HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Գրիշա Բալասանյան

Հրանուշ Հակոբյան. «Կին լինելով՝ հաղթել եմ 6-10 տղամարդու»

«Հետքի» հարցերին պատասխանում է սփյուռքի նախարար Հրանուշ Հակոբյանը

Տիկին Հակոբյան, ըստ շրջանառվող լուրերի, նորից ցանկանում եք պատգամավոր ընտրվել: Իրականությանը համապատասխանու՞մ են այդ խոսակցությունները:

Ով խոսում է նրան էլ հարցրեք:

Դուք նման ցանկություն չունե՞ք:

Ես  ընդհանրապես շատ եմ սիրում եւ գործադիրը եւ օրենսդիրը: Ինչպես կորոշի կուսակցությունը, դրա ղեկավարը, այդպես էլ կվարվեմ:

Իսկ Ձեր ցանկությունն ավելի շատ գործադիրու՞մ աշխատելն է, թե՞ օրենսդիրում:

Տարբեր են, երկուսն էլ իրարից խիստ տարբեր են: Ազգային ժողովում դու օրենսդրական գործունեությամբ ես զբաղված, փորձում ես հասարակական հարաբերությունները կարգավորել, իսկ գործադիրում օրենքներն ես կիրառում: Ոլորտը, նկատի ունեմ սփյուռքի նախարարությունը, շատ նոր էր ոչ միայն ինձ այլեւ ամբողջ աշխատակազմի համար: Շատ հետաքրքիր էր եւ մթնոլորտն էլ աշխատանքային էր այս 3,5 տարիների ընթացքում, եւ, կարծում եմ, նախարարությունը կայացավ:

Օրենսդիր մարմնում գերիշխող դիրք ունի կառավարությունը եւ օրենսդրական նախաձեռնություններով գրեթե միշտ գործադիրն է հանդես գալիս: Արդյոք սա նորմա՞լ երեւույթ է:

Աշխարհում այդպես է: Ընդհանրապես ոչ մի երկրում չի կարող պատահի, որ պատգամավորները լինեն այդքան պրոֆեսիոնալներ:Նրանք պրոֆեսիոնալ են իրենց աշխատանքի բնույթով, ամեն օր աշխատանքի գալով, բայց նրանք իրավաբաններ, տնտեսագետներ չեն, նրանց ձեռքի տակ չէ վիճակագրությունը: Օրենքները, հատկապես բուն մայր օրենքները գրելու նախապատվությունը, իրոք կառավարությունը պետք է ունենա: Ազգային ժողովում քաղաքական մոտեցումների շնորհիվ է հղկվում, ճշտվում, կատարյալ դառնում օրենքը կամ քաղաքական երանգներ ստանում: Իսկ օրենքի գլխավոր մշակողը պետք է լինի կառավարությունը: Ընդհանրապես ոչ միայն Հայաստանում, ես քիչ թե շատ պառլամենտարիզմով եմ զբաղվում եւ գիտեմ, որ բոլոր երկրներում օրենքի նախագծերի  80 տոկոսը ներկայացվում է կառավարությունների կողմից:

Ձեզ բավարարու՞մ է այսօրվա Ազգային ժողովի որակական մակարդակը:

Իհարկե, կարող էր ավելի լավը լիներ, կարելի է ավելի պրոֆեսիոնալների ներգրավել, մարդիկ կարող են ավելի խորանալ, բայց  ուրախ եմ, որ 2 տարի հետո դառնում են պրոֆեսիոնալներ: Գիտեք, որեւէ տեղ պառլամենտական չեն սովորում, նրանք գալիս են պառլամենտ եւ այնտեղ են սովորում, դրա համար պառլամենտը երեւի այն տեղն է, որտեղ ռոտացիան շատ արագ չպետք է կատարվի, պետք է հնաբնակներ լինեն, որ փորձն ու գիտելիքները փոխանցեն նորերին:

Պատկերացրեք մի իրավիճակ, որ 131 պատգամավորներն էլ բոլորովին նոր մարդիկ լինեն եւ նրանք զրոյից պետք է ամեն ինչ սկսեն, սկսած կանոնակարգ սովորելուց: Ես որպես պառլամենտական, երբ առաջին անգամ շփվեցի Գերմանիայի պառլամենտականների հետ եւ մի կին կար, որ 30 տարի պառլամենտում էր, ես զարմացա, մանավանդ, որ ես մեծամասնականով էի ընտրվել: Հետո պարզվեց, որ նա համամասնականով է ընտրվել եւ կուսակցություններն ունեն իրենց կորիզը:

Հայաստանում մեծամասնական ընտրակարգով ընտրված շատ պատգամավորներ ընտրվելուց հետո «պիտանի» չեն լինում Ազգային ժողովի համար: Նրանք ոչ նիստերին են մասնակցում, ոչ էլ օրենսդրական նախաձեռնություններով են հանդես գալիս: Արդյո՞ք մեզ պետք են մեծամասնականով ընտրված նման պատգամավորներ:

Նվաստս Ձեր առաջ կանգնած է: 6 անգամ պառլամենտում ընտրվել եմ, որից 5-ը՝ մեծամասնական ընտրակարգով: Կին լինելով՝ արդար եւ ազնիվ ընտրություններում հաղթել եմ 6-10 տղամարդու եւ խորհրդարանում էլ 150 եւ ավելի օրենքների հեղինակ եմ եղել: Ես չեմ ընդունում, որ եթե մեծամասնական է, այնտեղ հնարավոր չէ մտավորականը, ինտիլիգենտը, իրավաբանը հաղթի, դա այդպես չի:

Բայց այսօր Ազգային ժողովում չկան այդպիսինները:

Այլ բան է, որ չեն ուզում, չեն մասնակցում, մտավորականների  համար ավելի հանգիստ է համամասնականով ընտրվելը, ես այն կարծիքին եմ, որ պետք է գնան եւ պայքարեն:

Համամասնականի լավն այն է, որ թիմ կա, ծրագիր կա, եւ գնում ես ծրագիր իրականացնելու, բայց մեծամասնականի լավն էլ այն է, որ դու կոնկրետ տարածքի զարկերակն ես ներկայացնում: Վերցրեք ԱՄՆ-ի օրինակը՝ մեծամասնական է, Ռուսաստանն արդեն գնում է մեծամասնականի, շատ այլ զարգացած երկրներում էլ համամասնականը կամաց-կամաց իր տեղը զիջում է:

Ես դեռեւս տարիներ առաջ իմ գրքում գրել եմ, որ գնալով պետք է կուսակցությունների տեղը ավելացնել եւ երբ կուսակցությունները կայանան, եւ մենք ունենանք 5-7 կուսակցություն, որովհետեւ ավել կուսակցություններն իրոք անհասկանալի են, ի վերջո գաղափարախոսությունը 5-6-ն է՝ աջերը, ձախերը, կենտրոնամետ ուժերը, սոցիալ-դեմոկրատները, կանաչներն ու ազգայնականները, ճիշտ է գնալ 100 տոկոսանոց մեծամասնական ընտրակարգի:

Ես կուզենայի, որ 2030 թվականին Հայաստանում լրիվ անցնենք մեծամասնական ընտրակարգին:

Մեկնաբանություններ (10)

Հովհաննես Վարդանյան, Լրագրող
Շատ գեղեցկի գարցազրույց են կատարել մեր շատ սիրելի Հրանուշ Հակոբյաանի հետ: Շատ եմ հարգու իրեն, իր կատարած աշխատանքը: Նախարարը իրոք իր հասանելիք աշխատանքը շատ լավ է կատարում: Շատ կցանկանայի, որ մեր հանրապետությունում տիկին Հակոբյանի նման մարդիկ շատ լինեն, հատկապես նախարարները:
Hay
this creature has disaster written all over her. she makes me sick. es kerpari hamar voch mi srbutyun chka.
ashot
she was young communist party leader of Armenia(actually the 1st secretary), then was HHSH member, now HHK member, when she looks at herself in the mirror, does she like her many selves? Maybe it is time to stop being a political chameleon and retire?
rita davtyan
вы как всегда правы я уважаю вашу точку зрения оно мне импанирует
favot
chem karzum vor duk shat anmex ek u azniv.....
Hay
Hayastanum hnaravor es zorbayutyunov 'tghamard knoj' kochman@ arjananal. Spyurq@ merjum e 'amenayn hayots tiknoj@'. Es kerpar@ iren khratakan voji hertorabanutyamb iroq antaneli kerpar e spyurqahayeri hamar.
nan
vor mek zarki jardi 1000
ջանի
դե ձեր հնարավորությունը ով ունի տիկին
STS
ETE SA iravaban e. mnacac iravabannerin koch em anum poxel masnagitutyun@
Erik
Tikin@ uzuma parki paronayq inchi cheq dzer tex@ zichum.......

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter