HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

«Հեյ, ով կա այնտեղ» կամ «գոյության անտանելի թեթեւությունը»

Բնագիր չկա

Աֆորիզմներ չկան

Մեջբերումներ չեմ օգտագործելու

Ո՞վ ասաց, որ Զոլյանի կողքին դասախոսներ չկան կանգնած: Ու ինչու՞ եք համարում, որ նրան շրջապատող մարդիկ իրավունք չունեն արտահայտվելու, որովհետև արտոնյալ են: Ու հետո այդ «կողքին» ասածը ի՞նչ է ենթադրում: Երբևէ լսե՞լ եք «թիմ» հասկացության մասին՝ գաղափարական թիմ:

Այո, ես կռիվ եմ տալու: Բա ի՞նչ անեմ: Ինչքա՞ն կարելի է ամեն ինչը post factum ընկալել կամ նույնիսկ դա էլ չանել: Ինչքա՞ն կարելի է ուսանողներին վերագրել երեխայի թվացյալ պատվավոր կարգավիճակը: Ինչքա՞ն դեռ պետք է մենք, դեկլարատիվ, պսեվդոինտելիգենտական ասույթների հետևը թաքնվելով, այդպես էլ չխոսենք, թե ուր ենք գնում, ինչ ենք ուզում; Ինչքա՞ն դեռ մենք, ունենալով ահռելի մտավոր ներուժ, բայց շատ ավելի ներ, քան ուժ, մնանք խոր գավառ:

Մենք անընդհատ մեղադրում ենք իշխանություններին գաղափարախոսության բացակայության, արժեքային համակարգի խեղաթյուրման մեջ: Հաճույքով և հպարտությամբ հնչեցնում ենք հռետորական «սրանցից ում ընտրես»-ը, կարծես դա մեզ արդարացնում է: Բայց այդ ընտրելու մարդը հո օդից չի՞ ձևավորվում, այդ գաղափարախոսությունը հո մի հրաշքով մեզ վրա չի՞ ընկնելու երկնքից կամ չգիտեմ էլ որտեղից:

Ես հոգնել եմ մեծամասնության անկարողության զոհը լինելուց: Չեմ ուզում: Ես տեքստ ունեմ, տեքստս ազատության ներքին զգացողության մասին է, աշխատասիրության, հպարտության, գիտնական լինելու մասին է, հումանիտար գիտությունների արժեքը գիտակցելու, կրթության իրական արժեքը գործող համակարգի վերածելու, աշխարհի կրթական համակարգի մաս կազմելու: Կներեք պաթոսի համար, բայց հայրենասիրության մասին: Ձեր տեքստը ո՞րն է, այն որ ձեզ նեղացրել և վիրավորել են: Բա, չթողնեիք: Հասուն, գրագետ մարդիկ եք: Դասախոսների պաշտպանության խումբ ստեղծեիք, գնայիք Զոլյանի դուռը բոլորով բախեիք, ասեիք. «Չենք հասկանում՝ ինչ եք մեզնից ուզում»:

Որովհետև համոզված եմ, որ խնդիրը հենց դա էր: Միավորվեիք ու ասեիք: Ասում են, այդ ձևաչափը կոչվում է արհմիություն: Ընդվզելու միակ ձևը «վերադասին» անանուն բողոքներ գրելը ու միջանցքային քննարկումները չեն: Եթե խնդիրները սկզբունքային-հայեցակարգային էին, ապա ակադեմիական միջավայրը դրանք քննարկելու լավագույն ձևաչափն է: Կամ լավ, իսկ ինչ էր ասում, ինչում էր ձեզ մեղադրում, չեք ասում, երևի չեք հասկացել, Զոլյանը միշտ չէ, որ պարզ է բացատրում, կամ էլ հասկացել եք՝ չեք բարձրաձայնում: Չեմ մեղադրում, Աստծո սիրո, ես ով եմ, որ մեղադրեմ, հասկանում եմ, որ ամեն մարդ իր կյանքի իրավիճակն ունի, հացի խնդիր ունի: Բայց կներեք, ես պատրաստ չեմ հիմա ձեր իրավիճակներին ըմբռնումով մոտենալ:

Երբ ենք մենք հասկանալու, որ եթե ուսումնական պլանդ մեկ տարվա համար հաստատել ես, չի նշանակում, որ այն անթերի է և կարող է ծառայել քսան տարի: Որ որակի ապահովման կենտրոնի կողմից իրականացվող մշտադիտարկումները «ревизор» չեն: Որ լեզու սովորելու համար ԲՈՒՀ ընդունվել պետք չէ, ու որ լեզուն լեզվամտածողություն է: Որ Բոլոնիայի գործընթացը փնովելուց առաջ կարելի էր գոնե մեկ անգամ կարդալ համապատասխան հռչակագրերը: Որ հումանիտար բուհերը ամբողջ աշխարհում համարվել և համարվում են միտք ու մտածող ստեղծողներ: Գիտակցել, որ այսօրվա աշխարհում, եթե ուզում ենք մի բանի հասնել, բոլոր մակարդակների վրա պետք է անընդհատ, ամեն օր ահռելի աշխատանք կատարենք ու մեր դեպքում, ցավոք, շատ փոքր վարձատրությամբ:

Լավ, ինչպե՞ս եք դուք կարողանում կոտրել էս էրեխեքին: Էլ բան չմնաց չասեցիք, էլ ՀԱԿ, էլ Դաշնակցություն, էլ փողոց հանել, էլ որն ասեմ: Բա չեք մտածում, ի՞նչ եք անում. նրանք և իրենց, և ձեր, և մեր հասարակության կյանքում առաջին անգամ լուրջ հարց են բարձրացնում. ԲՈՒՀ-ի ինքնորոշում, ակադեմիական ազատություն՝ հո դատարկ բառեր չեն: Պետք է հպարտանաք նրանցով և մեր ԲՈՒՀ-ով, որ մեր ուսանողները դուրս են եկել ոչ թե իրենց թոշակների, քննությունների, վարձերի համար, այլ բուհի նկատմամբ իրականացվող ռեպրեսիվ մեքենայի դեմ:

Դասախոսի դիրքը չի ենթադրում ուսանողներին վերևից նայել, չի ենթադրում համարել, որ նրանք անկարող են սեփական, անձնական, անհատական որոշումներ կայացնել ընդհանուրի մասին: Նրանց զրկելով այդ կարողությունից՝ դուք ձեզ բնութագրում եք որպես անկարող դասախոսներ: Նրանցից բոլորը չէ, որ այնքան գիտելիք ունեն, որ ճիշտ խորքային գնահատական տան իրավիճակին, բայց մեր դերը հիմա նրանց կողքին լինելու և օգնելու մեջ է, ոչ թե նրանց պիտակավորելու: Միտքը, որ սնուցում ու աճեցնում է երկիրդ, ձևավորվում է ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ:

Մեզ հիմա որպես ԲՈՒՀ նվաստացնում են, ենթարկեցնում են, ակնհայտորեն ցույց են տալիս, որ մենք մեզնից մտավոր որևէ մի բան չենք, և ինչ ուզեն կանեն. ու, ըստ էության, ինչ ուզում անում են: Ու հիմնական, սկզբունքային հարցը, որ մենք այսօր պետք է լուծենք, հենց դա է: Իսկ դուք հավաքեք ստորագրություններ Զոլյանի դեմ, բայց խնդրում եմ տեքստ գրեք, գրեք՝ մենք դեմ ենք Զոլյանին, որովհետև 1... 2… 3…

Գիտե՞ք՝ մեր հիմնական տարբերությունը որն է. ես համոզված եմ, որ շատ և ճիշտ աշխատելու դեպքում մենք կարող ենք ժամանակի ընթացքում դառնալ սկզբից Հայաստանի, հետո տարածաշրջանի, իսկ հետո էլ աշխարհի լավագույն համալսարաններից մեկը, իսկ դուք համոզված եք, որ դա հնարավոր չէ:

Սոնա Հովհաննիսյան
ՊԼՀ Անգլերենի հնչյունաբանության և քերականության ամբիոնի դասախոս

Մեկնաբանություններ (19)

555555
meknabanutyun hamar 20... tesnum eq, inch makardaki eq ijecrel es ameny? der mi ban el ayl hodvatsneri tak cavakcum eq usanoghnerin, vor irenc nman dasaxosner en dasavandum... husov em, vor Duq ed BUH-i dasaxos cheq, te che ed depqum, iskapes vay ed usanoghnerin...
Reader X
Էականն այն է, որ անզորու են հերքել այն անժխտելի, կարևորագույն փաստը, միակ և բացարձակ ճշմարտությունը, որ պարոն Զոլյանը եզակի անձնավորություն է, հանճարեղ լեզվաբան, աշխարհահռչակ գիտնական: Ուրեմն` երանություն է վիճակվել բոլոր այն մարդկանց, որոնք ՊԱՏԻՎ են ունեցել աշխատելու պարոն Զոլյանի նման ազնվական անձնավորության հետ:
XX
Zolyan ays amen@ Qyachal@ u Davon sarqecin, sxmi minchev verj
555555
Hargeli tkn. Gayane, ete xosum eq ayd tesagrutyunneric, husov em tesel eq, te inchpisi varqov en handes galis BUHi usanoghuhineric vomanq. Yes amachum em irenc poxaren.... Ev krkin angam husov em, vor Dzer aghjik@, um hamar aydqan djvarutyamb Duq vcharum eq, nranc sharqerum che, qanzi apsos ev ayd gumar@, ev ayd diplom@...
gayane
http://hetq.am/arm/interviews/13803/nvard-manasyani-bacahaytumnery-inchu-maqrecin-zolyani-hashivnery-ev-inchu-en-ayzhm-zolyanin-hresh-sarqel.html http://tert.am/am/news/2012/05/01/brusov1/ http://www.tert.am/am/news/2012/04/29/brusov/#.T50BbRV5mm0.facebook Ձեր գրածները ճիշտ կլինեյին, եթե այն, ինչ գրված է սխալ լիներ: Բայց այս ամենը տեսագրված ու ձայնագրված էն: Իսկ Բրյուսովի բակում տեսագրությունից պարզ երևում է, որ 50-60 ուսանող չեն հավաքված ու դահլիճում էլ այլ ԲՈՒՀ երի ուսանողներ էն: Կարծում էմ ավելորդ է այս խոսակցությունը քանի որ ձեր ասածը բամբասանքի մակարդակի է, իսկ համացանցում եղած կադրերը ավելի խոսուն էն:
Saten
Դուրս են եկել պայքարի, թող պատրաստ լինել կուլ տալ ճշմարտության դառը հաբը:
gayane
Այս ամենը ինչ դուք գրում էք համակարգային է: ՀՀ ում խախտված է գործատու գործառու հարաբերությունները: Ժամանակին, Արհմիությաունները քիչ թէ շատ կարողանում էին ազդել, իսկ հիմա գործառուն անտեր է մնացել: Սա ի միջի այլոց: Իսկ ինչ վերաբերվում է Բրյուսովի համալսարանին և Զոլյանին, ապա, հավատացեք, դուք , հենց դուք, դասախոսներտ այսօր կարող էք դառնալ հաշվեհարդարի գործիք, իսկ վաղը` նոր գործատուն կարող է ավելի վատ վարվել, դրան գումարած այսօր ձեր հնչեցրած մեղադրանքների արդյունքում Համալսարանի ընկած վարկը: Լռությունը ոսկի է: Լավ Չէ կեղտոտ սպիտակեղենը ի ցույց դնել, մանավանդ երբ կարող էիք ժամանակին այդ կեղտից դուրս գալ: Այս ամենը ես գրում եմ սրտի ցավով, քանի որ Չեմ ուզում, որ իմ երեխան աավարտի վարկաբեկված Համալսարան: Հավատամ, որ դուք էլ Չեք ցանկանա դասախոսել վարկաբեկված համալսարանում:
spot
Ապրի Սոնան,ապրի հայրիկը և մայրիկը:բնականաբար պիտի խոսեն,գրեն ու ապացուցեն, որ Զոլյանն սուրբա: Կեցցես Սոնա
saten
Ինչ վերաբերում է ժողովրդավարությանը, ես ի նկատի չունեի, որ նրան ժողովրդավար ձևով հանեցին, այլ ձեզ հարցնում է, արդյոք ժողովրդավարություն է, երբ պրեզիդենտը պաշտոնավարում է 10-15 տարուց ավել, և ամեն ինչ անում է , որ երկրի անունը փոխի/ տվյալ դեպքում համալսարանի/, որ ևս 10 տարի պաշտոնավարի:
Saten
Գայանե, վերջապես երբ եք դուք ու ձեզ նմանները դադարելու վիրավորել դասախոսներին, որոնք այսքան ժամանակ շարունակում են իրենց բարձրության վրա մնալ և չօգտագործել բառեր, որոնք հատուկ էին նախկին ռեկտորին և նրա ջատագովներին: Նախկին ռեկտորը կորցրել էր լսելու ունակությունը, քանի որ միակ ճշմարտությունը իրենն էր: Դուք էլ շարունակում եք նույն քաղաքականությունը, չլսելով ու չընկալելով դիմացինի ասածը: Եթե դուք այն Գայանեն եք, ում աղջիկը սովորում է Բրյուսովում, հիշեք, որ այդ գիտելիքները նրան տվել են իր դասախոսները, նրան գնահատել են իր դասախոսները: Եթե ժողովրդավարություն եք քարոզում, ապա ինչ կասեիք այն նախագահի մասին, որը 15 տարի ղեկավարել է ու էլի է ցանկանում, որովհետև իր կարծիքով ինքը անփոխարինելի է : Հասել ենք այն օրվան, որ ուսանողները կարող են հանգիստ վիրավորել դասախոսներին: Դե եթե ռեկտորը անում է իրենք ինչու չանեն: իսկ թե ինչու դասախոսները չէին բարձրաձայնում, կարդացեք Նատալյա Խաչատրյանի հարցազրույցը hayeli.am-ում ու կհասկանաք:
gayane
Ամոոոթ, ամոոոոթ նախկին բրյուսովցիև առավել ամոթ անուղեղ և անողնաշար մի խումբ դասախոսներ: Դուք արժանի Չեք դաս տալ այն երեխաներին ով այսօր հասկանում է իր իրավունքն ու տեր կանգնում, հավատացած եմ` մինչև վերջ: Դուք սովոր եք մեջքակոր ապրելուն և շարունակեք այդպես ապրել, միայն այս ինքնորոշված երեխաներից հեռու: Ափսոս ժամանակին Զոլյանը չի ազատվել ձեր նման սողուններից, բայց հուսով եմ, ապագայում անպայման դա կանի:
Ջալոյան
Հավանում եմ Սոնայի տեքստը: Մեր կրթական համակարգի ցավոտ տեղերի մասին լավ է արտահայտվում: Զոլյանի հետ ոխերիմ գաղափարական հակառակորդ եմ, բայց մեծագույն հարգանք ունեմ նրա նկատմամբ. նա գիտի, թե ինչ է ԻՍԿԱԿԱՆ գիտելիքը և ուզում է տալ իր ուսանողներին: Սա պարզ դիպված չէ. մեզ փորձում են զրկել գիտությունից: Կռիվ կտամ, չեմ համաձայնվի:
Diana
Gites inch, hargeli bryusovci (irakaum qez voch hargeli a petq kochel, voch el bryusovci) nax Sona Hovhannisyani chanachi, nor qez iravunq verapahi artahaytvel, Ev erkrord, ete sovor es kardal tapak u but texter, voronq mi qani hogov en sharadrum, et der chi nshanakum, vor mi hogin chi karox xorimast hodvac grel. Arden haskaca, vor anguyn u anuxex massayi es sovor handipel, sakayn karox em havastiacnel, vor bolory chen enqan anxelq u anvoxnashar, vorqan ayn mardik um sovor es handipel, ev ovqer et nexlik ashxarhayacqd en dzevavorel. Harganqnerov` Diana
Jenny Kazumyan
Հիանալի հոդված է!!! Շատ բան ասող!!! P.S. Էլի սկսվե՞ց, обижник- ները կամաց-կամաց հավաքվում են այս նյութի տակ???
ազատ ինքնահաստատված քաղաքացի
՞Բրյուսովցի՞, ես չգիտեմ, թե Դուք ինչու եք այդքան վրդովված Սոնա Հովհաննիսյանից, բայց ասեմ, որ Ձեր արտահայտած կարծիքը բոլորովին չի համապատասխանում իրականությանը: Կարող եք մտածել ինչպես ուզում եք, դա Ձեր իրավունքն է, բայց մի փորձեք արատավորել մի մարդու անուն, ում հաստատ լավ չեք ճանաչում: Եթե լավ ճանաչեիք, կիմանայիք, որ այդ ընտանիքի անդամներից և ոչ մեկը ՞ուսանողների փողերով՞ տուն չի պահում: Ինքս եղել եմ և՛ Սոնա Հովհաննիսյանի, և՛ Տիկին Դիլանյանի ուսանողը, ու հպարտանում եմ նրանցով: Սոնա Հովհաննիսյանն այն մարդն էր, ով քանդեց տարիների կծիկը ու մագիստրատուրայի մի ողջ բաժին ճիշտ ուղու վրա դրեց: Եթե այդքան կասկածում եք հեղինակության վրա, կարող եք ինձ դիմել, և ձեզ հետաքննությունով կապացուցեմ, որ սա նրա հեղինակած խոսքն է: Ամոոոոթ Է: Վերջապես ինչքան պիտի անձնական վիրավորանքների ու նեղացկոտության մակարդակում մնաք: Վեր կանգնեք գոնե մի րոպեով: Հոգնեցինք արդեն, ոչ ոք կոնկրետ մեղադրանք չունի ներկայացնելու, միայն անվերջ սադրանքներ: Կարո՞ղ եք գոնե մի վայրկյան մոռանալ անձերին, ու դատել երևույթները: Իհարկե ոչ, որովհետև երևույթները դատելու համար նախ պետք է տեսնել դրաՆք, որը շատերի մոտ հիմա չի ստացվում: Հիմա բոլլորը հիշել են իրենց վերքերը, երևի երկրորդ ՞Վերք Հայաստանի՞ գրեն, դարձրեցին համազգային հարց մարդու բնավորությունը: Անըդնհատ մեջբերումներ են անում պրն Զոլյանի ֆավորիտիզմից, այնինչ գիտնականը պարզապես երիտասարդների մեջ տեսել է գիտնականի ներուժ ու առիթ տվել ուժերը փորձելու: Տպավորություն է ստեղծվում, թե մարդիկ վիրավորվել են նրանից, որ իրենց ժամանակին չեն նկատել: Է հա նկատվեիք, արժանանայիք: Մի խոսքով, մի տեսակ կենցաղային մակարդակից չի բարձրանում այս համընդհանուր երկխոսությունը: Ասեմ ավելին, ինչպես վերջերս Շոյգուն նշեց, բնական 5 աղետ կա, 4-ի դեմ պայքարելը շատ հեշտ է, 5րդի՝ նախանձի դեմ պայքարելը՝ անհնար: Լավ մնացեք: Ընդամենը սովորեք գնահատել մարդկանց ձեռքբերումներն ու արած գործը՝ վեր կանգնելով անձնական վիրավորանքից:
նախկին բրյուսովցի
Բնականաբար... դեռ նեռքևում էլ ով է comment գրում.... պրոռեկտոր է... պարզ է բոլոր ճանաչողներին ինչպես են գնահատվում պրոֆեսիոնալիզմն ու գիտելիքները այս բուհում վերջին տարիներին...
Arevik
Es brjusovci chem, voch el gitem, te ov karogh a grats linel es hodvatsy. Bajc ed chi nshanakum, vor sxal ban kar estegh grvats. Shat geghecik u tramabanakan sharadrvats xosq er. De togh ed dhgohogh-boghoqavornern el nman himnavorvats ban gren u asen` inchi en hima bardzradzajnum irenc boghoqy, inchi araj chkajin? Meknabaneluc gone yst eutyan xoseq.
Mariam
mi hat duq dzer graci bovandakutyann ushadrutyun dzardzreq,grel en @ntaniqov,cexov,te inchov et goveli a,vor senc mtacoxner unenq,i tarberutyun dzez,ete cheq ognum ,,mi xangareq,te arden UX-n dzez el a kut tvel
Բրյուսովցի
Լսեք, Սոնա Հովհաննիսյանին գիտեմ,խոսալն էլ լսել եմ,էս իրա գրածը չի, ընտանիքով են գրել: զոլյանի օգնական պապայով`Դավիթ Հովհաննիսյան /եթե ուզեք կգրեմ ով է եղել 90- ականներին/.զոլյանի գիտական բաժնի ղեկավար մամայով: Դե պիտի խոսան ,գոռան,դոշներին խփեն,բա երեք հոգի մի ընտանիքից տարիներով էտ ուսանողների փողերով տուն պահի ու հիմա հողի տակից փախնի,հեշտա

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter