HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

«Ֆլայ Արնան» պետական գրանցում ստացավ. ովքե՞ր են բաժնետերերը

Դեկտեմբերի 10-ին պետական գրանցում է ստացել «Հայկական ազգային ավիաուղիներ» ՓԲԸ-ն, որը ներկայանալու է «Ֆլայ Արնա» ապրանքանիշով (Fly Arna – ARmenian National Airlines):

Այս նոր ավիաընկերության ստեղծման ծրագրի մասին հայտնի դարձավ այս տարվա հուլիսին, երբ Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի (ԱՆԻՖ, ANIF - Armenian National Interests Fund) գործադիր տնօրեն Դավիթ Փափազյանն ու ու արաբական Շարժայում բազավորվող «Air Arabia» բյուջետային (լոուքոսթեր) ավիաընկերության գլխավոր գործադիր տնօրեն Ադել Ալ Ալին համաձայնագիր ստորագրեցին: Համաձայնագրի կնքմանը ներկա էին այն ժամանակ ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը, ով նաեւ ԱՆԻՖ-ի տնօրենների խորհրդի նախագահն է, եւ «Air Arabia»-ի տնօրենների խորհրդի նախագահ շեյխ Աբդուլլահ բին Մոհամեդ Ալ Թանին:

ԱՆԻՖ-ը նոր ավիաընկերության համար անուն առաջարկելու մրցույթ հայտարարեց, եւ սեպտեմբերին հայտարարվեց, որ այն կոչվելու է «Ֆլայ Արնա» («Fly Arna»):

Ի սկզբանե հայտնի էր, որ նորաստեղծ ընկերությունն աշխատելու է «Air Arabia»-ի բյուջետային բիզնես մոդելով, այսինքն՝ լինելու է հայկական լոուքոսթեր ավիափոխադրող (ուղեւորներին ցածր գներ առաջարկող, փոխարենը՝ ոչ ամբողջական (ավանդական) ծառայություններ մատուցող):

Հոկտեմբերին ՀՀ կառավարությունն ԱՆԻՖ-ի կանոնադրական կապիտալն ավելացրեց 4.733.720.000 դրամով, որը նախատեսված էր «Ֆլայ Արնայի» բաժնետոմսերի դիմաց վճարելու համար: Ինչպես տեղեկանում ենք պետռեգիստրից, դեկտեմբերի 10-ին գրանցված «Հայկական ազգային ավիաուղիներ» ՓԲԸ-ի կանոնադրական կապիտալը 4.830.330.000 դրամ է: Մինչեւ վերջին պահը չէր բացահայտվում, թե տոկոսային հարաբերակցությամբ ինչպես են բաշխվելու բաժնետոմսերը հայկական ու արաբական կողմերի միջեւ: Համաձայն պետռեգիստրի՝ ավիաընկերությունն ունի 3 բաժնետեր: «Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդ» ՓԲԸ-ն եւ Շարժայի օդանավակայանի միջազգային ազատ տնտեսական գոտում (SAIF Zone) գործող «International Business Company (FZE)» ընկերությունն ունեն 49-ական % բաժնետոմսեր: Մնացած 2 %-ի սեփականատերն է Դուբայում գրանցված Վարուժան Աբրահամի Ներգիզյանը (Varouj(an) A. Nerguizian):

Ծնունդով հալեպցի, լիբանանահայ տնտեսագետ Ներգիզյանը 1992 թ.-ից «Bank of Sharjah»-ի գործադիր տնօրենն է եւ տնօրենների խորհրդի քարտուղարը: Ընդ որում՝ խորհրդի պատվավոր նախագահը Շարժայի էմիր շեյխ Սուլթան բին Մոհամեդ Ալ Քասիմին է: Ներգիզյանը նաեւ «Bank of Sharjah»-ի դուստր ընկերության՝ լիբանանյան «Emirates Lebanon Bank»-ի նախագահն ու գլխավոր տնօրենն է: Բացի դրանից՝ հայազգի գործարարը Իրաքյան Քրդստանում եւ Եգիպտոսում գազի հանքեր շահագործող արաբական «Dana Gas» մասնավոր ընկերության տնօրենների խորհրդի հիմնադիր անդամ է եւ Բահրեյնի «Growthgate Capital» մասնավոր ներդրումային ֆոնդի տնօրենների խորհրդի անդամ:

«Ֆլայ Արնան» գրանցված է Երեւանի Հանրապետության 37 հասցեում, որտեղ գործում է նաեւ ԱՆԻՖ-ը: Ընկերության կանոնադրության մեջ ասվում է, որ դրա կանոնադրական կապիտալի առավելագույն արժեքը 9.660.660.000 դրամ է՝ կազմված 96.606.600 հատ հասարակ բաժնետոմսերից, որոնցից յուրաքանչյուրն արժե 100 դրամ: Բայց ինչպես նշեցինք վերեւում, այս պահին ավիաընկերության կանոնադրական կապիտալը նշվածի ուղիղ կեսն է՝ 4.830.330.000 դրամ (48.303.300 բաժնետոմս): Այսինքն՝ հետագայում թողարկվելու են նոր բաժնետոմսեր, որոնք համամասնորեն պետք է բաշխվեն 3 բաժնետերերի միջեւ, ու վերջնարդյունքում «Ֆլայ Արնայի» կանոնադրական կապիտալը պիտի հասնի 9,6 մլրդ դրամի:

Կանոնադրության մեջ ասվում է նաեւ, որ ընկերության կառավարման մարմիններն են բաժնետերերի ընդհանուր ժողովը, տնօրենների խորհուրդը եւ միանձնյա գործադիր մարմինը՝ տնօրենը: Տնօրենների խորհուրդը կազմված է 5 հոգուց, որոնք էլ ընտրում են նախագահ: Պետռեգիստրում ավիաընկերության տնօրենի մասին որեւէ տվյալ չկա, փոխարենը «գործադիր մարմնի ղեկավար» բաժնում նշված է «Air Arabia»-ն՝ որպես կառավարող կազմակերպություն: Նկատենք, որ «Air Arabia»-ի եւ «Ֆլայ Արնայի» համասեփականատեր «International Business Company (FZE)»-ի հասցեն նույնն է՝ երկուսն էլ գործում են Շարժայի օդանավակայանի ԱՏԳ-ի նույն տարածքում:

Պետական գրանցումից հետո «Ֆլայ Արնայի» հաջորդ քայլը պետք է լինի ՀՀ քաղավիացիայի կոմիտեի կողմից օդանավ շահագործողի վկայական ստանալը, առանց որի չի կարող զբաղվել կոմերցիոն ավիափոխադրումներով: «Ավիացիայի մասին» օրենքը սահմանում է, որ ՕՇՎ կարող են ստանալ ՀՀ-ում գրանցված այն իրավաբանական անձինք, որոնց բաժնեմասերի առնվազն 51 %-ը սեփականության իրավունքով պատկանում է ՀՀ քաղաքացիներին եւ (կամ) ՀՀ-ում ստեղծված իրավաբանական անձանց: Ինչպես տեսանք վերեւում, «Ֆլայ Արնայի» 49 %-ն է պատկանում ԱՆԻՖ-ին, եւս 2 %-ը Վարուժան Ներգիզյանինն է: Վերջինիս անունը ՀՀ ընտրողների ռեգիստրում չկա, ինչը նշանակում է, որ Ներգիզյանը նույնիսկ եթե ՀՀ քաղաքացի է, հայաստանյան գրանցում չունի: Այդուհանդերձ, չի բացառվում, որ նա իսկապես ՀՀ քաղաքացի է (հաշվառում չունենալու դեպքում անձի տվյալները երեւում են միայն բնակչության պետական ռեգիստրում, որը, սակայն, չի հանրայնացվում՝ ի տարբերություն ընտրողների ռեգիստրի):

Բայց եթե նույնիսկ Ներգիզյանը ՀՀ քաղաքացի չէ, այսինքն՝ «Ֆլայ Արնայի» 51 %-ը պատկանում է օտարերկրացիների, էլի հնարավոր է ՕՇՎ ստանալ: Բանն այն է, որ «Ավիացիայի մասին» օրենքը կոմիտեին թույլ է տալիս վերը նշված պայմանից բացառություն կիրառել, եթե կան հատուկ պատճառներ, եւ օդանավ շահագործողը բազավորվելու է ՀՀ-ում:

Հայտնի է, որ «Ֆլայ Արնան» բազավորվելու է «Զվարթնոց» օդանավակայանում: Դեկտեմբերի սկզբին կայացած ասուլիսում ԱՆԻՖ-ի գործադիր տնօրեն Դավիթ Փափազյանը հայտնել է, որ թռիչքները կսկսեն 2022 թ. ապրիլ-մայիս ամիսներին: Նախապես ծրագրվում է 2 օդանավով շահագործել 4 ուղղություն, իսկ հետո կմեծանա թե՛ ավիապարկը, թե՛ ուղղությունների քանակը: Ըստ Փափազյանի՝ 5 տարի հետո «Ֆլայ Արնան» կունենա 15 օդանավ:

Միջազգային փոխադրումներ սկսելուց առաջ ավիաընկերությունը պետք է նաեւ IATA-ի ու ICAO-ի կոդեր ստանա:

Գլխավոր լուսանկարում՝ Դավիթ Փափազյան, Տիգրան Ավինյան, շեյխ Աբդուլլահ բին Մոհամեդ Ալ Թանի, Ադել Ալ Ալի

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter