HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

ՊԵԿ-ը պարզաբանում է «Ապագա տուր» ընկերության վերաբերյալ հրապարակումը

ՊԵԿ տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժինը պարզաբանում է ներկայացրել փետրվարի 25-ին «Հետք»-ի հրապարակած «Կյանքը «զոնայում» և «զոնայից» դուրս.«Ապագա տուրի» սեփականատերը՝ համակարգի ճնշումների մասին» վերնագրով հրապարակման վերաբերյալ, որը ներկայացնում ենք ստորեւ:

«Ապագա Տուր» ՍՊԸ-ն իրականացնում է հանգստի, զվարճանքի ու հանրային սննդի կազմակերպման գործունեություն, իսկ «Յելլ Էքսթրիմ Պարկ» ՍՊԸ-ն միայն զվարճանքների կազմակերպման գործունեություն:

Սույն թվականի հունվարի 14-ին հարկային մարմինը ստացել է դիմում-բողոք, որով, ի թիվս այլ գերատեսչությունների լիազորությունների շրջանակներում գտնվող ռիսկերի, նաև նշվում էր.

 «Մատուցվող ծառայությունների համար «Ապագա Տուր» և «Յելլ Էքսթրիմ Պարկ» ՍՊ ընկերությունների համապատասխան աշխատակիցներն ընտրողաբար և սեփական հայեցողությամբ են քաղաքացիներին ՀԴՄ կտրոններ տրամադրում կամ ընդհանրապես չեն տրամադրում: Հատկապես՝ սննդի վաճառքի, ընկերության տարբեր ավտոմեքենաներով քաղաքացիներին զբոսանքի տանելու համար գանձվող գումարների համար ՀԴՄ կտրոններ կամ չեն տրամադրվում կամ դրանք տրամադրվում են աշխատակիցների սեփական հայեցողությամբ»

Բողոքում նշված ռիսկերը ճշտելու նպատակով 22.01.2019թ.՝ «Յելլ Էքսթրիմ Պարկ» ՍՊԸ-ում, իսկ 05.02.2019թ.` «Ապագա Տուր» ՍՊԸ-ում, իրականացվել է ռիսկերի տեսողական նույնականացում, որի արդյունքում՝ «Յելլ Էքսթրիմ Պարկ» ՍՊԸ-ում ՀԴՄ կտրոնների չտրամադրման ռիսկերը չեն նույնականացվել, իսկ «Ապագա Տուր» ՍՊԸ-ում այդ ռիսկերը նույնականացվել են: Բացի այդ, հարկային մարմնի տեղեկատվական բազայում արտացոլված տվյալները (ՀԴՄ-ի անվանացանկը) ցույց են տալիս, որ «Ապագա Տուր» ՍՊԸ-ի կողմից տպվող ՀԴՄ կտրոններում շատ քիչ տեսակարար կշիռ են կազմում այլ ծառայությունների դիմաց տպված ՀԴՄ կտրոնները:

Նշվածի հիման վրա՝ «Ապագա Տուր» ՍՊԸ-ի մոտ 08.02.2019թ. հրապարակվել է ՀԴՄ կիրառման կանոնների ճշտության ստուգում, իսկ «Յելլ Էքսթրիմ Պարկ» ՍՊԸ-ում հարկային մարմնի կողմից հսկողական միջոցառում չի նախաձեռնվել, քանի որ ՀԴՄ կտրոնների չտրամադրման ռիսկեր չեն նույնականացվել (չնայած բողոքի առկայության հանգամանքին):

«Ապագա Տուր» ՍՊԸ-ի մոտ` 14.02.2019թ-ին, ստուգումն իրականացնող հարկային ծառայողների կողմից Տավուշի մարզի Ենոքավան գյուղի հանգստի գոտում գտնվող հանրային սննդի կազմակերպման կետից կանխիկով կատարվել է գնում 32340 դրամի չափով` սնունդ, որի համար ընկերության աշխատակցի կողմից տրամադրվել է համապատասխան գումարի ՀԴՄ կտրոնը: Այնուհետև, որպեսզի հարկային ծառայողները ստուգման շրջանակներում համոզմունք ձեռք բերեն ընկերության կողմից մատուցվող այլ ծառայությունների դիմաց ՀԴՄ կտրոնների տրամադրման հարցում (քանի որ բողոքում նշվել էր ինչպես հանրային սննդի ծառայության դիմաց ՀԴՄ կտրոն չտրամադրելու ռիսկի, այնպես էլ` այլ ծառայության դիմաց ՀԴՄ կտրոններ չտրամադրելու ռիսկերի վերաբերյալ), ձիարշավ կազմակերպելու համար վճարվել է ևս 4000 դրամ, որի դիմաց ընկերության կողմից ՀԴՄ կտրոն չի տրամադրվել:

Հրապարակման մեջ նշվում է, որ «Օրեր առաջ էլ եկել են հարկային մարմինների չորս աշխատողներ, 33 հազար դրամի կերել-խմել, քեֆ արել, որոնցից երեքը նաեւ խմել են 250 գրամ տնական օղի։ Ծածուկ նպատակը՝ հսկիչ գնում կատարելը։ Իրենց կերած-խմածի հաշիվը փակելիս ակնարկել են, թե ՀԴՄ կտրոն չենք տալու, բայց նույն պահին մեր աշխատակիցը ներկայացրել է արդեն տպված կտրոնը։ Տեսնելով, որ էդ անգամ չստացվեց, ցանկություն են հայտնել ձի նստելու։ Մեր աշխատակիցներն արդեն հասկացել են, որ էդ ամեն ինչն արհեստական է։ Երկրորդ հսկիչ գնումը կատարել են բացարձակ խախտումներով եւ միանգամից ակտ գրել։ Այդ ակտը մենք արդեն բողոքարկել ենք Դատախազության միջոցով»:

Վերը նշվածի վերաբերյալ հայտնում ենք, որ ՀԴՄ կիրառության ճշտության ստուգումները նախքան համապատասխան գնում կատարելը չեն կարող բացահայտվել (ինչպես նշված է հրապարակման մեջ` իրականացվում են «ծածուկ») և հսկիչ դրամարկղային մեքենաների կիրառման ճշտության ստուգումների դեպքում հանձնարարագիրը ծանոթացման է ներկայացվում ստուգման ընթացքում՝ մինչև ստուգման հանձնարարագրում նշված ստուգման ժամկետի վերջին օրը ներառյալ, բայց ոչ ուշ, քան խախտում հայտնաբերելուց անմիջապես հետո:

Ստուգումն իրականացրած աշխատակիցների կողմից իրականում պատվիրվել է օղի, քանի որ առնվազն կասկածելի կլիներ և հրապարակման հեղինակի կողմից նշված «ծածուկ» եղանակը կարող էր չպահպանվել, եթե չորս տղամարդու կողմից հանրային սննդի հետ չպատվիրվեր նաև օղի: Ինչ վերաբերում է օղին խմելուն, ապա այն չի համապատասխանում իրականությանը և նման արտահայտությունների նպատակը կարող է լինել միայն հանրությանը խախտումը թույլ տալու փաստից շեղելը, քանի որ պատվիրված օղին ստուգումն իրականացրած հարկային ծառայողները չեն խմել (թափվել է):

Հրապարակման մեջ նշվում է, որ «Երկրորդ հսկիչ գնումը կատարել են բացարձակ խախտումներով եւ միանգամից ակտ գրել», ապա հայտնում ենք, որ այն նույնպես չի համապատասխանում իրականությանը, քանի որ խախտումը արձանագրելու պահին ստուգումն իրականացնող հարկային ծառայողների կողմից ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կազմվել է համապատասխան արձանագրություն, իսկ 18.02.2019թ. կազմվել է ստուգման ակտի նախագիծ, ինչը սահմանված կարգով ուղարկվել է հարկ վճարողին:

Հարկային մարմինը հորդորում է հարկ վճարողին, պահպանել հարկային օրինապահությունը և կանխիկ եղանակով վաճառքներ իրականացնելու դեպքում` պարտադիր տրամադրել ՀԴՄ կտրոնները ինչպես հանրային սննդի, այնպես էլ` այլ ծառայությունների դիմաց:

Մեկնաբանություններ (3)

Gagik
հակված եմ հավատալ սեփականատիրոջը, այլ ոչ հսկիչներին- հարց:՞ինչու եիք ձի պահանջել ռեստորանից հետո, ուզում էիք անպայման դատարկ ՞ձեռքով՞ տուն չվերադարնալ և ակտ գրել, թե նժույգներով միմյանց հետ ռոմանտիկ զբոսաշրջել ?- զզվելի է էս ամենը, հինն եք մնացել, օղի թափողներ!!!
Սուրեն
Շատ ապսոս, որ ՊԵԿը այդպես կենտրոնացել է այդ կազմակերպության դեմ.: Ես մի քանի անգամ օգտվել եմ իրենց ծառայություններից, չեմ նկատել կոպիտ կամ միտումնավոր չարաշահումներ . Հակառակը, ակնհայտ է , որ գործարարը կատարել է վերին աստիճանի ռիսկային ներդրում, շատ դժվար , համարյա անճնազոհ աշխատանք է կատարել այս նախագիծը բարճրացնել եվ հասցնել միջազգային մակառդակին,. Հլա դուկ, որեվե մեկդ, փորճեք ինքներդ, առանց պետական փողերի, առանց հովանավորչության, ամբողջ ընտանիքով ներարված լինելով աշխատանքների մեջ, հեռու գյուղական վայրում փայլուն բիզնես կառուցել, այտքան երիտասարդների ու սիրիահայ երեխաներին աշխատանք ապահովեց, ի վերջո սկիզբ դրեց այդ համայնքում տուրիստական կլյաստեր ձեվավորվելու. Ժողովուրդ, 4000 դամանոց ծառայությունը ՀԴՄ կտրոնով չապահովվեց! Երեվի ձին նույնիսկ առանց հաշվիչի է աչխատում! Փորցեք, ձեր բարձր մասնագիտական մակարդակով, հաչվեք, արդյոք գարծարարը աչխատելով այտ պայմաններում , կարող է շահույտ ստեղծի եվ աննասուն պահի, այտ հեռու գյուղական պայմաններում շինարարություն եվ սպասարկում ապահովի.... Ողջունելի է անկաշառ եվ եվ մաքուր աշխատաձեվը. Բայց առանց տառակերության եվ ձեվականությունների. Ես գիտեմ, ինչ բան է լինել թիրախ , ինչ է մշտական եվ շարունակական հետապնդում . Սեփական մաշկիս եմ զգացել այս անարդարությունը. . Վստահ եմ որ կան իրական խախտումներ, բայց կա նաեվ մասնագիտական տրամաբանություն եվ կիռարվող միջոցների համառժեքություն, մարդկային եվ մասնագիտական խիղճ վերջապես . Արտակ Չիբուխչյան, չկոտրվես հանկարծ. Անհրաժեշտության դեփքում պատրաստ եմ կանգնել քո կողքը. Եվ ես , եվ իմ ընկերներն , ովքեր երբեվե եղել են ձեր մոտ եվ , ճանաչում են ձեզ եվ տեսել են ձեր նվիրական աշխատանքը.
Գագիկ Ջուլհակյան
Ուզում եմ էս առիթը օգտագործել և մի քանի առաջարկ անել ՀՀ կառվարությանը, ՊԵԿ-ին, ԱԺ-ին: ՀԴՄ կտրոններ չեն տրամադրվում վաճառողի և գնորդի սովորությամբ, կամ լուռ համաձայնությամբ. Վաճառողը դեռևս մտածում է, որ հնարավորինս քիչ հարկ է պետք վճարել, իսկ գնորդն էլ առանձնապես գլուխ չի դնում ՀԴՄ պահանջելու համար: Ինչ-որ մի բան է պետք անել, որ ՀԴՄ կտրոն տրամադրելու հարցը լուծվի: Եթե դա մնում է պետական չինովնիկի խնդիրը, ապա ակնհայտ է, որ առկա են կոռուպցիոն ռիսկեր: Պարզ է, որ մենք դեռ հեռու ենք այն վիճակից, որ խնդիրը կամավոր կլուծի վաճառողը: Խնդրի լավագույն լուծողը կարող է լինել գնորդը, եթե նա ունենա որոշակի շահագրգռվածություն: Մի ժամանակ որպես այդպիսին մտցրել էին շահող ՀԴՄ կտրոնների գաղափարը (հնարավոր է, որ հիմա էլ դա կա), կամ ներկայացրած ՀԴՄ կտրոնների դիմաց ինչ-որ գումարներ էին վերադարձնում և այլն: Առաջարկում եմ սահմանել կատարված գնումների գումարից առաջացած հարկի մի մասը գնորդին վերադարձնելու հնարավորություն սոցիալական փաթեթի տեսքով: Սահմանվում է գնորդի քարտի հասկացողություն, որը նույնականացնելու հնարավորություն վստահաբար ունեն ժամանակակից ՀԴՄ-ները: Յուրաքանչյուր գնման ժամանակ գնորդը ներկայացնում է իր գնորդի քարտը, որի մեջ անց է կացվում գնորդի կողմից կատարված գումարը և հետևաբար նաև ֆիքսվում է կատարված վաճառքը: Դրանից հետո առանձնապես կարևոր չէ, ՀԴՄ կտրոն կտրամադրվի, թե ոչ (պատկերացնում ե?ք, թե ինչքան ՀԴՄ կտրոն կխնայվի, իհարկե որոշ մարդկանց բիզնեսն էլ դրա պատճառով կտուժի, բայց այս փւլու դա չէ կարևորը): Իսկ թե գնորդի քարտում ֆիքսված գնումների ընդհանուր գումարի որ մասը կարելի է վերադարձնել գնորդին և ինչ տեսքով, դա արդեն քննարկման հարց է. Կարծում եմ առաջացած հարկերի մինչև 10 տոկոս կարելի է վերադարձնել և դրանից հաստատ պետությունը չի տուժի, եթե մի պահ պատկերացնենք, թե ինչքան է ավելանալու կանխիկ առևտրի շրջանառությունը: Ինչպես նշեցի վերևում, հավաքված գումարը կարող է դառնալ նաև գնորդի սոցփաթեթի գումար. Չգիտես ինչու մեր երկրում սոցփաթեթ սահմանված է միայն բյուջետային հիմնարկների աշխատողների համար: Եւ եթե այս միջոցառումից հետո գնորդը ինչ-ինչ պատճառներով չի ներկայացնի իր գնորդի քարտը, ապա այստեղ արդեն պետք է պատասխանատվություն սահմանել գնորդի համար: Սա ՀԴՄ կտրոնների մասով: Երկու խոսք էլ հարկեր վճարելու մասին: Կարծում եմ հարկեր վճարել կամ չվճարելու հարցում պետք է շահագրգռել հիմնարկ ձեռնարկությունների աշխատակիցներին: Պետք է վճարած հարկերի մի մասը վերադարձնել հարկեր վճարող հիմնարկությունների աշխատակիցներին: Եվ սա նորից սոցփաթեթների տեսքով: Այսպես կարելի է մասնակի, կամ լրիվ լուծել նաև բժշկական ապահովագրության հարցը.

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter