HY RU EN
Asset 3

Բեռնվում է ...

Էջի վերջ Այլ էջեր չկան բեռնելու համար

Որոնման արդյունքում ոչինչ չի գտնվել

Ամենամյա ցույց Բեռլինում՝ ընդդեմ «Մոնսանտոյի» եւ այլ խոշոր ընկերությունների

«Մենք դեմ ենք գյուղատնտեսության ոլորտում մեծ ընկերությունների գործունեությանը, դրանցից մեկը «Մոնսանտոն» է: Ցանկանում ենք, որ Գերմանիայում գյուղատնտեսներն ավելի շատ իրավունքներ ունեն, ավելի մեծ հնարավորություններ՝ իրենց արտադրանքն իրացնելու համար»,- ասում է գերմանացի Լիլի Բերեսբորնը (Lili Beresborn):

Ամեն տարի հունվարին Գերմանիայի մայրաքաղաք Բեռլինում տեղի է ունենում «Միջազգային կանաչ շաբաթ» ագրոարդյունաբերական ցուցահանդես-վաճառքը (տոնավաճառը): Այն կազմակերպվում է 1926 թ.-ից, տեղացիների ասելով՝ անունը պատահական չէ: Բեռլինից կամ Բեռլին եկած գյուղատնտեսները կանաչ բաճկոններով էին, եւ այդտեղից էլ ցուցահանդեսը ստացել է անվանումը՝ «Կանաչ շաբաթ»:

Այս տարի միջոցառումն անցկացվում է հունվարի 18-ից 28-ը: Ցուցահանդեսի զբաղեցրած տարածքը մոտ 116 հազար քմ է, 1660 մասնակիցներն աշխարհի 66 երկրներից են: Հիմնական թեման գյուղատնտեսությունն է, սնունդը, այգեգործությունը: Ամեն տարի տոնավաճառը մոտ 400.000 այցելու է ունենում: Այս տարվա կարգախոսն է՝ «Արեւի համը» (Flavour of Sun).

Ցուցահանդեսին զուգահեռ ամեն տարի ցուցարարները Գերմանիայի կառավարությունից պահանջում են վերանայել գյուղատնտեսական մեծ ընկերությունների իրավունքները, բարելավել պայմանները երկրի գյուղատնտեսների համար: «Երկրորդ տարին է, որ մասնակցում եմ: Հարցնում եք՝ կառավարությունը լսո՞ւմ է մեր ձայնը, չգիտեմ, բայց այն, որ մեր խնդիրները լուսաբանվելու են, եւ նրանք կիմանան այդ մասին, լավ է»,- նշում է Լիլին: Ցույցի մասնակիցները ներկայացնում են տարբեր կազմակերպություններ կամ էլ շարքային քաղաքացիներ են: Նրանք պայքարում են սպառողների իրավունքների համար: Լիլին ասում է, որ ցանկանում են իմանալ, թե ինչ են ուտում: Նպատակն առողջարար սնունդ ուտելն ու բնության պաշպանությունն է:

«Շատ մեծ ընկերությունները, որոնք ունեն մեծ իշխանություն, քաղաքական որոշումներ են կայացնում, թե մենք ինչ ուտենք, ինչ անենք: Ես պայքարում եմ դրանց դեմ, ինչպես նաեւ կենդանիների պաշտպանության համար»,- ասում է գերմանացի կինը, ով իր հետ ցույցին բերել էր նաեւ իր 6 ամսական որդուն՝ Միլոշին: Վերջինս մեղվի հագուստով է: Լիլին ասում է, մեկ այլ խնդիր է մեղուների թվաքանակի նվազումը տարեցտարի, եւ մասնակիցների մի մասը պայքարում է դրա դեմ: Նրա ցանկությունն է, որ ապագայում երեխաները չտեսնեն այս խնդիրները:

Իր հերթին Գերմանիայի ֆերմերների միության նախագահ Յոախիմ Ռուկվիդը (Joachim Rukwied) ցուցահանդես-վաճառքի բացմանը նշեց, որ 2015-16 թթ. ճգնաժամից հետո Գերմանիայի գյուղատնտեսությունը ձգտել է վերականգնվել նախորդ տարի. «Մեր ֆերմերներն այս փուլում փորձեցին նախ՝ զարգացնել իրենց կապիտալը, երկրորդ՝ կրկին ներդրումներ անել նորարարությունների մեջ: Թվային տեխնոլոգիաները հնարավորություն են տալիս զարգացնել ու բարելավել շրջակա միջավայրի պահպանությունն ու կենդանիների վիճակը»:

Սննդամթերք եւ խմիչք արտադրողների գերմանական ֆեդերացիայի նախագահ Քրիստոֆ Մինհոֆն (Christoph Minhoff) էլ ասում է, որ Գերմանիան այնպիսի կառավարության կարիք ունի, որը կայուն է եւ ունակ է աճի հնարավորություն ապահովել: «Սնունդ արտադրող ընկերությունները ոլորտի պահանջներին համապատասխանող, տնտեսապես արդյունավետ ու կայուն շուկայական միջավայր են պահանջում,- ասում է Մինհոֆը,- ինովացիոն գաղափարներով ավելի ու ավելի շատ ընկերություններ են շուկա մտնում: Այս պահին մենք անցումային տնտեսության ականատես ենք, եւ քաղաքական գործիչները պետք է ամեն ինչ անեն՝ առկա ներուժը խթանելու համար»:  

Մեկնաբանել

Լատինատառ հայերենով գրված մեկնաբանությունները չեն հրապարակվի խմբագրության կողմից։
Եթե գտել եք վրիպակ, ապա այն կարող եք ուղարկել մեզ՝ ընտրելով վրիպակը և սեղմելով CTRL+Enter