Իտալիայից, ով ինչպես հոդվածում էր նշված՝ հրաժարավել է անգամ հոնարարից, այդ կազմակերպիչն այնքան խելք պիտի ունենար, որ գոնե արվեստագետին քիչ թե շատ նորմալ կենցաղային պայմաններ ունեցող կացարանով ապահովվեր: Ի միջայլոց, մենք դեռ չգիտենք թե մնացած մասնակիցներն ինչ դժգոհություն ունեն...և հետո, 8 գումարած ևս 1 մլն դրամով ինչ միջազգային սիմպոզիում...ես որքան որ հետևել եմ լրահոսին, Գյումրին ԱՊՀ մշակութային մայրաքաղաք հռչակելու առթիվ լավ էլ գումարներ են հատկացվել: կամ այս սիմպոզիում ավելին է արժեցել, սակայն այսքան քիչ գումար են ցույց տալիս, կամ...հետո մի նկատառում էլ...սիմպոզիումի ընկեր կազմակերպիչ, փաստորեն էնքան պարապ եք, որ կանգնում եք ու հետևում, թե լրագրողը որտեղ է հաց ուտում, որոշում եք, թե ինչի է հաց ուտում հենց այդ մարդկանց հետ ու հենց այդ հացատանը...ամոթ է, մի քիչ տղամարդ եղեք Աթուր Գևորգյան...խոստովանեք, որ ինչ որ բան վատ եք կազմակերպել, թերացումներ եք ունեցել, հավատացեք, չարյաց փոքրագույնն այն կլինի, որ ձեզ հաջորդ անգամ ոչինչ չեն վստահի:
Արթուր
Գյումրին մշակութային տոն է, որ միշտ քեզ հետ է. և անշուշտ մշակութային մայրաքաղաք
Արթուր
կարիք կա ևս մեկ բան հայտարարելու ոչ մի բացատրություն չեմ տալու այն մեկնաբանություններին որոնք - հիմքից զուրկ են և վերջին շրջանում ընդունված լեզվամտածողության մեջ կիրառվող կաղապարներ են - քրեաօլիգարխիկ և այլ- կապ չունի - այն մեկնաբանություններին , որոնցուկ պաշտպանում են կամ հարձակվելով պաշտպանում են կայքը- փառք Աստծո ես չունեմ վատ կարծիք ու չեմ թուլ տվել որևէ վատ բառ կամ տեսակետ, քանի որ չեմ կարծում թե կայքը ունի հատուկ նպատակ վատբանելու դրականը հոդվածագիրը այնուհետ մեկնաբանողներ հնչեցնում են տեսակետներ , որոնց մեջ մարդու իրավունքի ոտնահարում կա - իսկ հարգելի Աննայի գրածը մաքուր զրպարտություն է , որը այս հոդվածի լույսի ներքո ` եթե սկսվում էմոտավորապես հնարավոր է որ և կամ այլ կերպ չեր էլ կարող լինեն ու շարադրանք - միևնյուն է կրում է իր մեջ տեղեկույթ որը պետք էապացուցել հորդորում է կայքի պատասխանատուներին միջամտել էթիկայի խախտման ու զրպարտության տարածման հարցում հարգանքներս բոլորիդ
Արթուր Գևորգյան
ի դեպ - ես ուղղել եմ ձեր սխալները ներքևում - հարգելի Աննա ձեզ մնում է ուղղակի հստակ հիմնավորել ձեր մեղադրենքները պաշտոնի վերաբերյալ - չգիտեմ ինչ ասել ձեզ, քանի որ պաշտոն չի կարող լինել ժամանակավոր միջոցառման ղեկավարումը - իսկ պատասխանատվության մասին - համաձայն կլինեի որ կա սպասում եմ ձեր ապացույցներին ու ամբողջական ներկայացմանը - ես Արթուր Գևորգյան եմ ով կարող է իր անունը ամբողջական գրել ու հասանելի դարձնել , քանի որ չունեմ մտահոգվելու խնդիր այո - այսօր ընդունված է բոլորի մեջ տեսնել հափշտակիչ յուրացնող և այլն հիմնավորեք հարգելի Աննա որ ձեր տեսակետի մեջ ունեք ապացույց: և հատուկ ձեր համար հայտարարում , որ դուք դույզ ինչ չեք պատկերացնում թե ոնց կխոսի այլազգին
Lilit
Ժողովուրդ, էս ուր հասաք, արդեն պաշտպանում եք Հետք-ին, քննարկումները հոդվածին են վերաբերում, ոչ կայքին: Իսկ ինչ վերաբերում է կողմնակիցներին կամ ոչ կողմնակիցներին, կամ կազմակերպիչին պաշտպանելուն, նման խնդիր չկա, կազմակերպիչը պաշտպանվելու կարիք չունի, հակառակը նա արժանի է մեծ հարգանքի, որ այս պայմաններում կարողացել է միջազգային մակարդակի սիմպոզիում կազմակերպել,ահռելի աշխատանք, որն արվել է միայն սիրուց դեպի իր քաղաքն ու իր երկիրը: Հասկացողը կհասկանա...
Anna
Միջոցառման կազմակերպիչ Գրիգորյանը բավական ագրեսիվ է, դե պաշտոն է ստացել երեւի, պիտի դողա...ակնհայտ է, որ իր կեցվածքով հնացած, հոտած խորհրդային դաշտից դուրս անկարող է տեսնել ու մտածել.՝ դուք մասնագետ չեք, ես եմ մասնագետը...էդ ինչ խոսալու ձեւ է, տես իտալացին էդպես կխոսի?.... ..ու ամեն կերպ կոծկելու, վերահսկելու այս մոլուցքը չի՞ պատճառը որ ճարտարապետները դժգոհելիս իրենց անունը չեն ուզում տալ: Առանց այս հոդվածի էլ ես հանգիստ կարող եմ պատկերացնել այն ինչ պատմվում է, առանց զարմանալու...բա պիտի արանքում փողեր ուտվեին չէ՞, առանց դրա ի՞նչ սիմպոզիում: Ու էն պրիմիտիվ բիզնեսմենի մտածողությունն է որ էս անգամ ինչքան կարող եմ պոկեմ, հետո ինչ կլինի կլինի: Հիմա էդ նույն մարդիկ կուզենան էլի գալ Գյումրի?...լավ, հասկացանք, որ ինչ որ մարդիկ չարչարվել են երեւի, մի բան կազմակերպել են, բայց դա չի արդարացնում սխալները: Մի սխալը բավական է ողջ գործը ջուրը գցելու համար ուամբողջ գաղտնիքն էլ այն է որ նման սխալներ չլինեն: Լավ կազմակերպածն այն է, որ նման լուսանկարներ չլինեին, էդ արվեստագետ մարդը չգար ու դեպրեսիայի մեջ ընկներ: Եւ ցավալին այն է, որ այս ամենից ոչ թե վատ են զգում կազմակերպիչները ու մտածում ոնց անեն որ նման թերություններ հետագայում չլինեն, այլ հարձակվում են ոհմակի պես ու ամեն կերպ իրենց արդարացնում: Ախր այս պատմության մեջ դուք հեչ կարեւոր չեք, կարեւորը մասնակիցներն են: Վերջապես ազատվեք էդ ճղճիմ ու երկու կոպեկ պոկելու փորացավից ու ազգայնական հպարտությունունից ու պարզապես մաքուր շնորքին գործ արեք: Դե դա ոնց կլինի, կառավարության տված երկու կոպեկի վրա իրենց իսկ ոհմակի գայլերը չէ պիտի կերակրվեն?...դե ձեռքի հետ էլ՝ տեսեք, արվեստի մասին ենք մտածում:...Կեղծ ու ձեւական...
Պոլոզ Մուկուչ
12, 13-ին ես Հետքի մշտական ընթերցող եմ ու գոնե գիտեմ, որ Հետքում միշտ էլ անդրադարձ կատարվել է Գյումրու կյանքին՝ բոլոր բնագավառներում՝ տնակներից մինչեւ Գլենդել Հիլզ, բիենալեից մինչեւ դատական նիստեր... Գյումրու խնդիրները չեն սահմանափակվում միայն Գլենդել Հիլզով: Եթե լրագրողը թերացումներ է տեսել մշակութային այս միջոցառման մեջ ու անդրադարձել դրան՝ բոլոր կողմերի կարծիքը ներկայացնելով, «զարմանալի է» ձեր կեցվածքը. քիչ է մնում ասեք՝ այս թեմայի մասին կամ լավը, կամ ոչինչ: Էժան խոսքեր եք ասում՝ դավեր, բարբաջանք եւ այլն: Քանի որ ես չունեմ նման «փոքր» բերան, համեստաբար կլռեմ ու այլեւս չեմ արձագանքի ձեր գրածներին, քանի որ ասողին լսող ու հասկացող է պետք: Հ.Գ. եթե «նեխած հոտից» խեղդվում եք, հակագազ հագեք...
nare
Ես համամիտ եմ Պոլոզ Մուկուչի հետ, որ լրագրողն իր աշխատաքն է կատարել: Չլիներ դժգոհություն, չէր գրվի: Հերիք է ջայլամի նման գլուխներդ թաղեք ավազի մեջ ասեք ամեն ինչ հրաշալի է, սիմպոզիումը տոն է: Միթե սխալներ չկան, մի թե այդքան անսխալական է այդ կազմակերպիչը: Ես հասկանում եմ, որ նրան պաշտպանողները հենց իր կողմնակիցներ են: Բայց թողնենք դա: Ես ուզում եմ խոսք ասել ի պաշտպանություն Հետք-ի: Սա այն լրատվամիջոցն է, որ Գլենդել հիլզի, նրա գործունեության հետ կապված գրել է ու շատ է գրել, ու անընդհատ էլ քննադատել է: Գրել է փլվող շենքերի, փլվող առաստաղների և այլնի մասին: Հետք-ը միշտ էլ արդարացիորեն գրել է այն մասին, ինչ շատերդ ունակ չեք տեսնելու: Հլա մի հատ փնտրեք այդ բառերով Գուգլում հոդվածներ և կտեսնեք, թե քանիսն է Հետք-ինը:
Lilit
Ցավալին այն է, որ հոդվածում միայն վատի մասին է խոսվում, իսկ ինչու չտեսնել լավը, ինչու չգնահատել կազմակերպիչների գիշեր ու ցերեկ կատարված աշխատանքը և այս մշակութային մեծ իրադարձությունը, այս հրաշալի սիմպոզիումը, որի արդյունքում ստեղծվում եմ մշակութային արժեքներ ու բարի, ընկերական ու ջերմ հարաբերություններ: ՄԻթե սա չէ կարևորը...
Lilit
Հարգելիս, Պոլոզ Մուկուչի անունը ձեզ վերագրելով, գոնե այդ անունը մի արատավորեք, ձեր մտքերը և կարծիքը շարադրեք ձեր անունից:
Պոլոզ Մուկուչ
Հետաքրքիր մարդիկ եք ծո: Հավաքվել եք իրար գլխի, խորաթա կենեք, ինչխոր հավատաքննիչների ծերակույտ էղնիք: Լրագրողն իրավունք ունի իր տեսածն ու զգացածը ներկայացնի էնպես, ոնց որ տեսել է ու զգացել: Դա նրա իրավունքն է: Մարդը փաստեր է ներկայացրել լուսանկարներով, ներկայացրել երկու արվեստագետի խոսք, որոնցից մեկը հրավիրել է մյուսին, երկուսն էլ դժգոհ են եղել փաստորեն: Հոդվածում շեշտված է նրանցից մեկի խոսքը. «Ուզում եմ մեղադրական խոսքեր հնչեցնել ոչ թե կազմակերպչի հասցեին, այլ այն բոլոր կառույցների, որոնք այդքան փոքր գումարով ցանկանում են հրավիրել շնորհալի արվեստագետների և փոքր հնարավորություններով մեծ գործեր ստանալ»: Լրագրողը էթիկայի կանոնները պահպանելով՝ ներկայացրել է նաեւ կազմակերպչի խոսքը, որ հիմա պատեպատ կզարնվի... Հիմա աբիժնիկական կեցվածք եք ընդունել ու մութ սենյակում սեւ կատու եք ման գալիս: Ու անընդհատ շեշտում եք. մենք, մենք, մենք, մեր քաղաքը, մենք, մենք, մենք... ծո, Գյումրին բոլոր հայերինն է, մենակ գյումրեցիների չէ, հերիք է գավառամտային բաժանումներ էնեք: Քննադատական խոսքից դասեր քաղել է պետք հաջորդ անգամների համար, ոչ թե սրերով ընդունել, էդքան ինքնագովասանքը վնասակար է առողջության համար: Հ.Գ. հեղինակի բանջարը ձեր հանճարին վնաս չէ «քանքարավոր ընկերներ»...
nare
Ete mi michocarman anun@ michazgayin simpozium e, uremn ayd kazmakerpich@ tox mi qich mtacer naev michazgayin @ndunelutyan vra. Mard kanchelov, azg@ xaytarak anelov che. Ayo Gyumrin xndirner uni, bayc es vstah em, vor el aveli lav kacaran kareli er gtnel ayd mardkanc hamar. ev ashxatanqi vayrn el lav@ chi. hima vor andzrevner@ sksvec, ahavor xonav e linelu ayd markanc hamar u anharmar...es entadrum em, vor ayl vayr chen @ntrel, vor qandakner@ dimaci aygin texapoxelu vra gumar chtsaxsen.
vache
inc tvum e vor simpoziumi kazmakerpichner@ apahovelen masnakicneri bnakutyan minimal kencaxayin paymanner, el chem xosum snndi masin, vorovhetyev es hamozvac em, cankacac gyumreci inq@karox e qaxcac mnal bayc hyurin qaxcac chi toxni. isk arvestagetneri hamar utestneri tesakanin, joxutyun@ erkrordakan, errordakan harcer en, miak ban@, vori het hamadzayn em, da qaxaqapetarani koxmic bavarar ushadrutyan pakasn e. Amenakarevorn ayn e vor ays hianali mijocarum@ moracutyan chmatnvi ev darna avanduyt.dra hamar petq e apahovel massayaka informaciayi mijocneri layn, drakan ardzaganq.,koch anel unevor mardkanc chmnal antarber,irenc npast@ berelov ays gorcin. tzanotanalov nshvac gumarnerin uxxakki cav em zgum, mite hnaravor avd gumarov, voreve mijazgayin mijocarum kazmakerpel, erb mi zugaran gnelu hamar caxsvum e mi qani haryur hazar dollar.Hargarjan Artur duq inchpes eq risk arel nman gumarov ,nman ashxatanq katarel.parq u pativ qez.
Lusine
Այդ նույն պայմաններում, շատ դեպքերում նաև շատ ավելի վատ, ապրում են հարյուրավոր Գյումրեցի ընտանիքներ ու հետաքրքիրն այն է, որ ոչ ոք դա չի նկատում, ոչ ոք այդ մասին չի բարձրաձայնում ․․․
Lilit
Գյումրին մշակութային տոն է, Սիմպոզիումը մշակութային տոն է, միայն հիանալ է պետք ու շնորհակալ լինել կազմակերպիչներից ...Ազատվեք ատելությունից,մարդիկ, մի վատաբանեք, մի քննադատեք, փոխարենը օգտակար եղեք, ոգևորեք, գովաբանեք, և վերջապես ապրեք մաքուր հոգով...
Lilit
Ամոթանք տալուց առաջ պիտի մի անգամ գոնե հյուր լինել....ինչ էլ ասեք, մենք` հայերս, հյուրԸնկալ /կներեք, չեմ կարող տառասխալները չտեսնել/ ժողովուրդ ենք, առավել ևս` գյումրեցիները:
Աիդա
Հարգելի Անահիտ, կացարանի լուսանկանրներում ընդամենը պատկերված է Գյումրու ամենասովորական տուն, որոնցում ապրում են հարյուրավոր գյումրեցիներ: Ընդ որում լուսանկարները ամենևին էլ չեն ապացուցում, թե բնակարանը վատն է կամ անհարմար բնակության համար: Ընդամենը ներկայացված են անկյուններ, որոնցից դատել չի կարերլի: Ամենաշքեզ տանն էլ կարելի է էդպիսի լուսանկաներ անել: Որովհետև եթե մարդու նպատակը կեղտ գտնելն է, իսկ այս դեպքում դա է, չեմ կասկածում, հենց ինքը կեղտ կքսի, որ սխալ դուրս չգա:
Անահիտ
Հատկացված կացարանի լուսանկարները վկայում են ձեր հյուրնկալության մասին; Անհարմար է, գոնե լռե'ք;

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter