HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Մերի Մամյան

Կարին Առուստամյան. «Երեխաներին թվում է, թե դու կախարդում ես ավազով»

«Այն քո մտքի թռիչքն է, անում ես վայրկենական, և դրա մեջ ինչ-որ քաղցր բան կա: Պահի տակ կարող ես իրականացնել մի շարք մտքեր»,- ավազով նկարչությանն իր բնորոշումն է տալիս Կարին Առուստամյանը:

Երիտասարդ նկարչուհի Կարինա Առուստամյանն արդեն մի քանի տարի է, ինչ զբաղվում է ավազով նկարչությամբ: Այս ընթացքում նա հասցրել է յուրացնել ոչ միայն նկարչության այդ ուղղության մի շարք նրբություններ ու հմտություններ, այլև ներկայացնել ավազով նկարչությամբ մի շարք շոուներ: Իր խոսքերով` նկարել է այնքան տարբեր ու բազմազան պատկերներ, որ արդեն չգիտի անգամ` ինչ չի նկարել:

Նա պատմում է, որ ավազով նկարչությունն ունի որոշ սկզբունքներ: Առաջին կանոնը, որ այստեղ գործում է` քո ձեռքերը, քո դեմքն են: Պետք է հնարավորինս ճկուն ու գեղեցիկ նկարել, անգամ ավազ հրելը կամ մատներով պատկերը ստանալը պետք է արվի շատ նուրբ: Սակայն նկարելու ընթացքում ցուցամատը ամենաքիչն է օգտագործվում: Կարինը բացատրում է, որ այդ մատով աշխատելը նախ վիզուալ գեղեցիկ չէ, և երկրորդ` պատկեր ստանալու համար այնքան էլ արդյունավետ չէ:

Նկարչուհին նաև զգուշացնում է, որ որքան էլ «գայթակղիչ» լինի ավազով նկարչությամբ զբաղվելը, այնուամենայնիվ, շատ երկար նկարել չի կարելի:

«Սկզբից ավազը քեզ շատ լիցքավորում է: Բայց ինչքան դու լիցքավորվում ես, այնքան այն քեզնից շատ էներգիա է վերցնում,- ասում է Կարինը:- Պետք է զգույշ լինել, որովհետև սկզբում ոգևորված նկարում են, բայց հետո միանգամից հոգնում ես: Առավելագույնը 2 ժամից հետո քո միտքը չի կարող այլևս աշխատել»:

Նկարչուհու համար ավազով նկարչությունը զարգացնում է երևակայությունը և թույլ է տալիս մտածել:  

Ավազով նկարչության մյուս սկզբունքը փոքր քայլերով ամբողջական պատկերը ստանալն է: Սովորաբար, երբ ավազով նկարչության շոու է ներկայացվում, նկարողը սահմանափակ ժամանակ է ունենում: Եթե կտավի դեպքում կարող ես դրա վրա երկար աշխատել, ապա ավազով նկարչության դեպքում պետք է հասցնես կոնկրետ ժամանակահատվածում ստանալ ամբողջական պատկերը: Առավել ևս, որ շոուի ժամանակ բազմաթիվ մարդիկ նայում են էկրանին ու սպասում, թե ինչպես և ինչ ես նկարելու:

«Դու գիտես, որ չես կարող սխալվել: Շոուի ժամանակ, երբ հնչում է երաժշտությունը, նկարելը չպետք է ավարտես ոչ շուտ, ոչ էլ ուշ: Ժամանակը քեզ սահմանների մեջ է դնում: Արագության տակ չգիտես` ինչ արդյունք կստանաս: Այնինչ, երբ նկարում ես, բոլորին թվում է` շատ արագ, վայրկենական ու հեշտ ստացվեց»,- ասում է Կարինը:

Կարինի համար ավազով նկարչությունը դեկորատիվ է, ավելի շատ շոու է, բայց ոչ արվեստ: Լինելով նկարչուհի` Կարինը խոստովանում է, որ շատ խիստ է արվեստի նկատմամբ, այդ պատճառով էլ չի կարող ավազով նկարչությունն արվեստ համարել: Նա անգամ չի ցանկանում համեմատել գեղանկարչությունն ավազով նկարչության հետ:   

«Երբ մոտենում ես կտավին, նկարում ես այն, ինչ քո մեջ կուտակվել է որոշակի ժամանակի ընթացքում: Իսկ երբ մոտենում ես ավազին, դու մոտենում ես ցույց տալու, թե ինչ կարող ես ավազից ստանալ,- ասում է նկարչուհին:- Բայց ամեն դեպքում դա ավազ է, այն ինձ համար սահմանափակ է: Եվ քանի որ ավազը սահմանափակում է ստեղծագործողին, ևս մեկ պատճառ, որ դա արվեստ չէ»:

Բացի ավազով նկարելուց ու շոուների մասնակցելուց` Կարինը նաև ավազով նկարչության դասեր է տալիս «Sand Land» կենտրոնում: Նրա խոսքերով` դասերի ժամանակ ավելի շատ հետաքրքրում է ոչ թե ինչ պատկեր կստանա ինքը, այլ թե ինչպես են երեխաներն արձագանքում: Մինչ Կարինը ավազի վրա նկարում է, երեխաներն այդ ամենը տեսնում են էկրանի վրա ու հիացմունքով արձագանքում լույսի ներքո ստացվող ավազե պատկերներին:

«Երեխաները նայում են, ու նրանց թվում է, թե դու կախարդում ես ավազով, ձեռքի մի շարժում ես անում և ահա, պատկերը պատրաստ է»,- ասում է Կարինը:

Նրա խոսքերով` երեխաների հետ աշխատելու գաղտնիք չկա. պարզապես պետք է փորձել դասը հետաքրքիր անցկացնել և ճիշտ մոտեցում ցույց տալ: Լսարան մտնելուց առաջ պետք է բոլոր բացասական էմոցիաները թողնել դրսում, քանի որ երեխաները շատ զգայուն են: Այդ դեպքում դասը շատ ավելի հաջող կստացվի: Բայց և խոստովանում է, որ հատուկ չի պատրաստվում դասերին, այլ փորձում է դասերն անցկացնել երեխաների առաջարկություններով:  

Կարինի դիտարկամամբ` ինչպես իրեն, այնպես էլ երեխաներին ավազով նկարչությունը հնարավորություն է տվել արագ կոմնորոշվել և կարճ ժամանակահատվածում ստանալ պատկեր: Բացի այդ` երեխայի մոտ կոտրվում է այն կարծրատիպը, թե ինքը չի կարող ավազով նկարել կամ նկարչության դասերի տալ: Ավազով նկարչությունը սահմանափակ տարածքի վրա կարող է ստեղծել ստեղծագործական ազատ դաշտ: 

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter