HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Վահե Սարուխանյան

Այսօր աղետի ենթարկված ինքնաթիռը գրանցված էր Սլովակիայում եւ վաճառքի էր հանված (թարմացվող)

Այսօր Կոտայքի մարզի Ջրաբեր գյուղի մոտ կործանված ինքնաթիռը գրանցված էր Սլովակիայում: Այս մասին «Հետքը» տեղեկացել է ՀՀ քաղավիացիայի կոմիտեից (ՔԱԿ):

OM-KVV սլովակական գրանցումով «Beechcraft 95-B55 Baron» տիպի օդանավը, ինչպես հայտնել է ՀՀ քաղավիացիայի կոմիտեն, Երեւանից թռչում էր դեպի ՌԴ Աստրախան քաղաք, սակայն 13:11-ին կապն օդանավի հետ ընդհատվել է, իսկ 14:20-ին ինքնաթիռը հայտնաբերվել է Կոտայքի մարզի Ջրաբեր գյուղի մոտ: Զոհվել են ինքնաթիռում գտնված 2 անձինք՝ օդաչուները:

ՔԱԿ-ից հայտնել են, որ կոմիտեում ընթանում է տվյալների նախնական հավաքագրում:

ԱԻՆ խոսնակ Հայկ Կոստանյանն էլ հայտնել է, որ մահացած 2 անձինք ՌԴ քաղաքացիներ են. օդաչուներ Ա. Պ. (ծնվ. 1979թ․) եւ Վ. Ռ. (1983 թ.): 

Համացանցի բաց աղբյուրներում որոշ ինֆորմացիա կարելի է գտնել այս ինքնաթիռի մասին: Այսպես՝ համաձայն planecheck.com-ի՝ ինքնաթիռն արտադրվել է 1969-ին: Բազավորվում էր Չեխիայի Պրշիբրամ քաղաքի օդանավակայանում: Այս տարվա օգոստոսի 7-ի դրությամբ օդանավը վաճառվում էր 156.800 եվրոյով (գումարած ԱԱՀ-ն՝ 189.728 եվրո):

Ըստ առկա տեղեկությունների՝ օդանավը քիչ է շահագործվել, պահվել է հանգարում, Սլովակիայի օդանավերի ռեգիստրում գրանցման վավերականությունը մինչեւ 2023 թ. հունվար էր, տարեկան վերջին տեսչական ստուգումն անցել է 2022-ի հունվարին: Մինչ այս իրականացրել է միայն մասնավոր թռիչքներ: 

Նշվում է, որ OM-KVV-ն սարքավորումներով թռիչք (IFR - instrument flight rules) կատարելու հնարավորություն ուներ: «Շատ հարմար օդանավ է IFR-ով մասնավոր եւ տարանցիկ թռիչքներ կատարելու համար: Թռչում է արագ ու խնայողաբար»,- ասվում է վաճառքի հայտարարության մեջ: Նշվում է նաեւ, որ 8000 ֆուտ կամ 2440 մ բարձրության վրա 185 հանգույց կամ 343 կմ/ժ արագության պայմաններում վառելիքի ծախսատարությունը 80 լիտր/ժամ է: 

Planecheck.com-ում առկա տվյալների համաձայն՝ OM-KVV-ն վաճառքի էր հանվել չեխական «CAMURO Consulting» բաժնետիրական ընկերության կողմից: Վերջինիս գլխամասը գտնվում է Պրահայում, սակայն գործունեության հիմնական վայրը Պրշիբրամի օդանավակայանն է, որտեղ ընկերությունը մատուցում է տեխսպասարկման եւ այլ ծառայություններ տարբեր տեսակի օդանավերի համար:   

Ինչ վերաբերում է ընդհանրապես «Beechcraft 95-B55 Baron» տիպի օդանավերին, ապա սրանք ամերիկյան ինքնաթիռներ են, որոնք առաջին անգամ ներկայացվել են 1964-ին, արտադրվել մինչեւ 1982 թ.: Անձնակազմը բաղկացած է 1 օդաչուից, ուղեւորների նստատեղերը՝ 4-6: Առավելագույն թռիչքային քաշը 2313 կգ է, թռիչքի հեռավորությունը (ոչ առավելագույնը)՝ 1745 կմ: 

Թարմացում - 19:03

OM-KVV-ի սեփականատերը, համաձայն Սլովակիայի օդանավերի ռեգիստրի, Վադիմ Կորոլն էր (Vadym Korol), իսկ շահագործողը՝ «Enlever Foundation»-ը, որը, ըստ համացանցի բաց աղբյուրների, գրանցված է Սլովակիայի Հլոհովեց քաղաքում: 

Թռիչքներին առցանց հետեւող կայքերի տվյալների համաձայն՝ նոյեմբերի 27-ի առավոտյան OM-KVV-ն չեխական Պրշիբրամից թռել է Սլովակիայի մայրաքաղաք Բրատիսլավա, այստեղից էլ՝ բուլղարական Բուրգաս: Նոյեմբերի 28-ի առավոտյան ինքնաթիռը նկատվել է Թուրքիայի երկնքում. այն Բուրգասից, ըստ էության, գալիս էր Հայաստան, որպեսզի հետո մեկնի Ռուսաստան:   

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter