HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Մերի Մամյան

Աննա Կոնդո. արվեստի ճանապարհորդը

«Ժամանակ առ ժամանակ մտածում եմ նկարահանել ֆիլմ մեկի մասին, որով իսկապես հիանում եմ: Միաժամանակ, չեմ ուզում դրանով վնասել ինչ-որ մեկին», - ասում է ռեժիսոր Աննա Կոնդոն:

Ամերիկացի հայտնի նկարիչ Ջորջ Կոնդոյի կինը` Աննա Աշդյանը ծնվել է Հայաստանում: Վաղ հասակից նա տեղափոխվել է Ֆրանսիա, իսկ 1989 թ.-ից` ԱՄՆ` Նյու-Յորք:

2000 թ.-ից ի վեր Աննան նկարահանել է իր չորս կարճամետրաժ ֆիլմերը` «Ալքիմիա» (2002), «Կանդիդ» (2005), «Սխալ ուղի» (2008), «Հպարտ Իզան» (2008): Այնուհետև նա նկարահանում է իր առաջին լիամետրաժ ֆիլմը` «Merry Christmas» (2013): Այժմ Աննան պատրաստվում է իր հաջորդ լիամետրաժ ֆիլմի նկարահանմանը, որը ստեղծագործական մի նոր էջ է բացում նրա կյանքում: Իր նոր ֆիլմը Աննա Կոնդոն նախատեսել է նկարահանել Հայաստանում:   

Իր կարիերան Աննան սկսել է որպես դերասանուհի: Այդ մասնագիտությունը նրան հետաքրքրել է, քանի որ դերասանը պատմություն պատմող է, մեկը, ով ցույց է տալիս մարդու զգացմունքները, վարքը ամենատարբեր իրավիճակներում: Սակայն ժամանակի ընթացքում դերասանուհին հասկացել է, որ հենց ֆիլմ ստեղծելով կարող է խորանալ մարդկային հարաբերությունների, ընկալումների ու ապրումների մեջ, որպես ռեժիսոր այդ ամենը ներկայացնել ներսից: 

Մինչ այժմ նկարահանած ֆիլմերը, մասնավորապես կարճամետրաժները, կարծես թե եղել են ուսումնառության փուլ ռեժիսորի համար: Այդ ընթացքում նա ձևավորվել ու կոփվել է որպես ռեժիսոր: Այժմ եկել է ժամանակը մի նոր բան անելու իր ֆիլմաշխարհում: Աննայի խոսքերով` իր նոր ֆիլմի նկարահանման ժամանակ փորձելու է կիրառել այն բոլոր հմտություններն ու մեթոդները, որոնք ինքն է բացահայտել իր համար: Նա ունի մեծերի օրինակն իր առջև, բայց և կարողացել է ձևավորել սեփական աշխատաոճը թե ստեղծագործական, թե դերասանների հետ աշխատանքի հարցում: Այս գործընթացում այլևս չկան սահմաններ, կա միայն «գերազանցության հասնելու ցանկություն»: Նրա ցանկությունն է կատարելագործել իր հմտություններն ու ձեռք բերած մեթոդները` ստեղծելու ավելի լավ ֆիլմ:

Աննայի խոսքերով` երբեմն մտածում է ֆիլմ ստեղծել մի հայտնի մարդու մասին, որտեղ վերջինիս կներկայացնի հենց այնպիսին, ինչպիսին կա: Խնդիրն այն է, որ նմանատիպ կենսագրական ֆիլմերում հաճախ ներդնում են մեծ գումարներ, դարձնում այն տպավորիչ, փորձում ստեղծել հզոր ֆիլմ, բայց իրականում իրեն հետաքրքիր է ցույց տալ հերոսի մարդկային կողմը, «բացահայտել այդ պատմության տակ թաքնված փոշին», անել հնարավորը, որ կինոդիտողն իրեն իսկապես զգա այդ ժամանակաշրջանում:

Այն հարցին, թե արդյոք կա մի պատմություն, որը հուզել է նրան, բայց նա չի կարող դա վերածել ֆիլմի, Աննան պատասխանում է.

«Դոստոևսկի` «Ոճիր և պատիժ»: Այն շատ խճճված է, և ես չէի ցանկանա վնասել ինչ-որ մեկին` նկարահանելով նման բարդ ֆիլմ»:

Հայկական արմատներով ռեժիսորը Տիգրան և Արաքս Մանսուրյանների քրոջ` Սոնայի աղջիկն է: Տիգրան Մանսուրյանը Աննայի մասին խոսում է մեծ հպարտությամբ ու ոգևորվածությամբ: Նրա խոսքերով` Աննայի մեջ, ով իրենց երեխաների ավագն է, միշտ էլ տեսել է այն պոտենցիալն ու ուժը, որը նա դրսևորովել է իր արվեստի աշխարհում: Տ. Մանսուրյանի բնորոշմամբ` Աննան այն մեկն է, ով միշտ ճշմարտության որոնման ճանապարհին է, որին հասնելու համար ունի իր յուրովի մոտեցումներն ու ձևերը:

Աննայի խոսքերով` ճշմարտությունը գալիս է ժամանակի ընթացքում, և այն դրսևորովում է դերասանական խաղի ազնվության, դերասանների միջև համագործակցության մեջ:

«Միաժամանակ այդ ընթացքում հասկանում ես, որ այլևս չկա ոչ վախ, ոչ ուղեղային վերահսկողություն»:

Աննայի հետ խոսակցության ընթացքում տպավորություն է ստեղծվում, որ նա ժամանակի ընթացքում ընտրել է ռեժիսորի մասնագիտությունը, քանի որ սիրում է ոչ միայն ուղղակի ներկայացնել արդեն գրված պատմությունը, այլև անընդհատ բացահայտումներ անել, նորը փորձել, ուսումնասիրել, տեսնել, խորանալ մարդկային հարաբերությունների մեջ, փնտրածը գտնել, որպեսզի սկսի նորը փնտրել: Արվեստում չկան սահմաններ, և դա թույլ է տալիս նրան անընդհատ «ճանապարհորդել». դա նրա բացահայտումների ճանապարհորդություն է:

Այն հարցին, թե արդյոք եղել է, որ այդ բացահայտումների ընթացքում խճճվի, Աննան պատասխանում է` բազմաթիվ անգամներ: Սակայն այն, ինչը նրան օգնել է դուրս գալ նման իրավիճակներից, հետաքրքրասիրությունն է ու ամեն ժամանակ սովորելու պատրաստակամությունը:

«Իսկ ինպիսի՞ն է ձեր մոտեցումը կյանք և արվեստ, իրական կյանք և արվեստի աշխարհ հասկացողությունների վերաբերյալ» հարցին` պատասխանում է. «Երբ երեխաներս ավելի փոքր էին, ինձ մոտ ամեն ինչ ավելի բարդ էր, և ես պետք է դրանք տարանջատեի: Բազմաթիվ տարիներ շարունակ ես կարծում էի, որ արվեստը շատ ավելի կարևոր է, քան իրական կյանքը: Միայն վերջերս ես բացահայտեցի, որ իրականում մտածում եմ դրա ճիշտ հակառակը: Կյանքը շատ ավելի մեծ է, այն ավելին է քան արվեստը: Առանց կյանքի չկա արվեստ»: 

Լուսանկարը տրամադրել է Աննա Կոնդոն

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter