HY RU EN
Asset 3

Loading

End of content No more pages to load

Your search did not match any articles

Kristine Aghalaryan

Company Owned by Former Armenian Official to Build Huge Residential Complex in Yerevan

A company owned by the former Secretary General of Armenia’s Special Investigative Service will build a new residential complex in Yerevan’s Malatia-Sebastia District.

The new complex, aptly named “New Yerevan", will consist of fifty 9-20 story buildings offering a total of 4,000 apartments and underground parking.

ML Mining LLC Director Eduard Margaryan claims the apartments will be sold at $590 per square meter, which he describes as a low market price.

Margaryan told Hetq that the company chose the Malatia-Sebastia District to avoid further build-up in Yerevan’s downtown areas.

He said that railway tracks in the district could be converted to an aboveground commuter line.

Margaryan says the project will be completed by 2026.

Comments (10)

Քրիստինե
Ունեք ազատ բնակարաներ
Արմեն
Բարև Ձեզ խնդրում եմ փոխանցել կոնտակտներ Ձեզ հետ կապ հաստատելու
Արմեն
Բարև Ձեզ, կխնդրեի կոնտակտային համար թողնել, շնորհակալություն։
Գագիկ
Բարև Ձեզ խնդրում եմ փոխանցել կոնտակտներ Ձեզ հետ կապ հաստատելու համար
ՎԱՐԴԻՇԱՂ
ՎԱՅԲԵՌ ԿԱՄ ՎԱՑԱՊ ԳՐԵՔ
Անդրանիկ
Կոնտակտային տվյալներ ուղարկեք։ Viber whatsapp
Նարինե
Բարև Ձեզ խնդրում եմ փոխանցել կոնտակտներ Ձեզ հետ կապ հաստատելու
Անժելա
խնդրում եմ փոխանցել կոնտակտներ Ձեզ հետ կապ հաստատելու
Վերդյան Ֆլորա
Էլի ինչպես նախկինում հաշվի չի առնվում այդ հատվածում արդեն բնակվող ՀՀ քաղաքացիների կարծիքը: Շատ լավ է, որ բեռնաթափում են կենտրոնը, բայց էլի մեզ կանգնեցնում են բնապահպանական ու քաղաքաշինական աղետի առաջ: Շարունակվում են բազմաբնակարան շենքերի կառուցումները, որոնք կատարվում են կանաչ տարածքների հաշվին, առանց քաղաքային ենթակառույցները հարմարացնելու և քաղաքի հեռանկարային զարգացումները հաշվի առնելու: Խոսքը Բաբաջանյան փողոցից դեպի այդ թաղամաս մտնող փակուղային ճանապարհի մասին է , որը արդեն իսկ նեղ է այնտեղ գտնվող շենքեր ելք ու մուտք գործելու համար, իսկ երեկոյան ժամերին գերծանրաբեռնված կայանված մեքենաներով: Հերթական անգամ կառուցապատողին ավելի շատ հետաքրքրում է բնակարանների քանակը: Առանց հանրային լսումների, առանց արդեն տարածքի բնակիչների կառծիքները հաշվի առնելու կառուցում են, որ հետո մի 5 տարի հետո ասեն, թե ճանապարհը նեղ է: ինչքան էլ նախատեսեն ստորգետնյա կայանատեղիներ, միևնույն է դրանք տեխնիկապես չեն կարող համապատասխանել բնակարանների քանակին, իսկ այսօր Երևանի ամեն ընտանիք ունի մեկ մեքենա, եթե չասենք ավելին: Ու այդ նեղ ու փակուղային ճանապարհը վաղը դառնալու է վթարների, կռիվների, խցանումների առիթ: ՄԻթե Քաղաքի պատկան մարմինները չեն մտածում այս պրոբլեմի մասին, կամ շինթույլտվություն տալիս մի անգամ գոնե կաբինետներից դուրս տեսնում են ինչ է կատարվում բակերում: Առանց այդ էլ Հյուսիս-հարավ մայրուղին լինելու է ծանրաբեռնված, այլ ընտրանքային տարանցիկ ճանապարհ չկա, առանց այդ էր ,,Մետալ,, գրուպ արտադրամասի աղմուկն ու մետաղական փոշին խեղդում են մեզ, հիմա էլ առանց բաժանարար կանաչապատ գոտու, անմիջապես մի քանի մետրի վրա մի քանի տարի շարունակ պիտի շարունակվի այդ շինարարությունը: Այդ բարձրահարկերը փակելու են դիմացի շենքերի լույսը, այսինքն արդեն գոյություն ունեցող շենքերի գինը ընկնելու է իրենց բարձրահարկերի պատճառով, ինչը օրենքի կոպիտ խաղտում է: Չնայած,որ մեր երկրում օրենքի առաջին խաղտողները հենց պետական իշխանություններն են: Քազաքային իշխանությունները մեզ հավաստիացրել էին , որ առանց քննարկման ոչինչ չի արվելու, բայց արի ու տես ամենինչ անում են այնպես ինչպես անորմ էին նախկինում:
Շահեն
Բարև Ձեզ խնդրում եմ փոխանցել կոնտակտներ Ձեզ հետ կապ հաստատելու

Write a comment

Hetq does not publish comments containing offensive language or personal attacks. Please criticize content, not people. And please use "real" names, not monikers. Thanks again for following Hetq.
If you found a typo you can notify us by selecting the text area and pressing CTRL+Enter