HY RU EN

Մանկապղծությունից մինչև սրբապատկերի կեղծում. Սամցխե-Ջավախքի հայաբնակ գյուղն ընդդեմ հոգևորականի

Սամցխե-Ջավախքի հայաբնակ Ծղալթբիլա գյուղի բնակիչները դիմել են Վրաստանի դատախազ Իրակլի Շոթաձեին և խնդրել են հետաքննել իրենց գյուղում ծառայող կաթոլիկ հոգևորականի վարքը: Ծղալթբիլան Ախալցխայի շրջանի հայաբնակ կաթոլիկ գյուղ է, որտեղ 27 տարի է՝ ծառայության է ուղարկվել կաթոլիկ եկեղեցու ներկայացուցիչ, ուկրաինացի Հայր Անատոլի Իվանյուկը։

Հաղորդումներից մեկը վերաբերում է հոգևորականի կողմից գյուղի անչափահաս տղաների նկատմամբ իրականացված սեռական ոտնձգության փաստերին, իսկ երկրորդը՝ գյուղի եկեղեցու Տիրամոր սրբապատկերի՝ «Հրաշալի պատկերք»-ի կեղծմանը:

Հիշեցնենք՝ «Հետք»-ն անդրադարձել էր հոգևորականի սեռական ոտնձգության փաստերին՝ ներկայացնելով նաև տուժողներից հարցազրույցներ, սակայն ո´չ Վատիկանը, ո´չ էլ Վրաստանի կամ Հայաստանի կաթոլիկ եկեղեցին որևէ միջոց չձեռնարկեց:

Վարդապետ Անատոլի Իվանյուկին «Հետք»-ի ընթերցողներն արդեն ծանոթ են այլ դրվագից, երբ վերջինս հրաժարվել էր հուղարկավորել գյուղացիներից մեկին և հրահանգել էր չբացել եկեղեցու դռները հանգուցյալի վերջին հրաժեշտը կազմակերպելու համար։

Հաղորդման մեջ նշվում է սեռական ոտնձգության ենթարկված 10 երիտասարդի մասին, ովքեր վախից կամ ամոթից լռել են տարիներ շարունակ: Սակայն նրանցից ոմանք պատրաստակամություն են հայտնել վկայություն տալու:

Ծղալթբիլա գյուղի 60 բնակիչ էլ ստորագրել է առանձին հաղորդման տակ, որտեղ գյուղացիները հայտնել են, որ գյուղում իրավիճակը լարվել է սրբապատկերի պատճառով: Հինգ տարի առաջ այն անհետացել է եկեղեցուց և ավելի ուշ կրկին վերադարձվել, սակայն այլ վիճակում: Սրբապատկերի վրա բացակայում են բոլոր թանկարժեք զարդարանքները, իսկ բնօրինակի համեմատությամբ կան գունային լուրջ անհամապատասխանություններ: Բնակիչները խնդրել են մասնագիտական հանձնաժողով ստեղծել՝ պարզելու Ախալցխայի շրջանի Ծղալթբիլա գյուղի եկեղեցում գտնվող «Տիրամոր» սրբապատկերի իսկությունը: Բացի դրանից, անհետացել է եկեղեցու թանկարժեք ջահը:

Ծղալթբիլայում ծնված գեղանկարիչ, Հայաստանի նկարիչների միության անդամ Վիկտոր Հովհաննիսյանը ևս միացել է այս հաղորդմանը և նշում է, որ կատարվել է Վրաստանի պետությանը պատկանող արժեքի յուրացում: 

«2012թ.-ից այս մասին բարձրաձայնում եմ: Գրավոր դիմել եմ Գյումրիի (Հայաստան) կաթոլիկ կենտրոնին, հարապարակել համացանցով, տեղյակ է Վատիկանը: Ենթադրում եմ, որ Գյումրիի կաթոլիկ կենտրոնին գոհացրել է սրբապատկերի կեղծումը, և լռելը համարել է տեղի ունեցածը կոծկելու ամենահեշտ տարբերակը: Ես գեղանկարիչ եմ, գիտեմ բնօրինակի արժեքն ու նրա հետ վարվելու կանոնները: Եթե անգամ վերականգնում է կատարվել, դա պետք է աներ ոչ թե ներկարարը, այլ հնությունը վերականգնող հաստատությունը` վերադարձնելով կտավի զարդ հանդիսացող հարդարանքը` իր արժեքավոր քարերով ու ձուլվածքով»,- գրել է նա: 

Առայժմ հաղորդումները միայն ուսումնասիրման փուլում են: Իրավապահների կողմից գյուղ այցելություններ եղել են, սակայն դեռևս քրեական գործ չի հարուցվել: